S60 GOLD Octavia 2 rs ex S70 T5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#776 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od 3m3 »

At to frci a tesim se na graf z brzdy :beer:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#777 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Chlapaci diky moc :-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#778 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Cau.Tak jsem trosku testoval ale moc spokojenej nejsem.Ne ze by auto nejelo ale plni to max 1.2 baru.Psal jsem do ARD a ti me odepsali ze na seriovy spodek by turbo 22T melo plnit max 1,00 - 1,2bar. Na kovany spodek az 1,5 bar. Nedostanu se ani na 1.3 bar...tak nevim. Psali ze mam jeste postelovat ovladani wastegatu ale kdyz jsem zkratil o jeden zavit tak utz to nebylo dobre. Rikali ze turbo je iuz nastavene od nich ale muze se stat ze se to ma doladit...coz u me pripad neni. A taky ze pry zalezi na kvalite benzinu...tankuju Verva 100 . Takze nevim tlak drzi ale nedostanu se na hodnotu vyssi jako 1,2 bar. Bud je to nastavene blbe v mape nebo je nekde chyba na aute.....coz jsem kontroloval nekolikrat a nic jsem nenasel.....Tak me jeste napada ze jsem mel dat upgrade vahy vzduchu. Dela to vivaperformance
http://www.vivaperformance.com/maf-upgrade-kit-volvo-5-cylinder-turbo-engines/
Ale zase se musi prehrat soft.....ach jo....to udelam asi az pres zimu.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#779 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od lukinl »

Ahoj Petře,

máš to vážně hezký.

Myslíš, že někam zvládneš vypsat finalní konfiguraci auta?

a píšu ti SZ s jedním dotazem.
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#780 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Basstl »

S60 GOLD píše:Tak me jeste napada ze jsem mel dat upgrade vahy vzduchu. Dela to vivaperformance
http://www.vivaperformance.com/maf-upgrade-kit-volvo-5-cylinder-turbo-engines/
Ale zase se musi prehrat soft.....ach jo....to udelam asi az pres zimu.
Koukám že ta váha Audi by měla jít koupit i u nás.

https://autodilycz.cz/nahradni-dily/vaha-vzduchu-bosch-778008/?utm_source=zbozi.cz&utm_medium=referral

Já jí budu měnit taky. Nevím ještě jakou tam dám.
Tady se to řešilo.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=65942
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 29
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#781 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Urvanej »

Tam je řízení tlaku turba součástí SW, takže bych spíš čekal někde botu v nastavení tam. Protože ventil dle povelu z čidla/SW pouští tlak do WG aktuátoru, kterej podle toho reguluje přetlak na turbíně.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#782 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od majty »

zcela jiste to bude malou vahou vzduchu, ani se nedivim, ze te na to ten jouda z ARD neupozornil :D viz info z m44 wikia: "The stock MAF can only measure flow up to 826Kg/h, this limit can be reached on a stock 850 with a 15g fairly easily." Ta vaha z audi bude na 22T asi zbytecna staci ti pouzit housing vahy z bmw E39 540i : 3.25" ID 540i BMW Part#13621702078 Bosch 0280217800
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#783 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

majty píše:zcela jiste to bude malou vahou vzduchu, ani se nedivim, ze te na to ten jouda z ARD neupozornil :D viz info z m44 wikia: "The stock MAF can only measure flow up to 826Kg/h, this limit can be reached on a stock 850 with a 15g fairly easily." Ta vaha z audi bude na 22T asi zbytecna staci ti pouzit housing vahy z bmw E39 540i : 3.25" ID 540i BMW Part#13621702078 Bosch 0280217800
No myslim si to taky,protoze na aute uz mam prekontrolovane nad vse tisickrat....nejvic me sere to prehrani softu...zase ctrnact dni v pi.....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#784 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Basstl píše:
S60 GOLD píše:Tak me jeste napada ze jsem mel dat upgrade vahy vzduchu. Dela to vivaperformance
http://www.vivaperformance.com/maf-upgrade-kit-volvo-5-cylinder-turbo-engines/
Ale zase se musi prehrat soft.....ach jo....to udelam asi az pres zimu.
Koukám že ta váha Audi by měla jít koupit i u nás.

https://autodilycz.cz/nahradni-dily/vaha-vzduchu-bosch-778008/?utm_source=zbozi.cz&utm_medium=referral

Já jí budu měnit taky. Nevím ještě jakou tam dám.
Tady se to řešilo.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=6&t=65942
Vim ,ze jde koupit i u nas. Jen me sere ten soft. Mam jeste 97 rocnik ,coz znamena poslat jednotku na prehrani. :-(
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#785 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Zajsoft »

MBC jsi zkoušel?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#786 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Vse je ok.....
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#787 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Zajsoft »

Mluvím o tom, zda jsi zkusil přemístit TCV, pomocí MBC a
tlak nastavit natvrdo ručně...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#788 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Zajsoft píše:Mluvím o tom, zda jsi zkusil přemístit TCV, pomocí MBC a
tlak nastavit natvrdo ručně...
Zkousel jsem odpojit ovladani a plni to....(kdyz do toho nezasahuje tcv) a plni to v pohode....udelam tu vahu a pak kdyz tak soft
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 76
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#789 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Jako prozatímní řešeni bych viděl co navrhuje Zajsoft
Fotku jsem nedostanu jsem momentálně na mobilu.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#790 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Castecne vyreseno. Majlk me poradil at zkontroluju ventily co jdou do sani a jeden byl v prdeli. Propoustel porad. Takze jsem chtel objednat nove a Volvo je uz nevyrabi. Takze jsem je nahradil . A auto uz plni 1.2-1.3baru. Jeste nejake km pockam ,trrba se holka rozchodi.....:-)) pokud bych mel udelat porovnani s 19t tak spodek stejnej ,mozna trosku agresivnejsi a vrsek je moc dobrej. 200 je tam hned a vubec nepolevuje. Tahne jako ........takze dobry. To video musim udelat....neni zatim kde a kdy....:-))
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#791 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od python.p »

V pondělí :P Jak si projedu pro svoje auto.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 76
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#792 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Petr.Chrpa »

:good:
S60 GOLD píše:Castecne vyreseno. Majlk me poradil at zkontroluju ventily co jdou do sani a jeden byl v prdeli. Propoustel porad. Takze jsem chtel objednat nove a Volvo je uz nevyrabi. Takze jsem je nahradil . A auto uz plni 1.2-1.3baru. Jeste nejake km pockam ,trrba se holka rozchodi.....:-)) pokud bych mel udelat porovnani s 19t tak spodek stejnej ,mozna trosku agresivnejsi a vrsek je moc dobrej. 200 je tam hned a vubec nepolevuje. Tahne jako ........takze dobry. To video musim udelat....neni zatim kde a kdy....:-))
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#793 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Zajsoft »

S60 GOLD píše:Castecne vyreseno. Majlk me poradil at zkontroluju ventily co jdou do sani a jeden byl v prdeli. Propoustel porad. Takze jsem chtel objednat nove a Volvo je uz nevyrabi. Takze jsem je nahradil . A auto uz plni 1.2-1.3baru. Jeste nejake km pockam ,trrba se holka rozchodi.....:-)) pokud bych mel udelat porovnani s 19t tak spodek stejnej ,mozna trosku agresivnejsi a vrsek je moc dobrej. 200 je tam hned a vubec nepolevuje. Tahne jako ........takze dobry. To video musim udelat....neni zatim kde a
kdy....:-))
BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 36
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#794 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Basstl »

Zajsoft píše: BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?
Ten tam je sériově, nebo se musí doplnit?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 764
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#795 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Tady je ten ventil
Přílohy
1536485310266_adobe.jpg
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#796 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:
Zajsoft píše: BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?
Ten tam je sériově, nebo se musí doplnit?
Jak u čeho, na kabru nebyl, tak jsem hodně tam přidal :-)
Páčz mi pride zbytecny tam pouštět tlak :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#797 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od majty »

jake part number ma ten ventil ? A kolik jich tam je ? K cemu vlastne slouzi ? Muze mi nekdo objasnit jejich funkci prosim :-)
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#798 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Fíla »

Zajsoft píše: BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?
Na hadici k posilovači se nedává nikdy, tak nějak z principu funkce není potřeba.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Fíla
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 1067
Registrován: 14 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98

#799 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Fíla »

majty píše:jake part number ma ten ventil ? A kolik jich tam je ? K cemu vlastne slouzi ? Muze mi nekdo objasnit jejich funkci prosim :-)
Ventily jsou dva a slouží k tomu, aby byl v uhlíkovém filtru výparů paliva neustálý podtlak. Pokud je otevřena škrtící klapka, tak jsou vysávány výpary hadicí co vede do trubky mezi váhu vzduchu a turbo. Pokud je škrtící klapka zavřena, pak se příslušný ventil uzavře a výpary jsou přepouštěny přímo do sání, kde je podtlak.
Ty ventily jsou obyčejné jednosměrné, s kuličkou a pružinkou. Jako náhrada se dají sehnat od ATE, stojí cca 50,- korun kus. Jen při zapojování dávat pozor, aby se nedaly obráceně.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 33
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#800 S60 GOLD S70 T5

Příspěvek od Zajsoft »

Fíla píše:
Zajsoft píše: BTW mas tam zpetnej ventil na vystupu sani do posilovace brzd?
Na hadici k posilovači se nedává nikdy, tak nějak z principu funkce není potřeba.
A proc sem ho teda mel originalne na S80 2.9i '99? :-D (A mam pocit, zda ho nemam origo i na T6 a mozna i na necem jinem...)
O osobne sem ho tam dal proto, ze kdyz tlakuju sani uz hned za vahou vzduchu(pro kontrolu netesnosti),
tak nepotrebuju rvat 1,5baru do posilovace brzd :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“