T5ky kompatibilita turba

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#1 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od drewid »

Asi mi odešlo turbo. S nákupem z glóbusu už na světlech nedám M3 r.v.2007 - akorát nemám moc peněz, takže nechci originál za 20k. Ale něco co jako je tohle je to kompatibilní s mým jezdcem, nebo musím mít turbo extra pro B5204 motor? 8)

Auto je lehce zajeté, tak mu chci ještě prodloužit životnost.
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#2 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Wolfram1944 »

_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#3 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Petr.Chrpa »

drewid píše:Asi mi odešlo turbo. S nákupem z glóbusu už na světlech nedám M3 r.v.2007 - akorát nemám moc peněz, takže nechci originál za 20k. Ale něco co jako je tohle je to kompatibilní s mým jezdcem, nebo musím mít turbo extra pro B5204 motor? 8)

Auto je lehce zajeté, tak mu chci ještě prodloužit životnost.
Předpokládám,že tam máš 16T? Co jen vyměnit CHRA:

https://www.turborebuild.co.uk/webshop/prod_3512798-Mitsubishi-TD04HL16T-Turbocharger-CHRA-Cartridge-4918908535-Turbo-Core.html
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#4 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Zajsoft »

A nebo pri repasi rovnou udelat Hybrida...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#5 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Urvanej »

Ono to je pak těžký, účinnost ti dramaticky klesá a tim roste spotřeba, pokud auto používáš na běžný ježdění. Pokud jde o honění výkonu za každou cenu, tak to je bez diskuse.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 88
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Mořice - Kroměříž
Vůz: Volvo 850 T5-R

#6 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od ady123 »

Ahoj,

kdyby jsi chtěl, mám tady 16T po kompletní repasy - nový kompresor, nová hřídel, ložiska.. - stav nového za 8000k, je to cena jen za repas.
_________________
Volvo 850 T5R

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#7 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od gusto »

Trošku to tady oživím. Na mojí italské T5-ce se odebírá turbo 13G do věčných lovišť. Jelikož mám v plánu menší upgrade, proto nechci investovat do repasu menší turbíny, ale mám tady 16T s rovnou přírubou. Můžu ho nasadit bez ostatních úprav(zatím, pak bych dal bílé vtřiky a remap ECU) abych něco nepokazil? S výměnou výfuku počítám, je nachystenej taky. Díky
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#8 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Zajsoft »

Muzes, akorat nevyuzijes poradne jeho potencial, ale jinak by to nicemu nemelo vadit...
Ja sem taky vesele presel z 13T na 19T a remap ECU budu resit az ted s kovanym spodkem...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#9 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od gusto »

Jo, s tím počítám. :) Na to taky dojde... :wink:
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Basstl
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3185
Registrován: 14 roků
Bydliště: Teplice

#10 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Basstl »

Zajsoft píše:... remap ECU budu resit az ted s kovanym spodkem...
Předpokládám že u C70?
Co všechno na motoru měníš?
Kolik z toho chceš dostat?
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#11 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Zajsoft »

Basstl píše:
Zajsoft píše:... remap ECU budu resit az ted s kovanym spodkem...
Předpokládám že u C70?
Co všechno na motoru měníš?
Kolik z toho chceš dostat?
Jo.
Hckovy ojnice, (mozna) N/A vacka(y), na pisty asi prdim(pokud nesezenu neco levnejsiho kovanyho nez Wiseco, seriovy davaj 400HP na tuty, mozna i 500),
samozrejme slusny lagry a jinej spotrebak... Mozna jestli nedat i APR2000 srouby na hlavu... Prece jenom tahle konfigurace je na cca 320HP, vymodlit se z toho da az rekneme 350HP.
Jedinej duvod proc ted dat Wiceca, by byl, ze se pak prubezne muzou davat vetsi Sneci :-D Ale porad je to "DailyCar"...
Pokud bych chtel neco honit do nesmyslu, tak bych asi zvolil T6, pacz z ty se da pekne dostat 1000HP :-D
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#12 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Petr.Chrpa »

gusto píše:Trošku to tady oživím. Na mojí italské T5-ce se odebírá turbo 13G do věčných lovišť. Jelikož mám v plánu menší upgrade, proto nechci investovat do repasu menší turbíny, ale mám tady 16T s rovnou přírubou. Můžu ho nasadit bez ostatních úprav(zatím, pak bych dal bílé vtřiky a remap ECU) abych něco nepokazil? S výměnou výfuku počítám, je nachystenej taky. Díky
Ahoj gusto
Budeš to mít asi chudší
Podívej se na mapy turb při tlaku 0,9 bar co tlačíš asi v základu , tam 16T natlačí víc vzduchu je to absolutní tlak ten 1,9 okolní máme asi 1 bar a plus 0,9 je těch 1,9 na tom obrázku co jsem označil .
Chvilku bych na tom klidně jezdil (bude ti asi zlobit třeba volnoběh nebo při přeřazování to pude pomalejc zpět do volnoběhu ,ale pro jistotu bych tam rovnou píchnul ty větší vstřiky :wink: ,aby se to trochu srovnalo víc vzduchu a rovnou i víc paliva

Edit: pardon přehlídl jsem těch 435 tak tam bude třeba 420.
.
td04-13g-cfm.jpg
td04-13g-cfm.jpg (62.83 KiB) Zobrazeno 845 x
td04h-16t-cfm.jpg
td04h-16t-cfm.jpg (60.06 KiB) Zobrazeno 845 x
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#13 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od gusto »

Taky jsem na to myslel, že je tam dám, jednotka asi bude dávat časy vstřiků stejné, jako s původníma vstřikama, akorát průtok bude vyšši, žejo. Snad se nic nepos.re...
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#14 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od gusto »

Jo, bral už někdo CHRA od http://www.turborebuild.co.uk? Nějaké zkušenosti?
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#15 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Zajsoft »

gusto píše:Taky jsem na to myslel, že je tam dám, jednotka asi bude dávat časy vstřiků stejné, jako s původníma vstřikama, akorát průtok bude vyšši, žejo. Snad se nic nepos.re...
No jednotka si casy naadaptuje, jde spis o to, co Ti seriova ECU zkousne, ja daval namisto hnedych zeleny, ale je tam Chip od HEICO a ten to zkousnul :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#16 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Urvanej »

Petr, Gusto: jednotka dávkuje podle toho, co tam teče, takže je fuk, jestli je tam turbo ze skanie, nebo originál, jednotka si s tim poradí. Akorát prostě nevyužiješ ten potenciál a bude se trochu později roztáčet, to je celý, takže to tam v klidu dej a neboj se ničeho. Kdyby si měl náhodou jinou přírubu, tak jí jen přehodíš z původního.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#17 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od gusto »

U: Díky! Mám DP i lauf od Mekkyho, ještě z dob, kdy to nevypadalo tak spatně...[GRINNING FACE WITH SMILING EYES]
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#18 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Petr.Chrpa »

gusto píše:Jo, bral už někdo CHRA od http://www.turborebuild.co.uk? Nějaké zkušenosti?
Jo mám od nich CHRA nový v polici 15G už asi tři roky do žlutýho a nejsem schopnej ho tam nandat snad tento rok .
Jinak někdo od nich odtud bral na diesla a byl spokojenej.Ale kdo to byl si nevzpomenu.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

gusto
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 532
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: 850 T5 2.0
Bydliště: Nové Zámky

#19 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od gusto »

Dneska jsem tam strčil 13G neznámého původu a stavu. Výsledkem byl pulzující plnící tlak, a ani po cca. 200km se to nezlepšilo. Tak jsem vyměnil aktuátor WG z původního turba, a tlak normálně nastoupá a drží se.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza

lukinl
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 603
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 850 2,3 T5 sedan, B5234FT man.

#20 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od lukinl »

Ahoj trochu to tu ozvivim, sbiram potencialni info k výměně turba za 16T.
Psal tu Urvanej, že prirubu případně prehodim z mého stávajícího turba takže je jedno jakou prirubu bude mít nová 16ka protože je menitelna?
Ve kterých autech volvo je seriove 16T? Vhodná pro zástavbu do 850 ky?
Kde případně koupit nový 16T za dobrý kacky v EU?
(Pomineme kinguwa atd.) Nikam výš s výkonem se hnát určitě nebudu. Jen když už by se řešilo případně turbo tak 16T
Dík za rady případně nabídky.
Lukáš
_________________
LukinL
je:850 2,3 T5 sedan, B5234FT, M56
bylo:850 kombi D5252T, M56 r.v.96, Traktor
C70 cabrio Fenix,960II sedan 850 kombi 155kW

Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 711
Registrován: 9 roků 1 měsíc
Bydliště: Milevsko
Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT

#21 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od kishmick »

Čau! Já kupuju u Poláků (i když mě za to všichni nenáviděj). Už mám od nich druhou K24 a jsou v pohodě . Tady máš odkaz na 16T: https://aukro.cz/turbodmychadlo-volvo-v70-850-2-3-184-240-hp-49189-01355-6949684509
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#22 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od marekbm »

to mě čeká výměna turba na mé s60 t5 2002, takže aspoň se můžu inspirovat :D .
momentálně při přidání plynu zní jako hejno kovových cvrčků.

přesně to na tom aukru jsem taky našel. ale měl jsem pocit, že ta cena je moc podezřelá na to, aby to vydrželo.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#23 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od peter cz »

Housing je mezi TD04HL záměnný. 16T pro tebe vhodný bylo v 850R manuál a x70 2.3 T5 (možná ještě někde) do 1998, 1999+ i v P2 mají jinak vývod na vodu, myslím že se to dá upravit, ale není to už tak p´n´p.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Chase
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2427
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Brno - střed
Vůz: S80 V8, XC70 D5, C70 T5, C70XC cabrio
Organizer x 3
Kontaktovat uživatele:

#24 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Chase »

Peter cz: mám MY99 a vodu mám ještě původní. Nejsem si jistý, jestli se to nelámalo až později, nebo dokonce až z P2 platformou (ta má opravdu vedení vody na bloku z druhé strany a používá jiné vstupy na středu turba).

Každopádně pokud je nová trubka, tak to upravit jde. Sám jezdím na C70 starší typ 16T v kombinaci s novějším blokem z P2 V70 T5 2002.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1130
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design

#25 T5ky kompatibilita turba

Příspěvek od Tarkin »

kishmick píše: 21 čer 2020 22:02 Čau! Já kupuju u Poláků (i když mě za to všichni nenáviděj). Už mám od nich druhou K24 a jsou v pohodě . Tady máš odkaz na 16T: https://aukro.cz/turbodmychadlo-volvo-v70-850-2-3-184-240-hp-49189-01355-6949684509
Doporučuji se podívat přímo na Allegro, je tam stejný prodejce, stejný nabídka, jen to celé vyjde tak o 2-2,5 tis levněji. :D
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“