Zelené vstřiky
- Autor
- Zpráva
#1 Zelené vstřiky
Jednou z plánovaných úprav na Blacka je i výměna vstřiků za zelený.
Jsou to tyhle?
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0280155968/3757681/39849642;39850140;70;145950;167678;34234428;34129471
Půjdou tam plug & play?
Někde jsem tuším četl (myslím že to bylo v galerii S60 GOLD), že měl problém s dýlkou o objednával v USA/Kanadě.
Budu vděčnej za každou radu.
Jsou to tyhle?
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0280155968/3757681/39849642;39850140;70;145950;167678;34234428;34129471
Půjdou tam plug & play?
Někde jsem tuším četl (myslím že to bylo v galerii S60 GOLD), že měl problém s dýlkou o objednával v USA/Kanadě.
Budu vděčnej za každou radu.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#2 Zelené vstřiky
Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
#3 Zelené vstřiky
Díky
S dalšíma úpravama samozřejmě počítám.
S dalšíma úpravama samozřejmě počítám.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#4 Zelené vstřiky
Ahoj. Se zelenyma vstrikama problem nebyl. Problem byl az s 550cc. Bosch je nedela a kdyz jo tak delka na nase kary nesedi. I svorkovnice jsou jine ale daji se koupit redukceBasstl píše:Jednou z plánovaných úprav na Blacka je i výměna vstřiků za zelený.
Jsou to tyhle?
https://www.autokelly.cz/Product/BO-0280155968/3757681/39849642;39850140;70;145950;167678;34234428;34129471
Půjdou tam plug & play?
Někde jsem tuším četl (myslím že to bylo v galerii S60 GOLD), že měl problém s dýlkou o objednával v USA/Kanadě.
Budu vděčnej za každou radu.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
#5 Zelené vstřiky
Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#6 Zelené vstřiky
K24 je hodne dobra...budes spokojenej. Zelene vstriky budou urcite stacit. I ja tenkrat pouzil z S60R. Pokud finance dovoli tak bych chtel pristi rok jit do Samosvoru. A pak uz hotovo....pujde se na vnitrek.Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
#7 Zelené vstřiky
S tvým výkonem je samosvor skoro nutností.
Co plánuješ udělat s interiérem?
Já bych řek, že ho máš hodně vypiplanej už teď.
Co plánuješ udělat s interiérem?
Já bych řek, že ho máš hodně vypiplanej už teď.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#8 Zelené vstřiky
Chtel bych dat sloupky do carbonu...hdrografika. Sehnat sedacky z S70R nebo nechat udelat u calounika....povymenovat spinace ktere jsou uz opotrebovane atd......)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#9 Zelené vstřiky
Regulátor je ale na pevno na liště ne ? já mám zeelný, uprava softu proběhla, ale jinak jsem mechanicky s tlakem nic nedělal ?Fíla píše:Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#10 Zelené vstřiky
Ty mas ME7 tudiz uz mas pozadovany tlak tusim 3.8 bar jako s60r. Rozdil v tlaku je mezi verzema s plyn. lankem a el klapkou.majkls70 píše:Regulátor je ale na pevno na liště ne ? já mám zeelný, uprava softu proběhla, ale jinak jsem mechanicky s tlakem nic nedělal ?Fíla píše:Ano, to jsou oni. Bez úpravy ŘJ to ale nepůjde, jinak ti vyhodí chybu. Plus musíš, abys dosáhl požadovaného průtoku, zvednout tlak paliva na +- 4 bary, jinak je to úprava k ničemu. Standardně je tlak, pokud je originální regulátor a potrubí v pořádku, na 3 barech.
Spis by me zajimalo zda je potreba u aut s 3bar ten tlak opravdu zvysovat? treba ARD mi vylozene napsalo, ze k zelenym vstrikum neni treba tlak zvedat.
Petr.Gric ty mas predpokladam taky stale puvodni regulator s 3 bar?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#11 Zelené vstřiky
Kluci a nejde to jinde? já mám na Auto Kelly subjektivní pifku za jejich cenovou politiku - na just Auto Kelly ignoruju.
Chápu, že si to můžou pochvalovat servisy díky včasnýmu dodání a množstevním slevám, ale co jsem tak koukal
kámošovi v servise pod ruku, když vyplňoval dodáky - co se cen týče, žádná sláva ani pro dlouholeté odběratele
Chápu, že si to můžou pochvalovat servisy díky včasnýmu dodání a množstevním slevám, ale co jsem tak koukal
kámošovi v servise pod ruku, když vyplňoval dodáky - co se cen týče, žádná sláva ani pro dlouholeté odběratele
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#12 Zelené vstřiky
Ejdou Rotacak píše:Kluci a nejde to jinde? já mám na Auto Kelly subjektivní pifku za jejich cenovou politiku - na just Auto Kelly ignoruju.
Chápu, že si to můžou pochvalovat servisy díky včasnýmu dodání a množstevním slevám, ale co jsem tak koukal
kámošovi v servise pod ruku, když vyplňoval dodáky - co se cen týče, žádná sláva ani pro dlouholeté odběratele
https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280155968
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#13 Zelené vstřiky
Ja měl myslim za nějakých 1200kč cca kus. S dph.
A prave mě taky ARD říkali že s tlakem neni třeba hýbat.
Proto jsem se pozastavil nad textem výše . Ale ja už mam novější jednotku no.
A prave mě taky ARD říkali že s tlakem neni třeba hýbat.
Proto jsem se pozastavil nad textem výše . Ale ja už mam novější jednotku no.
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
#14 Zelené vstřiky
Pokud vím, tak Petr má jiný čerpadlo i regulátor tlaku.majty píše:
Spis by me zajimalo zda je potreba u aut s 3bar ten tlak opravdu zvysovat? treba ARD mi vylozene napsalo, ze k zelenym vstrikum neni treba tlak zvedat.
Petr.Gric ty mas predpokladam taky stale puvodni regulator s 3 bar?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 357
- Registrován: 12 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
#15 Zelené vstřiky
Mozna to bude tim, ze na ty maily od ARD pry odpovida jeho manzelkamajkls70 píše:Ja měl myslim za nějakých 1200kč cca kus. S dph.
A prave mě taky ARD říkali že s tlakem neni třeba hýbat.
Proto jsem se pozastavil nad textem výše . Ale ja už mam novější jednotku no.
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#16 Zelené vstřiky
[/quote]
Pokud vím, tak Petr má jiný čerpadlo i regulátor tlaku.[/quote]
Ma jen jinou pumpu. A ta dava taky 3bar. A myslim ze by musel mit jinou palivovou lištu aby tam šel regulator . Ja ho totiž doma mám a nejde tam
Pokud vím, tak Petr má jiný čerpadlo i regulátor tlaku.[/quote]
Ma jen jinou pumpu. A ta dava taky 3bar. A myslim ze by musel mit jinou palivovou lištu aby tam šel regulator . Ja ho totiž doma mám a nejde tam
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#17 Zelené vstřiky
Musíš improvizovat a než něco koupíš tak poctivě hledat :majkls70 píše: A myslim ze by musel mit jinou palivovou lištu aby tam šel regulator . Ja ho totiž doma mám a nejde tam
https://www.ebay.com/itm/New-Fuel-Pressure-Regulator-Herko-PR4153-For-Dodge-Chrysler-Plymouth-1986-1993/382078032843
Herko PR4153 pro Dodge Chrysler Plymouth 1986-1993
AIRTEX ENG. MGMT. SYSTEMS 5G1075
BOSCH 0280160260
BOSCH 280160260
BWD AUTOMOTIVE 22823
Carquest PR7
DELPHI FP10036
ECHLIN 219.578
GP SORENSEN 800-121
KEMPARTS 143.603
NAPA 219.578
niehoff 22823
WELLS PR306
https://herko.com/productinfo.php?inv=39271
Info zde kdysi jsem se o to zajímal momentálně mi stačí 3bary a nestěžuju si :
http://volvospeed.com/vs_forum/topic/173548-fuel-pressure-regulator-drop-in-upgrades/
http://www.vpcuk.org/forums/showthread.php?50361-850-fuel-pressure-regulator&styleid=8
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1291
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R
#18 Zelené vstřiky
Ahoj. Mam porad puvodni regulator. V ARD me psali ze neni potreba....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#19 Zelené vstřiky
Ahoj, prosím neberte mě jako kverulanta, nebo nedejbože nepřejícího, ale má to smysl? Jednou jsem byl svezen V70R asi s 350ps a nabyl jsem jasného dojmu, že to auto na to nemá, že primárně bylo postaveno na něco úplně jiného. A to na autě bylo mnoho jiných úprav. Nebylo by lepší koupit např. slušnou 550i, nebo M5? Nebo co Vás k tomu vede, vždyť v první zatáčce si Vás stejně někdo s fábií RS namaže. Když jsme zkoušeli to V70 jeli jsme kus za Libercem z Raspenavy na sedlo (mrkněte na google), je tam pár pěkných zatáček a doslova nás smázl chlapec s Megane RS, který nám pak říkal o kolik byl rychlejší..Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Tak mi k tomu něco pěkného povězte...
P.s.: prodal jsem S60 T6 Polestar, protože mi zbyly poslední 2 body ... tak mě neberte prosím jako nějakého kazi.uka. Jen kdybych se chtěl opájet rychlostí a zážitky, koukal bych jinam, i když třeba na stejně stará auta. Díky Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
#20 Zelené vstřiky
A nebo bych si mohl koupit letadlo a smát se tomu méganu ze zhora... Ne opravdu ne.
Nechci z toho dělat závoďák na okruhy, jen mám rád svoje auta vyladěný k obrazu svému a protože mám rád Volva, tak ladím a upravuju Volva...
Nechci z toho dělat závoďák na okruhy, jen mám rád svoje auta vyladěný k obrazu svému a protože mám rád Volva, tak ladím a upravuju Volva...
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#21 Zelené vstřiky
Jasně, já to jen chtěl slyšet.Basstl píše:A nebo bych si mohl koupit letadlo a smát se tomu méganu ze zhora... Ne opravdu ne.
Nechci z toho dělat závoďák na okruhy, jen mám rád svoje auta vyladěný k obrazu svému a protože mám rád Volva, tak ladím a upravuju Volva...
Aktuálně jezdím XC70 D4 a dospěl jsem do stádia jízdy na pohodu a když mě vezme oktávka s okouřeným nárazníkem ... jen se pousměju. Ale lákalo by mě něco malého hbitého, benzínového, a nebo Z4 s V8..... tak třeba jednou.
Tak to shrnu, ať se podaří doladit k obrazu Tvému a ať to jezdí!!! D.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#22 Zelené vstřiky
2 Daniel
Na druhou stranu - tebou zmíněná trasa. Myslím, že tam by byla proti malýmu, nadupanýmu hothatchi v nesnázích i tebou navrhovaná M5/550i.
A to nejdůležitější, jak napsal Basstl a jak sám nejlépe víš, když ho miluješ, není co řešit. Když si s těma našema kombíkama pořádně
pohrajeme, i dnes na dálnici zatopí většině novejch (jakože sportovních) 4-hrnků
OT: co jsem porovnával na YT časy akcelerací 100-160km nejnovější V90 ?T5? v Polestaru s časama chlapů odsud z fóra, tak jsem se musel
pousmát. V90 Polestar potřebovala asi 11 sekund, někteří tu mají rakety s časy startujícími asi na 5,4 sec (já po chipu a po pár úpravách
zatím 7,4 sec). Tož to nejni nejhorší
Na druhou stranu - tebou zmíněná trasa. Myslím, že tam by byla proti malýmu, nadupanýmu hothatchi v nesnázích i tebou navrhovaná M5/550i.
A to nejdůležitější, jak napsal Basstl a jak sám nejlépe víš, když ho miluješ, není co řešit. Když si s těma našema kombíkama pořádně
pohrajeme, i dnes na dálnici zatopí většině novejch (jakože sportovních) 4-hrnků
OT: co jsem porovnával na YT časy akcelerací 100-160km nejnovější V90 ?T5? v Polestaru s časama chlapů odsud z fóra, tak jsem se musel
pousmát. V90 Polestar potřebovala asi 11 sekund, někteří tu mají rakety s časy startujícími asi na 5,4 sec (já po chipu a po pár úpravách
zatím 7,4 sec). Tož to nejni nejhorší
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#23 Zelené vstřiky
Jasně, myslím, že si rozumíme a všichni víme, o čem se bavíme.... musím se usmívat, když si vzpomenu na dávné časy s 850T5 atd ....Ejdou Rotacak píše:2 Daniel
Na druhou stranu - tebou zmíněná trasa. Myslím, že tam by byla proti malýmu, nadupanýmu hothatchi v nesnázích i tebou navrhovaná M5/550i.
A to nejdůležitější, jak napsal Basstl a jak sám nejlépe víš, když ho miluješ, není co řešit. Když si s těma našema kombíkama pořádně
pohrajeme, i dnes na dálnici zatopí většině novejch (jakože sportovních) 4-hrnků
OT: co jsem porovnával na YT časy akcelerací 100-160km nejnovější V90 ?T5? v Polestaru s časama chlapů odsud z fóra, tak jsem se musel
pousmát. V90 Polestar potřebovala asi 11 sekund, někteří tu mají rakety s časy startujícími asi na 5,4 sec (já po chipu a po pár úpravách
zatím 7,4 sec). Tož to nejni nejhorší
Je to fajn a moc příjemné, všechna Volva jsem měl moc rád, všechna si pamatuji ...
Tak ať to sviští. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 237
- Registrován: 12 roků 11 měsíců
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Vůz: V70 MY2005 D5; C70 T5 MY2000
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
#24 Zelené vstřiky
No asi k tomu dodám nasledujici.... co se tyče M5 a M3 tak bajlady na servis jsou i dost vyšši. Ono kazdych 60tis delat uložení spodku a tak dal neni idealni. A aby si koupil hezky naladenou M3 nebo M5 tak to je cenovka okolo 500 a výš.Danniel74 píše:Ahoj, prosím neberte mě jako kverulanta, nebo nedejbože nepřejícího, ale má to smysl? Jednou jsem byl svezen V70R asi s 350ps a nabyl jsem jasného dojmu, že to auto na to nemá, že primárně bylo postaveno na něco úplně jiného. A to na autě bylo mnoho jiných úprav. Nebylo by lepší koupit např. slušnou 550i, nebo M5? Nebo co Vás k tomu vede, vždyť v první zatáčce si Vás stejně někdo s fábií RS namaže. Když jsme zkoušeli to V70 jeli jsme kus za Libercem z Raspenavy na sedlo (mrkněte na google), je tam pár pěkných zatáček a doslova nás smázl chlapec s Megane RS, který nám pak říkal o kolik byl rychlejší..Basstl píše:Díky Petře.
Já zapomněl že jsi vstřiky měnil 2x.
Mě budou bohatě stačit zelený + asi pujdu cestou ke komponentům z dvojkovýho eRka - vstřiky, svody, turbo K24.
Plánovanej výkon 300 - 350k mi bude bohatě stačit.
Jednou bych chtěl víc, ale na to budu potřebovat AWD, nebo zadohrab a hlavně manuál.
Tak mi k tomu něco pěkného povězte...
P.s.: prodal jsem S60 T6 Polestar, protože mi zbyly poslední 2 body ... tak mě neberte prosím jako nějakého kazi.uka. Jen kdybych se chtěl opájet rychlostí a zážitky, koukal bych jinam, i když třeba na stejně stará auta. Díky Dan
Mam jeste naladenou Audi S3 na 350 koni. Momentalne teda motor po cely dílně. Je to taky pěkný, funguje to ale volvo ma prostě svoje kouzlo. A nespleteš si ho na parkovišti s jinym autem. Ja mám C70 na 225 / 40 r18 plus pružiny a vzpěry a nechova se zle. Chtelo by to ještě stabilizatory.
Ostatně nevím jake jiné auto bych si koupil do 150tis s tim aby to melo okolo 300koní a nebyla to nafta f chipu
_________________
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
Volvo V70 Stříbrná MY2005, 300t km+, 2.4D 96kw + SW na 136kw, BBS Eudora r18
Volvo C70 2,3 T5 176kw MY2000, Turquoise pearl Metallic 422, čirá optika, BBS Eudora R18, 3¨ straight pipe, S60R vstřiky, sání BSR, Short shift, soft custom ARD 235kw
Audi S3 2003 1,8T 350HP
Bylo:
Volvo S70 R-design stříbrná , 2,5 TDI 103KW,r.v. 1999,. 18´´ BBS eudora, R-design, -45mm podvozek stavitelný, straight pipe (nikdy na ní nezapomenu)
Volvo S60R AWD Black 220KW rok 2003
Volvo S80 2.5tdi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3222
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#25 Zelené vstřiky
Trochu oživím.
2.4. jde auto k p. Patočkovi pod kudlu. Vzhledem k tomu, že bude probíhat repas motoru, tak rovnou objednám ty zelené vstřiky,
které mi postnul za výhodnou cenu Majty viz. https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280155968
Jedná se o typ Vstřikovací ventil BOSCH 0 280 155 968. Je možné ho zastavět do motoru B5254 T2 MY 2007?
V autě je oproti sérii 16T HPT Turbo, IC do88 Big Pack včetně trubek, vejfuk z V7ORII
a zatím pořád jen SW ARD stage 2 původně naladěný na sériovou V70 II 2.5T AWD bez žádných úprav. (
Když Pavel chip připravoval, tak ještě nebyly vyměněny výkonnostní komponenty.)
Když budu brát zelené vstřiky, nemám rovnou objednat i výkonnější palivovou pumpu?
S výkonem nepůjdu přes cca 280HP - Fíla se Zajsoftem mě odradili. Byl by nutný hrubý zásah do motoru
a kovokeramická lamela, se sportovní spojkou jezdit nechci.
2.4. jde auto k p. Patočkovi pod kudlu. Vzhledem k tomu, že bude probíhat repas motoru, tak rovnou objednám ty zelené vstřiky,
které mi postnul za výhodnou cenu Majty viz. https://mlparts.cz/vstrikovaci-ventil-bosch-0280155968
Jedná se o typ Vstřikovací ventil BOSCH 0 280 155 968. Je možné ho zastavět do motoru B5254 T2 MY 2007?
V autě je oproti sérii 16T HPT Turbo, IC do88 Big Pack včetně trubek, vejfuk z V7ORII
a zatím pořád jen SW ARD stage 2 původně naladěný na sériovou V70 II 2.5T AWD bez žádných úprav. (
Když Pavel chip připravoval, tak ještě nebyly vyměněny výkonnostní komponenty.)
Když budu brát zelené vstřiky, nemám rovnou objednat i výkonnější palivovou pumpu?
S výkonem nepůjdu přes cca 280HP - Fíla se Zajsoftem mě odradili. Byl by nutný hrubý zásah do motoru
a kovokeramická lamela, se sportovní spojkou jezdit nechci.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek