Vymena motoru 2.5 TDI
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#1 Vymena motoru 2.5 TDI
Zdravim mam dotaz,
mohu vzit bezproblemu motor 2.5 TDI rok 97 a namontovat jej misto 99 rocniku, s tim, ze ponecham elektroniku, ridici jednotku rocniku 99 ? Proste jen chci vymenit zelezo. Bude to slapat ? Stavajici 99 rocnik ma horsi tlaky a 97 je na tom mnohem lip..... Tlaky uz jsou zmereny a jasne ukazuji viteze na rocnik 97.
R.
mohu vzit bezproblemu motor 2.5 TDI rok 97 a namontovat jej misto 99 rocniku, s tim, ze ponecham elektroniku, ridici jednotku rocniku 99 ? Proste jen chci vymenit zelezo. Bude to slapat ? Stavajici 99 rocnik ma horsi tlaky a 97 je na tom mnohem lip..... Tlaky uz jsou zmereny a jasne ukazuji viteze na rocnik 97.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#2 Vymena motoru 2.5 TDI
Pokud je mi známo, mělo by to pasovat. Rozdílný je akorát sací paroží - je jiná dirka na vývodu MAP
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#3 Vymena motoru 2.5 TDI
tak to bych tedy pouzil z 97 a bylo by to.. to zni nadejne diky....z-d-e-n-a píše:Pokud je mi známo, mělo by to pasovat. Rozdílný je akorát sací paroží - je jiná dirka na vývodu MAP
r.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#4 Vymena motoru 2.5 TDI
MSA 15.7 a 15.8 komunikujú s autom úplne totožne? Napríklad s CEM = akceleračným pedálom, tempomatom, palubákom atď?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#5 Vymena motoru 2.5 TDI
to ja ale vsechno necham stejny rocnik 99, jen vlastni fyzicky motor prohodim za 97, neboli auto 99 cely zustane a do nej namontuju motor z 97IgorS píše:MSA 15.7 a 15.8 komunikujú s autom úplne totožne? Napríklad s CEM = akceleračným pedálom, tempomatom, palubákom atď?
r.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#6 Vymena motoru 2.5 TDI
To chápem ale RJ na motore bude o dva roky staršia ako zvyšok auta. V tom prípade musí staršia aj novšia voči zvyšku auta komunikovať úplne totožne. A na to sa pýtam.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#7 Vymena motoru 2.5 TDI
Elekronika + zotrvacnik + sanie su samozrejme ine...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#8 Vymena motoru 2.5 TDI
kwiko píše:Elekronika + zotrvacnik + sanie su samozrejme ine...
takze potom tedy kdyz dam motor spolu s prevodovkou 97 do auta 99 kde zustane i ridici jednotka z 99 bude vse ok ?IgorS píše:To chápem ale RJ na motore bude o dva roky staršia ako zvyšok auta. V tom prípade musí staršia aj novšia voči zvyšku auta komunikovať úplne totožne. A na to sa pýtam.
motorem s prevodovkou myslim proste jen mechaniku blok, hlava, prevodovka, vstrikovaci cerpadlo, vse ostatni bude 99 ridici jednotka je preci mimo motor v kastliku pred expanzkou a do ni jdou signaly z cidel na motoru a ty by mely byt jak na 97 tak i na 99 stejny ne ?
r.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#9 Vymena motoru 2.5 TDI
A váha vzduchu bude aká? TCV... atď... či chceš použiť len blok motora starý no všetky ostatné motorové komponenty budú novšie?
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#10 Vymena motoru 2.5 TDI
Já to pochopil tak, že chce použít pouze holý blok s hlavou a vanou a vše ostatní zachovat původní.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#11 Vymena motoru 2.5 TDI
To kwiko: Co je jiného na setrváku?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#12 Vymena motoru 2.5 TDI
Tak by to mohlo ešte fungovať.raolsa píše:Já to pochopil tak, že chce použít pouze holý blok s hlavou a vanou a vše ostatní zachovat původní.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3655
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#13 Vymena motoru 2.5 TDI
Vždyť to píše hned v prvním příspěvku
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#14 Vymena motoru 2.5 TDI
IgorS píše:Tak by to mohlo ešte fungovať.raolsa píše:Já to pochopil tak, že chce použít pouze holý blok s hlavou a vanou a vše ostatní zachovat původní.
Ano, situace je takova ze moje V70 rocnik 99 modelovy rok 2000 uz ma spatny tlaky ale je plne funkcni a normalne to je daily car a mam k dispozici V70 97 rok, ktera je motoricky plne funkcni taky, ale uz je castecne rozebrana. Takze uvaha je , ze chci vymontovat blok motoru s vanou, hlavou, klidne i s prevodovkou a tuhle mechanickou cast dat do myho auta a na tuhle mechanickou starou cast 97 rok pripojit vsechno ze stavajiciho auta, takze vaha vzduchu 99, ridici jednotka 99 atd atd. Takze si myslim ze by to melo vse slapat, protoze ruzny cidla jsou stejny vsude jak motor 97 tak i 99 a jen budou vlastne zasazeny ve starsim zeleze. No ale nez se do toho pustim chci vedet , zda vsechny pripojny body, rozhrani jako jsou ruzny kolena na hadice, svody atd jsou stejny a vse tedy pujde pripojit, napr. me napada poloosy, ikdyz porad mam i poloosy z te 97.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#15 Vymena motoru 2.5 TDI
Tam písal, že ponechá elektroniku a RJ. Z toho mi vtedy nevyplynulo, že len blok a prevodovku, resp. čo všetko zahŕňa pod elektroniku.yoby píše:Vždyť to píše hned v prvním příspěvku
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#16 Vymena motoru 2.5 TDI
dobrej motor je venku, ted jeste vyndat ten spatnej a tenhle dobrej dat na jeho misto..skatulate hejbejte se...
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2423
- Registrován: 12 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#17 Vymena motoru 2.5 TDI
Mě napadá akorát to sání jiný a taky je startér (záměnný - 2,2kw vs.menší 99+ 2kw) a altík jinačí ( 115A vs. 120A ale s jiným konektorem). A taky spojka jinak ovládaná.
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#18 Vymena motoru 2.5 TDI
sani jsme u starsiho lehce ohli jak je na boku ten nautek na hadicku, takze na starsi blok a hlavu pujde novejsi sani... altik se bude prehazovat, mas pravdu ze na 99 je silnejsi...z-d-e-n-a píše:Mě napadá akorát to sání jiný a taky je startér (záměnný - 2,2kw vs.menší 99+ 2kw) a altík jinačí ( 115A vs. 120A ale s jiným konektorem). A taky spojka jinak ovládaná.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 104
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#19 Vymena motoru 2.5 TDI
Ahoj, ako táto operácia dopadla?
Mne vŕta hlavou použiť motor 2,5 TDI z 850, do V70 druhej generácie. Takže predpokladám že je to veľmi podobné tvojej situácií.
Inak vstrekovacie čerpadlo z 850, bez problémov komunikuje s elektronikou V70 rok 2001 ?
Mne vŕta hlavou použiť motor 2,5 TDI z 850, do V70 druhej generácie. Takže predpokladám že je to veľmi podobné tvojej situácií.
Inak vstrekovacie čerpadlo z 850, bez problémov komunikuje s elektronikou V70 rok 2001 ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 264
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: V70 2.5 TDI
- Bydliště: Prerov
#20 Vymena motoru 2.5 TDI
ahoj,0ndro píše:Ahoj, ako táto operácia dopadla?
Mne vŕta hlavou použiť motor 2,5 TDI z 850, do V70 druhej generácie. Takže predpokladám že je to veľmi podobné tvojej situácií.
Inak vstrekovacie čerpadlo z 850, bez problémov komunikuje s elektronikou V70 rok 2001 ?
dopadlo to dobre. Vysledek je ze auto vrci. Vysledek je sasi, elektronika, RJ vse 99 modelovy rok 00 plne funguje s mechanikou motor 97 r.v. vcetne na motoru zustalo starsi vstrikovaci cerpadlo se vstrikama...Ruzne se davaly veci ktere byly lepsi, alternartor, kompresor atd.
R.
_________________
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
V70 I 2,5TDI (D5252T) 103 kW '99 Webasto, EGR off, chip D5T5
240 CLASSIC (B230FX) 100 kW '93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 104
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
#21 Vymena motoru 2.5 TDI
Moja situácia je taká, že kôli rodine a tak hlavne bezpečnosti, zohnať nejakú V70 II generácie. A veškeré moje investície do mojej 850 ako zotrvačník a spojka, guferá, vákuovka atď. Takýmto spôsobom preniesť do V70 II aby som bol čo najmenej stratový.
Ale ako tak zisťujem, zohnať V70 II s motorom po smrti, ktorá by bola na moje plány ideálna, je takmer nemožné. Tie motory proste furt držia.
Ale ako tak zisťujem, zohnať V70 II s motorom po smrti, ktorá by bola na moje plány ideálna, je takmer nemožné. Tie motory proste furt držia.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek