Výměna BCM
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: XC70 2004 AME 2,5T+LPG automat
#1 Výměna BCM
Ahoj lidi,
tak jsem nedávno koupil XC70 2004 a nyní ho pomalu dávám dohromady. Začátek byl rozsypaná palubovka, ale tu jsem si propájel a je zatím klid.
Ale čemu propájení nepomohlo, resp jen na chvíli byl ABS controler (BCM)
Takže hurá do polska pro jiný. Po namontování je vše OK (abs kope, kilometry naskakují a spotřeba je bohužel taky vidět) ale svítí mi hláška PROTISMYK (DSTC) DOPORUČEN SERVIS
Diagnostikou jsem si načetl , že mám jiný modul. Je ovšem otázka správnosti mého překladu, takže nevím jestli tím myslí že jsem ji vyměnil a to mu vadí a nebo že je pro jiné auto.
Dá se to nějak znova nahrát aby nedržkovala?
tak jsem nedávno koupil XC70 2004 a nyní ho pomalu dávám dohromady. Začátek byl rozsypaná palubovka, ale tu jsem si propájel a je zatím klid.
Ale čemu propájení nepomohlo, resp jen na chvíli byl ABS controler (BCM)
Takže hurá do polska pro jiný. Po namontování je vše OK (abs kope, kilometry naskakují a spotřeba je bohužel taky vidět) ale svítí mi hláška PROTISMYK (DSTC) DOPORUČEN SERVIS
Diagnostikou jsem si načetl , že mám jiný modul. Je ovšem otázka správnosti mého překladu, takže nevím jestli tím myslí že jsem ji vyměnil a to mu vadí a nebo že je pro jiné auto.
Dá se to nějak znova nahrát aby nedržkovala?
#2 Výměna BCM
Daj sem chybové hlášky pokiaľ ti nepíše závadu ABS tak by mala fungovať číslo hw si dodržal?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: XC70 2004 AME 2,5T+LPG automat
#3 Výměna BCM
Číslo HW jsem dodržel, no chyba byla v sw nahraném v té "nové" jednotce. Nakonec jsem to doufám vyřešil klonováním pomocí vdash (za 1200,- ) a doufám že bude klid. Teď se vrhnu na AUM modul. Co to je a kde to je. Takže pokud by to tu ještě někdo četl, když kupujete jinou ABS jednotku, tak pokudmožno z toho samého auta. Jen HW číslo nestačí, je tam i různý soft. Pokud máte alespoň jak takž funkční starou (jednotku) tak se to dá přehrát. Pokud je KO tak to už těžko říct jak na to.
Jinak to klonování je sakra dlouhá věc. Čtení ze staré jednotky trvalo 2 hodiny, musel jsem napíchnout dvě nabíječky na autobaterku, jinak by to zdechlo. A i tak napětí šlo pomalinku dolů. Asi během čtení zůstává zapnutá většina auta a tak to žere jak prase.
Jinak to klonování je sakra dlouhá věc. Čtení ze staré jednotky trvalo 2 hodiny, musel jsem napíchnout dvě nabíječky na autobaterku, jinak by to zdechlo. A i tak napětí šlo pomalinku dolů. Asi během čtení zůstává zapnutá většina auta a tak to žere jak prase.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#4 Výměna BCM
Co ti hlásí AUM modul? Většinou je v háji siréna alarmu.
Napiš uživateli Kozejk, opravuje je.
Napiš uživateli Kozejk, opravuje je.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#5 Výměna BCM
AUM a siréna spolu nesouvisí.
Chyby AUM (jak je vidím po té, co bylo auto napojeno na VDASH) jsou tam patrně proto, že AUM (rádio) bylo vyměněno a nemá správný SW (AUM-E003). Dokonce se dívám, tak v tomto (US autě) bylo snad dokonce předfaceliftové rádio HU-x03 vyměněno za něco z faceliftu (HU-650/850), pak ale nechápu, jak se to tam mohlo mechanicky směstnat? Kromě toho patrně nebudou fungoval tlačítka z volantu a regulace podsvícení rádia.
Faceliftové rádio má kolem sebe ještě rámeček, MY04 rádio ne, má (proti všem rádiím z MY00-MY03) jen černý panel, ale je stále bez rámečku.
Tady těch veselostí bude možná více.
/PL
Chyby AUM (jak je vidím po té, co bylo auto napojeno na VDASH) jsou tam patrně proto, že AUM (rádio) bylo vyměněno a nemá správný SW (AUM-E003). Dokonce se dívám, tak v tomto (US autě) bylo snad dokonce předfaceliftové rádio HU-x03 vyměněno za něco z faceliftu (HU-650/850), pak ale nechápu, jak se to tam mohlo mechanicky směstnat? Kromě toho patrně nebudou fungoval tlačítka z volantu a regulace podsvícení rádia.
Faceliftové rádio má kolem sebe ještě rámeček, MY04 rádio ne, má (proti všem rádiím z MY00-MY03) jen černý panel, ale je stále bez rámečku.
Tady těch veselostí bude možná více.
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13069
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#6 Výměna BCM
Omlouvám se, už si ty zkratky pletu.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 Výměna BCM
soft sa da nahrat v autorizaku ako BCM reload, len musi sediet HW... cena zalezi od autorizaku, ale je to zvycajne viac ako si pyta D5T5, naposledy to bolo 80e, a to klonovanie zvycajne vedia aj ludia co sa zaoberaju opravami RJ aut. Tam je cena cisto dohodou.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: XC70 2004 AME 2,5T+LPG automat
#8 Výměna BCM
Jo jo, "radyjko" je jiné. Bez rámečku ale to už tak bylo. Zatím to neřeším, chyby ignoruju.
Spíš mě smolí vyskakování hlášky že mám vadnou žárovku, jelikož tam jsou prdnuté xenony. No alespoň je co dělat.
Spíš mě smolí vyskakování hlášky že mám vadnou žárovku, jelikož tam jsou prdnuté xenony. No alespoň je co dělat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#9 Výměna BCM
Ahoj měl bych dotaz k jednotce ABS moje je KO a chtěl bych jít cestou vrakoviště. Na co si dát pozor? přikládám foto jednotky. předem díky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: XC70 2004 AME 2,5T+LPG automat
#10 Výměna BCM
Nejsem úplně odborník na slovo vzatý, ale co jsem tak odpozoroval, tak tento modul může být i na XC90 a bůh ví kde ještě. Proto předpokládám, že firmware nahraný v něm, je pro každý typ jiný. Proto je ho třeba stáhnout z původního a nahrát do nového. Je ovšem možné, že to byl jen můj problém, neb mám ameriku. A ta má kde co jinak. Proto jí možná nechutnal evropský hardware.
Nemám to sice potvrzené, ale myslím že část problému v mém případě způsobila i slabá baterka.
Propajoval jsem jak palubovku, tak BCM a troufnu si tvrdit, že mé pájení je velice kvalitní. Dokladem budiž dvě palubovky již přes rok fungující bez problémů. BCM jsem propajoval na třikrát, vždy fungovala nějakou dobu, ale následně zase vyhodila chybu. Zpětně jsem si uvědomil, že to bylo vždy po "tak tak" startu, kdy pohasínalo už celé auto. Jakmile byla baterie v pořádku, dostatečně nabitá, chyba se nikdy neprojevila.
Tudíž jestli ona ta mrška není nějak moc háklivá na napětí. Nová jednotka je v klidu po celou dobu, ale pravdou je, že i baterie je v pohodě.
Proto než proběhne výměna, není na škodu zkontrolovat i tohle.
Jinak v Polsku mají BCM velice levné, dokonce v mém případě jsem natrefil na poláka co neumí počítat, takže mě vyšla na 350,-Kč
Nemám to sice potvrzené, ale myslím že část problému v mém případě způsobila i slabá baterka.
Propajoval jsem jak palubovku, tak BCM a troufnu si tvrdit, že mé pájení je velice kvalitní. Dokladem budiž dvě palubovky již přes rok fungující bez problémů. BCM jsem propajoval na třikrát, vždy fungovala nějakou dobu, ale následně zase vyhodila chybu. Zpětně jsem si uvědomil, že to bylo vždy po "tak tak" startu, kdy pohasínalo už celé auto. Jakmile byla baterie v pořádku, dostatečně nabitá, chyba se nikdy neprojevila.
Tudíž jestli ona ta mrška není nějak moc háklivá na napětí. Nová jednotka je v klidu po celou dobu, ale pravdou je, že i baterie je v pohodě.
Proto než proběhne výměna, není na škodu zkontrolovat i tohle.
Jinak v Polsku mají BCM velice levné, dokonce v mém případě jsem natrefil na poláka co neumí počítat, takže mě vyšla na 350,-Kč
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#11 Výměna BCM
Ahoj, děkuji za info, baterie je ok, takže bych měl ještě vyzkoušet propajet a potom kdyžtak výměna, jen dotaz, které čísla na bcm jsou důležité? Určitě budu shánět XC90 rok 2004 D5.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 312
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Opava
- Vůz: S80, 2007, D5
#12 Výměna BCM
Me pomohla az vymena i motoru pumpy, bylo spatne oboje, prepajeni samotne elektroniky pomohlo vzdy jen na chvily. Ted je dlouho klid. SW prehraji do 2000,- v kazdem volvu, ale potreba i resetovat/sparovat bcm s autem, to je dalsi krok, ktery treba v Jihlave vubec neznaji a poradil mi kolega z volvo cesky a resetoval jsem to sam a podal info do servisu
_________________
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
S80 D5, 07
S60R, 05
C70 2.3 T5 , 01, Coupe, manual
RAV4 HEV, 2020
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: XC70 2004 AME 2,5T+LPG automat
#13 Výměna BCM
Klonování jednotky 1200,- s DPH plus BCM. Číslo 8671224 a mělo by to šlapat. Jinak koukni na ALEGRO.PL tam jsou.
Tady:
https://allegro.pl/listing?string=8671224&order=m&bmatch=baseline-cl-n-aut-1-0-0131
Jsou tam i z XC90 takže možná nebude třeba ani klonování.
Tady:
https://allegro.pl/listing?string=8671224&order=m&bmatch=baseline-cl-n-aut-1-0-0131
Jsou tam i z XC90 takže možná nebude třeba ani klonování.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#14 Výměna BCM
To by bylo super kdybych to nemusel klonovat, na allegro jsem se díval je to přímo z XC90 od 600kc, ještě jednou díky Michal.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 20
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Břeclav
- Vůz: Volvo XC90, 2004 D5
- Bydliště: Břeclav
#15 Výměna BCM
Takže nákup jednotky na allegro cca 1000kc, jednotka byla z XC90 rok 2003 takže výměna proběhla bez klonování.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bohumín
- Vůz: XC70 2004 AME 2,5T+LPG automat
#16 Výměna BCM
To rád slyším/čtu.
Rád používám název alba od Morčat na útěku:
HLAVNĚ SE S TÍM NESRAT!!!
a jít do toho.
Rád používám název alba od Morčat na útěku:
HLAVNĚ SE S TÍM NESRAT!!!
a jít do toho.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Vůz: Volvo V70 2004 B5204T5
#17 Výměna BCM
Hlaška brake failure... Předpokládám asi správně, že jednotka BCM se odebrala do večných lovišť, vypadáto, že loňský repas vydržel necelý rok. Takže asi nejlepším řešením bude, koupit jinou jednotku a nechat naklonovat ? Nebo jsou jiná řešení ? Prosím nekamenovat diagnostiku jsem prováděl sám a každý nějak začínal
_________________
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 110
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Stráž pod Ralskem
- Vůz: Volvo V70 2004 B5204T5
#18 Výměna BCM
Takže ve finále jsem znovu neobjevoval ameriku, koupil jsem jinou jednotku se stejným číslem, nechal nalejt soft a vše šlape jak má
_________________
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
Volvo V70 2004 B5204T5 Volfi
Vida k dispozici
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek