Ahoj Drak3n
Nepísal som nič proti tebe ani tomu čo si sem vložil. Písal som v kontexte pýtajúceho sa a stavu jeho 20 ročných silentblokov v aute. Jednoducho ich treba všetky vymeniť, predný, zadný, prevodovkový, motorový, aj tie na priečnom ramene. Teda nie len ten horný. Ak chce mať vibrácií v karosérii menej. Toľko môj názor a ak by ich už kvôli nejakému testovaniu na stole vyberal von, tak ich rovno môže vymeniť. Ak nejde o opravu konkrétneho silentbloku ale celkové zníženie prenosu vibrácií do karosérie a interiéru, treba ich meniť a nešpekulovať. Strata času.
Ak by išlo o silentbloky benzínového motora, potom by sa mi zdala otázka ako zistiť, či sú ešte ok relevantná. Možno ešte aj ak by išlo o silentbloky na 12 ročnom D5 motore. Určite je to však mimo, zisťovať ich vytrasený stav pod 20 ročným, ťažkým traktorom. Píšem to z hľadiska pýtajúceho sa, lebo má snahu trasenie eliminovať a urobiť z toho auta niečo podstatne lepšie ako je teraz.
S týmto mám skúsenosti, lebo to všetko mám vymenené na takom motore a aute, preto si myslím, že viem o čom píšem. Preto, aby vibrácií bolo na starom TDI menej, podľa mňa, treba vymeniť všetky silentbloky, vrátane motorového rámu a potom sa zamerať nie len na to, aby sa vibrácie neprenášali do karosérie, ale aj na to aby nadmerne nevznikali. Napríklad, ako u mňa, remenicou, ktorá robila vibrácie ale nie iba tie, ktoré boli vidieť ale aj také, ktoré som si neuvedomoval a pripisoval som ich vlastnosti motoru. Po výmene sa ukázalo, že vibrácií ubudlo a bolo jasné, že až to čo ostalo z vibrácií je motor samotný. Ale súhlasím aj s tým čo písal kwiko o zotrvačníku. Atp...
TDI odhlučnění
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#27 TDI odhlučnění
Ok zatím dle prvního měření to vypadá, že přední silentblok netěsní.
Co jsem projížděl internet a hledal náhradu. Pod originálním číslem: 30680751 lze sehnat vakuové a obyčejné, ale není to mezi sebou označené.
Co teda koupit, aby to bylo vykuové a nestálo raketu?
Co jsem projížděl internet a hledal náhradu. Pod originálním číslem: 30680751 lze sehnat vakuové a obyčejné, ale není to mezi sebou označené.
Co teda koupit, aby to bylo vykuové a nestálo raketu?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#28 TDI odhlučnění
Hlavně vyměnit oba, jinak to nemá smysl. Případně i ty ostatní bez podtlaku.
Originál jsou myslím Corteco, já teda dával lemforder, ale moc se mi nezdají. Asi bych tady příště nešetřil.
Originál jsou myslím Corteco, já teda dával lemforder, ale moc se mi nezdají. Asi bych tady příště nešetřil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#29 TDI odhlučnění
Bylo to znát? Nejdřív to pořádně přoměřím, než vyhodím 5k za silentbloky...
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2968
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#30 TDI odhlučnění
Já dal cca 6,5 za všechny motorové.
Ano rozdíl byl velmi znatelný, já měl horší ten zadní a na zpátečku to vibrovalo hodně.
Ano rozdíl byl velmi znatelný, já měl horší ten zadní a na zpátečku to vibrovalo hodně.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1138
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#31 TDI odhlučnění
Vyměněno. I když jsem to řešil i v jiném topicu.
2 podtlakové od Corteco jsem sehnal na Autodílos dohromady za 3,3 tisíce. Silentblok pod řemenicí originál Volvo, horní silentblok opět Corteco.
BTW horní silentblok (cena zhruba 200Kč, Corteco) vydržel pouze rok a už začal praskat.
Hlučnost s menší mírou vibrací o něco klesla.
2 podtlakové od Corteco jsem sehnal na Autodílos dohromady za 3,3 tisíce. Silentblok pod řemenicí originál Volvo, horní silentblok opět Corteco.
BTW horní silentblok (cena zhruba 200Kč, Corteco) vydržel pouze rok a už začal praskat.
Hlučnost s menší mírou vibrací o něco klesla.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 29 Odpovědi
- 6349 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Sadam
-
- 8 Odpovědi
- 825 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Laacoos
-
- 3 Odpovědi
- 311 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko
-
- 208 Odpovědi
- 30267 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od M4jky
-
- 10 Odpovědi
- 664 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa