Vyber tlumičů na S80.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1 Vyber tlumičů na S80.
Čus, vybírám nové tlumiče na zadek S80.
V merku mám zatím Sachs bílé nebo modré. Nevím jaký je rozdíl, každý filtr vyhodí jiný a nebo Kyb, na předku mám 2 roky Sachsy a už jsou olezle korozi, proto bych zkusil klidně jiné.
Někde jsem četl názory, že TRW jsou přeznačene KYB ale skoro za půlku.
V merku mám zatím Sachs bílé nebo modré. Nevím jaký je rozdíl, každý filtr vyhodí jiný a nebo Kyb, na předku mám 2 roky Sachsy a už jsou olezle korozi, proto bych zkusil klidně jiné.
Někde jsem četl názory, že TRW jsou přeznačene KYB ale skoro za půlku.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 Vyber tlumičů na S80.
Dával jsem na radu mechanika Monroe
Sachs se prý dost pohoršil, že už je několikrát musel znova měnit třeba i po 30ti tisících...
Sachs se prý dost pohoršil, že už je několikrát musel znova měnit třeba i po 30ti tisících...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha-4
- Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual
#3 Vyber tlumičů na S80.
TRW rozhodne nemaji nic spolecneho s KYB. TRW nebrat, ty tečou už v regalech !!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#4 Vyber tlumičů na S80.
Ok zkusím Kyb.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#5 Vyber tlumičů na S80.
KYB fungují v japonském autě. Do Volva patří Sachs.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#6 Vyber tlumičů na S80.
Hľadáš nehrdzavejúce tlmiče alebo dobré tlmiče? Alebo dobrý tlmič nehrdzavie?Tarkin píše:...už jsou olezle korozi, proto bych zkusil klidně jiné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#7 Vyber tlumičů na S80.
Na KYB jsem četl jen samé dobré zkušenosti. Sachs mám na předku rok a půl a jsou olezlý, tak proč nezkusit na zadek KYB?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#8 Vyber tlumičů na S80.
KYB nehrdzavejú?
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#9 Vyber tlumičů na S80.
Jo driv sem daval zasadne SACHS, ale upadajici kvalitu muzu sam z vlatni zkusenosti potvrdit...
Je to ve finale o tom, kolik clovek chce investovat... Pokud chces neco lepsiho, tak Bilstein B4, nebo pripadne B6...
Je to ve finale o tom, kolik clovek chce investovat... Pokud chces neco lepsiho, tak Bilstein B4, nebo pripadne B6...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 310
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: praha
- Vůz: xc60 D5
#10 Vyber tlumičů na S80.
pokud jde o tlumiče, u volva nemám zkušenost s konkrétním dílem ale na jiných autech ano. monroe jsou vyhozené peníze, za rok se chovají hůř než ty co jste měnili...sachs býval OK teď nevím ale dobrou zkušenost s kyb mohu potvrdit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#11 Vyber tlumičů na S80.
Ak chceš dobrý tlmič, ktorý je lacný ale hrdzavie, tak MEYLE. Ak musíš mať nehrdzavejúci, tak musíš kúpiť nejaký iný a drahší.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Střední Čechy
- Vůz: V70 II D5 120kw AWD 6q manual
#12 Vyber tlumičů na S80.
Zdravím, volvo mám teprve chvilku ale podvozek a komfort
celkově mě uchvátil, proto bych na něm nešetřil. Je to ruka v ruce s bezpečím a co je dražšího než samotný zdraví. Doporučuji dát to co je originál, jen nekupovat u dealera ale v běžných obchodech. Jestli se nepletu dávají Sachs, namontoval jsem jich desítky bez jediné reklamace. A neni mechanik jako mechanik, spusta z nich dokáže odsoudit výrobce na základě toho že 5tis km po výměně s tlumiče teče olej, takže i je bych bral s rezervou. Podle filtru ukazuje dvě možnosti ale je možný že jsou oba "stejný" jen jiné vlastnosti, vždy se řídit popiskem (awd, se zvýšeným nebo standardním podvozkem atd) a rozměram
celkově mě uchvátil, proto bych na něm nešetřil. Je to ruka v ruce s bezpečím a co je dražšího než samotný zdraví. Doporučuji dát to co je originál, jen nekupovat u dealera ale v běžných obchodech. Jestli se nepletu dávají Sachs, namontoval jsem jich desítky bez jediné reklamace. A neni mechanik jako mechanik, spusta z nich dokáže odsoudit výrobce na základě toho že 5tis km po výměně s tlumiče teče olej, takže i je bych bral s rezervou. Podle filtru ukazuje dvě možnosti ale je možný že jsou oba "stejný" jen jiné vlastnosti, vždy se řídit popiskem (awd, se zvýšeným nebo standardním podvozkem atd) a rozměram
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Střední Čechy
- Vůz: V70 II D5 120kw AWD 6q manual
#13 Vyber tlumičů na S80.
Proč nechcete Sachs i dozadu? Kombinovat výrobce je nesmysl. Povrchová koroze po dvou letech je důvod ke změně? Oni se na těch našich silnicích dost nadřou takže bych jim to i odpustil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#14 Vyber tlumičů na S80.
Predsa preto, že hrdzavejú
Z toho dôvodu je nutné vyskúšať (logicky) nejaké iné:
Z toho dôvodu je nutné vyskúšať (logicky) nejaké iné:
Sachs mám na předku rok a půl a jsou olezlý, tak proč nezkusit na zadek KYB?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 83
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: S80 3,2 2007
#15 Vyber tlumičů na S80.
Ja mam kyb na predku i na zadku a muzu doporucit. Nekolik lidi mi tez rikalo o upadajici kvalite Sachsu. Tak sem dal na doporuceni mechanika
_________________
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
S80 3.2 175kw 2007
245 gl 2.3 82kw 2/1984
Bylo:
S80 2.4 D5 120KW 4/2004
V70XC 2.4T 147kw 10/2000
850 2.0benzin 105kw rok 1995
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#16 Vyber tlumičů na S80.
Auto mám rok a půl a byly na něm čerstvě měněné přední tlumiče za Sachs(modrá nálepka). Dnes jsou hnusně olezlé a dal jsem na zkušenosti ostatních a zkusil jsem KYB. Z venku vypadají o hodně líp.Proč nechcete Sachs i dozadu? Kombinovat výrobce je nesmysl. Povrchová koroze po dvou letech je důvod ke změně? Oni se na těch našich silnicích dost nadřou takže bych jim to i odpustil
Auto už je po výměně, původní zadní žluté Sachsy měly 373tkm na hrbu, jeden už byl hodně měkký, druhý o něco lepší, ani jeden nebyl vyteklý.
Na autě nyní mám rok a půl staré Sachsy na předku a od včera KYB na zadku. Stabilita se značně zlepšila, autu nevadí boční vítr, v táhlé zatáčce po dálnici je stabilní, předtím to trochu plavalo.
Ty KYBy jsou béžná řada, jsou +- stejné jak ty Sachsy. Nevidím důvod, proč bych je na ten zadek nezkusil. Druhá věc, co nechápu jsou tyhle troll spamy, ani jeden se v tlumičích extra nevyznáte, ale neustále tu prudíte, dejte si na auto co chcete.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 5 roků 7 měsíců
- Bydliště: Střední Čechy
- Vůz: V70 II D5 120kw AWD 6q manual
#17 Vyber tlumičů na S80.
Samozřejmě proti gustu žádný dišputát.. Jestli dávate přednost vzhledu před funkčností je jen na Vás, vložil jste dotaz tak je logické že na něj dostane ohlasy ať už pozitivní nebo negativní. Jak se rozhodnete je věc vaše, tak proč bejt uraženej když se vám nedá za pravdu.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#18 Vyber tlumičů na S80.
Jako fajn, ale jaký smysl má tedy tento poslední komentář?
Poučit někoho o uraženosti???
Poučit někoho o uraženosti???
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#19 Vyber tlumičů na S80.
Zabýval se někdo repasem původních tlumičů? V Praze to dělá nějaká firma za ca 1000 Kč / tlumič. Ale nikdy jsem neslyšel o nikom, kdo by si to nechal dělat.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#20 Vyber tlumičů na S80.
repas obyčejných tlumičů asi moc smysl nemá
ale pokud nová sada vyjde na statisíce (např. závodní tlumiče), tak to je jiná...
ale pokud nová sada vyjde na statisíce (např. závodní tlumiče), tak to je jiná...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#21 Vyber tlumičů na S80.
Je super, že takýchto jazdných vlastností sa dá dosiahnúť voľbou KYB, len nahradením starých mäkkých Sachsov po 380 tkm. Znamená to, že si si vybral správne, a navyše nie sú hrdzavé a vyzerajú na aute super.Tarkin píše:Auto už je po výměně, původní zadní žluté Sachsy měly 373tkm na hrbu, jeden už byl hodně měkký, druhý o něco lepší, ani jeden nebyl vyteklý....
... od včera KYB na zadku. Stabilita se značně zlepšila, autu nevadí boční vítr, v táhlé zatáčce po dálnici je stabilní, předtím to trochu plavalo.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2221
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#22 Vyber tlumičů na S80.
Tak nalejme si cisteho vina, ono na zacatku by na tom byli lip i StarLine(ne ze bych nekomu radil takovej bastl davat na auto...), ze...IgorS píše:Je super, že takýchto jazdných vlastností sa dá dosiahnúť voľbou KYB, len nahradením starých mäkkých Sachsov po 380 tkm. Znamená to, že si si vybral správne, a navyše nie sú hrdzavé a vyzerajú na aute super.Tarkin píše:Auto už je po výměně, původní zadní žluté Sachsy měly 373tkm na hrbu, jeden už byl hodně měkký, druhý o něco lepší, ani jeden nebyl vyteklý....
... od včera KYB na zadku. Stabilita se značně zlepšila, autu nevadí boční vítr, v táhlé zatáčce po dálnici je stabilní, předtím to trochu plavalo.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#23 Vyber tlumičů na S80.
Proč to smysl nemá? Když původní tlumič na autě vydržel 200+ kkm, zatímco nový Sachs jde do kopru po kolika, 50 kkm? Tak je to potom čistě otázka, jak dlouho vydrží takový zrepasovaný tlumič. Pokud i jen polovinu své původní životnosti, tak by mi to smysl dávalo, když by repas všech čtyř vyšel na 4000 Kč, zatímco nové Sachsy na 6000 Kč.Tod2 píše:repas obyčejných tlumičů asi moc smysl nemá
ale pokud nová sada vyjde na statisíce (např. závodní tlumiče), tak to je jiná...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#24 Vyber tlumičů na S80.
To ánoZajsoft píše:Tak nalejme si cisteho vina, ono na zacatku by na tom byli lip i StarLine(ne ze bych nekomu radil takovej bastl davat na auto...), ze...
S KYB to nemá nič spoločné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#25 Vyber tlumičů na S80.
Rád bych oživil toto téma. Chystám se na výměnu všech tlumičů, na autodilos mají KYB za celkem hezké peníze, tak je prubnu. Otázkou pro mě je, co všechno vyměnit při tom. Byl jsem zvyklý na trojkombo tlumič + pružina + uložení, ale když procházím ty různé díly, tak vůbec netuším, co všecko při té proceduře tedy vyměnit. Pružina je ještě jednoduchá, ale ty různé misky, prachovky apod. Mohl by mi někdo poradit, co všechno vyměnit?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 2 Odpovědi
- 570 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 36 Odpovědi
- 6594 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 3 Odpovědi
- 439 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od WERDisko
-
- 9 Odpovědi
- 1275 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.E