Renovace 144

Volva do modelové řady 100!
  • Autor
  • Zpráva
standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#26 Renovace 144

Příspěvek od standa »

To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...

Zjevně pomsta za ten tunel převodovky :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#27 Renovace 144

Příspěvek od Urvanej »

Stando napadlo mě, že došlo k vykradení některé dvoustovky a tato disciplína bude nejspíše i pokračovat, neboť zlí jazykové tvrdí, že dvojka je téměř pouze facelift jedničky. Takže doporučuji svá dvoukila schovat, neboť pomsta, jak je známo, nejlépe chutná za studena. :D
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 7457
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#28 Renovace 144

Příspěvek od Petr Marek »

Urvanej píše:No jako to, že díru zavaříš tim, že plech vyndáš z druhé strany téhož auta, ti asi moc nepomůže...
Tome, nebuď pesimista. Při změně stavu z "díra" na "velká díra" nemusí být hned posun k lepšímu patrný, ale z poslední fotografie s názvem "žádná díra" musí být ten progres okamžitě patrný! :D
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#29 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

Práce nepokračuje, neb byl včera zase svátek a dneska se mi nechce, ale jak
koukám musím reagovat na zavádějící příspěvky. Vezmu to popořadě jednoho po druhém.
_________________
Cca 20x Volvo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#30 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

Krystof P. píše:Kde takhle člověk sežene samotnej plát podlahy na 144, aby mohl zaplácnout velkoudiru.jpg ?
Bez komentáře!
_________________
Cca 20x Volvo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#31 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

Petr Marek píše:Výborný nápad, jen tak dál! :D
Taky si myslím, holt zlepšováky to je moje.
_________________
Cca 20x Volvo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#32 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

doktor píše:Ta dira tam je furt. Prijde na to jeste sifon se spuntem?
Sifon pochopitelně ne, ale korkový špunt z demižonu ano, perfektně sedí a nerezne.
_________________
Cca 20x Volvo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#33 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

Urvanej píše:No jako to, že díru zavaříš tim, že plech vyndáš z druhé strany téhož auta, ti asi moc nepomůže...
Problém na pravé straně je vyřešen a odškrtnut. Levá strana me teď nezajímá, tu budu řešit za čtrnáct dní.
_________________
Cca 20x Volvo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#34 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

standa píše:To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...

Zjevně pomsta za ten tunel převodovky :D
Žádný plech z Tvojí dvoustovky jsem pochopitelně nevyříznul! A na nohy Ti táhnout nemůže, protože jsem tu díru pečlivě ucpal papundeklem.

Navíc jakákoliv msta je mi zcela cizí. Jsem spíše zastáncem filosofie oko za oko, zub za zub.
_________________
Cca 20x Volvo

Olda 164
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 105
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Volvo 164
Bydliště: Praha

#35 Renovace 144

Příspěvek od Olda 164 »

voltony píše:
standa píše:To není plech z druhý strany podlahy, ale z mýho dvoukila. Teď se konečně vysvětlil zvýšený hluk od kol a průvan, jež jsem pozoroval poslední dny...

Zjevně pomsta za ten tunel převodovky :D
Žádný plech z Tvojí dvoustovky jsem pochopitelně nevyříznul! A na nohy Ti táhnout nemůže, protože jsem tu díru pečlivě ucpal papundeklem.

Navíc jakákoliv msta je mi zcela cizí. Jsem spíše zastáncem filosofie oko za oko, zub za zub.
Promiňte prosím, ale mohu se zeptat, proč tyto články nesou název Renovace 144? Mohu event. nabídnout jiný název, kdyby byl zájem.
_________________
Volvo 164, r.v. 1969, 175 k, B30E, automat 3 rychlosti
Volvo Amazon 123GT, r.v.1967
Ford Mustang cabrio, r.v.1968, manuál 4 rychlosti

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#36 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

S prací se opět pohlo přímo neuvěřitelným tempem, ale hlavně MÁM SVÁŘEČKU!

Ještě malé odbočení. Protože to zde evidentně nikdo neví, tak upozorňuji, že můj nápad s lepící páskou, podle mínění odborníků na renovace, není z hlediska pevnosti spojovaných materiálů tím nejlepším a svařování zde jisté přednosti asi má.

Tak tedy k mému stroji, Prvně foto:
stroj.jpg
stroj.jpg (79.89 KiB) Zobrazeno 3241 x
Pro ty co to neznají tak je to kvalitni značkový stroj TRIODYN, trojfázový s chlazením.
Výhodou stroje je jeho výkonnost, nevýhoda pak z toho přímo pramení a po půl hodině práce shořel elektroměr i s jističem , tak jsem je musel přemostit.
Další super věc je, že to má kolečka a je to tedy plně mobilní. Nevýhoda pak že je to tak těžký, že se s tím prakticky nedá hnout.
No a na závěr u čínských šuntů tak sledovaný zatěžovatel je zde díky výkonnému chlazení neomezený. Bohužel mi to ale vyfoukalo z dílny všechny šroubky pod M8 a děti je teď hledají po zahradě.

Tady ještě já osobně jako hrdý zapůjčitel:
stroj a machr.jpg
stroj a machr.jpg (74.1 KiB) Zobrazeno 3241 x
A tady při práci.
machr pracuje se strojem.jpg
machr pracuje se strojem.jpg (84.45 KiB) Zobrazeno 3241 x
Nikdy jsem nesvařoval tak mi to zatím moc nejde, ale myslím že do pátku pár děr zalátám.
_________________
Cca 20x Volvo

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#37 Renovace 144

Příspěvek od standa »

Vidím, že práce pokračuje mílovými kroky, jen tak dál!

Když jsem před lety začal zavařovat amazona, tak mě svářeči-fachmani říkali, že čím větší zavařovací proud, tím se to líp zavaří. Doufám, že socialistickej triodyn ty kvalitní švédský plechy zmákne...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#38 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

Pročež jsem již dlouho neinformoval jak práce na voze pokračují tak všechny ujišťuji, že přímo raketově. Přes zimu byl stroj v dílně, tudíž se jen obtížně fotografovalo. Bohužel mi to s triodynou asi zatím moc nejde a plechy se místo spojování spíše propalují. Empiricky jsem zjistil, že plechy od 3 mm už tím svařovat jdou a podlaha je tudíž vyspravena. Bohužel na levé straně bylo děr podstatně více a auto je tam teď o cca 170 kg těžší tak budu muset nějak podložit péra, aby to nebylo nakloněné. Nyní již je stroj opět na čerstvém vzduchu tak přikládám foto z páteční práce- oprava předních rohů.
p pred.jpg
p po.jpg
l pred.jpg
l po.jpg
_________________
Cca 20x Volvo

Offline
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#39 Renovace 144

Příspěvek od voltony »

Tak renovace opět pokračuje, respektive podařilo se mi ho objevit v jednom ze skladišť kam jsem ho loni schoval a pak zapomněl kam. I když ostatní stroje taky lákají tak asi k v současnosti 5 ti rozdělaným přidám ještě jedno.
nález.jpg
nález.jpg (75.56 KiB) Zobrazeno 1643 x
_________________
Cca 20x Volvo
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Veterán“