Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#26 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Njn, jak jsem psal, je to o tom na co chce člověk ten vozík využívat.
Ta naše kára je nějakých 17 let stará a loni jsme jí udělali generálku po tom co se zlomila náprava. Kára je na 750 kg, ale vzhledem k neutálému přetěžování ( ) to už náprava nedala a tak jsme investovali do G13 1300 kg nápravy a ta už vydrží.
Ta naše kára je nějakých 17 let stará a loni jsme jí udělali generálku po tom co se zlomila náprava. Kára je na 750 kg, ale vzhledem k neutálému přetěžování ( ) to už náprava nedala a tak jsme investovali do G13 1300 kg nápravy a ta už vydrží.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
#27 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Hlavně pozor na to,aby jsi měl dostačující řidičák!shalibaba píše:Urcite brzdeny.hajnej píše:Hmm. Koukám, že to nebude snadné rozhodování.
Říkáš brzděný přívěs má výhody.
Co je to platny, kdyz Ti prodejce napise realna zatizitelnost 1300-1500 kg, kdyz Ti pak vozik predbehne
Jinak pozor na povinny ruceni, od celkove hmotnosti nad 750 kg to pojistovny berou jako vlek za NA a pojistka jde skoro k 1t Kc.
Jinak brzdeny jsou ale asi standardne jen do 100 km/hod.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#28 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
JJ. Auto má 2,2t takže mi zbývá 1,3t totál.martinopel píše:Hlavně pozor na to,aby jsi měl dostačující řidičák!
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 883
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#29 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Výhody bržděného vozíku už zazněly. Je to jistější jízda a hlavně bezpečnější.
Nevýhody oproti obyč jsou také nezanedbatelné:
stk co dva roky
když koupíš starší . možná budeš dělat brzdy
vyšší povinné ručení
já mám i tlumiče, které taky musíš občas vyměnit
Ale pořád jsem za něj rád a nedám na to dopustit, malej vozejk už by dávno padnul za vlast
Nevýhody oproti obyč jsou také nezanedbatelné:
stk co dva roky
když koupíš starší . možná budeš dělat brzdy
vyšší povinné ručení
já mám i tlumiče, které taky musíš občas vyměnit
Ale pořád jsem za něj rád a nedám na to dopustit, malej vozejk už by dávno padnul za vlast
_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2999
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
#30 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
A co uz toho odtahalvityjan píše:Výhody bržděného vozíku už zazněly. Je to jistější jízda a hlavně bezpečnější.
Nevýhody oproti obyč jsou také nezanedbatelné:
stk co dva roky
když koupíš starší . možná budeš dělat brzdy
vyšší povinné ručení
já mám i tlumiče, které taky musíš občas vyměnit
Ale pořád jsem za něj rád a nedám na to dopustit, malej vozejk už by dávno padnul za vlast
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 549
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: West Bohemia
- Vůz: S60 D3 '12
#31 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Proto prodejci nabízí: Celková hmotnost LZE administrativně snížit.hajnej píše:JJ. Auto má 2,2t takže mi zbývá 1,3t totál.martinopel píše:Hlavně pozor na to,aby jsi měl dostačující řidičák!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1290
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#32 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Ja s voziky, mam obecne problem a to hlavne proto, ze jsem lama a neumim s tim moc jezdit, respektive couvat.
Co mne tedy vyhovuje vice, kdyz je vozik vetsi (dobre ho vidim v zrcatkach) a kdyz ma delsi oj ( da se dat delsi material a lepe se s nim manipuluje)
Kdybych byl donucen si koupit vozik, tak urcite koupim s manipulacnim koleckem, delsim ojem a brzdeny s administrativne snizenou vahou podle celkove vahy soupravy.
Vzdy kdyz jsem neco vezl na voziku tak jsem ho prelozil, protoze ta nosnost je proste mala. (Dlazba, stare zelezo, cement, stuk)
Jednou jsem vozil pisek a lopatoval to furt jak debil a jel jsem trikrat.
Resil jsem to same s kolegou co stavi a sahodlouze jsme se o tom bavili. Dospeli jsme k voziku za cca 40. Nakonec nas napadlo se podivat po tech dodavkach a za 35 koupil mazdicku E2200 s nosnosti 1550kg a tristranou sklopkou.
Hned to pokrtil a navezl si 12tun sterku pod zamkovku a rovnou si to sypal kam chtel. Nemuze si to vynachvalit.
Ale chapu, ze vozik je jednodussi.
Drzim palce at dobre vyberes.
Co mne tedy vyhovuje vice, kdyz je vozik vetsi (dobre ho vidim v zrcatkach) a kdyz ma delsi oj ( da se dat delsi material a lepe se s nim manipuluje)
Kdybych byl donucen si koupit vozik, tak urcite koupim s manipulacnim koleckem, delsim ojem a brzdeny s administrativne snizenou vahou podle celkove vahy soupravy.
Vzdy kdyz jsem neco vezl na voziku tak jsem ho prelozil, protoze ta nosnost je proste mala. (Dlazba, stare zelezo, cement, stuk)
Jednou jsem vozil pisek a lopatoval to furt jak debil a jel jsem trikrat.
Resil jsem to same s kolegou co stavi a sahodlouze jsme se o tom bavili. Dospeli jsme k voziku za cca 40. Nakonec nas napadlo se podivat po tech dodavkach a za 35 koupil mazdicku E2200 s nosnosti 1550kg a tristranou sklopkou.
Hned to pokrtil a navezl si 12tun sterku pod zamkovku a rovnou si to sypal kam chtel. Nemuze si to vynachvalit.
Ale chapu, ze vozik je jednodussi.
Drzim palce at dobre vyberes.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#33 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Nechce se mi to hledat,ale s nebrzdenym nemuzes rozhodne jet 130, byt to radi lepi vyrobce/dovozce na blatniky...Nekde jsem to cetl/slysel.
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#34 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Můžeš, pokud byl vozík na tuto rychlost schválen.
http://www.agados.cz/poradna/max-konstrukcni-rychlost-privesu
http://www.agados.cz/poradna/max-konstrukcni-rychlost-privesu
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#35 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Jo,jo, uz jsem tonacetl v zakone a vyhlaskach souvisejicich, byt je to tam zase napsane tak,aby si to clovek musel lustit. Ze zrovna agados ma 130 km/hod. Me prijdou jako konstrukcne nejslabsi...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 13068
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#36 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Abych se přiznal, byl to asi druhý odkaz co na mě vyplivl Google.
Ale pokud to schválí zkušebna tak to musí splňovat nějaké podmínky, bez kterých to neschválí.
Ale pokud to schválí zkušebna tak to musí splňovat nějaké podmínky, bez kterých to neschválí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5140
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#37 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Už jste někdo na dálnici ve 130km/h s prázdným vozíkem přejel HUP???? Pokud ano, tak rozhodně těch 130km/h nepojedete. Už i 100km/h je někdy o držku. Naložený, to je něco jiného, ale i tak s rozumem.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 663
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Teplice
- Vůz: V70II D5
#38 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Řeším vozík za auto.... Rozhoduji se mezi Martz: https://www.provleky.cz/katalog/privesy/privesy-rady-maxi/produkt/prives-martz-maxi-263-1250x2630-750kg
A Agados: http://www.agados.cz/np-26. Cena plus mínus litr mezi nimi a trošku jiná výbava.... Jaký máte názor... jo zajímalo by mě, jestli Agados co dodává do OBI, je kvalitativně stejné co dělají normálně.... Ty typy jsou stejné a nevidím v nich rozdíl... Ale cena v Obi je daleko levnější.
A Agados: http://www.agados.cz/np-26. Cena plus mínus litr mezi nimi a trošku jiná výbava.... Jaký máte názor... jo zajímalo by mě, jestli Agados co dodává do OBI, je kvalitativně stejné co dělají normálně.... Ty typy jsou stejné a nevidím v nich rozdíl... Ale cena v Obi je daleko levnější.
_________________
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
Bylo....Škoda Yeti 1,2TSi
Honda XRV750 Afrika Twin
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#39 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Trochu to oživím. Sklopný tedy nebrat, leda bych chtěl vozit motorku nebo traktůrek na trávu. Toho materiálu ve finále taky tolik nebude. Písek nebo štěrk si nechám dovézt menším nákladakem. Takže to asi nakonec skončí u nějakého základního modelu s kolečkem. Bohužel nelze moc sehnat sklopná obě čela u základních modelů.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
#40 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Taky budu kupovat vozejk.
Prozatím mám jako favorit tenhle.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/akcni-nabidky-slevy-pouze-do-vyprodani-zasob/a-08-2-2520x1250mm-napr-1300kg/
Hlavní výhody:
Zesílená náprava, sklopná obě čela, bočnice z imregnovaný překližky, která se dá vyměnit a hrazda, na kterou se mnohem líp uvazujou převážený věci.
Prozatím mám jako favorit tenhle.
https://www.vypos.cz/obchod/privesne-voziky/akcni-nabidky-slevy-pouze-do-vyprodani-zasob/a-08-2-2520x1250mm-napr-1300kg/
Hlavní výhody:
Zesílená náprava, sklopná obě čela, bočnice z imregnovaný překližky, která se dá vyměnit a hrazda, na kterou se mnohem líp uvazujou převážený věci.
- Přílohy
-
- A-08.2-2520x1250mm-nápr.-1300kg.jpg (51.92 KiB) Zobrazeno 3284 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#41 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
A kčemu je dobrá zesílená náprava když na to stejně prd naložíš?
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#42 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
To tak úplně není pravda, záleží co vezeš.
Ohnout obyčejnou nápravu není vůbec žádnej problém.
Ohnout obyčejnou nápravu není vůbec žádnej problém.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#43 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
550 kily toho moc nenaohybáš.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#44 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Běžně vozím kolem tuny.
Stačí 0,5m3 písku, nějkej roxor, pár pytlů cementu a tuna tam je hned.
Nebo kameny na skalku apod. Bržděnej přívěs už mi přijde zbytečnej, protože to vozím na krátkou vzdálenost.
Zesílenou nápravu tam ale na 100% chci. Rád mám věci předimenzovaný.
Stačí 0,5m3 písku, nějkej roxor, pár pytlů cementu a tuna tam je hned.
Nebo kameny na skalku apod. Bržděnej přívěs už mi přijde zbytečnej, protože to vozím na krátkou vzdálenost.
Zesílenou nápravu tam ale na 100% chci. Rád mám věci předimenzovaný.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5110
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#45 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Ale jo, Záleží jen kolikrát tě odchytí za přeložení. Těch 1300 je tam jen pro ozdobu.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
#46 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Tak toho se nebojím.Honza píše:Záleží jen kolikrát tě odchytí za přeložení.
Za 1. jak už jsem psal - takovouhle váhu vozím jen na krátkou vzdálenost. Tak do 5km.
2. ještě jsem nikdy neviděl, že by policajti vážili osobák s přívěsem.
Musela by to bejt fakt velká náhoda.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 512
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Suchdol nad Lužnicí
- Vůz: Ochcávka, LR Free1, Volvo XC90 2,5 T
#47 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Koupil jsem si strarej vozik s TP mylsim tehdy asi za 1500 kc, dal jsem tam napravu na 1300 kg, trochu jsem ho poopravil a je to. V papirech ma 500 kg, ale 1,5 t uveze bez problemu. To same udelal i bracha. Naprava stala nejak kolem 7 tis + nejaky kraviny do tisicovky (novy svetla apod)...ted mam defacto novej vozik za 10.000 kc, kterej prosel v klidu technickou a kdyz chci, tak na nem vezu klidne 1,5 tuny.
_________________
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
VOLVO XC90 2,5 T (LPG) rok 2005 automat; LANDROVER freelander 2,0 Tcie (nafta) 1998; Ochcávka 1,9 tdi 66 kw, rok 2001; Jawa 250 rok 1972; Parez (bez TP), Honda CBR RR fireblade 2002
Bylo: sice ne Volvo, ale s tezkym srdcem v 11/2021 odchod Civica
Diagnostika k dispozici
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1040
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kladno, Slaný
- Vůz: V90 2017
#48 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Obyčejná náprava 750kg se dá zničit pár přetíženími, případně odcházejí ložiska.
Měl jsem obyčejnou na předchozím malém vozíku a náprava to sice přežila, ale ložiska jsem dělal a to jsem moc nenajel.
Mám už dva roky tohle a myslím že dobrý:
http://www.proprivesy.cz/privesy-bez-plachty/maro-05-prk/
Je jsem si tenkrát nadiktoval navíc k tomu ještě otevírací přední čelo, 4 kotvící misky dovnitř a hlavně zesílenou nápravu 1300kg.
Celkem se vším to vyšlo na 22.300Kč.
Vozík váží 180kg, celková je 750kg, takže můžu oficiálně vézt až 570kg...
Ale není v vůbec problém ho naložit 1200-1300kg nákladu.
Měl jsem obyčejnou na předchozím malém vozíku a náprava to sice přežila, ale ložiska jsem dělal a to jsem moc nenajel.
Mám už dva roky tohle a myslím že dobrý:
http://www.proprivesy.cz/privesy-bez-plachty/maro-05-prk/
Je jsem si tenkrát nadiktoval navíc k tomu ještě otevírací přední čelo, 4 kotvící misky dovnitř a hlavně zesílenou nápravu 1300kg.
Celkem se vším to vyšlo na 22.300Kč.
Vozík váží 180kg, celková je 750kg, takže můžu oficiálně vézt až 570kg...
Ale není v vůbec problém ho naložit 1200-1300kg nákladu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#49 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Koupil jsem jetej bržděnej s celkovou 1,5t za 13tKč a odvezl jsme co sem potřeboval. Další výhoda je, že to je domácí výroba, takže si můžu vyrobit cokoliv jinýho a jen přebouchat to sedmimístný VINko.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#50 Sklopný přívěsný vozík. Máte zkušenosti?
Nezná někdo Trigano? http://www.privesymorava.cz/cz/2/katalog/139/privesy-jednoose/370/privesny-vozik-trigano-205x114
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 0 Odpovědi
- 480 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout
-
- 40 Odpovědi
- 5661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od yoby
-
- 5 Odpovědi
- 1278 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 4 Odpovědi
- 456 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pavel.2
-
- 4 Odpovědi
- 2992 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od e.w.i.n.g.1