Úpravy podvozku V70 - P80
- Autor
- Zpráva
#1 Úpravy podvozku V70 - P80
Nikde jsem tu nenašel ucelený téma o úpravách podvozku platformy P80.
Zvažuju možnosti úprav na Dunkelrotu.
Počítám s výměnou všech možnejch silentbloků.
Dále stablík od IPD.
V čem ale dost váhám a zjišťuju možnosti, jsou tlumiče a pružiny.
Nivomaty mi moc nefungujou, tak mě stejně čeká zásah do podvozku a protože nový nivomaty stojí nesmysl, tak už bych to radši investoval do něčeho lepšího - sportovnějšího.
Nevím co všechno je možný a jak se to chová v běžným provozu.
Prozatím zvažuju snížit podvozek o 30mm, případně stavitelnej podvozek.
Psal jsem zastoupení Bilstein a odpověď zní, že na P80 dodávají pouze tlumiče B4 a B6, tedy ne na snížený pružiny.
Je to tak? Nedají se použít tlumiče z C70?
Případně něco jinýho - KW, Koni?
Nebo něco takovýho?
https://www.ebay.com/itm/331341890326
Budu vděčnej za každou radu a osobní zkušenost.
Zvažuju možnosti úprav na Dunkelrotu.
Počítám s výměnou všech možnejch silentbloků.
Dále stablík od IPD.
V čem ale dost váhám a zjišťuju možnosti, jsou tlumiče a pružiny.
Nivomaty mi moc nefungujou, tak mě stejně čeká zásah do podvozku a protože nový nivomaty stojí nesmysl, tak už bych to radši investoval do něčeho lepšího - sportovnějšího.
Nevím co všechno je možný a jak se to chová v běžným provozu.
Prozatím zvažuju snížit podvozek o 30mm, případně stavitelnej podvozek.
Psal jsem zastoupení Bilstein a odpověď zní, že na P80 dodávají pouze tlumiče B4 a B6, tedy ne na snížený pružiny.
Je to tak? Nedají se použít tlumiče z C70?
Případně něco jinýho - KW, Koni?
Nebo něco takovýho?
https://www.ebay.com/itm/331341890326
Budu vděčnej za každou radu a osobní zkušenost.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2128
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 Úpravy podvozku V70 - P80
30mm nezkrácený tlumiče poberou
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#3 Úpravy podvozku V70 - P80
-30mm sice B4/B6 poberou, ale kdyz budes tlumice menit tak dej rovnou B8...
Ale mam pocit, ze uz jsme to resili na FB
Ale mam pocit, ze uz jsme to resili na FB
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#4 Úpravy podvozku V70 - P80
Ano, řešili jsme to na FB, ale tam to časem zmizí a tady mi takový téma chybí a je možný do něj doplňovat další informace a poznatky.
Respektive zmínek o tlumičích je všude plno, ale nic ucelenýho.
B8 jasně, ale dle jejich prodejce, se nic takovýho nedodává.
Psal jsem sem:
http://www.tlumice-bilstein.cz/
Odpověď zní:
Pokud jsou Vámi podané informace o vozidle správné, tak se na Váš vůz nabízí pouze tlumiče B4 a B6.
Respektive zmínek o tlumičích je všude plno, ale nic ucelenýho.
B8 jasně, ale dle jejich prodejce, se nic takovýho nedodává.
Psal jsem sem:
http://www.tlumice-bilstein.cz/
Odpověď zní:
Pokud jsou Vámi podané informace o vozidle správné, tak se na Váš vůz nabízí pouze tlumiče B4 a B6.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#5 Úpravy podvozku V70 - P80
A co misto divani po estradach co nevedej vlastne ani co prodavaj a podivat se primo na vyrobce?
http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?11=279&10=BF478B289A694AABB49D0C59CE413EDB279001&14=1&12=100
Proc ja jen musim vsem ostatnim vse hledat...
http://web2.carparts-cat.com/default.aspx?11=279&10=BF478B289A694AABB49D0C59CE413EDB279001&14=1&12=100
Proc ja jen musim vsem ostatnim vse hledat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#7 Úpravy podvozku V70 - P80
Tak to bychom měli.peter cz píše:A výrobce tam snad B8 má? Nemá
Od Bilsteinu tedy jedině B6 a to i na C70.
Další možnosti?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 Úpravy podvozku V70 - P80
Neco pro odpichnuti https://www.eibach.cz/pro-kit-volvo-v70-i-lv-2-3-turbo-184kw-152219.html#technical
A jinak je to ve finale o zatezi na napravu, takze staci krapet fantazie a hledat...
Krk na to nedam, ale mel sem neco najity na C70, minimalne na 1 napravu, ale je to uz mesic a od te doby sem na to nemel cas...
Ted se divam na serial a pak jdu spat...
A jinak je to ve finale o zatezi na napravu, takze staci krapet fantazie a hledat...
Krk na to nedam, ale mel sem neco najity na C70, minimalne na 1 napravu, ale je to uz mesic a od te doby sem na to nemel cas...
Ted se divam na serial a pak jdu spat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#9 Úpravy podvozku V70 - P80
Zatím je čas, budu to řešit až někdy koncem léta.
Na tom konfigurátoru je vlastně jediná možnost a to snížený pružiny.
Na tom konfigurátoru je vlastně jediná možnost a to snížený pružiny.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#10 Úpravy podvozku V70 - P80
Protože jsem mezi tím pořídil další auto, tak jsem úpravy Dunkelrotu lehce přehodnotil.
Plány jsou následující:
Pracant dostane nový tlumiče Sachs, přední pružiny standard a zadní pružiny zesílený.
Dunkelrot dostane přední tlumiče B6 a pružiny -30mm.
Na zadek chci dát taky nový pružiny a originál nivomaty.
Časem doplním stabilizátory IPD.
Na Blacka mám v plánu podvozek KW.
Ještě nevím jestli V2, nebo V3.
V3 by mělo bejt to nejlepší co se tam dá dát, ale cena je 42 bez DPH.
Dále IPD stabilizátory, Powerflex silentbloky.
Rozpěry dopředu i dozadu.
Teď už jenom vykrást banku a můžu se do toho pustit...
Plány jsou následující:
Pracant dostane nový tlumiče Sachs, přední pružiny standard a zadní pružiny zesílený.
Dunkelrot dostane přední tlumiče B6 a pružiny -30mm.
Na zadek chci dát taky nový pružiny a originál nivomaty.
Časem doplním stabilizátory IPD.
Na Blacka mám v plánu podvozek KW.
Ještě nevím jestli V2, nebo V3.
V3 by mělo bejt to nejlepší co se tam dá dát, ale cena je 42 bez DPH.
Dále IPD stabilizátory, Powerflex silentbloky.
Rozpěry dopředu i dozadu.
Teď už jenom vykrást banku a můžu se do toho pustit...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 Úpravy podvozku V70 - P80
P80 stabiky TracSpec 25/25mm a vem si od IPD i HD kosti(jsou silnejsi + PUR).
V2 by meli stacit, uz jsou z INOXu a jsou tam i slusnejsi vlastni tlumice, nez ve V1, co sem to procital...
S bankou moc prace, tohle neni zas tak hroznej budget, na to bude stacit mensi posta, nebo vetsi benzinka
V2 by meli stacit, uz jsou z INOXu a jsou tam i slusnejsi vlastni tlumice, nez ve V1, co sem to procital...
S bankou moc prace, tohle neni zas tak hroznej budget, na to bude stacit mensi posta, nebo vetsi benzinka
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#12 Úpravy podvozku V70 - P80
Na HD kosti jsem zapomněl.
Rozdíl mezi V2 a V3 je 7k bez DPH, to už zase není takovej rozdíl.
Uvidím jestli se mi podaří prodat ledvinu.
Rozdíl mezi V2 a V3 je 7k bez DPH, to už zase není takovej rozdíl.
Uvidím jestli se mi podaří prodat ledvinu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#13 Úpravy podvozku V70 - P80
skvely tema, resim to stejny na sve V70 ale ja mam AWD
tlumice jsem se rozhodl pro B6 na obe napravy
absolutne nevim jaky pruziny, protoze Einbach se na AWD uz nedela
poradte prosim
z IPD jsem chtel stabilizatory na V70R - 25 dopredu a 28 dozadu
ale neodepsali mi, jestli to pujde na mou non R V70
tlumice jsem se rozhodl pro B6 na obe napravy
absolutne nevim jaky pruziny, protoze Einbach se na AWD uz nedela
poradte prosim
z IPD jsem chtel stabilizatory na V70R - 25 dopredu a 28 dozadu
ale neodepsali mi, jestli to pujde na mou non R V70
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#14 Úpravy podvozku V70 - P80
Staci se podivat do VIDA a porovnat je. Ale osobne bych hadal, ze max. jinej prumer, ale set z IPD bude vcetne domecku/drzaku, takze bych v tom osobne nevidel problem...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#15 Úpravy podvozku V70 - P80
ta VIDA me nenapadla, prcejenom ju nemam tak dlouho
diky za tip
tip na pruziny bys nemel?
ty se v upravach dost vyznas ....
zastavas nazor ze vzit einbach pruziny podle zatizeni napravy a autu by to nemelo ublizit?
vzadu mam nivomaty a domnivam se, ze uz mi auto kvuli nim na zadku plave
diky za tip
tip na pruziny bys nemel?
ty se v upravach dost vyznas ....
zastavas nazor ze vzit einbach pruziny podle zatizeni napravy a autu by to nemelo ublizit?
vzadu mam nivomaty a domnivam se, ze uz mi auto kvuli nim na zadku plave
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
#16 Úpravy podvozku V70 - P80
Kdyby to někoho zajímalo, tak ledy se pohnuly a Bilstein vyrobil přední tlumiče B6 na P80.
Skandix má momentálně 10ks skladem a ty moje mi dnes dorazily (měl jsem je objednaný od srpna 2018).
Akorát jsem je nestihnul vyzvednout a budu je mít až v pondělí.
Skandix má momentálně 10ks skladem a ty moje mi dnes dorazily (měl jsem je objednaný od srpna 2018).
Akorát jsem je nestihnul vyzvednout a budu je mít až v pondělí.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 217
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Liberec
- Vůz: Momentálně žádné
#17 Úpravy podvozku V70 - P80
Jak to vypadá se zadníma B6 na erko v AWD? Jsou nebo nejsou k dostání? Já jsem je nikde nenašel a zrovna řeším, co hodit místo těch mrtvol, co tam jsou teď.
edit: origo nechci a další varianta je KW V2, ale to už je zase jiná cenová
edit: origo nechci a další varianta je KW V2, ale to už je zase jiná cenová
Naposledy upravil(a) simons93 dne 26 dub 2019 22:09, celkem upraveno 1 x.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#18 Úpravy podvozku V70 - P80
Hmmm, to bych mel proprudit Anglii, zda teda dodaj, nebo vratej prachy, nebo jak...
Takze pripadne B12-Prokit bude k mani na C70
Takze pripadne B12-Prokit bude k mani na C70
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#19 Úpravy podvozku V70 - P80
Na AWD jedine origo nivomat, nebo KW V2, nebo případně nesehnatelný a když, tak za raketu - öhlins.simons93 píše:Jak to vypadá se zadníma B6 na erko v AWD?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#20 Úpravy podvozku V70 - P80
Řeším něco podobného. Co dát tlumiče z předokolky i na AWD? Má s tím někdo zkušenost? Co to udělá z autem, jak se to bude chovat? Tváří se, že jsou rozměrově stejné a mohly by tedy pasovat, minimálně na předku. A když tak, jaké pružiny k tomu vybrat.Basstl píše:Na AWD jedine origo nivomat, nebo KW V2, nebo případně nesehnatelný a když, tak za raketu - öhlins.simons93 píše:Jak to vypadá se zadníma B6 na erko v AWD?
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#21 Úpravy podvozku V70 - P80
Je to jedno, jestli přední nebo zadní, jen zadní mají jiný spodní uchycení, jinak jsou oboje stejný. Kromě AWD vs T5, která je o pár cm nižší a tam je to dohnaný pérem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#22 Úpravy podvozku V70 - P80
Jde mi právě o verzi T5 AWD ve V50 a mám dle zákona schválnosti k dispozici tlumiče Sachs použitelné pro všechny ostatní motorizace bez AWD (1,6i, 1,8i, 2,4i, T5, 1,6D, 2,0D, D3, D4, D5...).
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2218
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#23 Úpravy podvozku V70 - P80
SACHsum bych se uz velkym obloukem vyhnul.
Davaly se jako prvovyroba a drzely. Ale uz nekolikrat mam overeny, ze ted uz stojej za velky kulovy...
Sahni radsi treba po Bilstein B4, pokud chces srovnatelnou nahradu, pripadne po B6, pokud chces neco lepsiho...
Davaly se jako prvovyroba a drzely. Ale uz nekolikrat mam overeny, ze ted uz stojej za velky kulovy...
Sahni radsi treba po Bilstein B4, pokud chces srovnatelnou nahradu, pripadne po B6, pokud chces neco lepsiho...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#24 Úpravy podvozku V70 - P80
Ale já už mám Sachs na předek i zadek doma, nestihnul jsem je na předchozím autě akorát vyměnit. Chtěl bych je nejdříve udat na T5 AWD. Když nebudou na auto pasovat ani trochu, tak je budu muset prodat. Přece je to jen spotřební díl.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#25 Úpravy podvozku V70 - P80
Aktuzalizuju co mám hotovo a na co se chystám.
Dunkelrot (V70TDI), má nakonec nový nivomaty a pružiny, včetně uložení.
Zadek je tedy originální a nový.
Na předek jsem dal po dlouhý úvaze "jen" základní tlumiče Bilstein B4 a snížený pružiny Eibach -30mm.
Dále jsou nový ramena (originál) a HD uložení tlumičů i kosti stabilizátoru (IPD).
Předek je teď ve stejný výšce jako zadek a mírně to ztuhlo. Není to ale nic nepohodlnýho.
Uvidím časem, možná ještě vyzkouším výměnu předních tlumičů za B6.
Stabilizátory jsou sériový.
Black dostal komplet Bilstein B6 a snížený pružiny Eibach -30mm.
Dále Powerflexy všude kde to šlo (jen horní uložení motoru jsem vyměnil za originál, protože to příliš přenášelo vibrace).
Jsou tam taky větší stabilizátory IPD + kosti a horní uložení.
Je z toho úplně jiný auto.
Vše je tuhý a chce se tomu zatáčet.
Není to ale přehnaně tvrdý. Tuhle kombinaci doporučuju.
To auto mě fakt baví.
Letos se možná dostanu k montáži podvozku BC Racing na cabrio a KW V2 na erko.
Až bude něco novýho, tak poreferuju.
Dunkelrot (V70TDI), má nakonec nový nivomaty a pružiny, včetně uložení.
Zadek je tedy originální a nový.
Na předek jsem dal po dlouhý úvaze "jen" základní tlumiče Bilstein B4 a snížený pružiny Eibach -30mm.
Dále jsou nový ramena (originál) a HD uložení tlumičů i kosti stabilizátoru (IPD).
Předek je teď ve stejný výšce jako zadek a mírně to ztuhlo. Není to ale nic nepohodlnýho.
Uvidím časem, možná ještě vyzkouším výměnu předních tlumičů za B6.
Stabilizátory jsou sériový.
Black dostal komplet Bilstein B6 a snížený pružiny Eibach -30mm.
Dále Powerflexy všude kde to šlo (jen horní uložení motoru jsem vyměnil za originál, protože to příliš přenášelo vibrace).
Jsou tam taky větší stabilizátory IPD + kosti a horní uložení.
Je z toho úplně jiný auto.
Vše je tuhý a chce se tomu zatáčet.
Není to ale přehnaně tvrdý. Tuhle kombinaci doporučuju.
To auto mě fakt baví.
Letos se možná dostanu k montáži podvozku BC Racing na cabrio a KW V2 na erko.
Až bude něco novýho, tak poreferuju.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 330 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 34 Odpovědi
- 5333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 394 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Basstl
-
- 32 Odpovědi
- 5081 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od danki
-
- 21 Odpovědi
- 1549 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft