Jakou chladící kapalinu
- Autor
- Zpráva
#1 Jakou chladící kapalinu
Zdravím, vím že už se o chladící kapalině psalo mockrát, ale někde jsem tu viděl tabulku, kterou teď nemůžu najít.
Měli všechny V70 I zelenou nemrzku, nebo se to lámalo?
Mám modely 98, 99 a 2000.
1xT5 a 2x TDI.
Potřebuju ji vyměnit ve všech autech a všude je momentálně růžová.
Měli všechny V70 I zelenou nemrzku, nebo se to lámalo?
Mám modely 98, 99 a 2000.
1xT5 a 2x TDI.
Potřebuju ji vyměnit ve všech autech a všude je momentálně růžová.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4737
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#2 Jakou chladící kapalinu
pokud tam je ruzova pokracoval bych v tom. btw mam tu asi 5-6 litru nenacaty, nechces ji? me je k nicemu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#3 Jakou chladící kapalinu
Já právě čet, že ta růžová tam dokáže napáchat neplechu, ale zase jestli to funguje takových let, tak asi nic moc nehrozí.
Děkuju za nabídku, ale mám v garáži kanystr růžový i zelený.
Děkuju za nabídku, ale mám v garáži kanystr růžový i zelený.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#4 Jakou chladící kapalinu
Musíš chvíľu počkať... karelvolvo ti napíše aká je jediná správna
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 317
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#5 Jakou chladící kapalinu
Podívej, moc se o tom neví, ale automobilka se potajmu řídí jedním základním axiomem o zachování barev ve vesmíru. Když si to vezmeš, tak u 850 byl fridex zelený a olej v posilovači červený. Pak se přešlo na zelený olej v posilovači a co to s sebou nutně muselo přinést? Asi tušíme.
Na druhou stranu byly snahy a doufám, že pouze lokální a časově ohraničené, se zmíněnému axiomu vzepřít (a zjevně se to automobilce hrubě nevyplatilo). To pozoruji u své xc90, kde je jak fridex tak olej v posilovači shodně zelený...
Na druhou stranu byly snahy a doufám, že pouze lokální a časově ohraničené, se zmíněnému axiomu vzepřít (a zjevně se to automobilce hrubě nevyplatilo). To pozoruji u své xc90, kde je jak fridex tak olej v posilovači shodně zelený...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5136
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#6 Jakou chladící kapalinu
Já mám u D5 151kW růžovou ( i dle výrobce tam má být) a všichni co znám mají ve stejném motoru zelenou. Ale mají jiný rok výroby.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#7 Modrá
Do Volva patří modrá např. č. 31439720
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/chemicals-consumables/supplies/antifreeze-1-l-concentrate/1009697/
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/chemicals-consumables/supplies/antifreeze-1-l-concentrate/1009697/
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2432
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#8 Jakou chladící kapalinu
Co vím, tak u TDi je to - velká nádobka = modrá a malá nádobka = červená/růžová
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#9 Jakou chladící kapalinu
Ale či veľká nádobka, či malá nádobka, stále je to ten istý TDI motor. Nie? Čo iné sa tam menilo?
Je to VW/AUDI motor, nie Volvo, takže čo splňuje VW TL 774 C musí byť preň OK.
Je to VW/AUDI motor, nie Volvo, takže čo splňuje VW TL 774 C musí byť preň OK.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2167
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Vrchoslavice
- Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
#10 Jakou chladící kapalinu
Ve všech mých vozech je origo volvo zelené barvy na žádném autě jsem nikdy neměnil chladič radiátor topení těs. pod hlavou nic !! Tato na fotce je v autě asi tři roky v létě jsem dělal rozvody ale pumpu jsem neměnil (ředím 1:1 destilkou)IgorS píše:Ale či veľká nádobka, či malá nádobka, stále je to ten istý TDI motor. Nie? Čo iné sa tam menilo?
Je to VW/AUDI motor, nie Volvo, takže čo splňuje VW TL 774 C musí byť preň OK.
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
V70 D5 2002 stříbrná 410tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 773tkm momentálně depozit V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 237tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 187tkm S60 D5 2002 stříbrná 265tkm S60 D5 2002 stříbrná Volfinka od Albertuse 440 tkm
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#11 Jakou chladící kapalinu
Pôvodne som mal v TDI nejakú špinavohnedozelenomodrú, kto vie koľko ročnú.z-d-e-n-a píše:Co vím, tak u TDi je to - velká nádobka = modrá a malá nádobka = červená/růžová
Potom som v ňom používal asi 3 roky ku spokojnosti ružovú G12+ - Castrol Radicool SF.
Je pre pre motory zo zliatiny železa, hliníka, medi alebo ich kombinácie. Teraz tam mám zelenú G11
Pôvodná Volvo kvapalina 9437650 sa menila na novú 31439720, ktorá je výrazne svetlejšia, čírejšia a je už menej farebná ako tá predošlá. 4 l balenie má číslo 31439721.
#12 Jakou chladící kapalinu
Díky
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#13 Modrá
Ibaže táto "modrá" , je zelená:Michl píše:Do Volva patří modrá např. č. 31439720
https://www.skandix.de/en/spare-parts/accessories/chemicals-consumables/supplies/antifreeze-1-l-concentrate/1009697/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#14 Jakou chladící kapalinu
Jasně, ale...
- Přílohy
-
- Volvo Blue.pdf
- (396.47 KiB) Staženo 58 x
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 9 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#15 Jakou chladící kapalinu
To je už len o tom, či veríš Skandixu alebo vlastným očiam a všeobecnému povedomiu.
Inak neviem o tom, že by Volvo niekedy používalo modrú kvapalinu. To je skôr vec štandardov, že G11 je vo všeobecnosti modrá, no u Volva zelená. Ak niekto vie, že by Volvo farbilo na modro, nech to uvedie na správnu mieru.
EDIT - Ešte pre doplnenie:
Je možné, že sa to modré označenie traduje zo starších čias staršej kvapaliny pod označením Volvo 9437650 a Volvo 9437651, ktoré boli nahradené novými kvapalinami, s novými číslami ale aj novou farbou. Totiž tie staré, ešte keď boli koncentrované pred nariedením, mali trochu namodralý nádych. Boli také zelenomodré. Po nariedení však boli zelené. Tie ich nové náhrady, ako v linku zo Skandixu, sú už svetlejšie a aj v koncentrovanej podobe sú zelené. Veľa ostatných výrobcov kvapalín G11 ich robí modré alebo zelené. Ale Volvácku som modrú ešte nevidel.
Viečko expanznej nádobky na Volve (asi) aj trochu, možno, napovedá:
Inak neviem o tom, že by Volvo niekedy používalo modrú kvapalinu. To je skôr vec štandardov, že G11 je vo všeobecnosti modrá, no u Volva zelená. Ak niekto vie, že by Volvo farbilo na modro, nech to uvedie na správnu mieru.
EDIT - Ešte pre doplnenie:
Je možné, že sa to modré označenie traduje zo starších čias staršej kvapaliny pod označením Volvo 9437650 a Volvo 9437651, ktoré boli nahradené novými kvapalinami, s novými číslami ale aj novou farbou. Totiž tie staré, ešte keď boli koncentrované pred nariedením, mali trochu namodralý nádych. Boli také zelenomodré. Po nariedení však boli zelené. Tie ich nové náhrady, ako v linku zo Skandixu, sú už svetlejšie a aj v koncentrovanej podobe sú zelené. Veľa ostatných výrobcov kvapalín G11 ich robí modré alebo zelené. Ale Volvácku som modrú ešte nevidel.
Viečko expanznej nádobky na Volve (asi) aj trochu, možno, napovedá:
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 90
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: 850 t5, V70 2.4d
#16 Jakou chladící kapalinu
do mojej 850 t5 lejem ružovú už asi tri roky a do koncernoveho tdi sa takisto odjakživa dávala ružová... inak bolo mi povedané že všetky nemrzky sa majú zložením podobať aby škodili rovnako to isté čo si vymyslela eu s náplňami do klimatizácii... a mám taký pocit že obe funguje stále normálne... s60 2.5t bola odjakživa zelená tak sa dáva zelená a to isté 2.4 hladký vo v70 tam nebol dôvod to meniť za červenú len preto že ju mám aj v iných autách
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 16
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Šaratice, okres Vyškov
- Vůz: Volvo V70 I B5244S2 černá metla
#17 Jakou chladící kapalinu
Zdravím, modrá nebo zelená to je jedno, vsechny jsou stejny typu G11 reps. G48 už je jedno, jen obchodní označení.
Pokud už nekdo dal červenou G12 nebo do fialova G12+ tak když budeme pokračovat v tom stejnym tak chybu neudelame. Dle mě je komplet vylit a chemiou vyčistit zbytky a pak dat "origo" G11 je zbytečný, nebo má někdo důkaz že G12 čili červený odstín "zničí" chl. systém?
Proto dále pokračují v tom co bylo už nalito, G12.
Pokud už nekdo dal červenou G12 nebo do fialova G12+ tak když budeme pokračovat v tom stejnym tak chybu neudelame. Dle mě je komplet vylit a chemiou vyčistit zbytky a pak dat "origo" G11 je zbytečný, nebo má někdo důkaz že G12 čili červený odstín "zničí" chl. systém?
Proto dále pokračují v tom co bylo už nalito, G12.
_________________
Volvo V70I B5244S2 r.v. 03/2000 černá metla M56 103kW - já
Renault Laguna II kombi 1.9 dci, 88kw F9Q, r.v. 04/2005 po face - manželka i já
Volvo V70I B5244S2 r.v. 03/2000 černá metla M56 103kW - já
Renault Laguna II kombi 1.9 dci, 88kw F9Q, r.v. 04/2005 po face - manželka i já
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#18 Jakou chladící kapalinu
Já jsem tam dal tu z benzinky. Ale je to asi jedno. Každopádně zjistil jsem že když je chladící kapalina v pevném stavu a jedete se projet, máte po chvíli z benzínu parní stroj. Alespoň efekty
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 Jakou chladící kapalinu
G13 a clovek ma svatej klid...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#20 Jakou chladící kapalinu
mě ubejvala chladící kapalina. byla červená, taková divně hnědo něco červená. nalil jsem tam originál Volvo G11 a od tý doby nedolejvám (půl roku, do tý doby to bylo každej měsíc třeba čtvrt litru).Herris123 píše:Pokud už nekdo dal červenou G12 nebo do fialova G12+ tak když budeme pokračovat v tom stejnym tak chybu neudelame. Dle mě je komplet vylit a chemiou vyčistit zbytky a pak dat "origo" G11 je zbytečný, nebo má někdo důkaz že G12 čili červený odstín "zničí" chl. systém?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek