C70 koupě

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#1 C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Cabrio s dýzlem? :no:
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#2 C70 koupě

Příspěvek od Michl »

Basstl píše:Cabrio s dýzlem? :no:
Má-li to bejt auto pro radost, tak není jiná volba než T5.
Já bych šel tedy ještě dál a koukal bych po C70 I, tedy do roku 2005.
Jestli manuál, nebo automat záleží na preferencích...
Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 443
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: Region Dolní Berounka
Vůz: V70II

#3 C70 koupě

Příspěvek od quaero »

Zase na zadních sedadlech bude pravděpodobně víc místa ve C70I. Docela by mě zajímalo porovnání.

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#4 C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Michl píše: Nic ve zlým, vím že koukáš po C70 na P80. Ale podvozek v C70II je o parník lepší než v předchozí generaci C70I a to stejné platí i pro skořepinovou CC střechu.
Nic ve zlým, ale mám na to jinej názor. :)
C70 na P80 podvozku je skutečně 4místný auto. Je hezčí, poctivější, pohodlnější, má silnější motor a mnohem větší koule. Kabrio má mít plátěnou střechu. A je to Volvo, ne polovolvo. :D
C70II u mě taková hračka pro dámičky a ještě k tomu když je v dýzlu... fakt ne. :no:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Jiri.T
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 910
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Žďár nad Sázavou

#5 C70 koupě

Příspěvek od Jiri.T »

Podle toho, co jsem teď viděl, tak za mě P80 :good: Ten Ford tam napáchal strašný prasárny
_________________
V70XC, r.v. 1998, 2.0T5, 166kW; XC90, r.v.2003, D5, 147kW Lenky; S70, r.v.2000, 2,5TDI, 103kW Míši, S70, r.v.1997, 2,3T5, 176kW
Bylo: S90 Royal, r.v. 1997, 3.0, 152kW V40, r.v.1999, 2.0T, 118kW, 740, r.v. 1986, 2.4, 96kW

Michl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1306
Registrován: 8 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V50 T5 AWD

#6 C70 koupě

Příspěvek od Michl »

Proti gustu...
Za mne ale za design, zpracování a hlavně jízdní vlastnosti :good: C70II

https://www.tipcars.com/magazin/testy/volvo-c70-d5-je-libo-kupe-nebo-kabrio.html

Pár mušek to pochopitelně má, třeba ta rádioanténa u starších verzí :%)
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#7 C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Jediná výhoda je, že ta skládací střecha je použitelná i v zimě.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty. :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

spy
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1127
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5

#8 C70 koupě

Příspěvek od spy »

Když jsem vybíral kábro, tak jsem chtěl automat.
V kábru se člověk prostě jen tak vozí a jenom se kochá okolím - to není sportovní auto.
Já bych šel do benzínu (bez střechy slyšíš opravdu všechno), ale pokud ti zvuk dieselu nevadí, tak proč ne...
Technicky je to podle mě ale tak nějak jedno. C70 II podle mě nemá nějaké zásadní problémy (ve smyslu nevhodných/poruchových motorů či převodovek). Snad jen u 2.0D bych přemýšlel, to je myslím Ford motor
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#9 C70 koupě

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:Jediná výhoda je, že ta skládací střecha je použitelná i v zimě.
Jinak tam fakt žádný pozitiva nevidím... a dát diesel do kabria je zhovadilost.
Už se vidím jak s větrem ve vlasech čuchám smrad nafty. :D
A proc by hadrova nebyla pouzitelna v zime? :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3196
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Teplice

#10 C70 koupě

Příspěvek od Basstl »

Jasně že je, ale na rozdíl od pevný skládací se ničí. :)
Za pár let poroste lišejníkem... :D
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4945
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#11 C70 koupě

Příspěvek od Romulusw »


Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2217
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#12 C70 koupě

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:Jasně že je, ale na rozdíl od pevný skládací se ničí. :)
Za pár let poroste lišejníkem... :D
Njn, proto je treba si sehnat jednu znicenou a vyrobit si z ni HardTop :evil:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 20
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Svidník
Vůz: volvo V70 I 2.5 LPi 1998
Bydliště: Svidník

#13 C70 koupě

Příspěvek od volvov70LPi »

Basstl ti radi dobre. Ak cabrio tak jedine benzín a plátno na strechu, takže za mna C70 I. Vlastná skúsenosť
Přílohy
uprav_0001.jpg
uprav_0010.jpg
_________________
volvo XC60 D5, Rdesign, 2012, aut.
volvo c70 2.0T cabrio 2003 aut.
volvo S60 2.5 T 2008 aut.

ex: volvo s40 2.0D, 2004
volvo V70 I 2.5 LPi(LPG), 1998
VOLVO V70 II D5, 2006, geartronic
VOLVO V50 2.O D, 2008, 6-manuál
volvo XC90 D5, 2008, geartronic
vovlo V70 III D5 Rdesign, aut., 2011

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3224
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#14 C70 koupě

Příspěvek od doktor »

Já dal na svou C70I podvozek bilstein B6 s pružinami Eibach, do motou 2.0T5 přidal chip od ARD na 195kw (snad), nerez výfuk od Simonse a požitek z jízdy se zlepšil o 100%. Ty pružiny jsou nižší o 3cm, dal jsem tam navíc čirou optiku, US blinkry, XC masku, zadní křídlo, 17" Titany v antracitu a auto díky tomu vypadá tak, že se za ním každý otočí. Kdyby byl čas, tak nechám udělat profi rozleštění laku a garantuji, že C70II nemá v žádném ohledu šanci. :pardon:
26A35AD0-09A0-4AAE-BB5D-C5EB6FA235A7.png
58F36759-65CB-48F6-BFFE-EC5DC62B05B5.png
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 194
Registrován: 6 roků
Bydliště: Děčín
Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC

#15 C70 koupě

Příspěvek od dunnst »

Kamarád má C70 II 2.4 atmo a neřekl bych, že je u toho auta na co si stěžovat. Vzadu je to spíše nouzovka, to je pravda, ale zase je to novější auto a spousta lidí na to kouká. Rok co rok musí promazávat tu střechu, aby nevrzala, ale okrem toho... jo a moje citlivá prdel má pocit, že se to auto trošku klepe i s tím benzínem, s naftou si to vůbec nedokážu představit.
_________________
2002 Volvo S80 I T6 LPG Obrázek
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“