problém po úpravě SW S80II T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#1 problém po úpravě SW S80II T6
zdravím, nechal jsem do S80II T6 nahrát úpravu POLESTAR doufaje, že vše proběhne hladce..
Bohužel po této úpravě začaly problémy se studenými starty...trvá cca5-8s než motor chytne, pak jakoby se ještě 2-3 sekundy dusil a nakonec vyrovná otáčky a už jde normálně. Se startem při zahřátem motoru problém není. Baterii jsem kontrolaval, ta je na cca 70procentech kapacity, tak tam problem nebude. Co mohl ovlivnit nový SW? Napadla mě zadělaná škrtící klapka, kdy nový SW má vychozí hodnoty a může stím blbnout. Nebo zapomněli ve Volvu udělat nějaká nastavení po nahrátí?
pak už mě napadá jen ironie osudu, kdy něco odešlo přesně chvíli, kdy se tam ten Polestar nahrál (např cívky, lambda nebo některé z čidel)...
Bohužel po této úpravě začaly problémy se studenými starty...trvá cca5-8s než motor chytne, pak jakoby se ještě 2-3 sekundy dusil a nakonec vyrovná otáčky a už jde normálně. Se startem při zahřátem motoru problém není. Baterii jsem kontrolaval, ta je na cca 70procentech kapacity, tak tam problem nebude. Co mohl ovlivnit nový SW? Napadla mě zadělaná škrtící klapka, kdy nový SW má vychozí hodnoty a může stím blbnout. Nebo zapomněli ve Volvu udělat nějaká nastavení po nahrátí?
pak už mě napadá jen ironie osudu, kdy něco odešlo přesně chvíli, kdy se tam ten Polestar nahrál (např cívky, lambda nebo některé z čidel)...
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#2 problém po úpravě SW S80II T6
Neni lepsi jim to reklamovat, nez na sve naklady hledat chybu?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#3 problém po úpravě SW S80II T6
Presne tak. Podle me ten SW zpusobil, ze se projevil nejaky jiny skryty problem. Patral bych po zapalovani, svickach, vstrikovacich, vaze vzduchu, skrtici klapce.
Na me zo dela dojem, jakoze mozor ma problem vybalancovat bohatou smes, ktera davkuje u studeneho motoru.
Na me zo dela dojem, jakoze mozor ma problem vybalancovat bohatou smes, ktera davkuje u studeneho motoru.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#4 problém po úpravě SW S80II T6
to byla první věc, co jsem udělal..., odmítli to stím, že to nemohl způsobit SW, že sem ji to ještě s žádným autem nestalo. Prý se k nim mám objednat na standardní servis..
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#5 problém po úpravě SW S80II T6
A zkusili polestar vyhodit a nechat puvodni mapy? Jak se to chova nyni s puvodnima mapama?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 431
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#6 problém po úpravě SW S80II T6
To pokiaľ viem nejde.Haben píše:A zkusili polestar vyhodit a nechat puvodni mapy? Jak se to chova nyni s puvodnima mapama?
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;~~~~~~~~~~~~
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5911
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#7 problém po úpravě SW S80II T6
To jako ze nevratis puvodni soft? To je pak pekna loterie
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#8 problém po úpravě SW S80II T6
Mno co pro zacatek odpojit alespon na 15min baterku...?
Pak nastartovat, nevsimat si plynu a nechat 30-60sec motat na volnobeh...
A jinak klasika, diagnostika rika co?
Pak nastartovat, nevsimat si plynu a nechat 30-60sec motat na volnobeh...
A jinak klasika, diagnostika rika co?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#9 problém po úpravě SW S80II T6
právě to mě s odpojením baterie napadlo...odpojil jsem cca na 5h baterii, pak jsem zkusil nastartovat chytlo to hned bez problému...ale možná chladnutí motoru 5h nebylo dost:D zkusím ještě zítra po delší odstávce...to si pak řikám, jestli po update na Polestar neměli něco resetnout a neudělali to třeba...
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#10 problém po úpravě SW S80II T6
Ahoj, kde to dělali?dukemb píše:to byla první věc, co jsem udělal..., odmítli to stím, že to nemohl způsobit SW, že sem ji to ještě s žádným autem nestalo. Prý se k nim mám objednat na standardní servis..
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#11 problém po úpravě SW S80II T6
ve Volvo Stodůlky.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 problém po úpravě SW S80II T6
Palivový filtr máš jak starý?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 147
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II T5
#13 problém po úpravě SW S80II T6
Tak už několikrát jsem startoval studený motor a závada se neprojevila. Zdá se, že reset odpojením autobaterie pomohl.
_________________
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
bylo:S40 T4 r97, S60T5 184kw r02, V70II 2.0T 132Kw r02, S80II T6 i V8
Je: V70 II T5
-
Offline
- Profi prodejce
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1015
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat
#14 problém po úpravě SW S80II T6
Pokud si zaplatím originál Polestar, tak bych se tam jel asi na něco zeptat.
Proč to nefunguje, jako předtím.
Proč to nefunguje, jako předtím.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 29
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Vůz: S80II T6 AWD 07
#15 problém po úpravě SW S80II T6
Ahoj,dukemb píše:zdravím, nechal jsem do S80II T6 nahrát úpravu POLESTAR doufaje, že vše proběhne hladce..
Bohužel po této úpravě začaly problémy se studenými starty...trvá cca5-8s než motor chytne, pak jakoby se ještě 2-3 sekundy dusil a nakonec vyrovná otáčky a už jde normálně. Se startem při zahřátem motoru problém není. Baterii jsem kontrolaval, ta je na cca 70procentech kapacity, tak tam problem nebude. Co mohl ovlivnit nový SW? Napadla mě zadělaná škrtící klapka, kdy nový SW má vychozí hodnoty a může stím blbnout. Nebo zapomněli ve Volvu udělat nějaká nastavení po nahrátí?
pak už mě napadá jen ironie osudu, kdy něco odešlo přesně chvíli, kdy se tam ten Polestar nahrál (např cívky, lambda nebo některé z čidel)...
kolik stala uprava Polestar? A je rozdil opravdu citelny? Co se zmeni pocitove na jizdnich vlastnostnech? Co to udelalo se spotrebou? Premyslim o podobne uprave az doladim drobnosti co mne stvou, ale nevim jestli to za to stoji. Dekuju za info. K.
-
Online
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#16 problém po úpravě SW S80II T6
Znat to bude jako CHIPnuti kazde Turbiny, kde ve vetsine pripadu mas +/- 20% vykonu i kroutaku, oproti serii.seven_vsfs píše:Ahoj,dukemb píše:zdravím, nechal jsem do S80II T6 nahrát úpravu POLESTAR doufaje, že vše proběhne hladce..
Bohužel po této úpravě začaly problémy se studenými starty...trvá cca5-8s než motor chytne, pak jakoby se ještě 2-3 sekundy dusil a nakonec vyrovná otáčky a už jde normálně. Se startem při zahřátem motoru problém není. Baterii jsem kontrolaval, ta je na cca 70procentech kapacity, tak tam problem nebude. Co mohl ovlivnit nový SW? Napadla mě zadělaná škrtící klapka, kdy nový SW má vychozí hodnoty a může stím blbnout. Nebo zapomněli ve Volvu udělat nějaká nastavení po nahrátí?
pak už mě napadá jen ironie osudu, kdy něco odešlo přesně chvíli, kdy se tam ten Polestar nahrál (např cívky, lambda nebo některé z čidel)...
kolik stala uprava Polestar? A je rozdil opravdu citelny? Co se zmeni pocitove na jizdnich vlastnostnech? Co to udelalo se spotrebou? Premyslim o podobne uprave az doladim drobnosti co mne stvou, ale nevim jestli to za to stoji. Dekuju za info. K.
Ale sahni spis po CHIPu od D5T5.com(drive D5T5), vysledek budes mit vicemene stejnej, neli mozna i lepsi a bude to i levnejsi...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek