940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Ori
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5
Registrován: 10 roků 4 měsíce
Vůz: 940 Polar 2.0 turbo

#26 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Ori »

Přidám se s otázkou.
Prosím o doporučení vhodné značky tlumičů pérování do 940 combi, r.v.1995. Potřeboval bych nějaký cenově přijatelný, 4000/ks je moc, 300/ks bude asi sunka. poradite prosim? Diky

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#27 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od vityjan »

Sachs a nebo hodně lidi dávaj KYB (možná kvůli ceně?)...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#28 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Urvanej »

Nimrod: Ten čudlik na kapotu bych našel, kolik jich potřebuješ?
Ori: Tlumiče přední tu mam pěkný, byly na autě chvíli než umřel motor. Kayaba tušim, 400/ks.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#29 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Nimrod »

uřvanej: děkuju, už jsem domluvený s lubošem
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#30 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Urvanej »

To je dobře, že si umíme pomoct...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#31 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Nimrod »

Nimrod píše:zneužiji vlákna. koukám, že se objevují devítky s částečně lakovanýma nárazníkama i s nelakovanýma, stejně tak zpětná vnější zrcátka. může mi někdo vysvětlit, jaký v tom byl systém? mám takový dojem, že rozhodující byla země prodeje, ale jistý si zdaleka nejsem...
tak jsem narazil na názor, že lakované byly jen s metalickou barvou. má někdo pastelku a přitom zpětná zrcátka a částečně nárazníky v barvě?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#32 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Krystof P. »

Jestli to správně chápu, tak já. Bílá - zrcátka a komplet narazníky + lišty nad nima. Itálie.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#33 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Nimrod »

máš pravdu, tudy cesta také nepovede. u tebe bych to mohl svézt ještě na rok výroby, ale teď jsem si vzpomněl na jancha a jeho bílou 960...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#34 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od metju »

My jsme kupříkladu měli na sedanu, totální NA socce turbínovou masku, křídlo a lakované nárazníky. Zrcátka plastová černá. Takže spíš nějakej "sport" paket...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#35 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Nimrod »

není to zrovna pro 940, ale to asi nevadí. může mi někdo povědět, proč některé štítky nemají vyplněná všechna políčka? třeba tady tento
Přílohy
20181204_142834fd.jpg
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#36 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Urvanej »

Protože to je duplikát. Originál je raženej, ne tištěnej. A ještě je to ražený tušim z rubu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#37 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Nimrod »

jo, že je normálně raženej jsem si všiml, ale že by to mohl být duplikát, to mi vůbec nedošlo. děkuju
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#38 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od HonzaA »

No jestli je to z toho rozebíranýho auta, tak to tuším byla 2.0 turbo přihlašovaná na papíry z třílitru, takže to možná leccos může vysvětlovat...
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 1181
Registrován: 8 roků 1 měsíc
Bydliště: Písek
Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08

#39 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Nimrod »

jojo, je to z ní :-)
_________________
byla 960 B204FT, MY'93

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#40 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Sergej »

Ked som si z volva kupoval duplikat stitku prisiel razeny tak ako original, tj z rubu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 11
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: praha
Vůz: v490

#41 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od adumbo »

ahoj shanim na volvo 940 polar
adumbo@seznam.cz
tel 737278370
Přílohy
IMG-20190114-WA0001   aaaa.jpg
IMG-20190114-WA0001.pdf
(122.18 KiB) Staženo 35 x

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#42 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Urvanej »

To je nějaký udělátor jako rozdvojka vody pro topení a reduktor na LPG, co?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 11
Registrován: 8 roků 10 měsíců
Bydliště: praha
Vůz: v490

#43 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od adumbo »

ahoj to je originalní díl
asi sejedna o soucastku cislo 55 na nize prilozenem obrazu, nazev
je "Connecting Pipe", cislo 1328458-3.
Přílohy
Volvo 940 cooling system.jpg
Volvo 940 cooling system.jpg (88.87 KiB) Zobrazeno 1831 x

vityjan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 880
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Buštěhrad
Vůz: 945 D24TIC 94

#44 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od vityjan »

To je z etalonu rozdvojka Termostat - topení - termočlánek. Já mam na TICu vypouštěcí šroub a ještě podtlakový hadičky. Ten kousek na fotce je trochu zvláštní :) a ještě potuněný...

Kdyby se dal někde koupit novej, taky bych jeden užil :beer:
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#45 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od FrantaB »

Devítka s turboetalonem bez dalších nástaveb a elektronických ptákovin:

Existuje nějaký vehicle-friendly způsob, jak vypnout ABS?
Dá se bez rizika elektrického/elektronického poškození čehokoliv spáchat soft verze hardwarového odpojení, totiž vytažení pojistky?

Zaprvé, docela mi vadí že se s tak těžkým autem v té dnešní břečce musím klouzat, když by se po třech metrech dokázalo proškrábnout na asfalt a chytit se mnohem líp. Zadruhé, potřebuju si vyzkoušet jak se devítka s hmotou turboetalonu vpředu chová s utrženým předkem. A chci si to zkusit nejdřív v malé rychlosti, což znamená v zatáčce brzdit levou. S ABS to samozřejmě kýžený efekt nepřinese a poznávat to v rychlosti kdy předek překoná přilnavost opravdu nechci...
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#46 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Sergej »

FrantaB píše: Dá se bez rizika elektrického/elektronického poškození čehokoliv spáchat soft verze hardwarového odpojení, totiž vytažení pojistky?
Relatko odpajajuce napajanie ABS ktore je ovladane napr z tabletu ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#47 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od FrantaB »

Tak buď je to povedený rýpanec do mé radosti z toho že je auto vlastně zcela neelektronické, nebo došlo k nedorozumění. Protože sofwarově to opravdu řešit nechci :)

Soft verze-bez zásahu do elektroinstalace v autě, což řeší slušně akorát ta pojistka. Odpojování konektorů přímo u jednotky znamená dostat do nich minimálně vlhkost.
Hard verze-rozpojení konektoru někde pod palubkou a prodloužení dle potřeby (v nejhorším případě cvaknutí drátu a nastavení) a vyvedení na vhodně umístěný spínač.
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#48 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od peter cz »

Prosimtě jak bys tu pojistku chtěl ještě přístupnější? Dva pohyby a za 5 sekund je venku, jednodušeji to opravdu nepůjde. Na sněhu standardně odpojuju :D
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

FrantaB
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 611
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 945 D24TIC

#49 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od FrantaB »

Pojistku přístupnější ne, ta nemůže být lépe. Ale takový pěkný červený deklík jako v letadle nebo rychle a spjesile uprostřed palubky...
Šlo mi hlavně o to jestli je ABS tak stand-alone device, nebo je na něj připojené ještě třeba něco o čem vůbec netuším že v autě je.
Pojistka rulezz
_________________
Volvo 945 D24TIC EGR Kat MY96; Holanďan s 587k na podvozku a 247k na motoru

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#50 940-různé krátké otázky (na krátké odpovědi)

Příspěvek od Urvanej »

ABS je uplně samo. Jediný co má s další elektronikou společný je čidlo na diferáku, který ale leze do přístrojovky a tam vocaď teprve do jednotky ABS. Takže si tam můžeš dát třeba spěsilej vypínač s karbonovou krytkou jak na jadernou blombu. Já teda na "blbnutí" ABS nevypojuju, nijak mi nevadí.
Obrázek
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“