Zkušenost s PU na S80
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#1 Zkušenost s PU na S80
Zdarec,
Tokový to story před... Auto začlo klepat, servisní prohlídka odhalila vůli na čepu, na stabilizatoru a prasklý zadní silentblok ramene, ale to vše pouze na levé přední straně.
Bylo to tedy jasné, koupit PU od Martina, přes facebook na stránce Volvo performance parts.
Sada vyjde na 3 tisíce včetně pošty. Sehnal jsem teda mechoše, který to udělá. První zpráva, přední silentblok ramene tam nepasuje. Zvedl jsem tedy telefon s otázkou jak se to má tedy lisovat. Postup je trošku složitější, vypálit původní silentblok, nechat v rameni obal, očistit z něj zbytek gumy a do toho vlisovat PU. S tímhle postupem jsem po Klatovech objel 3 dílny s lisem, všude mě poslali do prdele, že ten silentblok tam nepatří. Po další konzultaci se přišlo na to, že původní silentblok v rameni má mít přesah i s pouzdrem, které by následně už pasovalo na PU, ale nemá.
Auto mám tedy opět po několika komplikacích složené, ale bez předních PU silentbloků. Co dál? Zkoušet to tam nějak napasovat, má s tím někdo zkušenost z místních? Nebo to poslat Martinovi na Moravu, aby to tam raději nalisoval správně / se správným pouzdrem.
PS: Jedna z těch komplikací je prasklé rameno, viz fotka v příloze, kdy se mechoš snažil skrz díru v rameni tyčí stáhnout rameno, aby vsadil čep. Má smysl tohle řešit? Nějak to vařit nebo rovnou vyměnit?
Jsou názory, že svařováním hliník povolí a jeho pevnost pujde do kopru.
Tokový to story před... Auto začlo klepat, servisní prohlídka odhalila vůli na čepu, na stabilizatoru a prasklý zadní silentblok ramene, ale to vše pouze na levé přední straně.
Bylo to tedy jasné, koupit PU od Martina, přes facebook na stránce Volvo performance parts.
Sada vyjde na 3 tisíce včetně pošty. Sehnal jsem teda mechoše, který to udělá. První zpráva, přední silentblok ramene tam nepasuje. Zvedl jsem tedy telefon s otázkou jak se to má tedy lisovat. Postup je trošku složitější, vypálit původní silentblok, nechat v rameni obal, očistit z něj zbytek gumy a do toho vlisovat PU. S tímhle postupem jsem po Klatovech objel 3 dílny s lisem, všude mě poslali do prdele, že ten silentblok tam nepatří. Po další konzultaci se přišlo na to, že původní silentblok v rameni má mít přesah i s pouzdrem, které by následně už pasovalo na PU, ale nemá.
Auto mám tedy opět po několika komplikacích složené, ale bez předních PU silentbloků. Co dál? Zkoušet to tam nějak napasovat, má s tím někdo zkušenost z místních? Nebo to poslat Martinovi na Moravu, aby to tam raději nalisoval správně / se správným pouzdrem.
PS: Jedna z těch komplikací je prasklé rameno, viz fotka v příloze, kdy se mechoš snažil skrz díru v rameni tyčí stáhnout rameno, aby vsadil čep. Má smysl tohle řešit? Nějak to vařit nebo rovnou vyměnit?
Jsou názory, že svařováním hliník povolí a jeho pevnost pujde do kopru.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#2 Zkušenost s PU na S80
Prečo to bolo jasné? Z akého dôvodu, keď je vadný pôvodný silentblok, tam chceš dať PU? Prečo tam nedať originálny materiál? Lebo ja by som tam dal to, čo tam patrí, alebo by som kúpil rameno už so silentblokmi, čo je na výmenu jednoduché. Ale asi si dobrý zdroj zárobku všetkým mechanikom na okolí...Tarkin píše:Bylo to tedy jasné, koupit PU od Martina, přes facebook na stránce Volvo performance parts. Sada vyjde na 3 tisíce včetně pošty.
Mám pocit, že príliš špekuluješ s tým autom
Neviem, čo sa dialo s tým ramenom, aké sily naň pôsobili pri snahe to tam narvať cez tú dieru, atď... takže ak si si istý, že nie je rameno deformované, ohnuté, mimo roviny atď, tak to asi nemusíš riešiť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#3 Zkušenost s PU na S80
Protože dát tam sadu nových Lemforderů by vyšlo cenově skoro stejně a tohle je dle zkušeností ostatních značné vylepšení. Když to tedy správně pasuje a má to kdo nalisovat.Prečo to bolo jasné? Z akého dôvodu, keď je vadný pôvodný silentblok, tam chceš dať PU? Prečo tam nedať originálny materiál? Lebo ja by som tam dal to, čo tam patrí, alebo by som kúpil rameno už so silentblokmi, čo je na výmenu jednoduché. Ale asi si dobrý zdroj zárobku všetkým mechanikom na okolí...
Momentálně spíš špekuluju nad tým, proč už jsem dávno nekoupil S80II a cpu to do jedničky. Když vidím ty skvosty na bazaru za 160tis...Mám pocit, že príliš špekuluješ s tým autom
Snažil se ho tyčí stáhnout dolů, aby do ramene mohl nasadit čep. Tzn měl by to být stejný pohyb, co rameno v autě dělá běžně, když pruží tlumič.Neviem, čo sa dialo s tým ramenom, aké sily naň pôsobili pri snahe to tam narvať cez tú dieru, atď... takže ak si si istý, že nie je rameno deformované, ohnuté, mimo roviny atď, tak to asi nemusíš riešiť.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
#4 Zkušenost s PU na S80
Třeba proto, že PU je mnohem lepší, pevnější a trvanlivější materiál než guma.IgorS píše: Z akého dôvodu, keď je vadný pôvodný silentblok, tam chceš dať PU? Prečo tam nedať originálny materiál? Lebo ja by som tam dal to, čo tam patrí, alebo by som kúpil rameno už so silentblokmi, čo je na výmenu jednoduché. Ale asi si dobrý zdroj zárobku všetkým mechanikom na okolí...
Navíc se tím zlepší jízdní vlastnosti.
Ne vždycky je originální díl tím nejlepším řešením.
Já taky dávám PU všude, kam to jde.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2997
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#5 Zkušenost s PU na S80
taky jsem přemýšlel o PU, ale dospěl jsem k tomu, že to nemá smysl a dal jsem gumové LEMFÖRDER, nemám pocit, že by PU bylo nezbytně nutné a hlavně jsem měl taky obavu z montáže nesériových silentbloků a jak vidím, tak oprávněně
cena za výměnu byla 5000Kč i s geometrií...
PU jsem dal akorát na tyč předního stabilizátoru, protože je tam špatný přístup na výměnu a dělat to znova za dva roky se mi nechce, na zadním stabilizátoru mám už přes rok gumové, ale příště dám asi i tam PU, ty gumové náhrady vypadají, že na dlouho nejsou
cena za výměnu byla 5000Kč i s geometrií...
PU jsem dal akorát na tyč předního stabilizátoru, protože je tam špatný přístup na výměnu a dělat to znova za dva roky se mi nechce, na zadním stabilizátoru mám už přes rok gumové, ale příště dám asi i tam PU, ty gumové náhrady vypadají, že na dlouho nejsou
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#6 Zkušenost s PU na S80
Presne tak som to myslel. Pretože kúpiš S80 s TDI v bielej farbe ale potom chceš z toho robiť Executive, kúpiš síce super motor ale s traktorovým prejavom, no chceš mať z toho tichšie auto, máš vibrujúcu ťažkú hmotu pod kapotou ale chceš mať jazdné a dynamické vlastnosti R-ka atď... Ale čo je to za Executive výbavu bez bufíka? Atď...Tarkin píše:Momentálně spíš špekuluju nad tým, proč už jsem dávno nekoupil S80II a cpu to do jedničky. Když vidím ty skvosty na bazaru za 160tis...
Jednoducho máš, podľa mňa, požiadavky nie celkom ak vôbec, sa zlučujúce s S80 TDI, niekedy úplne protichodné a tráviš tým asi dosť času. Jednoduhšie je v takom prípade vymeniť auto a budeš mať okamžite aj tichosť aj športovejší charakter aj možno lepší zvuk aj... aj...
Teda len to som tým chcel vyjadriť.
No a pevnosť, resp. tvrdosť PU je podľa mňa aj v niektorých prípadoch nevýhoda. Napríklad v pohodlí a komforte jazdy, ešte v kombinácii s väčšími kolesami a ich nižším profilom asi viac na sedane ako vysokom XC90.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#7 Zkušenost s PU na S80
OT: To, že si tady dost často na něco stěžuju, neznamená, že nevím i o super vlastnostech tohohle auta s tímto motorem a to je nízká spotřeba, krouťák atd... Všechno má své pro a proti. Ale na S80 II 3,2 s LPG je těch proti hooodně málo.Presne tak som to myslel. Pretože kúpiš S80 s TDI v bielej farbe ale potom chceš z toho robiť Executive, kúpiš síce super motor ale s traktorovým prejavom, no chceš mať z toho tichšie auto, máš vibrujúcu ťažkú hmotu pod kapotou ale chceš mať jazdné a dynamické vlastnosti R-ka atď... Ale čo je to za Executive výbavu bez bufíka? Atď...
Trošku víc OT: Za poslední týden jsem měl zkušenost s předposlední Kiou ceed s benzínem a starší Passat s 1,8T. Proti obojím je moje S80 komfortně i odhlučněním uplně jinde.
Ano ale na ramenou to může mít jen pozitivní učinek, zhoršit komfort by to nemělo. Spíše mám trochu obavy, aby to nezohýbalo ramena, díky té tvrdosti.No a pevnosť, resp. tvrdosť PU je podľa mňa aj v niektorých prípadoch nevýhoda. Napríklad v pohodlí a komforte jazdy, ešte v kombinácii s väčšími kolesami a ich nižším profilom asi viac na sedane ako vysokom XC90.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#8 Zkušenost s PU na S80
ad lemförder ... dal jsem je tam a jsou horší jak vymlácené originály.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2997
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#9 Zkušenost s PU na S80
nesmíš kupovat čínu...ad lemförder ... dal jsem je tam a jsou horší jak vymlácené originály.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#10 Zkušenost s PU na S80
poznej to před nákupem, že tě prodejce neojebal. Koupil jsem na svojí S60 levné lemfördery (u cardo) ... aušus. Koupil jsem na V70 skoro 2x tak dražší (autokelly) ... aušus.
Ani na krabičkách, nebo z pohledu na díl nerozpoznáš, že je to falzifikát ... dost možná to falzifikát ani není, jen je to prostě šmejd.
Zvažuju jestli tam nacpat origo, nebo powerflexy ...
Ani na krabičkách, nebo z pohledu na díl nerozpoznáš, že je to falzifikát ... dost možná to falzifikát ani není, jen je to prostě šmejd.
Zvažuju jestli tam nacpat origo, nebo powerflexy ...
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#11 Zkušenost s PU na S80
Takhle to má vypadat:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=776841#p776841
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=776841#p776841
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 40
- Příspěvky: 2997
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#12 Zkušenost s PU na S80
Tarkine
co všechno jsi měnil? i stabilizátor?
já měnil i tlumiče a tyčky stabillizátoru jsem nechal, zdály se v pohodě, ale jak se to asi všechno zpevnilo, tak tam něco vpravo cvaká, no zřejmě ty tyčky...
co všechno jsi měnil? i stabilizátor?
já měnil i tlumiče a tyčky stabillizátoru jsem nechal, zdály se v pohodě, ale jak se to asi všechno zpevnilo, tak tam něco vpravo cvaká, no zřejmě ty tyčky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#13 Zkušenost s PU na S80
Problém je v tom, že já tam nemam tak velký přesah obalu viz první fotka.Takhle to má vypadat:
viewtopic.php?p=776841#p776841
Špatně byla jen levá strana, tam byl blbě stabilizátor, čep a roztržený silentblok. Takže všechno.Tarkine
co všechno jsi měnil? i stabilizátor?
já měnil i tlumiče a tyčky stabillizátoru jsem nechal, zdály se v pohodě, ale jak se to asi všechno zpevnilo, tak tam něco vpravo cvaká, no zřejmě ty tyčky...
OT: Má někdo zkušenost s repasem poloosy? Nějak se tomu mechošovi povedlo dojebat ložisko a poloosa je ko.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#14 Zkušenost s PU na S80
Jj, vím, ale nechápu co to tam máš za silentbloky. Takové jsem nikdy neviděl.Tarkin píše:Problém je v tom, že já tam nemam tak velký přesah obalu viz první fotka.Takhle to má vypadat:
viewtopic.php?p=776841#p776841
Být tebou tak koupím celá nová ramena (Lemforder cca 2600,- Kč/ks) a PU si nechám na příště.
Naposledy upravil(a) raolsa dne 11 zář 2018 17:51, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#15 Zkušenost s PU na S80
Nejde o super vlastnosti tohto auta ale išlo mi o požiadavky, ktoré naň kladieš tak, že si myslím, že je potom jednoduhšie vymeniť ho za S80 s iným motorom ak ti P2 S80, ako tak vyhovuje.Tarkin píše:OT: To, že si tady dost často na něco stěžuju, neznamená, že nevím i o super vlastnostech tohohle auta s tímto motorem a to je nízká spotřeba, krouťák atd... Všechno má své pro a proti. Ale na S80 II 3,2 s LPG je těch proti hooodně málo.
To by znamenalo, že aj moje pôvodné staré, stvrdnuté silentbloky nápravnice, ktoré sa svojimy vlastnosťami možno pomaly blížili HR tvrdosti PU mali len pozitívny účinok a komfort nezhoršovali. Len neviem prečo to bol taký rozdiel v komforte jazdy, keď som ich potom vymenil za obyčajnú gumu. Skrátka dať tam niečo poriadne tvrdšie musí byť na limuzíne len a len super. Avšak ak je mäkkosť pôvodných silentblokov od výroby nejakým výrobným buggom, tak prečo nie. Ale nemám pocit, že by S80 bola na tom jazdne zle. Najhlavnejšie zlepšenie jazdných vlastností som pocítil výmenou silentblokov nápravnice a zväčšením kolies = znížením profilu kolies a ich prifúknutím.Tarkin píše:Ano ale na ramenou to může mít jen pozitivní učinek, zhoršit komfort by to nemělo. Spíše mám trochu obavy, aby to nezohýbalo ramena, díky té tvrdosti.
A to všetko pre PU silentbloky? Keby si tam dal ramená so silentblokmi asi by si si ušetril ďalšie starosti. Tak nech ti to mechanik dá opraviť. Prečo to riešiš ty?Tarkin píše:Má někdo zkušenost s repasem poloosy? Nějak se tomu mechošovi povedlo dojebat ložisko a poloosa je ko.
Stále niečo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#16 Zkušenost s PU na S80
Silentbloky přece nemůžou za to, že mechanik je nešikovný.Tarkin píše:
Má někdo zkušenost s repasem poloosy? Nějak se tomu mechošovi povedlo dojebat ložisko a poloosa je ko.
A to všetko pre PU silentbloky? Keby si tam dal ramená so silentblokmi asi by si si ušetril ďalšie starosti. Tak nech ti to mechanik dá opraviť. Prečo to riešiš ty?
Stále niečo?
K té poloose. Dle jeho slov se stalo to, že poloosa nebyla vsazena do převodovky, zkoušel se s tím rozject, zarachtalo v tom. Pak to zkoušel rozebrat, rozpadlo se ložisko. Když ho dal dohromady, tak se netočí. Cituji "Tohle se stává,že se ložisko opotřebuje." Přežije 19 let a 370 tis km a nepřežije jeho...
Co se s tím teď dá dělat? Dá se to vyměnit? Repasovat? Nebo je lepší sehnat jetou / novou (jakou značku) poloosu?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#17 Zkušenost s PU na S80
Myslel som to tak, že impulzom bola predsa snaha dať tam PU silentbloky. O tom si písal a tak sa volá aj téma.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13105
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#18 Zkušenost s PU na S80
Pokud nerozdělával objímku co drží pomocné ložisko poloosy na motoru, tak není možné, aby se poloosa vytáhla z převodovky.
A které ložisko se teda vlastně rozpadlo? Protože ani to na poloose, ani to v náboji není možné rozebrat a zase složit. A jestli se mu rozpadl vnitřní kloub tak ho nejspíše složil obráceně a proto nefunguje.
Poloosu sežeň starší, avdily určitě budou mít za cca 1500,-
A které ložisko se teda vlastně rozpadlo? Protože ani to na poloose, ani to v náboji není možné rozebrat a zase složit. A jestli se mu rozpadl vnitřní kloub tak ho nejspíše složil obráceně a proto nefunguje.
Poloosu sežeň starší, avdily určitě budou mít za cca 1500,-
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#19 Zkušenost s PU na S80
Nijak zvlášť tomu nerozumim. Ale pravděpodovně se stalo to, že svěšená poloosa vypadla z ... nevím čeho, on si toho nevšiml, dal to dohromady, zkusil se rozject, něco v tom zarachtalo. Teď to má zas rozebraný a snaží se to svést na to "starý ložisko", že se to v podstatě rozpadlo samovolně a on nic platit nebude.
Objímka nejspíš nerozdělil, roztáhl ten kloub.
Posílal mi fotku, kde bylo ložisko s klecí a kuličkama. Prý se to snažil dát dohromady, ale je na pevno.
Objímka nejspíš nerozdělil, roztáhl ten kloub.
Posílal mi fotku, kde bylo ložisko s klecí a kuličkama. Prý se to snažil dát dohromady, ale je na pevno.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 194
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
#20 Zkušenost s PU na S80
Já jsem poloosy repasoval, orientačně 2000 Kč/poloosa, pokud bude muset přiobjednávat díly, což u mě musel, tak cenu dílu k tomu. Mě celá ta sranda vč. pošty vyšla něco málo pod 6000 Kč, repasoval jsem obě a na jednu se muselo něco doobjednávat. Měl jsem v háji kineťáky u diferáku, na jedné straně hodně.
To PU mě poměrně zajímá, měl jsem v plánu opotřebovaná ramena řešit výměnou, tohle se jeví jako zajímavější řešení, když v okolí seženu někoho dostatečně ochotného/šíleného se do toho pouštět
To PU mě poměrně zajímá, měl jsem v plánu opotřebovaná ramena řešit výměnou, tohle se jeví jako zajímavější řešení, když v okolí seženu někoho dostatečně ochotného/šíleného se do toho pouštět
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 3083
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
#21 Zkušenost s PU na S80
jsem kouzelník to v náboji se mi taky rozpadlo, ale složil jsem jej, byť za neustálého pi*ování a ku*vování. Nic nebouchá, vše funguje.raolsa píše:A které ložisko se teda vlastně rozpadlo? Protože ani to na poloose, ani to v náboji není možné rozebrat a zase složit.
Ale je možné, že ty klouby na poloosách u TDI budou jiné
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#22 Zkušenost s PU na S80
raolsa píše:Takhle to má vypadat:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=776841#p776841
Další zrada. Původní silentblok v rameni z 1999 má kovový střed s větším průměrem, než je PU a obal je nějaký pryž a ne kov. Jedině nechat někde zmenšit průměr na soustruhu
a vyrobit obal, tzn práce a peníze uplně jinde.
Ve zkratce tahle PUčková sada pro S80 je nepoužitelná na originální silentbloky na S80 z 1999.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 1686
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#23 Zkušenost s PU na S80
IgorS píše:A to všetko pre PU silentbloky? Keby si tam dal ramená so silentblokmi asi by si si ušetril ďalšie starosti...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 54
- Příspěvky: 1139
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#24 Zkušenost s PU na S80
Myslím si, že tohle forum je trošku o experimentování a nabírání nových zkušeností. Tvůj topic je toho příkladem.
Uznávám, že tohle trochu nevyšlo, ale nemohl jsem to vědět. Tahle zkušenost je tu nová.
Uznávám, že tohle trochu nevyšlo, ale nemohl jsem to vědět. Tahle zkušenost je tu nová.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
#25 Zkušenost s PU na S80
Po bitvě je každý generál...
Co tak kontaktovat Martina a domluvit se přímo s ním?
Co tak kontaktovat Martina a domluvit se přímo s ním?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek