TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#26 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od hefaistos »

Pavel: Kde jsi nechal prevodovku repasovat?

Lidi jinak zaplatite tezke prachy za opravu/repasi prevodovky, ono se to pak nechova jak ma a vy jste spokojeni? Nechapu..

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo xc60

#27 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Pavel Zdar 73 »

V Praze Automat Cars servis,

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#28 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Jojo hoši, automat dokáže potrápit :D :D :D :D ......i mě.
Je spousta mastí a šamponů, ale někdy ani klucí ve Volvu nevědí, který přípravek použít.
Jednou se to svádělo na vadné těsnící kroužky uvnitř převodovky, potom na rozvaděč, dále na malou vůli lamely hydroměniče. Jiný zase v praxi prokázal, že ten úžasný termostat oleje nefunguje a také se odehrával software Neutral Control........a pořád to kope, když se tam zařadí "D" :D :D :D :D :D

Prostě tyto převodovky byly úplně skvělé ( mám na mysli od roku 2007 - 2010) , ale s nástupem nového, lepšího a menšího rozvaděče, je to prostě bída.
Začínáme adaptacemi, které opravdu zaměstnají dva lidi s diagnostikou na klíně cca 2 hodiny.
Tak, a teď mi řekněte, jak dlouho se dělaly ty vaše adaptace v nejmenovaných servisech ?
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#29 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Tak to by mě také zajímalo, jak se a kolik času té adaptaci věnovali.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

Macek2
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 417
Registrován: 12 roků 1 měsíc
Bydliště: Třeboň
Vůz: Audi A6 Allroad V6 3,0 BiTdi

#30 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Macek2 »

Přispěju taky se svojí zkušeností - i když nejsem odborník, takže jenom konstatování pocitů:
XC 70 MY2012 D5 169 kW 470Nm (Polestar) původ ČR pravidelný servis, najeto 182 tis, v 60 a 120 tis.km výměny oleje v ATS. Poslední dobou při teplém oleji v letních vedrech jsem cítil mírné kopance při přeřazení z R na D (i když jsem přesouval páku zvolna s přestávkou na N), řazení normální bez kopání. Minulý týden u MACHA Č.B. výměna oleje v ATS s průplachem s požadavkem na adaptaci (bylo mi řečeno práce na celé dopoledne u spřízněné nejmenované firmy - jen ta převodovka). S malou servisní prohlídkou 8,00 až 15,30. Servisní technik mi sdělil, že byl proveden výmaz dat a že převodovka si nyní bude zvykat na můj styl jízdy a na dotaz jak dlouho - odpověď cca 3 tis. km a už prý kopat nebude.
Moje první zkušenosti po několika dnech: PŘEVODOVKA NEKOPE A ŘADÍ SAMETOVĚ. :Yahoo!:
_________________
Audi A6 Allroad 3,0 V6 BiTdi
Bylo: Volvo XC70 D5 Edition 2007 AWD Man, Volvo XC70 Summum 2012 AWD AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#31 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Zajsoft »

Jakub Svoboda píše:Tak to by mě také zajímalo, jak se a kolik času té adaptaci věnovali.
Tak nejak, ja bezne stravim cca 2h i na starsim modelu...
Ano jde to udelat i za rekneme 1/2h, ale mam ve zvyku preadaptovavat jednotlive kvalty(funkce) furt dokola,
dokud to tu hodnotu jeste upravuje...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#32 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Nesnáším to, navíc každý modelový ročník se chová při adaptaci trochu jinak.
Dřepíme v autě ve dvou lidech dvě hodiny, a někdy nejsme schopni to dokončit, protože nemáme k dispozici
bývalé vojenské letiště. Ono dokázat pětkrát po sobě zařadit 4 - 5, nechat to podřadit na 4 a znova zrychlovat,
se v Praze a okolí, dělá fakt blbě.
Takže pokud někdo umí poctivé adaptace mimo mě, tak klidně kontaktujte jeho.
Mile rád přenechám, a to jsou lidé ochotni zaplatit královsky.......když jim v některých Top Volvo servisech chtějí
měnit hned převodovku za "NOVOU" .....opravenou.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#33 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Takže ani nemám volat co? Mě to kopne tak nějak nevyzpitatelně, někdy 3x za sebou a pak 14dní nic.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#34 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Volat mě ne, objednat se na 774 444 460, nebo 777 241 207 rovnou na servis.
Říci: Chci udělat adaptace AT kopajícího na D.
Pak se to udělá a uvidíme 8)
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 3
Registrován: 5 roků 6 měsíců
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Vůz: Volvo xc60

#35 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Pavel Zdar 73 »

Tak jsem absolvoval adaptace kopající převodovky. Pánové, musím konstatovat, že pan Patočka je opravdu kouzelník. Problém vyřešil s úsměvem a za pár korun. Celkový přístup lidí v servisu a přijímací kanceláři nemá chybu. Mohu jen doporučit. Auto jezdí a řadí úplně jinak. Jestli někdo rozumí Volvům tak je to pan Patočka.
Moc děkuji

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 5087
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#36 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Jakub Svoboda »

NO tak to mi řekni kde si se přesně objednával a kdo tu adaptaci tedy dělal? Protože výše píše jemu nevolat a že to dělá nerad. Tak jsem to pochopil, tak, že objednat do T6R a udělá to někdo ze servisu T6R
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#37 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

:D :D :D ......ano, i tak to lze chápat.
Adaptace AT nemusím dělat pouze já, i když to tak většinou dopadne.
Jsou k tomu potřeba dva lidi, takže se objednáte do T6R a já s jejich diagnostikem vyrazím na výlet dodělat
něco, co jinde dělat nechtějí.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#38 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

Zkusím se zeptat zde.
Teď při větších venkovních teplotách - cca kolem 33-36 stupňů se mi několikrát stalo, že při delší pomalejší jízdě - např. ve městě když jsem zastavil do kopečka na semaforech, tak po uvolnění brzdy auto kousek couvlo a pak tam teprve "skočila" rychlost - škubnutí auta, stejně při stání z kopce - opět po uvolnění brzdy chvilku prodleva, než převodovka "zabrala".
Jinak běžná jízda - bezproblémové řazení. Auto má najeto 98 tis km, olej měněn v 60tis. v autorizáku a pak v 88tis. strojově za RAVENOL ATF T-WS Lifetime. Jakmile se jede rychleji, anebo je větší "zima", tak rozjezdy bez problémů.
Napadá někoho co by to mohlo být? Diagnostika nic nehlásí. Teplota oleje v převodovce při běžné jízdě cca. 87-95 stupňů, bohužel ve vedrech jsem diagnostiku s sebou neměl...

Myslíte, že dochází k přehřátí oleje v převodovce? Mám již novější typ této převodovky s termostatem.
Díky za případný postřeh, či nápad, co prověřit.
Díky

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#39 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od raolsa »

Máš v převodovce nejnovější SW?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#40 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

Netusim. Kdyz jsme auto kupovali ve 2017 ve Volvo Stodulky, tak bylo v programu Volvo Selekt, ktery hlasa, ze diky tomuto programu zakaznik dostane nejaktualnejsi software.
Jaka ma byt verze a kam ve Vide na to kouknout?

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#41 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Bohužel, když auto při rozjezdu v kopci nejdříve jede dozadu, a pak to kopne, je to
zralé na výměnu těsnících kroužků uvnitř převodovky.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#42 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od wolf »

Návrat ke kopanci z R na D- asi mě budete mít za blázna, nevím jak to spolu může souviset, ale dnes jsem si všiml, že když jsem na místě točil volantem, tzn. zabírali servo a u toho jsem zařadil R, tak jsem o tom ani nevěděl.. od té doby jsem to zkoušel opakovaně a nic, nechápu...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#43 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

Ja sem vypozoroval, ze toto kopnuti je vzdy pouze u zahrate prevodovky a kdyz jsou venku vedra. Bohuzel, nikdy pri tom nemam napichnutou diag, abych videl teplotu oleje v prevodovce. Kopne pouze, pokud se plazim, popojizdim, nebo ve meste zastavim, koupim diteti zmrzku, nastartuju, dam D pustim brzdu a chvili stojim a pak kop a jedu :(
Jinak taky jinak radi bez problemu. Zacnu bypassem termostatu, pokud nepomuze, tak pripadne u pana Patocky aktual. SW, vypnuti NC a mozna adaptace. Pokud bude dal zlobit, tak nebudu jezdit po meste ve vedrech.

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#44 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od wolf »

Tak prave dnes v tom hicu ani kopanec, nechápu :)
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#45 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

Je to tak, absolutně bez nějaké logiky, minulý týden vedro, cesta 150 km a pak popojíždění v koloně a nic. A v neděli cesta 40 km, pak 4 km po městě, chcípnutí na 5 min a po nastartování a zařazení kopanec a od té doby zase nic... Letos převodovka kopla celkem asi 5x, z toho při zařazení D pouze jednou, zbytek při stání z kopce na D a rychlým uvolnění brzdy.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#46 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Mohl by tady někdo prosím zveřejnit oficiální stanovisko zastoupení Volvo CZ, které se váže k této tematice ?

Četl jsem zprávu ze zastoupení v Německu, kde celý problém odkazují na chybný postup prodejce vozů,
že na tuto skutečnost měli kupujícího upozornit při prodeji vozidla.

Takže by to mělo probíhat asi tak, že si pán příjde koupit auto za půl druhého milionu,
a prodejce mu hned ve dveřích sdělí, že automat může občas při zařazení D kopat :D :D :D ???

Výměna těsnících kroužků je poměrně finančně náročná, takže se to většinou zatím řeší opakovanými adaptacemi.


PS: moje auto taky někdy kopne, adaptace dělám jednou ročně :ROFL: :ROFL: :ROFL:
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

Munga
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1889
Registrován: 4 roky 10 měsíců
Bydliště: Praha 12
Vůz: XC60 2014 D4 AWD D5244T17

#47 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od Munga »

shalibaba píše:Je to tak, absolutně bez nějaké logiky, minulý týden vedro, cesta 150 km a pak popojíždění v koloně a nic. A v neděli cesta 40 km, pak 4 km po městě, chcípnutí na 5 min a po nastartování a zařazení kopanec a od té doby zase nic... Letos převodovka kopla celkem asi 5x, z toho při zařazení D pouze jednou, zbytek při stání z kopce na D a rychlým uvolnění brzdy.
Ahoj - tak jsem dnes sedl do auta a při zahrátém motoru a zařadení D kopanec - doposud nikdy nic a teď to kopne pokaždé když dám D. Jinak řadí pěkně.
Při pročítání fora koukám že ti to také blblo - zjistil jsi proč ti to kope a nebo ti to dělá jen občas?

wolf
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 858
Registrován: 13 roků 1 měsíc
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Bydliště: Brno

#48 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od wolf »

Já s tím jezdím cca rok a půl a neřeším to, chová se to nevyzpytatelně, ale je to prostě tak. Není s tím jiný problém, tak jsem to přestal řešit :)
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 549
Registrován: 7 roků
Bydliště: West Bohemia
Vůz: S60 D3 '12

#49 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od shalibaba »

Jak jsem psal. Pri zarazeni D mi to za dobu co mame auto koplo snad jen dvakrat, spise se mi stavalo, ze po uvolneni brzy jakoby prevodovka chvili mela N a pak tam vrazila rychlost (ale to se delo pri extremnich vedrech a kdyz se delsi dobu stalo na brzde). Eliminoval jsem to pomalejsim poustenim brzdy, kdy uz v pulce drahy brzdoveho pedalu zacne prevodovka zabirat.

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#50 TF 80 SC, kopanec při řázení z R na D

Příspěvek od David Patočka »

Ano, to je právě ta výrobní vada, že uniká tlak přes těsnící kroužky uvnitř převodovky.
Dá se s tím žít, ale někdo to chce řešit, takže to řešíme.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Odpovědět

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“