Odlehčená řemenice na T5

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#1 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Basstl »

Zjistil jsem, že už se bohužel nedá objednat odlehčená řemenice od ARD.
Nevíte někdo o alternativě?
Přílohy
IMAG1775.jpg
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

Jujda, to nasere, jeste ze sem ji tuhle od Pavla vzal :-D
A dal ji na C70, akorat mi teda neni jasny, co teda jako dam na T6?!
Hledej!

BTW IPD ji treba nema?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#3 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od ok2ucx »

Tuším, že 1 nebo 2ks ještě mám...

... až budu doma, napíšu. /PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

Pokud jen 1, tak ji samozrejme nech Basstlovi, pokud mas 2, tak mi 1ks prosim nech u Martina(pripadne, pokud driv nastane JED, tak osobni predani, ale prijde mi zbytecny ji posilat sem a zas z5 :-D) a do SZ mi posli kolik a kam Ti mam poslat :-)
BTW co dela moje DiCE? ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#5 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Basstl »

ok2ucx píše:Tuším, že 1 nebo 2ks ještě mám...

... až budu doma, napíšu. /PL
Tak jak? Našel? :wink:
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#6 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

Kdyby se nahodou nenaslo, tak kdyz budes hodnej a domluvis si nekde rychle klonovani, tak az pujde motor ven, tak pripadne zapujcim (a rovnou budu taky chtit 1ks :-D).
Neb pro slusnyho soustruznika je to dle me prace na hodinu, predtim rekneme se hodinu zamyslet(aby se nereklo), otazka akorat jak s vyvazenim...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#7 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Basstl »

Mám v plánu nechat udělat výkres.
Jednu nenamontovanou mám ještě doma, tak i kdyby se nenašla... :)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#8 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od raolsa »

Zajsoft píše:Neb pro slusnyho soustruznika je to dle me prace na hodinu
Nezapomeň na frézaře, soustružník neudělá všechno. :wink:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#9 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od ok2ucx »

Džentlmeni, tak jsem způsobil asi zbytečně nadšení či spíše pozdvižení.
Dlouhou dobu jsem tu měl snad dvě řemenice jako těžítko proti zabouchnutí dveří, ale nakonec se toho někdo ujal (Zajsoft?). A další buď nemám nebo nemůžu najít.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#10 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Basstl »

Tak asi nezbyde nic jinýho, než výroba...
Kdyby se to povedlo nějak dotáhnout, měl by ještě někdo zájem?(se Zajsoftem počítám)
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#11 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Já taky, pokud to bude kompatibilní s B5254 T2 MY07.
Nakolik to vůbec vyjde? +-2000kc?

Edit: jeste předtím zkusím zasurfovat, japarts je low-end? Nerozumím tomu
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#12 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

raolsa píše:
Zajsoft píše:Neb pro slusnyho soustruznika je to dle me prace na hodinu
Nezapomeň na frézaře, soustružník neudělá všechno. :wink:
Nezapominam, sam mam zacvik na obojim :-D
Ale zrovna tady mi prije jednodussi tocit matrosem, nez se tocit kolem matrose :-D
Stejne tak verim, ze by to zvladla CNC plasma, nebo laser :-D

Ono to nakreslit v CADu zas takovej problem nebude a pak uz se daj "bouchat" jedna za druhou...
Ale akorat to resim s MartinOplem, zda nema, nevyrabi, nebo nevi o zdroji...
(Zatim z nej vypadlo, ze by to klidne poresil, kdyz by se vzalo alespon 10ks...)

Ejdou Rotacak píše:Já taky, pokud to bude kompatibilní s B5254 T2 MY07.
Nakolik to vůbec vyjde? +-2000kc?

Edit: jeste předtím zkusím zasurfovat, japarts je low-end? Nerozumím tomu
ARD je melo nekde kolem $100.
ok2ucx píše:Džentlmeni, tak jsem způsobil asi zbytečně nadšení či spíše pozdvižení.
Dlouhou dobu jsem tu měl snad dvě řemenice jako těžítko proti zabouchnutí dveří, ale nakonec se toho někdo ujal (Zajsoft?). A další buď nemám nebo nemůžu najít.

/PL
No ja si cca pred rokem bral jednu(prave mam pocit, ze jsi rikal, ze je posledni) zaroven s TCV (ARD/MAC)...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#13 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Basstl »

Pokud by se toho Martin ujal, tak se samozřejmě přidám.
Klidně bych vzal 2 - 3 ks.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#14 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Chlapi, poraďte mi, víte, že o autech kulový vim a jsem jen běžnej řidič, pro kterýho je auto pojízdná židle na 4 kolech a jde mi jen o to, aby ta židle
tak nějak taky jela, brzdila a tlumila.

S případnou objednávkou ve Frenštátě u Martina se svezu s váma, ale když už se pak budou hrabat v motoru, co by ještě bylo vhodné přiobjednat,
ať celej servis v této konkrétní motorové sekci neprobíhá jen a pouze kvůli výměně odlehčené řemenice?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#15 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Basstl »

Já to budu dělat asi spolu s rozvodama (s kevlarovým řemenem), izolátorem sání, svodama a uvidím co ještě.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

Ejdou Rotacak píše:Chlapi, poraďte mi, víte, že o autech kulový vim a jsem jen běžnej řidič, pro kterýho je auto pojízdná židle na 4 kolech a jde mi jen o to, aby ta židle
tak nějak taky jela, brzdila a tlumila.

S případnou objednávkou ve Frenštátě u Martina se svezu s váma, ale když už se pak budou hrabat v motoru, co by ještě bylo vhodné přiobjednat,
ať celej servis v této konkrétní motorové sekci neprobíhá jen a pouze kvůli výměně odlehčené řemenice?
Se koukni do odkazu u me v podpisu a vyber si :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 237
Registrován: 12 roků 10 měsíců
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou

#17 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od majkls70 »

že by byla jedna řemenice tolik znát??? Pokud bude kvalitní výkres a materiál, mohu zkusit zařídit
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

majkls70 píše:že by byla jedna řemenice tolik znát??? Pokud bude kvalitní výkres a materiál, mohu zkusit zařídit
O tom me ted o vikendu Martionopel taky presvedcoval, ze to nemuze bejt znat :-D
Ne ze bych to tu uz nenapsal X-krat, jako vetsinu veci... Jo, je to znat...
Jde to rychlejc nahoru(a z principu i o to dolu), takze vhodne pro toho kdo to toci a rychle radi...
Odlechcenej setrvak samozrejme bude znat mnohem vic...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

Jinak sem ted patral a ta ARD remenice na kliku ma snizenou hmotnost o 75%,
A jsme zabari, uplne jsme zapomeli na remenici na servu a altiku :-D A osobne bych teda v ten moment zatouzil i na klimakompresor :-)
A jinak s kresnenim je to otazka... Zda to po nekom radsi nehodit, at to naklonuje, ale vazi to tak jen 1/3(nebo min) a je to vyvazene...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#20 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Jak je to s životností takto výrazně odlehčeného komponentu? a ještě jedna otážka na Zajsofta :kuchta: psal si o odlehčeném dvouhmotém setrvačníku.
Jelikož je to jedna z věcí, kterou jsem si dal za cíl ještě v roce 2019 (dvouhmota spojková sada) proč rovnou nevzít tu "odlehčenou" variantu?

Tohle těžko řešit s p. Patočkou, ten má na úpravy a komponenty mimo značku Volvo a jeho oficilní dodavatele striktní názor :D
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#21 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

Komponenty budou zit! :D Ale jasne motor celkove bude dostavat vetsi kapky,
i klika jde ohnout/zlomit... Proste kazda sranda neco stoji... Ja chci davat i sportovni/zesilene lagry, je na tom trojita vrstva toho tvrdokovu.

Ja osobne pujdu do odlehcene jednohmoty a zesileneho pritlacaku, da se na tom shodit dalsich 4-5kg...
Dalsi vec je, ze se budou kvuli tomu uz muset asi zvednout volnobezne otacky treba na 1100-1200,
coz je kraval navic, problemy na emisich, etc...

V Tvem pripade bych sel spis nejdriv do samosvoru...

No tehle nazor ma vetsina mechaniku, kor kdyz skoro vsechny auta berou jako DailyCar :D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#22 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Tak to už smrdí moc velkým množstvím výměn komponentů a na to prašule jen tak nebudou :D
Takže nechám vyměnit dvouhmotu, spojkovou sadu z Imprezy 240mm a budu se potichu
modlit, že do roka vydělám na 19T a zbytek, který ještě jakžtakž bude možný po částech
poplatit, schovat do skříně a počkat, až to bude všechno. Pak to tam nechám namontovat
a auto dostane infarkt :lol:
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#23 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Zajsoft píše:
majkls70 píše:že by byla jedna řemenice tolik znát??? Pokud bude kvalitní výkres a materiál, mohu zkusit zařídit
O tom me ted o vikendu Martionopel taky presvedcoval, ze to nemuze bejt znat :-D
Ne ze bych to tu uz nenapsal X-krat, jako vetsinu veci... Jo, je to znat...
Jde to rychlejc nahoru(a z principu i o to dolu), takze vhodne pro toho kdo to toci a rychle radi...
Odlechcenej setrvak samozrejme bude znat mnohem vic...
Remenice od ARD jde znat..jde to rychleji do tocek.....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

NGe
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 46
Registrován: 6 roků 11 měsíců
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Vůz: 940 D24TIC 93'
Bydliště: Liberec

#24 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od NGe »

Chci se zeptat, u B5204T je ta řemenice stejná jako u klasické T5 ne? Pokud ano, měl bych případně taky zájem :)
_________________
Volvo 850 T-5R "95"
Volvo 245 B230F "93"
Volvo 244 B21A "75"

Bylo: Volvo 850R 96' Dark olive pearl, Volvo 940 93' D24TIC

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#25 Odlehčená řemenice na T5

Příspěvek od Zajsoft »

NGe píše:Chci se zeptat, u B5204T je ta řemenice stejná jako u klasické T5 ne? Pokud ano, měl bych případně taky zájem :)
Hod mi do SZ VINko, kouknu do VIDA...

Sem se podival na popis co melo u ni ARD, takze ano pasuje...

Fits all 4 & 5 cylinder models 1993-2009 excluding the following:
S40 2005-
C30 2005-
V50 2005-
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“