Prestavba na E85
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#226 Prestavba na E85
16.6l je teda masakr. To se fakt vyplatí ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#227 Prestavba na E85
Taak to proste je 2.9 biturbo a cca 2,3T-3T a z toho v uvozovkach stala 4x4 mi prijde jako normalni spotreba po meste
Beru to od tankovani do tankovani
Pokud bych jezdil do rezervy tak to vychazi cca o cca 2L min
Ale na dalku jedu pokud jezdim do 130 nejakych realnych 9,2-10L
Kdyt to vemu realne tak XC70 v 2,4T jezdi za cca 12 po meste
Hold kdyz ma clovek kone tak ty na vzduch nejezdi i kdyz by se mi to libilo
A to E85 me zaujalo ze bych treba neco snizil ale zustalo by mi parkovani v podzemce coz z plynem bych koncil
Beru to od tankovani do tankovani
Pokud bych jezdil do rezervy tak to vychazi cca o cca 2L min
Ale na dalku jedu pokud jezdim do 130 nejakych realnych 9,2-10L
Kdyt to vemu realne tak XC70 v 2,4T jezdi za cca 12 po meste
Hold kdyz ma clovek kone tak ty na vzduch nejezdi i kdyz by se mi to libilo
A to E85 me zaujalo ze bych treba neco snizil ale zustalo by mi parkovani v podzemce coz z plynem bych koncil
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#228 Prestavba na E85
Mám vyzkoušené, že 30% E85 to zvládne úplně v klidu. Tankuj k tomu N95 a přidej VIF.
Proč?
E85 má vyšší oktanové číslo, tak abys nevylezl příliš nahoru. Také je to prý sušší palivo, tak aby to lépe klouzalo, proto VIF.
Jednotka si upraví vstřikování a hotovo.
Proč?
E85 má vyšší oktanové číslo, tak abys nevylezl příliš nahoru. Také je to prý sušší palivo, tak aby to lépe klouzalo, proto VIF.
Jednotka si upraví vstřikování a hotovo.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#229 Prestavba na E85
ttoommaasseekk píše:Mám vyzkoušené, že 30% E85 to zvládne úplně v klidu. Tankuj k tomu N95 a přidej VIF.
Proč?
E85 má vyšší oktanové číslo, tak abys nevylezl příliš nahoru. Také je to prý sušší palivo, tak aby to lépe klouzalo, proto VIF.
Jednotka si upraví vstřikování a hotovo.
Jasny diky ze doporuceni jde mi o to kdyz se natankuje obycejny N95 tak co mam vypozorovane ze auto ma zvysene volnobezne otacky o 200ot/min
S N98 mam 600ot/min a s N95 800ot/min tak vykousim jak rikas ..
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#230 Prestavba na E85
Zkus a dej vědět výsledek.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2125
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#231 Prestavba na E85
Že diag nehlásí problém s lambdama (jakože málokdy) ještě neznamená že jsou 100% stačí že mají třeba pomalejší reakci když jsou starší a už to neni ono /neříkám že je máš špatný/. Jinak za mě se to při aktuální ceně benzínu nevyplatí, hlavně pokud jezdíš po městě kde je rozdíl spotřeby největší (motor se na e85 pomaleji zahřívá). S Elotecem jsem experimentoval v 850, ale v podstatě se mi to do konce nepodařilo pořádně nastavit aby to dlouhodobě dobře startovalo/dobře jelo/nežralo nesmysl.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#232 Prestavba na E85
Mě se to nastavit podařilo.peter cz píše:Že diag nehlásí problém s lambdama (jakože málokdy) ještě neznamená že jsou 100% stačí že mají třeba pomalejší reakci když jsou starší a už to neni ono /neříkám že je máš špatný/. Jinak za mě se to při aktuální ceně benzínu nevyplatí, hlavně pokud jezdíš po městě kde je rozdíl spotřeby největší (motor se na e85 pomaleji zahřívá). S Elotecem jsem experimentoval v 850, ale v podstatě se mi to do konce nepodařilo pořádně nastavit aby to dlouhodobě dobře startovalo/dobře jelo/nežralo nesmysl.
Nejhorší bylo nastavit starty, chtělo to hodně bohatou směs.
Proto doporučuji jen mix. To na zahřátí nebude mít žádný vliv a dle mých zkušeností to ve městě právě na ethanol tolik nežralo.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#234 Prestavba na E85
Kdyz sem mel spatnou kontrolni lamdu ktera se spinala jen za cas coz dela ihned to vyhodilo check engine a diag napsala zadni lamdupeter cz píše:Že diag nehlásí problém s lambdama (jakože málokdy) ještě neznamená že jsou 100% stačí že mají třeba pomalejší reakci když jsou starší a už to neni ono /neříkám že je máš špatný/. Jinak za mě se to při aktuální ceně benzínu nevyplatí, hlavně pokud jezdíš po městě kde je rozdíl spotřeby největší (motor se na e85 pomaleji zahřívá). S Elotecem jsem experimentoval v 850, ale v podstatě se mi to do konce nepodařilo pořádně nastavit aby to dlouhodobě dobře startovalo/dobře jelo/nežralo nesmysl.
Vymenil sem ji a uz je cca pres 6mesicu klid.
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2620
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#235 Prestavba na E85
0Elotec je fajn krabička - pokud jsem to vysledoval, jak asi funguje - tak si jakýmsi chytrým sensorem paliva zjistí, jak moc je tam ethanolu a podle % a asi i teploty pak úměrně zvedne i dávku paliva, kterou primárně počítá ECM. Aspoň zhruba, ECM si to s pomocí lambda sondy pak dokoriguje sama na jemno. Fungovalo to celkem bez problémů.
Studené starty - netuším, jestli do toho jednotka nekecá nějak zvlášť navíc - ale já je neřešil, bo v zimě toho lihu asi nebylo ani tolik. E85 znamená, že tam může být až 85% ethanolu, podle nějakých informací prý dodavatelé míchají E50 v zimě, ale je to JPP.
Nicméně - v okamžiku, kdy se snížila dotace státu (přesněji: se zvýšila spotřební daň blíže té, kterou platíme v benzínu) = přestalo se E85 jakkoli ekonomicky vyplácet - zkrátka cena paliva na 1km jízdy je stejná či horší než s benzínem. V kombinaci s vyšší spotřebou (= menší dojezd v už tak nenažrané V8 u XC90 zvláště) a tím, že pumpa není na každém rohu, jsem zavrhl E85 úplně. Zůstala z toho jediná úspora a to na dosud nezrušené úlevě ze silniční daně (kterou mají všechny podnikající subjekty, ale koncoví řidiči ne?)
S příchodem hybridů a jiných elektrovozítek čuji nějakou "zradu" do ekofašistů - tak bych si tipl - že by někoho mohlo napadnou napařit silniční daň spravedlivě nejlépe všem, nikoli tedy pouze jen těm podnikajícím subjektům. A "ulevit" z ní pouze těm ekovozítkům - co však likvidují krajinu těžbou lithia a tím, že jejich výfuky kouří ve Chvaleticích.
Vsadím boty, že to někoho napadne. Nějaké pokusné balónky už se vypouštěly. To se pak bude plnit státní kasa...
/PL
Studené starty - netuším, jestli do toho jednotka nekecá nějak zvlášť navíc - ale já je neřešil, bo v zimě toho lihu asi nebylo ani tolik. E85 znamená, že tam může být až 85% ethanolu, podle nějakých informací prý dodavatelé míchají E50 v zimě, ale je to JPP.
Nicméně - v okamžiku, kdy se snížila dotace státu (přesněji: se zvýšila spotřební daň blíže té, kterou platíme v benzínu) = přestalo se E85 jakkoli ekonomicky vyplácet - zkrátka cena paliva na 1km jízdy je stejná či horší než s benzínem. V kombinaci s vyšší spotřebou (= menší dojezd v už tak nenažrané V8 u XC90 zvláště) a tím, že pumpa není na každém rohu, jsem zavrhl E85 úplně. Zůstala z toho jediná úspora a to na dosud nezrušené úlevě ze silniční daně (kterou mají všechny podnikající subjekty, ale koncoví řidiči ne?)
S příchodem hybridů a jiných elektrovozítek čuji nějakou "zradu" do ekofašistů - tak bych si tipl - že by někoho mohlo napadnou napařit silniční daň spravedlivě nejlépe všem, nikoli tedy pouze jen těm podnikajícím subjektům. A "ulevit" z ní pouze těm ekovozítkům - co však likvidují krajinu těžbou lithia a tím, že jejich výfuky kouří ve Chvaleticích.
Vsadím boty, že to někoho napadne. Nějaké pokusné balónky už se vypouštěly. To se pak bude plnit státní kasa...
/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#236 Prestavba na E85
Ok2ucx
Takze nema smysl jezdit na 70%B95 a 30%E85
A jeste otazka co by se mohlo stat kdyz by se tankovalo
B98 70% a 30%E85
???
Jeste dodam ze pumpu ma E85 mam cca 2km od baraku
Takze nema smysl jezdit na 70%B95 a 30%E85
A jeste otazka co by se mohlo stat kdyz by se tankovalo
B98 70% a 30%E85
???
Jeste dodam ze pumpu ma E85 mam cca 2km od baraku
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 45
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#237 Prestavba na E85
Čistý ethanol má oktanové číslo 107-110. Netuším, kolik má oktanové číslo E85, ale dá se to odvodit. Tak abys neměl příliš vysoké oktanové číslo, když budeš ještě tankovat N98.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#238 Prestavba na E85
ttoommaasseekk píše:Čistý ethanol má oktanové číslo 107-110. Netuším, kolik má oktanové číslo E85, ale dá se to odvodit. Tak abys neměl příliš vysoké oktanové číslo, když budeš ještě tankovat N98.
Mas sz
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
#239 Prestavba na E85
Technicka debilni proc kupujete krabicky a oblbujete ecu, kdyz na etanol se da motor dobre vyladit, a jede to mnohem lepe, co jsem videl grafy.
naladeni jednotky neni zas o tolik drazsi nez koupe ty krabycky .
naladeni jednotky neni zas o tolik drazsi nez koupe ty krabycky .
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
#241 Prestavba na E85
Ne, to se prizpusobuje cela mapa motoru, tak aby to fungovalo stejne jako na benzin a dokonce snad umej udelat aby jednotka poznala na co jedes benzin/ethanol. delali to kluci v jedny dilne, ale uz se odstehovali , je to par let, videl jsem mapy z forestru 95/100/ethanol a et melo jasne navrh
_________________
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
VOLVO V40 combi , B4204T3 - r.2001
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 488
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70II 2007 2.4i 170PS Automat
- Bydliště: Česé Budějovice, Salzburg
#242 Prestavba na E85
norcofiala píše:Ne, to se prizpusobuje cela mapa motoru, tak aby to fungovalo stejne jako na benzin a dokonce snad umej udelat aby jednotka poznala na co jedes benzin/ethanol. delali to kluci v jedny dilne, ale uz se odstehovali , je to par let, videl jsem mapy z forestru 95/100/ethanol a et melo jasne navrh
A to ani nestoupla spotreba jo??
_________________
Bylo Volvo S60
Bylo Volvo S60
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek