Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Kategorie věnovaná našim krásným dvojkám!
  • Autor
  • Zpráva
neuman zdenek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5785
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC

#26 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od neuman zdenek »

Trochu odbočím od dotazu a omlouvám se, klobouk dolů a hluboká úklona za odvedenou práci. :good: :good:
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#27 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od vityjan »

Ragnarok píše:Ještě bych rád touto cestou poděkoval Standovi, za precizní práci, kterou odvedl na mém autě při jeho finálním doladění.
Teď už toho opravdu nezbývá mnoho a Dvojka bude ve stavu, který si tento důstojný koráb zaslouží.

Co mě teď docela pálí - mám za sebou dovozovou technickou a potřebuju auto přihlásit. Brzy budu mít i veteránskou testaci, kvůli odpuštění ekopoplatku. Bohužel jsem však nepočítal se skutečností, že pokud je auto dovezeno ze zahraničí, výjimka z poplatku se na něj nevztahuje. Potřebuji tedy auto dostat na CZ značky za pomoci nějakého vlastníka ZTP a vzápětí jej můžu s veteránskou testací přihlásit na sebe.
Neznáte prosím někdo spolehlivého držitele ZTP, který by si chtěl vydělat nějakou tisícovku (nejlépe Brno a okolí) ?
Já vím, že kdo chce opici, musí mít na banány, ale tohle už ani není otázka peněz, spíš principu.

A jsi si jist, že finta s držitelem ZTP funguje? Nevím jak u veterána a dovozu, ale už pár let to u běžného auta při převodu ze ZTP na "zdravého" majitele EKO platí i když to vozu bylo předtím odpuštěno (osvobozeno)...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#28 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od standa »

To se mi nezdá...
Když je vozidlo otestováno na historickou původnost, tak by snad mělo být jedno, jestli se mění majitel v rámci ČR nebo mezinárodně.

I když v tomhle Absurdistánu :evil:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 64
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 245 GLT 88'
Bydliště: Brno

#29 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od Ragnarok »

Jak říkáš. Absurdistán. Ale je to v pohodě, už jsem našel jednoho ochotného známého se ZTP. Jakmile budou CZ značky, lze přihlásit s testací bez ekopoplatku, ověřeno z více zdrojů.
_________________
Volvo 245 GLT 88', B230E

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#30 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od HonzaA »

standa píše:To se mi nezdá...
Když je vozidlo otestováno na historickou původnost, tak by snad mělo být jedno, jestli se mění majitel v rámci ČR nebo mezinárodně.

I když v tomhle Absurdistánu :evil:
Bohužel to jedno není a to navzdory tomu, že taková praxe je protiprávní.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 64
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 245 GLT 88'
Bydliště: Brno

#31 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od Ragnarok »

Tak díky šťastné souhře okolností jsem již hrdým majitelem CZ značek... Nakonec to šlo i bez ZTP. Stálo to trochu vyptávání a dve láhve kvalitního rumu.

A teď trochu jiné téma. Nevíte prosím někdo kde sehnat palivové čerpadlo? Jde mi o to co je v nádrži (když je plná tak ze třetiny, začne se čerpadlo dost ozývat).
_________________
Volvo 245 GLT 88', B230E

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#32 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od standa »

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 64
Registrován: 5 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 245 GLT 88'
Bydliště: Brno

#33 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od Ragnarok »

Děkuji, já jsem na ten skandix koukal a nevěděl jsem,kterou délku.
_________________
Volvo 245 GLT 88', B230E

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#34 Volvo 245 GLT - furt se něco děje...

Příspěvek od HonzaA »

Ragnarok píše:Tak díky šťastné souhře okolností jsem již hrdým majitelem CZ značek... Nakonec to šlo i bez ZTP. Stálo to trochu vyptávání a dve láhve kvalitního rumu.
Skvělé, gratuluji! Takové kasírování při dovozu ze země EU je zcela jednoznačně v rozporu s evropským právem. To je taky ten důvod, proč se poplatek na podporu sběru a využití autovraků vztahuje i na vnitrostátní převody - nemohli vzít jen dovozy a zatížit jen ty, ač to tak původně chtěli. A dobře věděli proč nemohou. Tady by si ministerstvo dopravy (které připravuje metodické pokyny pro příslušné úřady) zasloužilo dostat přes prsty.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „200“