Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM modul
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#51 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Včera sme boli v divadle. Auto bolo zaparkované vo vedľajšej ulici, susediacej s divadlom. Počas predstavenia, keď sa podľa mňa a času schyľovalo k záveru, vytiahnem ovládač DO aby som zapol kúrenie a signál na DO nič. Pritom vzdialenosť od ovládača ku autu bola tretinová oproti tej, na akej som to bežne po meste a sídlisku úspešne používal. Tak som vytiahol mobil, že pošlem SMS kúreniu. Ale čo to? Mobil vypísal, že SMS nedoručená! Signál GSM na mobile jedna čiaročka, v zápätí telefón bez signálu len s hlásením žiadna sieť. Po chvíli sa opať prihlásil s veľmi slabým signálom ale SMS odoslal.
V tomto prípade ma GSM zachránilo a osvedčilo sa mať obidve možnosti ovládania. Napriek tomu, že sme boli v meste a pritom auto bolo určite pod dostupným GSM signálom, môj telefón v tej historickej budove s 80 cm širokými múrami ho až tak dostatok nemal. Preto sa nemôžem čudovať ani DO, že to už chudák nezvládal. V takýchto prípadoch je lepšie predtým spustiť časovač/program na určený čas. Prišli sme však na predstavenie neskoro a nevedeli sme vopred, kedy Carmen končí.
Tak len preto píšem, aby predošlé príspevky nevyzneli v tom zmysle, že GSM je nanič a DO chválim do neba. Teraz to bolo opačne.
V tomto prípade ma GSM zachránilo a osvedčilo sa mať obidve možnosti ovládania. Napriek tomu, že sme boli v meste a pritom auto bolo určite pod dostupným GSM signálom, môj telefón v tej historickej budove s 80 cm širokými múrami ho až tak dostatok nemal. Preto sa nemôžem čudovať ani DO, že to už chudák nezvládal. V takýchto prípadoch je lepšie predtým spustiť časovač/program na určený čas. Prišli sme však na predstavenie neskoro a nevedeli sme vopred, kedy Carmen končí.
Tak len preto píšem, aby predošlé príspevky nevyzneli v tom zmysle, že GSM je nanič a DO chválim do neba. Teraz to bolo opačne.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#52 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Jestli jsem tě dobře pochopil, tady jsou fotky, na reklamaci by to bylo príma, ale oni nejsou charita a budou chtít zarobit a něco vyměnit. To relé najdu někde v autě abych třeba prohodil za jiné a otestoval tak funkci?Jakub Svoboda píše:
Takže bych to viděl na reklamci, tedy pokud to máš ještě v záruce.
Ještě jedna prosba, mohl bys mi vyfotit to relé, jaký je to přesně typ, označení???
Díky Kuba
Konektor antény se v jednotce trochu viklá, je to vlastnost?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#53 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
relé je ta šedá krabička...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#54 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
a najdu stejnou v autě někde na záměnu, nedaří se mi ji ani nikde vygooglit v eshopechTod2 píše:relé je ta šedá krabička...
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#56 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Díky za odkaz, snad to bude pasovat. pro jistotu objednám.
před tím než jsem relé vytáhl a mačkal jsem ovládač tak v něm necvakalo a topení se nezaplo, když jsem rele vytáhl a zmáčkl start na dálkovém ovladači na to se rožla červená dioda. Tak si říkám relé bude dobré jinak by svítilo červeně i normálně, ale po opětovném zastrčení začalo vše fungovat a v relátku pokaždém zmačknutí ovladače cvakne. Jestli mi tedy nepůjde dálkou spustit topení a relátko nebude cvakat je problém v přijímači nebo v relátku, jestli cvakat bude je problém v jednotce topení.
Muže někdo potvrdit nebo vyvrátit mou teorii.
před tím než jsem relé vytáhl a mačkal jsem ovládač tak v něm necvakalo a topení se nezaplo, když jsem rele vytáhl a zmáčkl start na dálkovém ovladači na to se rožla červená dioda. Tak si říkám relé bude dobré jinak by svítilo červeně i normálně, ale po opětovném zastrčení začalo vše fungovat a v relátku pokaždém zmačknutí ovladače cvakne. Jestli mi tedy nepůjde dálkou spustit topení a relátko nebude cvakat je problém v přijímači nebo v relátku, jestli cvakat bude je problém v jednotce topení.
Muže někdo potvrdit nebo vyvrátit mou teorii.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#57 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Ano to je přesně to relé co myslím, už jen to že píšeš, že nic necvakalo před vyndáním a po vyndáná a zandání začalo cvakat vše opravdu nasvědčuje na vadné relé nebo špatný kontakt v patici.
Jednoduše to vyzkoušíš pokud máš multimetr a nastavíš si ho na měření napětí.
Jeden drát dáš na černý a druhý na zelený drát co vede z modulu dálky. Po zmáčknutí tlačítka na dálkáči by pak mělo na cca 1s vyskočit na měřáku nějaké napětí. Pokud ano, tak je modul dálky OK a může být relé načlé.
Mám totožný modul doma a takto se chová při měření na pinu č. 3 (zelený drát) Jen já používám pin č.2 (W-Bus)
Zkoušeli jsme ho u Hajnýho do AEM modulu, ale to jsem ještě nevěděl, že tam musí být to relé, protože z jednotky dálkáče leze jen kladné napětí. Relé pak spíná mínusový pól na pin č.3 do AEM.
Jednoduše to vyzkoušíš pokud máš multimetr a nastavíš si ho na měření napětí.
Jeden drát dáš na černý a druhý na zelený drát co vede z modulu dálky. Po zmáčknutí tlačítka na dálkáči by pak mělo na cca 1s vyskočit na měřáku nějaké napětí. Pokud ano, tak je modul dálky OK a může být relé načlé.
Mám totožný modul doma a takto se chová při měření na pinu č. 3 (zelený drát) Jen já používám pin č.2 (W-Bus)
Zkoušeli jsme ho u Hajnýho do AEM modulu, ale to jsem ještě nevěděl, že tam musí být to relé, protože z jednotky dálkáče leze jen kladné napětí. Relé pak spíná mínusový pól na pin č.3 do AEM.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#58 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
V origináli by malo ísť o diel Volvo 30765031, ktorý sa už asi nevyrába a je nahrádzaný inými relé (Bosch, Huco, Hitachi...). Ale mal by s mať ešte v aute totožné relé, a to v motorovom priestore v skrinke poistiek/relé a tak isto ešte po jednom kuse aj v obidvoch zadných dverách.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#59 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Hlava mi nebere, že namontovali vadné relé už z výroby to se přece nesmí stát. nějaká výstupní kontrola nebo tak něco.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#60 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Věř, že může!!!! Takovéto díly se bouchají po milionech někde v Asii a podle zákazníka potisknou.
Nedávno nám v práci stála skoro dvě směny ( nová) linka než jsem nalezl to ´´vadné relé´´. Kde byl fyzicky zapojen pouze jeden spínací kontakt a relé bylo opálené na dvou spínacích kontaktech.
Nedávno nám v práci stála skoro dvě směny ( nová) linka než jsem nalezl to ´´vadné relé´´. Kde byl fyzicky zapojen pouze jeden spínací kontakt a relé bylo opálené na dvou spínacích kontaktech.
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 19 pro 2018 11:42, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#61 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Prohodil jsem relé z motorového prostoru a jestli se problém bude opakovat, musím hledat jinde.
Všem zúčastněným zatím moc děkuji
Všem zúčastněným zatím moc děkuji
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#62 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
V SZ máš máš mé číslo účtu a fakturu na dvě polžky. 1. Relé 85Kč, 2. věděl které 14500Kč .
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 15
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#63 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
U mňa to máš zdarma
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
#64 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Našiel som ešte jednu možnosť spustenia nezávislého kurenia cez AEM modul pomocou sms... V popise je aj odkaz na app. Netuši niekto či by to bolo možné sputiť aj cez originál zabudovaný telefón,nakolko aj naň idu posielať sms..???
Netuším ktorá verzia je lepšia ale jednu určite chcem
https://www.youtube.com/watch?v=K_FsnYbCZ8U"
Netuším ktorá verzia je lepšia ale jednu určite chcem
https://www.youtube.com/watch?v=K_FsnYbCZ8U"
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#65 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Ty sms on ale posílá na gsm modul, to není žádná novinka. Záleží, jak to je nastavené, může být i prozváněcí varianta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#66 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Jak poznám, že mám ve voze AEM modul (Vidu nemám k dispozici) a hlavně kde ho hledat u V50? Nemůžete prosím někdo někam kouknout? Předem děkuji.
Edit:
Není to náhodou ta krabička v kufru na pravé straně pod tapecem co do ní jsou zapojeny parkovací zadni i přední senzory?
Edit:
Není to náhodou ta krabička v kufru na pravé straně pod tapecem co do ní jsou zapojeny parkovací zadni i přední senzory?
Naposledy upravil(a) Michl dne 23 pro 2018 09:21, celkem upraveno 1 x.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#68 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
SuperPINĎABC píše:https://accessories.volvocars.com/InstallationInstruction/Document/VCC-387867-1/cs-cz/V50/2011
Návod kde hledat.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#69 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Tak pokud je tedy přítomen, stačí dohrát soft pro dálkové spuštění a jako nejlevnější variantu GSM modul který bude spínat mínus na pin č. 3 v AEM
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#70 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Jupijájé. To budou Vánoce.Jakub Svoboda píše:Tak pokud je tedy přítomen, stačí dohrát soft pro dálkové spuštění a jako nejlevnější variantu GSM modul který bude spínat mínus na pin č. 3 v AEM
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 582
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#71 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Pokud ten AEM nemam ve VIDA na diagnostice, tak ho urcite nemam, ze?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#72 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 13
- Příspěvky: 5043
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#73 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Pokračování. Nový poznatek k mému problémů, zapíná dalkacem a relé necvakne, pak dalkacem vypnu relé cvakne a pak i po zapnutí relé cvakne a topení se spustí.
Co to znamená?
Co to znamená?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 29
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#74 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Řekl bych, že relé zůstává sepnuté, když se nevypne dálkou.PINĎABC píše:Pokračování. Nový poznatek k mému problémů, zapíná dalkacem a relé necvakne, pak dalkacem vypnu relé cvakne a pak i po zapnutí relé cvakne a topení se spustí.
Co to znamená?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 26
- Příspěvky: 5171
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#75 Dálkové ovládání nezávislého topení P2 modelů přes AEM m
Prostě to reklamuj.
Celé toto zapojení je vcelku nešťastné. Impusní relé v tomto zapojení.
Ale je divný že to dělá i po výměně relé z motorového prostoru.
Ještě mi napadá baterie v tom dalkáči. Já mám dva a s jedním to prostě nejde. A ejhle ona baterie v háji. Je zezadu pod tím kulatým víčkem.
Celé toto zapojení je vcelku nešťastné. Impusní relé v tomto zapojení.
Ale je divný že to dělá i po výměně relé z motorového prostoru.
Ještě mi napadá baterie v tom dalkáči. Já mám dva a s jedním to prostě nejde. A ejhle ona baterie v háji. Je zezadu pod tím kulatým víčkem.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 65 Odpovědi
- 14582 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Martas
-
- 18 Odpovědi
- 1577 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 35 Odpovědi
- 2778 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VPeterV
-
- 14 Odpovědi
- 1753 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od trantik
-
- 3 Odpovědi
- 305 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jakub Svoboda