XC90 V8 LPG - má se to rádo?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha/Poděbrady
- Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG
#1 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Po několika letech bez auta si říkám, že si zase něco pořídím. Napadlo mě co třeba XC90 V8 s prins LPG. Chci se zeptat jak se V8 snese s LPG? Mám se připravit na nějaký překvápko? 3.2 to podle všeho snese dobře.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Měl sem a fungovalo to dobře. Jen spotřeba všeho byla cca 17l/100km. 15,5 plyn zbytek benzín. Nádrž místo rezervy pod autem byla na cca 300km, takže dost tragedie.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Sháním info kam na plyn pro V8, co může kdo doporučit?
Zatím jsem našel možnosti:
Jean - jistá kvalita, ale ze západu nejdál, nejdelší objednací doba...
GasPerformance Adámek - V8 také dobře zná, ale system Alex neni moc rozšířený (servis...)
Strakonice - Stag, tvrdí že umí, ale jak jsem četl jejich emulace také občas nefunguje
Zatím jsem našel možnosti:
Jean - jistá kvalita, ale ze západu nejdál, nejdelší objednací doba...
GasPerformance Adámek - V8 také dobře zná, ale system Alex neni moc rozšířený (servis...)
Strakonice - Stag, tvrdí že umí, ale jak jsem četl jejich emulace také občas nefunguje
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
2 Peter
Ve Strakonicích nám dělali za posledních 10 let minimálně 4ks Chryslerů Grand Voyagerů - všechno atmosféry 3.3 a 3.6L.
Nikdy žádnej problém. S Volvem jsem tam byl jen s jednim - atmosféra 2.4i. V autě to bylo bez komplikací 3 roky, pak
šlo auto na podzim 2017 do světa.
Jen nevim jak je to ve Strakonicích teď - stará parta se prej rozhádala a většina lidí odešla z původního pracoviště
(ta podlouhlá plechová hala za šraňkama) na nové, taky ve Strakonicích. Mám jen pár útržkovitejch informací.
Evžen Procházka a Kuba Král už snad ve STAGU nejsou a otevřeli si jinej servis, došlo tam k nějakejm třenicím
Ve Strakonicích nám dělali za posledních 10 let minimálně 4ks Chryslerů Grand Voyagerů - všechno atmosféry 3.3 a 3.6L.
Nikdy žádnej problém. S Volvem jsem tam byl jen s jednim - atmosféra 2.4i. V autě to bylo bez komplikací 3 roky, pak
šlo auto na podzim 2017 do světa.
Jen nevim jak je to ve Strakonicích teď - stará parta se prej rozhádala a většina lidí odešla z původního pracoviště
(ta podlouhlá plechová hala za šraňkama) na nové, taky ve Strakonicích. Mám jen pár útržkovitejch informací.
Evžen Procházka a Kuba Král už snad ve STAGU nejsou a otevřeli si jinej servis, došlo tam k nějakejm třenicím
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Jeana rovnou vypust, co mam info, tak plyn už nedělaj.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5041
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#6 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
pro klid v duši nejlepší reference a super přístup vezu zítra xc90 na montáž plynu do Amba.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Tak to budu muset prověřit zdroj, protože pokud to máš domluvený, tak zdroj se mýlil. Zjistim a kdyžtak se smažu, abych nešířil bludy.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 77
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
- Bydliště: Plzeň
#8 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
S klidnym svedomim muzu doporucit p. Davida Turnera z SKV Alfa v Plzni - inteligentni clovek ktery tomu rozumi a je velmi ochotny.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13132
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#9 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
U V8 je ten problémek s tím, že musí mít nějakou spotřebu benzínu, nebo vratku do nádrže, nebo to je jiný motor?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12092
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#10 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
njn, vratku nemá, tlak je řízenej modulem (u kola nebo pod zadníma sedačkama)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#11 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Bud http://www.jkproduct.cz/ v Hradci Kralove - Tartarini - vyhradni dovozce
My koupily V8 uz s LPG jinde, ale na servis jezdej tam. Tyhle "specialitky" tam u nich dela spesl jeden mladej mechos,
kdyz sem tam byl, tak zrovna montoval LPG do dvou XC90 v V8...
A nebo ja zatim vsechny instalace nechaval delat u http://www.lpgservice.cz/ vetsinou LOVATO a ted sem naposled daval LANDI RENZO (uvedli novej model a je zavadeci cena, takze to vyjde na stejny prachy jako LOVATO...).
S80 V8 nam jezdi kolem 11-13L/100km, kdyz s tim jezdi pritelkyne na klid, ja kolem 15 - na muj klid...
Kdyz to honim(coz je skoro furt), tak 17-20L/100km. Dojezd s nadrzi misto rezery(delaj to hovada jen na dojezdovku) uz vyse zminenych cca 300km.
Ten motor to sice nepotrebuje, ale pro klid duse(a davam tomu nazrat), tak sem si vyzadal privstrik benzinu od cca 4tis. otacek...
My koupily V8 uz s LPG jinde, ale na servis jezdej tam. Tyhle "specialitky" tam u nich dela spesl jeden mladej mechos,
kdyz sem tam byl, tak zrovna montoval LPG do dvou XC90 v V8...
A nebo ja zatim vsechny instalace nechaval delat u http://www.lpgservice.cz/ vetsinou LOVATO a ted sem naposled daval LANDI RENZO (uvedli novej model a je zavadeci cena, takze to vyjde na stejny prachy jako LOVATO...).
S80 V8 nam jezdi kolem 11-13L/100km, kdyz s tim jezdi pritelkyne na klid, ja kolem 15 - na muj klid...
Kdyz to honim(coz je skoro furt), tak 17-20L/100km. Dojezd s nadrzi misto rezery(delaj to hovada jen na dojezdovku) uz vyse zminenych cca 300km.
Ten motor to sice nepotrebuje, ale pro klid duse(a davam tomu nazrat), tak sem si vyzadal privstrik benzinu od cca 4tis. otacek...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#12 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Nakonec padla volba na "nové" Strakonice - systém Landi Renzo, nastavený přívstřik 2ms od 4000ot, vzhledem k tomu že je XC90 pětimístná, dali se dvě nádrže (46l klasicky místo rezervy a 45l pod podlahu místo třetí řady sedaček) - dá se tankovat cca 87l, takže dojezd v podstatě stejný jako na benzín. Zatím to funguje perfektně, první delší testovací jízda ČR-NL-ČR při spotřebě cca 18l/100km (kde to šlo jelo se 160-180km/h).
Naposledy upravil(a) peter cz dne 26 lis 2018 23:09, celkem upraveno 2 x.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#13 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Bylo by nějaké foto nádrží a umístění??peter cz píše:Nakonec padla volba na "nové" Strakonice - systém Landi Renzo, nastavený přívstřik 2ms od 4000ot, vzhledem k tomu že je XC90 pětimístná, dali se dvě nádrže (46l klasicky místo rezervy a 45l pod podlahu místo třetí řady sedaček) - dá se tankovat cca 80l, takže dojezd v podstatě stejný jako na benzín. Zatím to funguje perfektně, první delší testovací jízda ČR-NL-ČR při spotřebě cca 17l/100km (kde to šlo jelo se 160-180km/h).
Případně i co to stálo? (do SZ)
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#14 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Podlaha v kufru se musela lehce přizvednou (vlastní práce). Celkem 48t.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#15 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Jak mas ty nadrze zapojeny? Naprasmo dohromady(osobne s tim nemam problem...), nebo je musis prepinat ventilem, kazda vlastni hrdlo plneni? Nebo uz to legislativa povoluje spojit?peter cz píše:Nakonec padla volba na "nové" Strakonice - systém Landi Renzo, nastavený přívstřik 2ms od 4000ot, vzhledem k tomu že je XC90 pětimístná, dali se dvě nádrže (46l klasicky místo rezervy a 45l pod podlahu místo třetí řady sedaček) - dá se tankovat cca 80l, takže dojezd v podstatě stejný jako na benzín. Zatím to funguje perfektně, první delší testovací jízda ČR-NL-ČR při spotřebě cca 17l/100km (kde to šlo jelo se 160-180km/h).
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#16 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
hmm, nejsem si jist, že bych chtěl tu nádrž takhle odhalenou, jak je na spodku auta.
Je to bezpečné???
Je to bezpečné???
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4980
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#17 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Jo, to je v pořádku. Tak se to dělá a není s tím problém. Trochu by mi vadil ten "schůdek" u té vnitřní v kufru.
Já mám 65l a "čumí" mi dole logicky ještě více. Nevím, proč mu ji tam taky nedali.
Já mám 65l a "čumí" mi dole logicky ještě více. Nevím, proč mu ji tam taky nedali.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#18 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Zapojený je to na tvrdo Tčkama, ale připravili i elektriku na přepínání pokud by to takhle nedělalo dobrotu. Větší nádrž dolů nedali právě aby nebyla vidět, tahle není vidět o nic víc než rezerva. Zkoušela se i větší, ale to opravdu nebylo hezký.
Schůdek sice není ideál, ale jako daň za dvojnásobný dojezd je to myslim skousnutelný.
Schůdek sice není ideál, ale jako daň za dvojnásobný dojezd je to myslim skousnutelný.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2216
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#19 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
No ja kdysi u neceho planoval zrusit benzinovou, a misto ni dat pod auto poradnou na LPG, a na benzin nekam dat neco mensiho treba z trabanta, nebo nejaky motorky...
No problemy by to myslim delat nemelo, naopak bych i mozna rekl, ze propojenim z obouch se zvladne odparovat vic, kdyz uz jsou skoro prazdne...
No problemy by to myslim delat nemelo, naopak bych i mozna rekl, ze propojenim z obouch se zvladne odparovat vic, kdyz uz jsou skoro prazdne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#20 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
chlapi pro zajímavost. Též mě čeká v horizontu 3 týdnů zástavba na LPG. Z Autogas Centrum (Peter CZ tam teď byl se svojí XC 90)
jsem nedostal na poptávku žádnou odpověď, od Greenfuela taky ne, tak jsem nahlášenej na 18.10 vedle do "starého"
LPG Autogas Centrum, kde nám v minulosti přestavovali x aut.
Teď jsem volal panu Kůsovi, protože mi Peter CZ svými příspěvky připomněl, že mi neodpověděl a po telefonu říkal, že to bez přívstřiku
benzínu od cca 4000 ot. stejně není schopen postavit. LPG vstřiky zvládnou těch 50HP na válec a nic lepšího prý dodat
nemůže. Vedle to "prý" bude bez přívstřiku a LPG to potlačí ve všech jízdních režimech a ještě mi schovají hrdlo LPG pod víčko nádrže.
Tak kdo mi matlá med kolem pusy?
jsem nedostal na poptávku žádnou odpověď, od Greenfuela taky ne, tak jsem nahlášenej na 18.10 vedle do "starého"
LPG Autogas Centrum, kde nám v minulosti přestavovali x aut.
Teď jsem volal panu Kůsovi, protože mi Peter CZ svými příspěvky připomněl, že mi neodpověděl a po telefonu říkal, že to bez přívstřiku
benzínu od cca 4000 ot. stejně není schopen postavit. LPG vstřiky zvládnou těch 50HP na válec a nic lepšího prý dodat
nemůže. Vedle to "prý" bude bez přívstřiku a LPG to potlačí ve všech jízdních režimech a ještě mi schovají hrdlo LPG pod víčko nádrže.
Tak kdo mi matlá med kolem pusy?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2134
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Jen jestli vám to ve starém nepřestavovala ještě parta která je teď v novém (a hrdlo pod víčko schovali taky) s výkonem nevím, ale něco jiného je v8 kde 8*50=400hp a t5 5*50=250hp... Vstřiky se dají převrtat, ale ne každýmu se s tím chce dělat nebo jsem viděl v Holandsku že přidávají ještě jeden vstřik navíc.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#22 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Přesně tak, stará parta ze starých Strakonic je teď v nových pod Kusem...
Osobně bych do starých nejel.
Osobně bych do starých nejel.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#23 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Tak ve "starém" LPG centru je pořád p. Král, Procházka atd. a ti nám přestavovali v minulosti bez připomínek několik aut.
Co je vlastně na původní firmě "špatně"? máti mi taky říkala, ať to dám k "novejm", že Jedna paní povídala, ale nikdo
neřekl nic bližšího Greenfuel mi neodpověděl a pan Kůs má čas až v listopadu a zástavba by proběhla
formou "do 250 HP na LPG, až to budeš drtit, přepneš na benzin" - takhle to moc nechci. STAG fungoval na 2.4i bez
výhrad
Co je vlastně na původní firmě "špatně"? máti mi taky říkala, ať to dám k "novejm", že Jedna paní povídala, ale nikdo
neřekl nic bližšího Greenfuel mi neodpověděl a pan Kůs má čas až v listopadu a zástavba by proběhla
formou "do 250 HP na LPG, až to budeš drtit, přepneš na benzin" - takhle to moc nechci. STAG fungoval na 2.4i bez
výhrad
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1046
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#24 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Dobrý, ale ty dva které jsi jmenoval to auto fyzicky přestavovat nebudou.
Budou do toho vrtal lidi co tam jsou pár let maximálně...
Když vezmeš tyto kontakty, tak absolutní většinu znám z původních Strakonic když mi stavěli dvě auta a pak několik servisů.
A to jsou ty zkušenosti z přestaveb které se přemístili do nových. ty lidi to mají v hlavě ačkoli ta firma jako taková je na trhu teprve pár let.
https://lpg-agcplus.cz/cs/kontakt
Už jen že staré Strakonice na tebe mají čas mnohem dříve než nové o něčem možná svědčí.
Budou do toho vrtal lidi co tam jsou pár let maximálně...
Když vezmeš tyto kontakty, tak absolutní většinu znám z původních Strakonic když mi stavěli dvě auta a pak několik servisů.
A to jsou ty zkušenosti z přestaveb které se přemístili do nových. ty lidi to mají v hlavě ačkoli ta firma jako taková je na trhu teprve pár let.
https://lpg-agcplus.cz/cs/kontakt
Už jen že staré Strakonice na tebe mají čas mnohem dříve než nové o něčem možná svědčí.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3268
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#25 XC90 V8 LPG - má se to rádo?
Čas by měli stejně....poptávku jsem posílal někdy okolo 20.8. (GreenFuel neodpověděl, "Nové" Strakonice také ne)
"Původní" zareagovali asi po 5 dnech a postupnym dopisováním a jednim odložením (zástavba do88 Big Pack) jsme se
dostali k 18.10.
"Nové" Strakonice mi po dnešním telefonu nabídli konec října/začátek listopadu, takže budou asi vytíženi úplně stejně.
Zkusím nějak ukecat na přestavbu přímo p. Krále, ten tam je snad od začátku, co je firma na trhu.
"Původní" zareagovali asi po 5 dnech a postupnym dopisováním a jednim odložením (zástavba do88 Big Pack) jsme se
dostali k 18.10.
"Nové" Strakonice mi po dnešním telefonu nabídli konec října/začátek listopadu, takže budou asi vytíženi úplně stejně.
Zkusím nějak ukecat na přestavbu přímo p. Krále, ten tam je snad od začátku, co je firma na trhu.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 1187 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 22 Odpovědi
- 1683 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od misatenko
-
- 26 Odpovědi
- 1877 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 7 Odpovědi
- 1918 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od BaDDog
-
- 18 Odpovědi
- 6717 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od brano14