- 27720688_2045084742439242_1092806315_n.jpg (101.66 KiB) Zobrazeno 4277 x
Volvo 264 Kupa
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#1 Volvo 264 Kupa
Zdravím , venuje sa tu niekto volvam 264? Aka je realna hodnota tých aut? od vrakov až po krasne kúsky ,Známi mi to ponuka ako veterana ale neviem kolko mu zan ponuknut
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#2 Volvo 264 Kupa
agos píše:Zdravím , venuje sa tu niekto volvam 264? Aka je realna hodnota tých aut? od vrakov až po krasne kúsky ,Známi mi to ponuka ako veterana ale neviem kolko mu zan ponuknut
- Přílohy
-
- 27721509_2045084732439243_2138384618_n.jpg (110.23 KiB) Zobrazeno 4275 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#3 Volvo 264 Kupa
agos píše:agos píše:Zdravím , venuje sa tu niekto volvam 264? Aka je realna hodnota tých aut? od vrakov až po krasne kúsky ,Známi mi to ponuka ako veterana ale neviem kolko mu zan ponuknut
- Přílohy
-
- 27781253_2045084745772575_494099315_n.jpg (71.15 KiB) Zobrazeno 4273 x
#4 Volvo 264 Kupa
Hm... nejsem schopen Ti poradit, to tu bude více erudovaných dvojakřů, ale musím říct, že je moc pěkná krásná, a neokoukaná barva. Interiér také nevypadá úplně nejhůře... mě se to líbí. Otázka je, jak vypadá v reále.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#5 Volvo 264 Kupa
no až na tu ohnutu kapotu celkom dobre , neni to zhnite čo je pre mna na ten rok vyrobi divne , ked to napríklad porovnám so starymi Mercedes ,len vôbec to neviem ohodnotit finančnemr1 píše:Hm... nejsem schopen Ti poradit, to tu bude více erudovaných dvojakřů, ale musím říct, že je moc pěkná krásná, a neokoukaná barva. Interiér také nevypadá úplně nejhůře... mě se to líbí. Otázka je, jak vypadá v reále.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 362
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#6 Volvo 264 Kupa
Něco staršího je tady: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=37&t=21263&start=0
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#7 Volvo 264 Kupa
Ahoj
Sérii 260 se věnuji několik let. U nás nemá moc zastánců, takže její ceny nejsou nějak vysoko. Tady se jedná o celkem zachovalou 264DL, rok tak 1976 - 1977. Motor by měl být karburátorový B27A. Cena je k diskusi. Záleží na stavu, dokladech, kompletnosti atd.
Pokud bys ji nechtěl, nebo něco chybělo a chtěl jsi víc informací, či možná nějaké díly, ozvi se přes SZ
Sérii 260 se věnuji několik let. U nás nemá moc zastánců, takže její ceny nejsou nějak vysoko. Tady se jedná o celkem zachovalou 264DL, rok tak 1976 - 1977. Motor by měl být karburátorový B27A. Cena je k diskusi. Záleží na stavu, dokladech, kompletnosti atd.
Pokud bys ji nechtěl, nebo něco chybělo a chtěl jsi víc informací, či možná nějaké díly, ozvi se přes SZ
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
#8 Volvo 264 Kupa
Auto nevypadá špatně, takže dolní hranici bych viděl někde kolem částky 2000€. Horní je pochopitelně na fantazii prodávajícího a schopnostech kupujícího. Lovu zdar!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#9 Volvo 264 Kupa
No je som ho na živo nevidel ,doklady sú otázne ,reč bola okolo 3000e a bojím sa toho keby tonpotrebujem predať že to nepredám,ja osobne som skôr na Mercedes čo sa týka veteránov,tam si viem urobiť prehľad o cenáchpekelnik píše:Ahoj
Sérii 260 se věnuji několik let. U nás nemá moc zastánců, takže její ceny nejsou nějak vysoko. Tady se jedná o celkem zachovalou 264DL, rok tak 1976 - 1977. Motor by měl být karburátorový B27A. Cena je k diskusi. Záleží na stavu, dokladech, kompletnosti atd.
Pokud bys ji nechtěl, nebo něco chybělo a chtěl jsi víc informací, či možná nějaké díly, ozvi se přes SZ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2889
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#10 Volvo 264 Kupa
Jestli vrčí a není úplně na držce, tak za 3000.- je to naprosto v pořádku.
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#11 Volvo 264 Kupa
Cena 3000 euro je pěkná pro někoho, kdo si to chce nechat pro sebe. To neznamená, že to bude dál prodejné laické veřejnosti. Nechci ti kazit radost, jen vím, jak blbě se tyto auto u nás prodávají. Pro laika se nejedná ani o vůz zvláštní, vzácný, či investičně hodnotný. Každý si ho plete s 240 a záleží pak opravdu na stavu. Pro volvo nadšence ano. Auto je zvláštní už jen tím, že jich na Slovensku je asi max. pár. Jen pokud by se prodávalo pak déle než bys čekal, abys byl i na toto připraven. Ale třeba to nebude potřeba a necháš si ho nebo se pletu a bude pryč raz , dva.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#12 Volvo 264 Kupa
Ako že ja to nechcem na kšeft ,mat veterána je fajn ale nie za každú cenu,poviem náročnou nevyvoláva to vo mne žiadne emócie ako napr Mercedes ,Skorej by išlo o to že je to raritapekelnik píše:Cena 3000 euro je pěkná pro někoho, kdo si to chce nechat pro sebe. To neznamená, že to bude dál prodejné laické veřejnosti. Nechci ti kazit radost, jen vím, jak blbě se tyto auto u nás prodávají. Pro laika se nejedná ani o vůz zvláštní, vzácný, či investičně hodnotný. Každý si ho plete s 240 a záleží pak opravdu na stavu. Pro volvo nadšence ano. Auto je zvláštní už jen tím, že jich na Slovensku je asi max. pár. Jen pokud by se prodávalo pak déle než bys čekal, abys byl i na toto připraven. Ale třeba to nebude potřeba a necháš si ho nebo se pletu a bude pryč raz , dva.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#13 Volvo 264 Kupa
Rarita to možná je, nebo bude, ale s Mercedesem to nemůžeš srovnávat. U těch němců seženeš všechno a ikonickej status maj některý modely okamžitě, co jim houpne 25-30 let. Volvo nikdy nebude to samý.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#14 Volvo 264 Kupa
kdyby šlo na díly, tak beru motor s převodovkou a palivovou cestou s chladičem
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 616
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#15 Volvo 264 Kupa
na díly je to škoda, ...ale kdyby přeci jenom, tak by se mi hodilo spousta věcí z venku i zevnitř
namátkou blinkry, blatníky, nárazníky ( hlavně gumy), přední maska vč. lišt, dveře přední i zadní, palubka, čelní sklo, kola to má taky hezký, repráčky, pár ovládacích prvků...
namátkou blinkry, blatníky, nárazníky ( hlavně gumy), přední maska vč. lišt, dveře přední i zadní, palubka, čelní sklo, kola to má taky hezký, repráčky, pár ovládacích prvků...
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#16 Volvo 264 Kupa
Ze Vam nieje hanba.. sa tu uz takto zlietate ako supy.
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#17 Volvo 264 Kupa
jen ze srandy. Ale nikdy nevíš, jak se strojem majitel naloží...
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 616
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 89 745 B230 škatule
- Bydliště: Pha skoro
#18 Volvo 264 Kupa
tak jak to dopadlo, už se krájí? je to takhle z fotek hezkej kus, vypadá zachovale.
_________________
škatule hejbej se
škatule hejbej se
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#19 Volvo 264 Kupa
pokud už se krájí, mám dvoukolák nachystaný . Taky by mě zajímalo, jak to dopadlo
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1481
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#20 Volvo 264 Kupa
Jak to asi dopadlo s tou dvojkou?
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 362
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#21 Volvo 264 Kupa
S Agosem jsem si ohledně této dvojky psal. Auto stojí v Rakousku v bazaru. Vlastní ho prý nějaký Chorvat a chtěl za něj 3000 euro. Ale prý se s ním dá mluvit. Papíry prý snad auto možná má..
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek