2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotky

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

#1 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotky

Příspěvek od TheKubajs »

Ahoj,

mám pravděpodobně uplně pitomý dotaz, ale - v motorovém prostoru 2,0T vede od chladiče tenčí plastová roura vyznačená na obrázku níže. Obrázek je jen ilustrační, ale ta roura je tam stejná a vede ve stejných místech. Je to díl číslo 8619305.

[img]http://puu.sh/CcjSZ/300529f905.jpg[/img]

No a tuhle rouru jsem zjistil, že v místě toho "nařasení" mám dost popraskanou a jsou tam díry. Už jí sháním, není to teda nic lehkého, ale spíš mě zajímá, na co tam vlastně ten přívod je - kam to vede. Název dílu je "Air Intake Hose - To central electrical unit" a já nějak nechápu, proč by do elektrické jednotky měl být sán vzduch. Váha vzduchu je, předpokládám, na sání do motoru, normálně někde u airboxu, nebo ne?
Omlouvám se za blbý dotaz, ale už googlím asi hodinku a na nic nepřicházím.

Díky.
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#2 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od Zajsoft »

Chlazeni a hlavne vysouseni ECU...
Trubku vem slusnejsi izolepou a je to...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

honzs
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 305
Registrován: 10 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 940 B230FB '91

#3 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od honzs »

_________________
940 B230FB '91 ZF4HP22

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 100
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: 1999 V70 2,5TDI. 2001 C70 2,0T LPT

#4 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od TheKubajs »

[img]http://puu.sh/CcnSC/384bfab109.jpg[/img]

No to jste mi, pánové, udělali radost. V tak snadnou opravu jsem ani nedoufal :D
_________________
V70I 2,5 TDI 1999
C70I 2,0 T LPT 2001 cabrio

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 86
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha - Modřany
Vůz: V70 2.0T 132kW, 1997

#5 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od liQuid »

Izolepa a je klid... je to jen chlazení ECU a není tam žádnej tlak apod.
_________________
Volvo V70 1997 2.0T aut.
Volvo XC90 2007 2.5T aut.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#6 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od 0ndro »

nechcem zakladať novú tému tak sa natlačím sem.
Prosím nevie niekto kam má byť zapojený vývod z airboxu, ten vrchný? ( v červenom kruhu na fotke) . Je to V70 1997, benzín 93 kW.
A či, dajú sa niekde poobjednávať tie podtlakové plastové trubičky aj s gumenými kolienkami, alebo treba improvizovať ?
ďakujem
Přílohy
20190516_205447.jpg

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#7 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od Zajsoft »

A neni takhle nahodou ten vystup zaslepenej, tj. neni dira skrz?
Improvizace 4-5-6mm silikonovejma hadickama...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#8 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od 0ndro »

Bola tam hadička len pri výmene filtra som bol nepozorný a nevšimol som si odkiaľ sa odpojila.Už som ju aj stihol stratiť :D .Nie je to zaslepené.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#9 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Plastovej cecek na klapce vedou do něho další hadičky .Teda jestli ho tam máš ,beru to jak to mám na 850.
Edit: na sání jsem debil co by to dělalo na klapce
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 99
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Galanta
Vůz: volvo v40 td 75kW 2001

#10 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od 0ndro »

nepodarilo sa mi nájsť miesto, ani na plastovam cecku na saní už pre ďalšiu hadičku nie je miesto. Teda nevyzerá že by tam niečo chýbalo.
Aj tak vďaka za rady, zatiaľ to nechám tak.
:)
Napadá ma ale, nemôže to mať vplyv na spotrebu? Alebo je u tohto motoru normálne, spotreba podľa palubného v zime 9,2 litra a v lete 8,9 litra ?

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#11 2,0T motor - hadice sání vzduchu do elektronické jednotk

Příspěvek od Petr.Chrpa »

0ndro píše: Napadá ma ale, nemôže to mať vplyv na spotrebu? Alebo je u tohto motoru normálne, spotreba podľa palubného v zime 9,2 litra a v lete 8,9 litra ?
Asi ne pokud by to bylo za čidlem co je na tý vrapovaný hadici tak by to zlobilo ,ale před by to nemělo dělat nic .
Tyhle motory jsou slabý na tu váhu takže spotřeba je jak turbo motor :D taky jak máš starej vzduch.filtr ten dělá hodně pokud ho necháš zanešenej motor je vždy závislej na přívodu vzduchu a taky jak jsou starý ostatní věci prostě spotřebák .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“