Rozborka bufíku - návod
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#1 Rozborka bufíku - návod
Bufík mi blafal, vyletěl z něj v pravidelných 3 minutových intervalech bílý dým a pak se bolkl – shořel vinou propouštějící membrány na trysce samotný motorek pohánějící vrtuli vhánějící vzduch. Tak jsem se rozhodl, že jej před odblokací vyčistím. Přikládám tedy návod, kde bufík hledat, jak se k němu dostat, jak jezdit dočasně bez něj a opravit jej a vrátit nazpět. Návod je dělán na V70 II, MY 2005 = facelift.
Časová náročnost: celý den, doporučuji teplejší počasí nebo garáž
Jaké nástroje budete potřebovat:
- Torx 25, 30
- Velký a malý plochý šroubovák
- 2x kombinačky
- Cvakací kleště
- Nástrčkové klíče 9, 10, 12, 13
- Plochý klíč 8, 22
- Ráčnu
- Prodlužovací hlavice na ráčnu
- Plastové pásky
- Hliníkové stahovací pásky
- 2x korek od vína
- Elektrikářskou pásku
- svěrák
- Hadry na utírání
- Železnou trubku o délce 10 cm a průměru 2 až 2,5 cm
- Polypropyl alkohol na čištění karbonu
- Kyblík (1litr) na zachycení nemrzky (ať nemáte kolem sebe bordel)
- Hever
- Hodně času a pevné nervy
Kde je umístěný bufík: před levým podběhem a levým blatníkem POSTUP DEMONTÁŽE NÁRAZNÍKU:
1) Odstranit 6 nacvakávacích plastových čudlíku nahoře na kapotě 2) Vyjmout lišty v nárazníku – použijte dlouhý plochý šroubovák – zasuňte jej opatrně ze strany od registrační značky a postupně je odehněte – nejde to snadno, je potřeba více zabrat, ale já naštěstí nic nezlomil. Až se část lišty odehne, tak ji postupně vycvakněte celou. Zepředu pod lištami uvidíte po 1 otvoru v nárazníku, kde je ukryt šroub. Použijte ráčnu s hlavicí 12. Pokud Vám šrouby spadly do nárazníku, v klidu, s nárazníkem pak zatřepete a šrouby vypadnou. 3) Nahoře v předních podbězích je 1x šroub s torx 25 v každém podběhu, vyšroubujte je. Nýtky ponechejte. 4) Zespodu v podběhu je plastový nacvakávací čudlík, vyjměte jej – opět 1x čudlík v každém podběhu 5) Doporučuji si před nárazník dát nějakou větší hadru, na kterou nárazník položíte – lépe se vysouvá (nasouvá) nárazník ve dvou, ale i v jednom to zvládnete.
6) Teď už stačí na každé straně mírně odehnout nárazník ve vrchní a spodní části a vysunout jej směrem dopředu
7) Odpojte konektory mlhovek a ostřikovače světel – máte-li
8- Nyní pod levým blatníkem vidíte bufík POSTUP DEMONTÁŽE BUFÍKU:
1) Zepředu vidíte celkem 4 hadice. Hadici číslo 2 neodpojujte, ta se vrací nazpátek do bufíku. Vytáhněte konektor č. 4 – to je žhavící svíčka – jde to snadno. 2) Připravte si kbelík a korky od vína. Budete odpojovat hadice č. 1 a 3. V nich je nemrznoucí kapalina. Pokud chcete jen bufík vyndat a vyčistit a během toho s autem nejezdit, pak stačí povolit hlínkové pásky a gumové hadice vysoukat z trubek bufíku a zakrokovat. Pomozte si malým šroubovákem. Pokud by jste ale chtěli s autem bez bufíku jezdit, pak je potřeba např. železnou trubičku propojit hadice, stáhnout pořádně objímkami – chladící okruh tím máte vyřešený 3) Odšroubujte zepředu bufíku mezi hadicemi pomocí ráčny s nástavcem černý šroub č. 10 4) Dejte auto na hever, stačí, aby „povyrostlo“ o 20 cm a lehněte si pod přední podběh. Vezměte ráčnu s hodně dlouhými nástavci a odšroubujte červeně označené šrouby a povolte zeleně označený šroub (velikost č. 10). Dole u dna bufíku směrem k motoru je jeden šroub, odšroubujte jej. Nahoře uvidíte kovovou konzoli, povolte mírně šroub, který je více nahoře – zeleně označený (aby se dalo s konzolí poté otáčet). Nyní zcela odšroubujte šroub na konzole, co drží bufík (červeně označený). Nyní je bufík zcela odšroubován a drží jej jen háček nad konzolí, přívod nafty, elektrický kabel k řídící jednotce 5) Zvedněte bufík o 2 cm výše a pak s ním mírně posuňte směrem ven (k blatníku) . tím uvolníte ten háček. na tady tomto ten háček visí 6) Bufík si postavte například na bedbu od nářadí a nahoře u blatníku uvidíte konektor. Konektor drží na plastových čudlíkách v blatníku, vycvakněte jej a stáhněte si jej co to jen jde do místa, které uvolnil bufík. Vyšprtněte z konektoru ty plastové čudlíky, na kterých konektor vysel. Pod nimi je potřeba zmáčknout výstupek, použijte dostatečně široké kleště. Po zmáčknutí se konektor sám rozpojí.
7) Z vrchu do bufíku do měděné trubičky vede nafta. Oddělejte spona pásku a vysuňte hadici ven. Zadělejte ji šroubkem č. 6. Nyní je bufík zcela volný a můžete jej vyjmout.
Časová náročnost: celý den, doporučuji teplejší počasí nebo garáž
Jaké nástroje budete potřebovat:
- Torx 25, 30
- Velký a malý plochý šroubovák
- 2x kombinačky
- Cvakací kleště
- Nástrčkové klíče 9, 10, 12, 13
- Plochý klíč 8, 22
- Ráčnu
- Prodlužovací hlavice na ráčnu
- Plastové pásky
- Hliníkové stahovací pásky
- 2x korek od vína
- Elektrikářskou pásku
- svěrák
- Hadry na utírání
- Železnou trubku o délce 10 cm a průměru 2 až 2,5 cm
- Polypropyl alkohol na čištění karbonu
- Kyblík (1litr) na zachycení nemrzky (ať nemáte kolem sebe bordel)
- Hever
- Hodně času a pevné nervy
Kde je umístěný bufík: před levým podběhem a levým blatníkem POSTUP DEMONTÁŽE NÁRAZNÍKU:
1) Odstranit 6 nacvakávacích plastových čudlíku nahoře na kapotě 2) Vyjmout lišty v nárazníku – použijte dlouhý plochý šroubovák – zasuňte jej opatrně ze strany od registrační značky a postupně je odehněte – nejde to snadno, je potřeba více zabrat, ale já naštěstí nic nezlomil. Až se část lišty odehne, tak ji postupně vycvakněte celou. Zepředu pod lištami uvidíte po 1 otvoru v nárazníku, kde je ukryt šroub. Použijte ráčnu s hlavicí 12. Pokud Vám šrouby spadly do nárazníku, v klidu, s nárazníkem pak zatřepete a šrouby vypadnou. 3) Nahoře v předních podbězích je 1x šroub s torx 25 v každém podběhu, vyšroubujte je. Nýtky ponechejte. 4) Zespodu v podběhu je plastový nacvakávací čudlík, vyjměte jej – opět 1x čudlík v každém podběhu 5) Doporučuji si před nárazník dát nějakou větší hadru, na kterou nárazník položíte – lépe se vysouvá (nasouvá) nárazník ve dvou, ale i v jednom to zvládnete.
6) Teď už stačí na každé straně mírně odehnout nárazník ve vrchní a spodní části a vysunout jej směrem dopředu
7) Odpojte konektory mlhovek a ostřikovače světel – máte-li
8- Nyní pod levým blatníkem vidíte bufík POSTUP DEMONTÁŽE BUFÍKU:
1) Zepředu vidíte celkem 4 hadice. Hadici číslo 2 neodpojujte, ta se vrací nazpátek do bufíku. Vytáhněte konektor č. 4 – to je žhavící svíčka – jde to snadno. 2) Připravte si kbelík a korky od vína. Budete odpojovat hadice č. 1 a 3. V nich je nemrznoucí kapalina. Pokud chcete jen bufík vyndat a vyčistit a během toho s autem nejezdit, pak stačí povolit hlínkové pásky a gumové hadice vysoukat z trubek bufíku a zakrokovat. Pomozte si malým šroubovákem. Pokud by jste ale chtěli s autem bez bufíku jezdit, pak je potřeba např. železnou trubičku propojit hadice, stáhnout pořádně objímkami – chladící okruh tím máte vyřešený 3) Odšroubujte zepředu bufíku mezi hadicemi pomocí ráčny s nástavcem černý šroub č. 10 4) Dejte auto na hever, stačí, aby „povyrostlo“ o 20 cm a lehněte si pod přední podběh. Vezměte ráčnu s hodně dlouhými nástavci a odšroubujte červeně označené šrouby a povolte zeleně označený šroub (velikost č. 10). Dole u dna bufíku směrem k motoru je jeden šroub, odšroubujte jej. Nahoře uvidíte kovovou konzoli, povolte mírně šroub, který je více nahoře – zeleně označený (aby se dalo s konzolí poté otáčet). Nyní zcela odšroubujte šroub na konzole, co drží bufík (červeně označený). Nyní je bufík zcela odšroubován a drží jej jen háček nad konzolí, přívod nafty, elektrický kabel k řídící jednotce 5) Zvedněte bufík o 2 cm výše a pak s ním mírně posuňte směrem ven (k blatníku) . tím uvolníte ten háček. na tady tomto ten háček visí 6) Bufík si postavte například na bedbu od nářadí a nahoře u blatníku uvidíte konektor. Konektor drží na plastových čudlíkách v blatníku, vycvakněte jej a stáhněte si jej co to jen jde do místa, které uvolnil bufík. Vyšprtněte z konektoru ty plastové čudlíky, na kterých konektor vysel. Pod nimi je potřeba zmáčknout výstupek, použijte dostatečně široké kleště. Po zmáčknutí se konektor sám rozpojí.
7) Z vrchu do bufíku do měděné trubičky vede nafta. Oddělejte spona pásku a vysuňte hadici ven. Zadělejte ji šroubkem č. 6. Nyní je bufík zcela volný a můžete jej vyjmout.
Naposledy upravil(a) Haben dne 23 úno 2015 16:07, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2 Rozborka bufíku - návod
pokračování, nelze vložit do jednoho příspěvku více fotek
POSTUP ROZEBRÁNÍ BUFÍKU:
1) Povolte 2 šrouby č. 10, které drží řídicí jednotku – není potřeba je úplně vyšroubovat. ŘJ odsuňte stranou 2) Odšroubujte šroub držící kovovou hadici sání (ta co jde navrch bufíku)
3) Za konzolu bufíku bufík připevněte do svěráku
4) Odšroubujte kryt kabelů a trysky nafty 5) Odšroubujte 3 torx šrouby č. 30 po obvodu vrchní části bufíku. Vrchní plechový kryt vytáhněte 6) Odšroubujte plochým klíčem č. 22 žhavící svíčku. Klíčem č. 9 odpojte červený kabel. Klíčem č. 8 odpojte černý kabel. Případně za dráty vytáhněte teplotní čidlo – pozor po jeho vyndání Vám může vystříknout chladící kapalina ven. Nicméně stejně se Vám chladící kapalina bude různě z těla bufíku vylívat při manipulaci. 7) Šroubovákem začněte pomalu páčit v dírách po šroubcích od vrchního krytu směrtem nahoru, jakoby jste chtěli ten černý talíř vytlačit ven. Jde to ztuha, ale jde to, postupně střídejte jednotlivé díry, až nebudou 2 díry přístupné, stačí páčit nebo poklepávat v té jedné díře. Po chvíli dostanete ven celý „cedník s motorkem a tím černým „talířem“ – vrtulkou. Nebo můžete zkusit táhnout za ten černý plastový talíř.
8- Odšroubujte 3 šrouby torx č. 20 držící ten cedník od velké dírkované misky 9) Chytněte do kleští z jedné strany ten xhran pod kovovou vrtulkou a z druhé strany nad černou vrtulí. Odšroubujte tu část, kde je kovová vrtulka. Možná Vám to půjde povolit i bez kleští. 10) Vezměte kladívko a větší hřebík a vyťukejte ven přes velkou dírovanou misku západku na obrázku 11) Tím jste se dostali až k samotnému motorku, vidíte sensor plamene a vstřikovací trysku.
12) Sensor plamene očistěte vatou, trysku propylakoholem a vše zbylé také zbavte nečistot. Pokud je vše v pořádku, můžete opačným způsobem bufík složit. Pokud je něco poškozené, je potřeba to sehnat jeté nebo nové.
To co často zlobí je propouštějící membrána v trysce. Prostě ta gumová membrána steří a pak teče nafta mimo trysku až Vám shoří bufík a vypadá to třeba takto: Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak. Děkuji všem, kdo mi před rozebráním a během rozebírání bufíku radili nebo pomáhali: hajnej, Tommi, martinopel, ok2ucx...
Pozn.: Berte prosím na vědomí, že vše děláte na vlastní zodpovědnost a riziko.
POSTUP ROZEBRÁNÍ BUFÍKU:
1) Povolte 2 šrouby č. 10, které drží řídicí jednotku – není potřeba je úplně vyšroubovat. ŘJ odsuňte stranou 2) Odšroubujte šroub držící kovovou hadici sání (ta co jde navrch bufíku)
3) Za konzolu bufíku bufík připevněte do svěráku
4) Odšroubujte kryt kabelů a trysky nafty 5) Odšroubujte 3 torx šrouby č. 30 po obvodu vrchní části bufíku. Vrchní plechový kryt vytáhněte 6) Odšroubujte plochým klíčem č. 22 žhavící svíčku. Klíčem č. 9 odpojte červený kabel. Klíčem č. 8 odpojte černý kabel. Případně za dráty vytáhněte teplotní čidlo – pozor po jeho vyndání Vám může vystříknout chladící kapalina ven. Nicméně stejně se Vám chladící kapalina bude různě z těla bufíku vylívat při manipulaci. 7) Šroubovákem začněte pomalu páčit v dírách po šroubcích od vrchního krytu směrtem nahoru, jakoby jste chtěli ten černý talíř vytlačit ven. Jde to ztuha, ale jde to, postupně střídejte jednotlivé díry, až nebudou 2 díry přístupné, stačí páčit nebo poklepávat v té jedné díře. Po chvíli dostanete ven celý „cedník s motorkem a tím černým „talířem“ – vrtulkou. Nebo můžete zkusit táhnout za ten černý plastový talíř.
8- Odšroubujte 3 šrouby torx č. 20 držící ten cedník od velké dírkované misky 9) Chytněte do kleští z jedné strany ten xhran pod kovovou vrtulkou a z druhé strany nad černou vrtulí. Odšroubujte tu část, kde je kovová vrtulka. Možná Vám to půjde povolit i bez kleští. 10) Vezměte kladívko a větší hřebík a vyťukejte ven přes velkou dírovanou misku západku na obrázku 11) Tím jste se dostali až k samotnému motorku, vidíte sensor plamene a vstřikovací trysku.
12) Sensor plamene očistěte vatou, trysku propylakoholem a vše zbylé také zbavte nečistot. Pokud je vše v pořádku, můžete opačným způsobem bufík složit. Pokud je něco poškozené, je potřeba to sehnat jeté nebo nové.
To co často zlobí je propouštějící membrána v trysce. Prostě ta gumová membrána steří a pak teče nafta mimo trysku až Vám shoří bufík a vypadá to třeba takto: Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak. Děkuji všem, kdo mi před rozebráním a během rozebírání bufíku radili nebo pomáhali: hajnej, Tommi, martinopel, ok2ucx...
Pozn.: Berte prosím na vědomí, že vše děláte na vlastní zodpovědnost a riziko.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2618
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#3 Rozborka bufíku - návod
Super návod, ke kterému není co dodat. Snad jen zdůraznit, že bufík je krám, ve kterém hoří palivo a jakákoli chyba může být pro vašeho miláčka poměrně dost fatální.
Jo a bez diagnostiky se zablokovaným bufíkem nehnete.
P.
S tím časem to možná není až tak zlé. Poprvé to chvilku trvá, až budete tahat bufíka ven potřetí, k trysce se dostanete i za méně než 30 minutHaben píše:- Hodně času a pevné nervy
Jo a bez diagnostiky se zablokovaným bufíkem nehnete.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#4 Rozborka bufíku - návod
Ano souhlasim, Pavle. Hori v tom nafta, tak to do jiste miry muze byt pro auto nebezpecne...
Odblokovani bufiku pres origo diagnostiku. Jen se trochu divim, ze me kdyz shorel motorek a bufik nejel a mel jsem urcite vice nez 30 neuspesnych startu, tak se mi bufik neblokl a po oprave mi zase bez origo diagnostiky jede
Nicmene verim, ze tem, kdo chce preventivne vycistit bufik nebo potrebuje vymenit nekterou z komponent, tak navod pomuze.
Odblokovani bufiku pres origo diagnostiku. Jen se trochu divim, ze me kdyz shorel motorek a bufik nejel a mel jsem urcite vice nez 30 neuspesnych startu, tak se mi bufik neblokl a po oprave mi zase bez origo diagnostiky jede
Nicmene verim, ze tem, kdo chce preventivne vycistit bufik nebo potrebuje vymenit nekterou z komponent, tak navod pomuze.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 399
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: V70II D5 02
- Bydliště: Bratislava
#5 Rozborka bufíku - návod
Ja som minule leto rozobral ten svoj a bola to ina makacka ! Pricinou bolo, ze z neho tiekla nafta- pricina, padnuta vrtulka. Nasledne som to zmontoval a siel na diagnostiku, fungovalo to ako nove, no vrtulka mi opat odpadla, lebo som ju slabo dotiahol Je na to nejaky trik ako to najlepsie utiahnut ? Pamatam sa, ze skrutka isla do tej trubkovitej casti motorceka a to sa tazko dotahovalo...
Bufik bol inac aj po rokoch vo vnutri v celkom dobrom stave, len som vycistil nejake sadze.
Bufik bol inac aj po rokoch vo vnutri v celkom dobrom stave, len som vycistil nejake sadze.
_________________
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
V70II/D5/120kw/manual/2002+powerflex,poly subframe inserts
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#6 Rozborka bufíku - návod
Vrtulku jsem dotahl oproti cerne plastove turbine v ruce, co to slo. Pokud se ti povoluje, natrel bych zavit trochou barvy ci laku na nehty a utahl
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 Rozborka bufíku - návod
Na spodním konci trysky jde vidět, že tam chybí zúžení. Tryska bývá nejčastější příčinou zablokování bufíka, protože nedávkuje tak, jak má a seznzor vyhodnotí jako chybu.Haben píše:
Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#8 Rozborka bufíku - návod
Děkuju za návod, dnes jsem podle něj rozebral bufíka, nálezový stav je upadlá vrtulka a zablokován v diagnostice, zkusím to složit a uvidíme
Jak jinak se lze dostat k té membráně, z těch fotek jsem to nějak nepobral?Haben píše: Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2433
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#9 Rozborka bufíku - návod
Nebylo by dobrý to přesunout do FAQ?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#10 Rozborka bufíku - návod
K membráně se dostaneš tak, že odehneš ten černý kovový plech, který jde celý kolem trysky. Jde to hodně těžko. Ale pak jej zase bez přípravku těžko zahneš. Ideálně to někomu svěřit, kdo to dělá, třeba Hajnej ti to vyřeší. Podmínkou ale je, že na konci trysky je taková čepička, foto nemám - není to prostě rovně uříznuté, ale takové zaoblené s menším průměrem díry.pepa.paur píše:Děkuju za návod, dnes jsem podle něj rozebral bufíka, nálezový stav je upadlá vrtulka a zablokován v diagnostice, zkusím to složit a uvidíme
Jak jinak se lze dostat k té membráně, z těch fotek jsem to nějak nepobral?Haben píše: Trysku lze rozdělat, odehnout ten černý plech, pod ní je membrána. Ale složení je pak obtížné, plech je hodně tuhý a bez speciálních přípravků jsem to nedal, tak jsem to vymyslel jinak.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 889
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#11 Rozborka bufíku - návod
Díky, bohužel už to mám složený a v autě, ten šroub vrtulky jsem zalepil, ale je tam asi dost teplo.
Ta tryska vypadala dobře, ale zatím jsem to nezkoušel, uvidíme
Ta tryska vypadala dobře, ale zatím jsem to nezkoušel, uvidíme
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#12 Rozborka bufíku - návod
Tryska se ideálně zkouší přes diagnostiku a sleduje se, jaký dává proud a zda někde sákne.pepa.paur píše:Ta tryska vypadala dobře, ale zatím jsem to nezkoušel, uvidíme
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#13 Rozborka bufíku - návod
Pánové můj bufik asi odsloužil.
- Přílohy
-
- IMG_20181028_151833.jpg (64.01 KiB) Zobrazeno 6075 x
-
- IMG_20181028_151457.jpg (67.61 KiB) Zobrazeno 6075 x
-
- IMG_20181028_151429.jpg (56.98 KiB) Zobrazeno 6075 x
-
- IMG_20181028_151531.jpg (48.82 KiB) Zobrazeno 6075 x
-
- IMG_20181028_151516.jpg (44.07 KiB) Zobrazeno 6075 x
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 56
- Příspěvky: 13041
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Rozborka bufíku - návod
Proč dosloužil? Koupíš za 10 kKč celý nový vnitřek + kabeláž a jede se dál.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#15 Rozborka bufíku - návod
no pořád lepší takhle bufík, než celé auto
pokud je těleso v pořádku, tak ho tu někdo sháněl
nebo sežeň co je v háji, ono to půjde...
pokud je těleso v pořádku, tak ho tu někdo sháněl
nebo sežeň co je v háji, ono to půjde...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#16 Rozborka bufíku - návod
Na bazosi celý za 6ku, nebo zde v inzerátu byl také
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#17 Rozborka bufíku - návod
A to z niceho nic nebo byly nějaké příznaky?paiu píše:Pánové můj bufik asi odsloužil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#18 Rozborka bufíku - návod
to je nálezový stav po koupi auta, nebyl na to čas , tak se to furt odložila oprava a tet jak jsem si nechal vyměnit pístní kroužky, turbo ,vstřiky atd. pak jsem si řekl ať se mi na ten bufík podívá, a to tam bylo, na bazoši je jeden za 6000 jsem s panem v kontaktu, ale nevím jestli to má cenu koupit jiný a nebo opravit ten můjhajnej píše:A to z niceho nic nebo byly nějaké příznaky?paiu píše:Pánové můj bufik asi odsloužil.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#19 Rozborka bufíku - návod
Vnitřek stojí ve Volvu kolem 8 tis a máš na roky klid. Ale kabel zkus někde z použitýho kusu. Ty prachy jsou za to hrozný:
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=3731393&odeslat=+&trideni=1
http://www.autond.cz/volvo/hledani.php?texthledani=3731393&odeslat=+&trideni=1
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#20 Rozborka bufíku - návod
myslite že by za to stalo? https://auto.bazos.cz/inzerat/96255522/Nezavisle-naftove-topeni-Volvo-Ardic.php
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#21 Rozborka bufíku - návod
Dobrá cena, pokud ukáže v chodu. Což by mne zajímalo, jak udělá.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 61
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#22 Rozborka bufíku - návod
Tento inzerent ma topení v nabídce pravidelně. Nebál bych se toho.paiu píše:myslite že by za to stalo? https://auto.bazos.cz/inzerat/96255522/Nezavisle-naftove-topeni-Volvo-Ardic.php
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 205
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Jihlava
- Vůz: XC 90 D5 AWD '06
#23 Rozborka bufíku - návod
Tak to asi půjdu do toho, vidím že tam má ještě jednu takže se tím asi zabývá.
_________________
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
Volvo XC 90 D5, 136kw, 6-st.automat. r.v-2006 facelift, najezd 415000 km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#24 Rozborka bufíku - návod
a nebo zde i s kabeláží
EDIT: upraven správný odkaz
https://allegro.pl/volvo-s60-v70-s80-2-4b-webasto-ogrzewanie-00-04-i7436252895.html
EDIT: upraven správný odkaz
https://allegro.pl/volvo-s60-v70-s80-2-4b-webasto-ogrzewanie-00-04-i7436252895.html
Naposledy upravil(a) Jakub Svoboda dne 30 říj 2018 13:50, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 81
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#25 Rozborka bufíku - návod
to z allegra je jen řídící jednotka...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek