IgorS - S80 TDI
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 13169
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#201 IgorS - S80 TDI
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Polička
- Vůz: V70 II gen. 2,5 TDI D5252t
#202 IgorS - S80 TDI
to ložisko SNR není ale když koukám jak se staráš zvolil bych nejspíš SKF kde je vetšinou zabaleny oe díl ... a ten original séček je čo ? taky mě čekají ložiska na moji V70 tce ... tak abych byl v obraze .. popř oe čislo by jsi mi poskytl ? klidně do SZ
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#203 IgorS - S80 TDI
Je tam FAG ako OEM a ide o tesniaci krúžok 9492980.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Polička
- Vůz: V70 II gen. 2,5 TDI D5252t
#204 IgorS - S80 TDI
dekuji ... jo maš pravdu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#205 IgorS - S80 TDI
KOŽENÝ VOLANT I.
V aute som mal ešte z jeho pôvodnej výbavy, pre "sociálne prípady", plastový volant, z ktorého sa už šúpala povrchová vrstva. Pred niekoľkými rokmi som to len jednoducho vyriešil koženým návlekom na ňom.
Poťah mi slúžil nejakú dobu, no chcel som jednak odstrániť vzhľad poťahu na volante ale aj odstrániť rozdiely medzi novším airbagom a starším volantom.
Pred nejakým časom som, vzhľadom ku stavu, temer zadarmo zohnal kožený volant v úbohom stave (zabudol som ho odfotiť). Volant mal dosť hĺbkovo poškriabanú a otlačenú kožu. Vtedy som ho ale bral ako polotovar na budúce prešitie. Teraz som si ale naň spomenul a prišlo mi na um, čo tak skúsiť ho zachrániť? Tak som sa dal do toho, že vyskúšam, čo z toho bude.
Kožu na volante som najprv nahrubo obrúsil
Potom som ju preleštil
Nakoniec som ju nafarbil
Založil som zachránený volant do auta
Záver: Nie som s ním úplne spokojný ale nejaký čas ho určite ponechám. Nie je to s ním úplne zlé, vizuálne je to snáď lepšie ako poťah na starom volante ale v pláne mám aj tak, naďalej, jeho náhradu za kožený v dobrom stave alebo kožou obšitý volant.
V aute som mal ešte z jeho pôvodnej výbavy, pre "sociálne prípady", plastový volant, z ktorého sa už šúpala povrchová vrstva. Pred niekoľkými rokmi som to len jednoducho vyriešil koženým návlekom na ňom.
Poťah mi slúžil nejakú dobu, no chcel som jednak odstrániť vzhľad poťahu na volante ale aj odstrániť rozdiely medzi novším airbagom a starším volantom.
Pred nejakým časom som, vzhľadom ku stavu, temer zadarmo zohnal kožený volant v úbohom stave (zabudol som ho odfotiť). Volant mal dosť hĺbkovo poškriabanú a otlačenú kožu. Vtedy som ho ale bral ako polotovar na budúce prešitie. Teraz som si ale naň spomenul a prišlo mi na um, čo tak skúsiť ho zachrániť? Tak som sa dal do toho, že vyskúšam, čo z toho bude.
Kožu na volante som najprv nahrubo obrúsil
Potom som ju preleštil
Nakoniec som ju nafarbil
Založil som zachránený volant do auta
Záver: Nie som s ním úplne spokojný ale nejaký čas ho určite ponechám. Nie je to s ním úplne zlé, vizuálne je to snáď lepšie ako poťah na starom volante ale v pláne mám aj tak, naďalej, jeho náhradu za kožený v dobrom stave alebo kožou obšitý volant.
#206 IgorS - S80 TDI
Na fotkách to vypadá fakt dobře.
Uvidíš časem. Ono se to osahá a přeleští provozem a možná ho nebudeš muset měnit.
Uvidíš časem. Ono se to osahá a přeleští provozem a možná ho nebudeš muset měnit.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 4218
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#207 IgorS - S80 TDI
Igore, luxusní práce! Klobouk dolů
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9874
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#208 IgorS - S80 TDI
Moc pěkný. Teď ještě hodit do kožky tu řadičku.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#209 IgorS - S80 TDI
Moc hezká práce ale Tobě se volant nelíbí, si opravdový detailista fajnšmekr.IgorS píše:KOŽENÝ VOLANT I.
Záver: Nie som s ním úplne spokojný ale nejaký čas ho určite ponechám. Nie je to s ním úplne zlé, vizuálne je to snáď lepšie ako poťah na starom volante ale v pláne mám aj tak, naďalej, jeho náhradu za kožený v dobrom stave alebo kožou obšitý volant.
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#210 IgorS - S80 TDI
Basstl, Jancho, Hajnej a Pišta..., dík!
Možno si s volantom, časom, na seba zvykneme. Jeho povrch je trochu iný, no ešte ale stále cítiť, že je to koža, nie nejaká umelina. Ale chýba na ňom povrchová vrstva typická pre opracovanú kožu. Ide asi o to, že po rokoch používania poťahu na volante, ktorý mi ho urobil hrubší a masívnejší, keď som sa cítil ako správny "čávo" s hrubým volantom vo VW Passate TDi, či kamióne je to teraz nezvyk. Myslím, že tento nový je trochu tenší ako by mal byť, lebo som mu musel ubrať z hrúbky aby sa šrámy na jeho koži stratili. Je fakt, že používaním sa postupne vyhladzuje, úchop spríjemňuje a vyzerá celkom ok.
Keďže teraz je predo mnou projekt "Parking Heater", ktorý som si zadal, volant ponechávam na vedľajšej prioritnej koľaji a ak bude časť Volant II., tak trochu neskôr.
Možno si s volantom, časom, na seba zvykneme. Jeho povrch je trochu iný, no ešte ale stále cítiť, že je to koža, nie nejaká umelina. Ale chýba na ňom povrchová vrstva typická pre opracovanú kožu. Ide asi o to, že po rokoch používania poťahu na volante, ktorý mi ho urobil hrubší a masívnejší, keď som sa cítil ako správny "čávo" s hrubým volantom vo VW Passate TDi, či kamióne je to teraz nezvyk. Myslím, že tento nový je trochu tenší ako by mal byť, lebo som mu musel ubrať z hrúbky aby sa šrámy na jeho koži stratili. Je fakt, že používaním sa postupne vyhladzuje, úchop spríjemňuje a vyzerá celkom ok.
Keďže teraz je predo mnou projekt "Parking Heater", ktorý som si zadal, volant ponechávam na vedľajšej prioritnej koľaji a ak bude časť Volant II., tak trochu neskôr.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 27
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Polička
- Vůz: V70 II gen. 2,5 TDI D5252t
#211 IgorS - S80 TDI
a tak nato sem zvědav fude zase nejaky foto serial podrobny ?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#212 IgorS - S80 TDI
Podrobný fotoseriál asi nečakaj, fotky však určite budú + nejaký pokec ku tomu. Zatiaľ som vo fáze príprav projektu, štúdiom informácií a komunikáciou s odborníkmi sa stávam odborníkom, zatiaľ teoretikom v danej oblasti. Potom príde na rad aj prax a tiež fotky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#213 IgorS - S80 TDI
LED OSVETLENIE EČ
Staré so žiarovkami
Nové s LED
Staré so žiarovkami
Nové s LED
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#214 IgorS - S80 TDI
PREPLACH POSILŇOVAČA RIADENIA 1/2
Začal som cez víkend BGčkom...
Začal som cez víkend BGčkom...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#215 IgorS - S80 TDI
PREPLACH POSILŇOVAČA RIADENIA 2/2
Dnes som odsal starú kvapalinu z nádržky
Použil som "špeciálnu" preplachovú náplň
Dal som finálnu náplň
Nádržka serva si vyslúžila nový uzáver z USA
Tým som projekt preplachu riadenia dokončil.
Dnes som odsal starú kvapalinu z nádržky
Použil som "špeciálnu" preplachovú náplň
Dal som finálnu náplň
Nádržka serva si vyslúžila nový uzáver z USA
Tým som projekt preplachu riadenia dokončil.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 698
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Budějce
- Vůz: S 60 B5234T3 02' @ V70 B5244S 01'
- Bydliště: Tam někde u Budějc.
#216 IgorS - S80 TDI
Igor a magnetizácia nebude???
_________________
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
Skandinávský plnokrevník S60 B5234T3 02' Venetian Red pearl @ Daily Cars B5244S 01'
Bylo:Fransoa 406 Hdi RHZ Mégan-néé 1.9 TD otočené na střechu ve Štěpánovicích Renault 25 2.2 automat
Škoda Hovoriť 136 LPG Rumun Club 11 R co žral i lidi u přechodu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#217 IgorS - S80 TDI
Pišta, magentizácia už, samozrejme je
Ibaže oproti pôvodnej verzii som magnety, v tomto upgrade na verziu 2.0, uložil na mini silentbloky. To preto, aby sa magnety vplyvom vybrácií motora a časom na skrutke neklepali (ako to bolo pri verzii 1.0).
Ibaže oproti pôvodnej verzii som magnety, v tomto upgrade na verziu 2.0, uložil na mini silentbloky. To preto, aby sa magnety vplyvom vybrácií motora a časom na skrutke neklepali (ako to bolo pri verzii 1.0).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#218 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 1
Projekt dovybavenia auta nezávislým kúrením u mňa už prebieha a je v jeho prípravnej fáze
Po zbere teoretických informácií, zvažovaní možností a plánovania riešenia, sa teraz preklopil do prípravnej fázy. Postupne zbieram dieliky skladačky...
Do konca týždňa by som už mal mať nasyslené všetko potrebné.
Projekt dovybavenia auta nezávislým kúrením u mňa už prebieha a je v jeho prípravnej fáze
Po zbere teoretických informácií, zvažovaní možností a plánovania riešenia, sa teraz preklopil do prípravnej fázy. Postupne zbieram dieliky skladačky...
Do konca týždňa by som už mal mať nasyslené všetko potrebné.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 70
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zvolen
- Vůz: S60 D5 136 kw
- Bydliště: SK - Zvolen
#219 IgorS - S80 TDI
Ahoj.no vidím že to už naberá reálne kontúry....Tak nech sa darí pri montáži a ked dojdem rád si vypočujem ten príjemný zvuk keď to nabehne...
_________________
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
Volvo S60 D5 136 kw 5244T4 - Olaf
Volvo S80 D3 100 kw 5204T7 - Ragnar
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#220 IgorS - S80 TDI
Ahoj Noro. Veď Ty si ma posunul tým správnym smerom, tak len pokračujem v nakopnutí
Neviem kedy prídeš a či to už do vtedy budem mať namontované, resp. prevádzkyschopné. Namotnované to už snáď bude, ak mi bude priať počasie. Ešte mám ale pár otvorených/nedoriešených vecí na tom. Musím napr. vymeniť výfuk za iný, s rovným vyústením, a čerpadlo za čerpadlo s axiálnou prírubou, zohnať palivové koleno k nádrži, nejaké spojky hadíc na vodu, vyrobiť si montážny držiak, doriešiť riadenie ventilátora, prepnínanie režimu zima/leto (kúrenie/vetranie), diaľkové spúšťanie kúrenia a časovanie mobilom... A to je asi tak zatiaľ všetko.
Ale vlastne všetko ostatné, potrebné, čo mi chýba už mám na ceste.
Musím si na to nájsť čas a naviac to musím nejak zladiť s vhodným počasím. To teraz v máji býva nestále. Už s tým mám skúsenosti, pretože keď mi pred domom začne kvitnúť orgován, zvyčajne sa púšťam v tomto období do niekoľkodňových projektov, od ktorých ma vyháňa dážď. Aj toto, teraz, tak tipujem, že popri práci to budem robiť postupne pár dní.
Neviem kedy prídeš a či to už do vtedy budem mať namontované, resp. prevádzkyschopné. Namotnované to už snáď bude, ak mi bude priať počasie. Ešte mám ale pár otvorených/nedoriešených vecí na tom. Musím napr. vymeniť výfuk za iný, s rovným vyústením, a čerpadlo za čerpadlo s axiálnou prírubou, zohnať palivové koleno k nádrži, nejaké spojky hadíc na vodu, vyrobiť si montážny držiak, doriešiť riadenie ventilátora, prepnínanie režimu zima/leto (kúrenie/vetranie), diaľkové spúšťanie kúrenia a časovanie mobilom... A to je asi tak zatiaľ všetko.
Ale vlastne všetko ostatné, potrebné, čo mi chýba už mám na ceste.
Musím si na to nájsť čas a naviac to musím nejak zladiť s vhodným počasím. To teraz v máji býva nestále. Už s tým mám skúsenosti, pretože keď mi pred domom začne kvitnúť orgován, zvyčajne sa púšťam v tomto období do niekoľkodňových projektov, od ktorých ma vyháňa dážď. Aj toto, teraz, tak tipujem, že popri práci to budem robiť postupne pár dní.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#221 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 2
V projekte som zatiaľ vymenil "cvrlikajúci" ventilátor kúrenia za nový
a pripravil som si bypass pre budúce ovládanie ventilátora kúrením.
V projekte som zatiaľ vymenil "cvrlikajúci" ventilátor kúrenia za nový
a pripravil som si bypass pre budúce ovládanie ventilátora kúrením.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#222 IgorS - S80 TDI
Po Tobě bych teda auto koupil. I v naftě Paráda!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#223 IgorS - S80 TDI
Dík, Krištof!
Potešilo. Až mi je ľúto, že Ti nemám čo predať
Potešilo. Až mi je ľúto, že Ti nemám čo predať
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#224 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 3
Prišli mi chýbajúce hadicové koleno na vodu, sacie koleno na naftu, správny tlmič výfuku a čerpadlo. Nakúpil som hadicové spony, čerpadlo som prehodil a skompletoval som výfukovú časť.
Prišli mi chýbajúce hadicové koleno na vodu, sacie koleno na naftu, správny tlmič výfuku a čerpadlo. Nakúpil som hadicové spony, čerpadlo som prehodil a skompletoval som výfukovú časť.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 290
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#225 IgorS - S80 TDI
NEZÁVISLÉ KÚRENIE 4
Začali demontážne práce...
Začali demontážne práce...
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek