XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Strakonice
Vůz: XC60

#1 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od MIKE60 »

Nemá někdo obrázky jak vypadá katalyzátor k T6 a 3.2? Předpokládám, že ke každému motoru budou jiné a potřeboval bych zjistit v čem se liší.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#2 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od ok2ucx »

Obě motorizace mají katy vždy ve 2 stupních (pouze tipuji, že jako jeden "kus" se tam nevešel).

Atmoféra 3.2 má vždy dvojici katů (malý + velký) vždy na 3 válce (t.j. 2 banky). S tím také souvisí, dvojice lambda sond pro každou banku zvlášť. Podle objednacích čísel to vypadá na nějaký zlom mezi -MY10 (B6324S) a MY11- (B6324S5). Jestli a jak velké rozdíly tam jsou, to netuším.

Turbo T6 má dvojici katů jen jednu (opět malý + velký) a s tím spojenou jen jednu dvojici lambda sond. Podle objednacího čísla celé sestavy to vypadá na zcela stejný (a stejně drahý díl) pro obě verze B6304T2 i B6304T4.

Zkus naznačit, čeho a jak chceš docílit? Jestli hodláš vyřezat některý z katů z 3.2 a dát je do T6, nebo naopak? Či co?

Mi kat umřel patrně neúdržbou (ignorancí) předchozího majitele, tak hledám jinou cestu než originál. Ten má (vzhledem k ceně 33 tis.) v sobě kromě platiny asi ještě tak 30g zlata nebo něčeho vzácného či co :evil:

Alternativ (pro T6) není moc, ale přímo se nabízejí svody od Ferrity (mají 3" a 3,5" verzi), dále od iPd. Na první zmíněnou stále čekám (pro T6), pak se uvidí.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

peter cz
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od peter cz »

ok2ucx píše:Alternativ (pro T6) není moc, ale přímo se nabízejí svody od Ferrity (mají 3" a 3,5" verzi), dále od iPd. Na první zmíněnou stále čekám (pro T6), pak se uvidí./PL
Ještě bych doplnil KT4 Performance, který je na rozdíl od zmíněných opravdu celý 3,5" + lepší cena https://kt4performance.com/product/3-5-downpipe-b6304t4-w-cat/
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#4 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Hájčus »

Já mám jen jeden.
KAT 20161121_104503.jpg
za ním je pak už jen roura kopírující kardan.
A nad zadní nápravou se to dělí v tlumiči do dvou koncovek...
Janek
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#5 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Hájčus »

Jak to myslíš Pavle, že ti "umřel patrně neúdržbou předchozího majitele" ???
Netušil jsem, že by se benzín KAT dal takto nějak posrat :shock:
Čili-že VERVA 100 + VIF nedávám zbytečně?
Díky, Janek
ok2ucx píše:Mi kat umřel patrně neúdržbou (ignorancí) předchozího majitele, tak hledám jinou cestu než originál../PL
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#6 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od ok2ucx »

Máš dva - ten první (menší) díl je ještě "v zátáčce", hned za přírubou turba.
t6.cat.png
t6.cat.png (11.42 KiB) Zobrazeno 2339 x
Hájčus píše:Netušil jsem, že by se benzín KAT dal takto nějak posrat
Dlouhodobě ignoroval ponorku, jezdil na chudou směs (tím, že byla protržená membrána odvětrávání PCV - to je častá bolest, dokonce i u V8). Ale definitivně to bude potrvzeno, až se starý kat dostane z auta.

100 benzín má motor rád, tím neublížíš.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#7 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Hájčus »

Fíííha,
díky! :friends:

Tož, hlavně neponorkovat a krmit plnotukem hoši! :beer:
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#8 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Hájčus »

Souhlasím!!!
PCV KO:
CR 20171015_144613.jpg
celé:
CR 20171015_095648.jpg
..
jen nechápu, jak mohl to typické pískání prasklého PCV ignorovat...??? :shock:
Dyk to je vostuda :bad:
ok2ucx píše:Dlouhodobě ignoroval ponorku, jezdil na chudou směs (tím, že byla protržená membrána odvětrávání PCV - to je častá bolest, dokonce i u V8). /PL
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3
Registrován: 8 roků 6 měsíců
Bydliště: Strakonice
Vůz: XC60

#9 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od MIKE60 »

ok2ucx píše:Obě motorizace mají katy vždy ve 2 stupních (pouze tipuji, že jako jeden "kus" se tam nevešel).

Atmoféra 3.2 má vždy dvojici katů (malý + velký) vždy na 3 válce (t.j. 2 banky). S tím také souvisí, dvojice lambda sond pro každou banku zvlášť. Podle objednacích čísel to vypadá na nějaký zlom mezi -MY10 (B6324S) a MY11- (B6324S5). Jestli a jak velké rozdíly tam jsou, to netuším.

Turbo T6 má dvojici katů jen jednu (opět malý + velký) a s tím spojenou jen jednu dvojici lambda sond. Podle objednacího čísla celé sestavy to vypadá na zcela stejný (a stejně drahý díl) pro obě verze B6304T2 i B6304T4.

Zkus naznačit, čeho a jak chceš docílit? Jestli hodláš vyřezat některý z katů z 3.2 a dát je do T6, nebo naopak? Či co?

/PL
No mě čeká taky výměna katalyzátoru a hledám nějaké levnější cesty než origo za 30. Našel jsem použité viz foto, ale nevím jestli jsou z 3.2 nebo T6. Podle tvých info to vypadá na 3.2, ale zase si mě zarazil tím, že jsou odlišnosti v MY10 a MY11 (moje auto je výroba 11/2010 a MY11) :(
Přílohy
obr2.jpg
obr2.jpg (15.18 KiB) Zobrazeno 2281 x
obr1.jpg
obr1.jpg (22.66 KiB) Zobrazeno 2281 x

Ejdou Rotacak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3190
Registrován: 9 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha - Zbraslav
Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy

#10 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Ejdou Rotacak »

Co MAGNAFLOW? http://www.hottexhaust.com/Magnaflow_51627

Subjektivně mi přijde výfukové potrubí od MAGNAFLOW na poslech nejvíc sexy - ale soudím většinou jen z YT videí :(
Na živo nevím, kdo MAGNAFLOW vozí
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#11 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Bighead »

Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#12 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Nosound89 »

Bighead píše:Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.
To by mě také zajímalo.

Jinak ohledně svítící lambdy, když máš LPG tak je z 90% problém tam.
Měníš pravidelně všechny filtry, svíčky? Necháváš co cca 20-30 tis. LPG seřizovat?
Pokud ne tak bude většinou problém v chudé/bohaté směsi ;-).
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#13 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Bighead »

Nosound89 píše:
Bighead píše:Kde najdu PCV u mě? Ponorka se objeví a původně jsem myslel že kvuli plynu, ale dela to i na benzín a hlavně v nízkych otáčkách.
V servisu bylo, ale nic nenasli.
To by mě také zajímalo.

Jinak ohledně svítící lambdy, když máš LPG tak je z 90% problém tam.
Měníš pravidelně všechny filtry, svíčky? Necháváš co cca 20-30 tis. LPG seřizovat?
Pokud ne tak bude většinou problém v chudé/bohaté směsi ;-).

O LPG se starám jak mám. Seřízeno a všechny filtry vyměněny. Jak píšu, dělá to i při normálním provozu na benzín s vypnutým LPG(jako čudlíkem ne fyzicky). Nevím jestli při vypnutí LPG do toho nějak ještě vstupuje.
Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?

Ale rozhodně mě zajíma jak se pozná vadny PCV a kde ho přešně na tom motoru najdu. Může někdo poradit? Díky
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Zajsoft »

Bighead píše:Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?
Denso Iridium, konkretne VK20 mam pocit...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 12054
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#15 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Urvanej »

Origo jsou hrozná raketa, tušim že sem za sadu dával 3500
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#16 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Bighead »

Urvanej píše:Origo jsou hrozná raketa, tušim že sem za sadu dával 3500
Tak Denso Iridium taky nejsou nejlevnější. Koukal jsem na netu a sada 8 vyjde na víc než ty origo nebo plus minus stejne :-).
NKG spatny? Co jsem nasel tak ty vyjdou na 2000 sada. Jako chci tam to co tam patří a nepotřebuju za každou cenu ušetřit 2 stovky.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#17 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od ok2ucx »

Dávejte si tam co chcete, ale pak nebrečte.

Originály - ve Volvích motorech fungují.
Denso Iridium - ve Volvích motorech fungují. Cena není vůbec likvidační.

Jedna Iridium mi dokonce zbyla, tak jsem ji dal do Hondy (sekačky). A taky funguje.

S Boschema nemám dvakrát dobrou zkušenost. Jednou - jedna byla špatná, hned od nova, jo může to být náhoda.

Ani ostatní značky nehodlám zkoušet, protože tam prakticky žádná úspora nebude.

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#18 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Zajsoft »

Zajsoft píše:Denso Iridium, konkretne VK20 mam pocit...
Cena do 300kc/ks. Nevidim na tom nic strasneho...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1036
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kladno, Slaný
Vůz: V90 2017

#19 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Tom0 »

Já jezdím na NGK v kombinaci s LPG a taky je to v pohodě.
_________________
Obrázek Volvo V90 D3 110kW, MY17, Inscription ;
Obrázek Peugeot 206CC 2.0i 100kW MY01 ; Obrázek HECHT EQUIS 1,8kW (Pb 72V/20Ah + 3xLi-Ion 72V/20Ah), MY21

Bylo:
Obrázek Škoda Superb 3 1,6TDi 88kW DSG Style MY17 ;
Obrázek Volvo V70 D4 120kW, MY14, Summum ; Obrázek Volvo S80 3,2 175 kW, MY07, Summum, LPG

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#20 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Bighead »

ok2ucx píše:Dávejte si tam co chcete, ale pak nebrečte.

Originály - ve Volvích motorech fungují.
Denso Iridium - ve Volvích motorech fungují. Cena není vůbec likvidační.

Jedna Iridium mi dokonce zbyla, tak jsem ji dal do Hondy (sekačky). A taky funguje.

S Boschema nemám dvakrát dobrou zkušenost. Jednou - jedna byla špatná, hned od nova, jo může to být náhoda.

Ani ostatní značky nehodlám zkoušet, protože tam prakticky žádná úspora nebude.

/PL
Já tam chci dát co tam patří/jsou dobré zkušenosti. Originál - 3200 kč. Denso Iridium SK20PR-A11 - 1800 kč.

To už je celkem velký rozdíl. Takže asi Iridia.

Proto se taky ptám, abych pak nebrečel.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#21 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Bighead »

Bighead píše:

O LPG se starám jak mám. Seřízeno a všechny filtry vyměněny. Jak píšu, dělá to i při normálním provozu na benzín s vypnutým LPG(jako čudlíkem ne fyzicky). Nevím jestli při vypnutí LPG do toho nějak ještě vstupuje.
Jediné co nevím jak jsou na tom svíčky. Takže ty vyměním. NGK nebo origo?

Ale rozhodně mě zajíma jak se pozná vadny PCV a kde ho přešně na tom motoru najdu. Může někdo poradit? Díky
Tak svíčky nové Denso. Ponorka se rozsvítila znovu. PCV už vím kde je, ale nepíská a když otevřu víčko na dolévání oleje tak tudy nasává vzduch jako o život a motor celkem znatelně zakolísá. Diagnostika říká System is too lean. K tomu jsem se dočetl že to může být i špatným vstřikem - nedokáže včas poskytnout dostatek paliva(tlak paliva už mi kontrolovali a je v pořádku).
Všechno to je při provozu jen na benzín.
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#22 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od marekbm »

klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V

Offline
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 590
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Hodonín
Vůz: xc90 2008 3.2

#23 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od hefaistos »

membrana odvetravani klikovky je ten pcv ventil vyse?

Jinak ten PCV se to da vymenit bez toho celeho kusu plastu, jen membrana https://www.ebay.com/itm/Membrane-valve-cover-for-Volvo-engine-B6324S-Si6-3-2L/253036155210?hash=item3aea21514a:g:tSQAAOSwqVBZYcxa
Ale nevim jak to pujde, podle me to plastove vicko na tom krytu ne napasovano na fest, bez jeho zniceni se to neda rozebrat...

Offline
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 79
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha/Poděbrady
Vůz: XC90 V8 R-Design 2010 LPG

#24 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od Bighead »

marekbm píše:klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.
Chceš říct že to nemá nasávat ten vzduch když sundám víčko na dolévání oleje nebo podle čeho si to poznal?
_________________
Nyní: XC90 V8 R-Design LPG Magic 4
Bylo:S80 2.4 1999 125 kw manual - RIP

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1276
Registrován: 8 roků 9 měsíců
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm

#25 XC 60 Katalyzátor benzíny 3.2 x T6

Příspěvek od marekbm »

Bighead píše:
marekbm píše:klasika. protržená membrána odvětrávání klikovky. cena cca 1500 a máš klid. když to neuděláš, tak ti to zabije kat a to je pak jiná pálka. ta hláška je, že máš chudou směs, bo to saje moc vzduchu přes ten protržený ventil a i když je škrtící klapka úplně uzavřená, je tam moc vzduchu (ten ventil je za škrtící klapkou).
ale pokud už ti svítí ponorka, je velká možnost, že ti ten kat už taky umřel.
Chceš říct že to nemá nasávat ten vzduch když sundám víčko na dolévání oleje nebo podle čeho si to poznal?
přesně tak. jak otevřeš víčko oleje, tak to nesmí pohnout s otáčkami. a má tam být jen mírný podtlak. když na to položíš zachoďák, tak se musí jen lehce propadnout.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“