Bakly S80 moondust
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#126 Bakly S80 moondust
Tak to máme s blinkrem stejný problém Pokud zjistím důvod, dám vědět. Teď se mi to stalo při odbočování vlevo (bez odbočovacího pruhu) a auto za mnou (které jelo rovně) na mě zatroubilo. Takže jsem chytl podezření, že možná při tom rychlém blikání nebliká vůbec a rád bych to vyřešil. Jde sice jen o 2 sekundy, ale občas jsou i ty důležité.
Chladivo jsem nechal doplňovat loni a moc ho nechybělo. Problému to nepomohlo, takže na jaře přišlo seřízení vůlí, které také téměř nebyly a taky to nepomohlo :/ Takže jako jediné už vidím vadný celý díl. Jinak klima na začátku vždycky chladí úplně v pohodě, ale pak se začnou projevovat klasické příznaky, jako u velké vůle klimaspojky (vypnutí, vlhko atd.).
Chladivo jsem nechal doplňovat loni a moc ho nechybělo. Problému to nepomohlo, takže na jaře přišlo seřízení vůlí, které také téměř nebyly a taky to nepomohlo :/ Takže jako jediné už vidím vadný celý díl. Jinak klima na začátku vždycky chladí úplně v pohodě, ale pak se začnou projevovat klasické příznaky, jako u velké vůle klimaspojky (vypnutí, vlhko atd.).
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#127 Bakly S80 moondust
pokud vím, tak blikání závisí na odebraném proudu, tedy buď se to někde (třeba na páčce) na chvíli propojí s něčím jiným a teče tam velký proud, nebo je chyba v řídící jednotce, nic dalšího mne zatím nenapadá
klasický přerušovač tam není...
klasický přerušovač tam není...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#128 Bakly S80 moondust
Mohl by mi někdo prosím poskytnout rychlou radu? Vybírám kotouče a brzdy. Kotouče jsou jasné - beru ATE pro velikost 16" (zimní mám 16" a letní 17"). Ale trochu jsem se zasekl u desek. Našel jsem dva téměř stejné typy a nerad bych koupil špatné. Jaký je rozdíl?
1. TYP
2. TYP
1. TYP
2. TYP
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#129 Bakly S80 moondust
Rozdiel je v tvare a rozmeroch. Pri vyšších 72 mm sa píše v ATE katalógu že sú pre 17 kolesá a pri nižších 69,1 mm píšu že nie sú určené na 17 kolesá.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#130 Bakly S80 moondust
Super, díky. Takže používám-li 16" a 17", tak raději nižší? Počítám, že to asi ATE myslelo tak, že ty 72mm jsou minimálně pro 17" a výš.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#131 Bakly S80 moondust
V podstate voľba doštičiek závisí na veľkosti kotúčov. Tá info o veľkosti diskov je skôr pre užívateľa a vychádza z údajov veľkosti diskov uvedených pri kotúčoch. Preto nejde ani tak o to, aké kolesá používaš ale aké tam máš alebo ideš dať veľké kotúče.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#132 Bakly S80 moondust
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#133 Bakly S80 moondust
Na 305 mm kotúče potrebuješ platničky Volvo 8634921
V prípade ATE Ceramic to budú 13.0470-7145.2
V prípade ATE Ceramic to budú 13.0470-7145.2
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#134 Bakly S80 moondust
V jakém intervalu ti ta klima spíná?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#135 Bakly S80 moondust
Díky moc Igore
raolsa - ta klima vypíná dost nepravidelně. Začíná to aktuálně při venkovní teplotě cca 28 stupňů a vypíná to tak do 5-10 minut. V případě, že klimu poté manuálně vypnu a dám ji chvíli čas, tak zase na chvíli jede. Pokud člověk jede rychle po dálnici, tak se stane, že nevypne za celou cestu vůbec. Naplnění je OK - naplňoval jsem minulý rok a moc média nechybělo. Vůle je, jak jsem psal, taky OK.
raolsa - ta klima vypíná dost nepravidelně. Začíná to aktuálně při venkovní teplotě cca 28 stupňů a vypíná to tak do 5-10 minut. V případě, že klimu poté manuálně vypnu a dám ji chvíli čas, tak zase na chvíli jede. Pokud člověk jede rychle po dálnici, tak se stane, že nevypne za celou cestu vůbec. Naplnění je OK - naplňoval jsem minulý rok a moc média nechybělo. Vůle je, jak jsem psal, taky OK.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#136 Bakly S80 moondust
Mal by si zistiť, či klímu vypne RJ, čiže sa klíma vypne, pretože elektromagnet spojky už nedostáva prúd na jej pritiahnutie alebo sa vypne - spojka sa rozpojí ale prúd v elektromagnete je. Ide o to, že ak je všetko zdá sa ok, či to nerobí elektromagnet spojky ak aj je na nej vôľa ok. Lebo príznaky, ktoré opisuješ sa náramne podobajú na veľkú vôľu spojky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#137 Bakly S80 moondust
Také jsem si to myslel, mělo to všechny příznaky. Ale nakonec se to nepotvrdilo :/ Aktuální to asi bude zase až příští léto, takže to nechám až na Kubovi Hrbáčovi, až půjde Volvo na jaře na servis.
Jinak poznatek k tomu blinkru: Je to na 100 % páčka. Nedávno se mi to zase stalo a zkusil jsem s páčkou pohýbat (respektive jsem ji přitlačil) a pomohlo to. Vzhledem k nahodilosti mne to moc netrápí, ale asi to někdy rozeberu a podívám se na to.
Jinak poznatek k tomu blinkru: Je to na 100 % páčka. Nedávno se mi to zase stalo a zkusil jsem s páčkou pohýbat (respektive jsem ji přitlačil) a pomohlo to. Vzhledem k nahodilosti mne to moc netrápí, ale asi to někdy rozeberu a podívám se na to.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 36
- Příspěvky: 3013
- Registrován: 8 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#138 Bakly S80 moondust
pokud se při vyšších rychlostech klima nevypne, nemohlo by to znamenat, že se něco přehřívá a při menších rychlostech se to neuchladí (třeba i ta spojka...)?
s tím blinkrem jsem si to taky myslel, že to bude v páčce
s tím blinkrem jsem si to taky myslel, že to bude v páčce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#139 Bakly S80 moondust
Písal som o elektromagnete a o ňom asi nevieš či je ok, a či náhodou už jeho elektromagnetické pole nie je slabé. Teda, či by vypínanie kompresora nespôsoboval elektromagnet, ktorý už nedokáže pritiahnúť spojku počas celej doby. To len ako nápad.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#140 Bakly S80 moondust
Ještě mě tak napadlo - funguje ti sahara?
A tím spínáním jsem myslel, jestli ti spíná kompresor třeba v intervalu 10 sec. To je totiž po vychlazení normální, jestli ti ale klima úplně přestane fungovat (fouká teplý vzduch) tak to může být něco úplně jiného. Třeba ten elektromagnet, jak píše Igor.
A tím spínáním jsem myslel, jestli ti spíná kompresor třeba v intervalu 10 sec. To je totiž po vychlazení normální, jestli ti ale klima úplně přestane fungovat (fouká teplý vzduch) tak to může být něco úplně jiného. Třeba ten elektromagnet, jak píše Igor.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#141 Bakly S80 moondust
Sahara normálně funguje, k intervalu jsem se úplně přesně nedostal, ale je to v řádu desítek sekund až minut - nespíná to často. Ale projevy jsou fakt podobné, jako u velké vůle klimaspojky (prádelna).
Jinak o víkendu proběhl avizovaný servis. Vše šlo hladce, až na pravý brzdový třmen, kde pístek šel zatlačit nejdříve bez problémů, ale poslední 4mm, které jsem potřeboval, byly porod. Rozdělávat třmen se mi nechtělo, takže jsem na té pravé straně nakonec nechal asi hodinu jen na to, abych ho rozpohyboval. Ale povedlo se a vše je OK S brzdama jsem si nakonec fakt pohrál a všechno pořádně vyčistil, takže jsem na to nechal dost času.
Celkem tedy proběhlo:
- výměna předních kotoučů (305mm ATE),
- výměna předních desek (keramické ATE),
- výměna plastových jezdců okna spolujezdce,
- vyčištění senzoru spojkového pedálu,
- výměna oleje a filtru (vrátil jsem se k 5w50 od Mobil 1).
S vyčištěným senzorem jsem zatím najel jen asi 20km. Ale neozval se, takže to možná pomohlo. Uvidím zítra.
Jako tip k jezdcům oken přidávám, že jsou shodné s BMW. Takže je pořídíte ve skoro každém obchodě s autodíly. Měl by to být stejný výrobce, jako u origo. Cena byla (pokud si dobře pamatuji) 75 Kčks.
Když už jsem byl v tom, využil jsem poslední hezké dny a provedl také kompletní čištění laku a údržbu plastů.
EDIT: Tak už jsem spínač pedálu spojky otestoval na 50 km jízdě, při které se před opravou vždy někdy v průběhu vypnul. A tentokrát nic, takže pravděpodobně vyčištění pomohlo.
Jinak o víkendu proběhl avizovaný servis. Vše šlo hladce, až na pravý brzdový třmen, kde pístek šel zatlačit nejdříve bez problémů, ale poslední 4mm, které jsem potřeboval, byly porod. Rozdělávat třmen se mi nechtělo, takže jsem na té pravé straně nakonec nechal asi hodinu jen na to, abych ho rozpohyboval. Ale povedlo se a vše je OK S brzdama jsem si nakonec fakt pohrál a všechno pořádně vyčistil, takže jsem na to nechal dost času.
Celkem tedy proběhlo:
- výměna předních kotoučů (305mm ATE),
- výměna předních desek (keramické ATE),
- výměna plastových jezdců okna spolujezdce,
- vyčištění senzoru spojkového pedálu,
- výměna oleje a filtru (vrátil jsem se k 5w50 od Mobil 1).
S vyčištěným senzorem jsem zatím najel jen asi 20km. Ale neozval se, takže to možná pomohlo. Uvidím zítra.
Jako tip k jezdcům oken přidávám, že jsou shodné s BMW. Takže je pořídíte ve skoro každém obchodě s autodíly. Měl by to být stejný výrobce, jako u origo. Cena byla (pokud si dobře pamatuji) 75 Kčks.
Když už jsem byl v tom, využil jsem poslední hezké dny a provedl také kompletní čištění laku a údržbu plastů.
EDIT: Tak už jsem spínač pedálu spojky otestoval na 50 km jízdě, při které se před opravou vždy někdy v průběhu vypnul. A tentokrát nic, takže pravděpodobně vyčištění pomohlo.
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 109
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rychvald
- Vůz: S80 3L T6 Executive r.v.04
#142 Bakly S80 moondust
ahojte.
pěkná S80 ta stříbrná ji sedne
mám přesně stejný problém z Klímou jak popisuje bakly " klima jede cca jen 5-10min a konec . když ji ručně na chvíli vypnu a pak zapnu tak zase chvíli chladí. Přišlo mi že čím je venku tepleji tím dříve se vypne. Klímu sem nechal před cca 2měsici naplnit ale nepomohlo to. Je zajímavé že máme stejnej ročník kde to blbne . Předtím jsem měl S80 z 98 a 10 roku jsem na klímu nešáhl a fungovala suprově.
pěkná S80 ta stříbrná ji sedne
mám přesně stejný problém z Klímou jak popisuje bakly " klima jede cca jen 5-10min a konec . když ji ručně na chvíli vypnu a pak zapnu tak zase chvíli chladí. Přišlo mi že čím je venku tepleji tím dříve se vypne. Klímu sem nechal před cca 2měsici naplnit ale nepomohlo to. Je zajímavé že máme stejnej ročník kde to blbne . Předtím jsem měl S80 z 98 a 10 roku jsem na klímu nešáhl a fungovala suprově.
_________________
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
Je.
S80T6 3.0L Executive aut.(B 6294T) r.v.04+ lpg
Tatra 613 Special, Tatra Beta 1,3 cl, Simson Sr50, Malaguti Madison3 250ie, Suzuki Burgman 650 Executive
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 13176
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#143 Bakly S80 moondust
Špatná vůle na spojce klimakompresoru.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#144 Bakly S80 moondust
Tak keramika od ATE už nikdy. Bohužel jsem až teď tady na fóru dohledal informace s podobnými zkušenostmi ostatních. Tak snad to také někomu pomůže a ušetří starosti.
Prvních 200 km OK. Ale po nich začlo pískající peklo (upozorňuji, že jsem brzdy velmi šetřil). Pískání tak hlasité, až jsem se v koloně styděl při pohledech souběžně jedoucích řidičů. Vše jen v malých rychlostech, obvykle kolem 20, někdy až 40. Kola nehřály ani nic podobného. Auto nepřibržďovalo.
Abych s tím něco udělal, shodil jsem opět brzdy, vyčistil, zkontroloval ještě jednou pístky... Vše OK. Jemně jsem srazil i hrany desek. Proběhla samosebou i kontrola, zda kotouč nedře o štít atd... Po nasazení naprosto bez změny. Najel jsem především na rychlejších cestách dalších cca 600km a bez změny. Město = peklo. Rozhodl jsem se tomu dám poslední šanci a nechal jsem brzdy zahořet, ale nepomohlo. Tento týden jsem celkem rozlítaný a tak jsem to nestihl řešit, navíc jsem jezdil skoro jen služebákem. Včera jsem za týden poprvé sedl do Volva a samosebou pořád pískalo. Dopískal jsem tedy domů.
Dnes jsem sedl to auta... a ticho. Nechápu. Asi 1000 km trvalo, než si to sedlo. Nicméně toto jsem nikdy nikde nezažil a stačí mi to pro zavržení ATE keramiky. Zažít už to nechci
Prvních 200 km OK. Ale po nich začlo pískající peklo (upozorňuji, že jsem brzdy velmi šetřil). Pískání tak hlasité, až jsem se v koloně styděl při pohledech souběžně jedoucích řidičů. Vše jen v malých rychlostech, obvykle kolem 20, někdy až 40. Kola nehřály ani nic podobného. Auto nepřibržďovalo.
Abych s tím něco udělal, shodil jsem opět brzdy, vyčistil, zkontroloval ještě jednou pístky... Vše OK. Jemně jsem srazil i hrany desek. Proběhla samosebou i kontrola, zda kotouč nedře o štít atd... Po nasazení naprosto bez změny. Najel jsem především na rychlejších cestách dalších cca 600km a bez změny. Město = peklo. Rozhodl jsem se tomu dám poslední šanci a nechal jsem brzdy zahořet, ale nepomohlo. Tento týden jsem celkem rozlítaný a tak jsem to nestihl řešit, navíc jsem jezdil skoro jen služebákem. Včera jsem za týden poprvé sedl do Volva a samosebou pořád pískalo. Dopískal jsem tedy domů.
Dnes jsem sedl to auta... a ticho. Nechápu. Asi 1000 km trvalo, než si to sedlo. Nicméně toto jsem nikdy nikde nezažil a stačí mi to pro zavržení ATE keramiky. Zažít už to nechci
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1148
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#145 Bakly S80 moondust
Jak to je s těma 305mm kotoučema na předek? Jdou i pod R16 kola?
Někde v katalogu jsem viděl, že 288 jsou pro R15, pro R16 už jdou 305mm.
Někde v katalogu jsem viděl, že 288 jsou pro R15, pro R16 už jdou 305mm.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#146 Bakly S80 moondust
Namazal si to všetko, tak ako sa má?Bakly píše:Nicméně toto jsem nikdy nikde nezažil a stačí mi to pro zavržení ATE keramiky. Zažít už to nechci
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#147 Bakly S80 moondust
IgorS: Jj vše jak se má :/ a dvakrát, takže možná až moc. A napoprvé jsem vše i čistil.
Tarkin: Pod moje jdou v pohodě (mám na zimu neorigo 16”).
Tarkin: Pod moje jdou v pohodě (mám na zimu neorigo 16”).
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1311
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#148 Ate Ceramic
Mám na autě kombinaci desek Ceramic s kotoučema PowerDisc a fakt mi nic nepíská a nevrže. Zajížděl jsem je cca 500 km a brzdí to parádně, za studena i zatepla. Jiné už kupovat nebudu. Co člověk to jiný názor a zkušenost. A žádné špatné hodnocení jsem nikde nečetl.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 124
- Příspěvky: 551
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: MSK
- Vůz: S80 D5 MY2004
#149 Bakly S80 moondust
Já tady na fóru, zkusím dohledat - kotouče mám nakonec klasické. Jinak brzdí to super od začátku, to jo. Zdá se mi, že znatelně lépe, než brzdy předtím
_________________
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
S80 D5 120kW MY2004 - D5T5 Stage 2 147kW/470Nm
C30 2.0D 100kW MY2007
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#150 Bakly S80 moondust
Čím si mazal? Teda, aké mazadlo si tam dal?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek