Úprava TDI D5252T

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#76 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

majty píše:odkazy nefungujou
tak tady je FOTO
Přílohy
20171206_165445_resized.jpg
20171206_165445_resized.jpg (29.51 KiB) Zobrazeno 1646 x
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#77 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#78 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

z-d-e-n-a píše:To je velikost jako větrák topení ze Š100 :green:
V čom to bylo původně?
6 valcova scania myslim nějaká 420hp
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#79 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Nějaký progress?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#80 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Čistě teoreticky, co na takovej krouťák zbytek auta? U T6 stačilo 380Nm na zničení automatu. TDIčko už po ST1 čipu od D5T5 má podobnej krouťák. Co jsem viděl na první stránce tak to bylo přes 600Nm s dalšíma úpravama to bude ještě mnohem víc. Co na tohle převodovka a poloosy?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#81 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

"
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#82 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tady jsou nějáké foto
Přílohy
49FACCB2-CADB-4136-AF39-970C9E7C8F45.jpeg
E4972926-CA4A-47DD-973F-0BCD3423228D.jpeg
986EE795-29F3-42FA-A819-56DC54AC3E99.jpeg
38F1B7ED-337F-4ABA-BB23-4EF78AE22927.jpeg
9E118096-CBD8-4475-AEA0-5AA7BCEC512F.jpeg
9D348203-731D-48F3-8910-24091ED47331.jpeg
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#83 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od raolsa »

Pěkné žížaly. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#84 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Basstl »

A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#85 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Petr.Chrpa »

LPBoss píše:Tak je to tady už žije!!! zatim ještě nejezdí ale žije :)

později dodám ještě nějáké foto

"
Zvouček teda parádní :good:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#86 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Basstl píše:A ekologové pláčou... :D
Už to bylo na brzdě?
Ještě ne!!! pořád stále chybí něco udělat, ale už se to blíží
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#87 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Mám otázečku. Jednotka z S80tky pro D5252T, dá se tam nějak normálně udělat custom čip? Bez nějakých větších zásahů, rozebírání atd?

Někdy do budoucna bych chtěl preventivně vyměnit vstřiky za větší 764 + nastavit custom čip, kolik se dá s rozumnou životností dostat z původního turba?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#88 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Jenom vyndat jednotky myslim! Tak je asi 15.8 a tabuznje docela chytra
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#89 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#90 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tarkin píše:Kam se dá pak dostat s origo turbem, bez nějakého rapidního poklesu životnosti?
Vsichni slibuji 170 koni, ale podle me je to hloupost. Ja sy myslim, tak 160 je realne
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#91 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Tarkin »

To by měla být hodnota jen stage 1 čipu. Já bych se časem chtěl dostat cca na 200 koní.

Někdy v budoucnu chci preventivně vyměnit trysky za větší 764 - k tomu úprava čipu a mělo by to vyjít 170+ koní.

Nebo se pletu? Proč by to měl být takový problém?

Po čipu stoupne tlak turba z nějakých 0,9-0,95baru na 1,1baru ne? Tohle plus dávka nafty a nějaká ta alchymie kolem přidá teoretických 22kW (stage 1). Takže čistě teoreticky by to chtělo dalších 0,2baru výše, za předpokladu, že to celý nevybouchne a něco to nebude omezovat.

EDIT: Poslední věc, Stage 1 zvedne krouťák z 290 na 340-350nM. Jak by to teoreticky rostlo dál? Abych neměl z nové spojky, poloos atd škvarek.
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#92 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Tak tady je další pokrok
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 12980
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#93 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od raolsa »

:ROFL: tvl. ten dehtovej oblak je tak hustej, že se ani nechce auta pustit.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

z-d-e-n-a
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 2439
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
Participant x 1

#94 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od z-d-e-n-a »

To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#95 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

z-d-e-n-a píše:To jsem zvědav na konečný výsledek! Per to do nás! :good:
výsledek zatím nejistý!!! roztácí se hrozně pozdě ALE dnes jsem se plácl přes kapsu a obednal jsem nové trysky O 4 levly výše než jsou FB race520 která tam jsou ted. tak doufám :)
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#96 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#97 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Ejdou Rotacak píše:nebyl jsem u Vás v Černošicích na geometrii? ten zvuk je dobře vražednej :evil: to plánuješ jako daily car? :shock:
Přeju ať se projekt podaří zdárně dokončit a lokomotiva bude v provozu......ale nechci tě potkat před sebou, až se rozhodneš to
vohulit :ROFL: .....ekolog by hořce zaplakal
Asi ano v cerosicich pracuju
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 57
Příspěvky: 190
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha - západ
Vůz: S70 TDI 1997

#98 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od LPBoss »

Omlouvam videontady nekoho pohorsilo. Tak timto bych toto tema uzavrel
Naposledy upravil(a) LPBoss dne 13 zář 2018 17:27, celkem upraveno 1 x.
_________________
V60 - 2021 Polestar
XC90- 2020 T8
V60 - 2014 D6 hybrid
S60- 2001 T5 manuál
V70 III - 2008 2,4D 120Kw automat
C30 - 2007 D5 132Kw automat
Bylo- V50 D2 manuál
Bylo- S70 2,5 Tdi 400+
Bylo- S70 2,5 20v
Bylo-S70 2,5 20v
Bylo - 850 - 1993, 2,5 20V - man.
Bylo - 460 - 1992, 1,8 - Automat

IgorS
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1687
Registrován: 10 roků 9 měsíců
Bydliště: Banská Bystrica
Vůz: S80 & S60
Kontaktovat uživatele:

#99 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od IgorS »

Z toho som veľa nepochopil. Daj nejaké čísla/časy, ktoré ste namerali.
_________________
| S80 TDI Webasto | S60 2.4i | VIDA-DiCE |

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#100 Úprava TDI D5252T

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

já vím, že mechošové jsou ti největší borci, frajeři, řídí líp než Nikki Lauda a předvídají lépe než Nostradamus že jo,
ale jezdit 120-140 ve smradlavym traktoru po Chuchli, kde přes den běhá desítky dětí a je tam několik výjezdů z cyklostezek,
to chce už velkou dávku ignoranství, nebo holt prostého ducha.

Hodně pitomej warm up.

Zdraví

Adam Tesař ze Zbraslavi
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“