Já myslím že je dobře, když jsou shrnutý všechny možnosti v jednom vláknu.Sibr píše:Myslím že se tu zase vymýšlí již dávno vymyšlené... Díky Fílovi se to utlo/vysvětlilo včas.
Marra dal Rkové brzdy na 855AWD před skoro deseti lety!
A ty obyč brzdiče na MY99+ jsou co já vím absolutně shodné s P2 bo už v té době na nich lítala S80. Takže je to logické. Často poslední ročníky dostali komponenty z nového a nebo připravovaného modelu.
Viz. Čidla ABS atp.
Mně na AWD MY00 nějakej chytrolín nacpal kotouče z modelů do MY99 s taky to "nějak" funguje. Nové kotouče mám již pár let skladem
Problém vidim že když si člověk začne hrát s brzdami tak většinou přijde o možnost origo kol.
A když narve podložky, tak zase bojuje se škrtáním o duplex nebo rovnou lemy.
Takže osobně radši koupim nový posilovač, zrepasuji brzdiče dám dobrou brzdovku a nechám to v original stavu s 302 na předku.
P2 nebo C70 se upravují lépe....
Když je o tom zmínka někde mezi řádky, tak se to dost blbě hledá.
Takhle mají možnost i noví členové najít ucelený a přehledný informace.
Co se týče úpravy/přestavby brzd, tak rozlišuju na co je auto určeno a jakej má výkon.
Když to vezu vzestupně, tak:
1. Pracant bude mít standardní brzdy 280, zrepasovaný brzdiče, děrovaný Zimmermanny a desky Ferodo DS Performance. To je myslím víc než dostatečný. K tomu kvalitní brzdovku.
2. Dunkelrot hlavně z důvodu možnosti 16" zimáků a proto že to je daily, tak bude mít 302 kotouče, vzadu standard. EBC USR + desky YS vepředu i vzadu. Samozřejmě dobrá brzdovka a novej posilovač.
3. Black dostane taky EBC, ale na předek 320brzdy z Focusu ST a zadek origoš. Nový brzdiče, posilovač atd.
4. Modřina je to, kvůli čemu jsem založil tohle vlákno. Erko a AWD, tak si ho chci vypiplat a dám tam to nejlepší co jde a co je aspoň trochu zaplatitelný a v rozumným rozměru (max 330mm). Tím nemyslím šestipístky za 60 a podobný bláznoviny.