Určitě, já taky pěkně rozchodil řízení. Chodilo docela těžko a hlavně jak se zahrivalo, tak tuhlo. Po proplachu s BG a nové kapalině Ravenol SSF (nový full synthetic) a instalaci magnetu to chodí úplně úžasně a pořádně stejně i po zahřátí.hajnej píše:butcherson zase potvrdí pravidlo výjímky, že ne vždy je nutné měnit čerpadlo. Dej vědět, jak se to bude dál chovat.
Rychlé ztuhnutí řízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 37
- Registrován: 7 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70II MOVE D5244T
#51 Rychlé ztuhnutí řízení
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 II
#52 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak stav po cca 2 měsících od čištění. Kapalina je tmavší, dole na čerpadle se usazují nečistoty (prosvítím nádržku baterkou). Jednou za celou dobu se vrátilo lehké vytuhnutí při parkování, jinak nic. Celkové se dá říct, že je asi řízení po zahřátí trochu tužší oproti normálu (asi tak jako když změníte z vysoké citlivosti na střední). Nejedná se ale o ten stav, který byl na začátku, to vůbec ne. Budu měnit destičky a možná nechám vyměnit i to čerpadlo, ať je klid. Do dalšího komplet čištění se mě nechce. Pokud by někdo řešil, tak tady by mělo jít vrátit staré čerpadlo a vrátí vám cca 2000 zpět: https://www.autodily-pema.cz/autodily/volvo/xc60/d5-awd-136kw/rizeni/prevodovka-rizeni-cerpadlo (díky za tip passport5)
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 II
#53 Rychlé ztuhnutí řízení
Nemáte prosím někdo zkušenost se samotnou nádržkou? Dnes jsem se totiž při kontrole oleje zhrozil, protože při posvícení na nádržku bylo opět uplně černo. Odebral jsem vzorek oleje ale ten byl uplne v pohode. Problem je v tom, ze na stenach nadrzky jsou usazeniny i po stenach (do urovne hladiny oleje). Máte myslíte smysl vymenit nadobku? Je tam uprostřed filtr, který se mi zdál při výměně děravý. Je totiz divny, ze olej je ok ale nadrzka samotna spinava...
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 597
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#54 Rychlé ztuhnutí řízení
tak odsaj jen nádržku a nějakým odmašťovačem ji vyčisti,pokud bude opět černá, tak se to někde tvoří v okruhu a usazuje v nádobce, a bude třeba zjistit původ.
a ten filtr se ti zdál děravý tak,že že je tak vyrobený,nebo děravý,že tam je něco popraskaného?
a ten filtr se ti zdál děravý tak,že že je tak vyrobený,nebo děravý,že tam je něco popraskaného?
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 II
#55 Rychlé ztuhnutí řízení
Zkusím opět celou vyčistit. Dělal jsem pří čištění systému sprejem na čištění brzd, tak to zopakuju. Když sem do nádobky svítil baterkou, tak na stěnách sítka byly cca 2-3 mm bílé kruhové fleky, jakoby tam bylo sítko děravé. Hodně špatně by se to fotilo, ale byly tam. Díval sem se na cenu nádobky a koukám, že přes 1400 Kč minimálně (ebay, skandix) . Snad půjde jenom o zbytky z toho komplet čištění BG108.passport5 píše:tak odsaj jen nádržku a nějakým odmašťovačem ji vyčisti,pokud bude opět černá, tak se to někde tvoří v okruhu a usazuje v nádobce, a bude třeba zjistit původ.
a ten filtr se ti zdál děravý tak,že že je tak vyrobený,nebo děravý,že tam je něco popraskaného?
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 II
#56 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak cerpadlo vymeneno. Olej byl pri vymene cerpadla komplet vymenen. Po 2 tydnech se projevuje mirne tuhnuti, kapalina opet lehce tmavne. Uz opravdu nevim..je myslite treba menit olej vicekrat? Ze je v treba v systemu porad na stenach ten starsi?
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#57 Rychlé ztuhnutí řízení
pro správnou diagnostiku, kde je vlastně problém, je třeba napojit a změřit tlaky. já dal auto na opravu, bo se s tím už fakt nedalo jezdit (řízení byl porod). ve SvenCaru změřili tlaky a zjistili, že hydraulika je ok (tlaky, stav, ...). takže hledali mechanickou příčinu a taky že rychle našli. problém byl v tom kloubu řízení. byl zadřený.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 25
- Příspěvky: 80
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo XC90 II
#58 Rychlé ztuhnutí řízení
Otazka je, jestli by pri spatmem kloubu cernal olej. Mozna se po vymene pumpy musi vyplachnput vicekrat..?
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 580
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hodonín
- Vůz: xc90 2008 3.2
#59 Rychlé ztuhnutí řízení
Hele fakt par dnu pojezdit? Nevadi to?Zajsoft píše: ↑12 bře 2018 14:21No spis je to docela jistota Otazkou uz jen je, zda je hneda protoze proste umira pumpa, nebo zda pumpa umira na KO olej...butcherson píše:Zkusim, diky. Jinak kapalina je tmave hneda misto zelene..muze byt tim?
Vypustit, proplachnout novym olejem, pak bych dal BG cistic na servo, klidne par dnu s tim jezdil, znova vypustit a novou napln...
Pokud to ma umrit, tak to muze umrit, pokud ne, tak pak bude klid...
Ja prave nalil pul plechovky do serva ze to vycistim, ale olej nejak nezmenil moc barvu takze to mam asi celkem ciste…
Kdyz to tam necham par dni tak v pohode?
Na plechovce je psano nenechavat vic jak 30min
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 432
- Registrován: 14 roků 3 měsíce
- Bydliště: Petržalka
- Vůz: S80II C30
- Bydliště: Bratislava
#60 Rychlé ztuhnutí řízení
Nemas nahodou ucpany chladic? Magnet si do nadrzky dal?butcherson píše: ↑06 srp 2018 16:33 Tak cerpadlo vymeneno. Olej byl pri vymene cerpadla komplet vymenen. Po 2 tydnech se projevuje mirne tuhnuti, kapalina opet lehce tmavne. Uz opravdu nevim..je myslite treba menit olej vicekrat? Ze je v treba v systemu porad na stenach ten starsi?
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
;
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 194 Odpovědi
- 22051 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéd
-
- 2 Odpovědi
- 306 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 10 Odpovědi
- 652 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od georg
-
- 3 Odpovědi
- 461 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Spyke
-
- 9 Odpovědi
- 962 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa