Rychlé ztuhnutí řízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#26 Rychlé ztuhnutí řízení
A pouzil jsi uz konecne nejaky cistic?
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#27 Rychlé ztuhnutí řízení
Bohuzel. V dobe cisteni sem nemohl sehnat v Brne skladem. Takze sem udelal bez nej. Takze zopakovat komples proces a v posledni fazi do nadobky dat olej + cistic. Po tydnu znovu cele vypustit a nechat pouze olej. Chapu dobre?Zajsoft píše:A pouzil jsi uz konecne nejaky cistic?
Naposledy upravil(a) butcherson dne 15 dub 2018 08:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#28 Rychlé ztuhnutí řízení
Já jsem to dělal minulý týden bez čističe, ale fakt poctivě, aby se to nesmíchalo, někde vedle jsou fotky. A je to OK.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=62432&start=25
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=54&t=62432&start=25
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#29 Rychlé ztuhnutí řízení
Pokud to uz mas jak botu tak jo, pokud jen tmavsi, tk, odsaj kolik bude potreba na cistic - v pripade BG je to 325ml a minimalne den, bych to tam nechal a normalne s tim jezdil...butcherson píše:Bohuzel. V dobe cisteni sem nemohl sehnat v Brne skladem. Takze sem udelal bez nej. Takze zopakovat komples proces a v posledni fazi do nadobky dat olej + cistic. Po tydnu znovu cele vypustit a nechat pouze olej. Chapu dobre?Zajsoft píše:A pouzil jsi uz konecne nejaky cistic?
Ono otazka co tam kdo v minulosti nalil za sajrajty, ktery ted budes dolovat ven...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#30 Rychlé ztuhnutí řízení
Je to jak bota. Takze cele vysat, vycistit a potom doliju cistič (celou nádobku). Pojezdim a potom cele komplet vycistim.
Mel by tam byt kvalitni olej (jedine v servisu ze by tam nekdo dal neco jineho, ale pochyju). Já tam dávám Hydraulický olej FEBI BILSTEIN 06161, ktery mi byl doporucen, tak snad je to ok.
Budu auto prodavat, tak bych to dal rad doporadku, at to nekdo nekoupi s vadou.
Mel by tam byt kvalitni olej (jedine v servisu ze by tam nekdo dal neco jineho, ale pochyju). Já tam dávám Hydraulický olej FEBI BILSTEIN 06161, ktery mi byl doporucen, tak snad je to ok.
Budu auto prodavat, tak bych to dal rad doporadku, at to nekdo nekoupi s vadou.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#31 Rychlé ztuhnutí řízení
Když přidáš plyn tak volantem otočíš?
Ptal jsem se několikrát a ty nic.
Abys neměl ko čerpadlo a neměnil tu olej do alelujá,ikdyž jak to vypadá,asi je to pěkně zahumusený.
Ptal jsem se několikrát a ty nic.
Abys neměl ko čerpadlo a neměnil tu olej do alelujá,ikdyž jak to vypadá,asi je to pěkně zahumusený.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#32 Rychlé ztuhnutí řízení
To je omlouvám! Zapadlo mě to v těch komentářích. Při vyšších rychlostech to nikdy nevytuhne úplně. Celou dobu při řízení je to ale tužší (ale rovnoměrně). U nízké rychlosti (parkování, zatáčka) to občas hodně zatuhne. Když dám neutrál a prošlápnu do otáček, tak to někdy pomůže a někdy ale ani to ne.passport5 píše:Když přidáš plyn tak volantem otočíš?
Ptal jsem se několikrát a ty nic.
Abys neměl ko čerpadlo a neměnil tu olej do alelujá,ikdyž jak to vypadá,asi je to pěkně zahumusený.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#33 Rychlé ztuhnutí řízení
Já měnil nedávno čerpadlo,při parkování zatuhávalo,přídal jsem plyn a šlo točit:-) po výměně bez problémů,a vůbec celé řízení jde líp.Jak jsem si na to zvyknul,ani mi nepřišlo, že i za jízdy už je volant tužší,jestli ti nikde nic neteče,tak podle mě ti propouští čerpadlo a možná je už v horším stavu,než jsem měl já.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#34 Rychlé ztuhnutí řízení
Nikde nic netece, to sem pozoroval. Nechaval si menit v servisu? Co to koštovalo?passport5 píše:Já měnil nedávno čerpadlo,při parkování zatuhávalo,přídal jsem plyn a šlo točit:-) po výměně bez problémů,a vůbec celé řízení jde líp.Jak jsem si na to zvyknul,ani mi nepřišlo, že i za jízdy už je volant tužší,jestli ti nikde nic neteče,tak podle mě ti propouští čerpadlo a možná je už v horším stavu,než jsem měl já.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#35 Rychlé ztuhnutí řízení
čerpadlo jsem kupoval Bosh na Pema díly,posílal jsem staré protiúčtem a vyšlo mě kolem 4500kč.
měnil jsem sám,nebo přesněji můj mechanik.nemám zdviž..
měnil jsem sám,nebo přesněji můj mechanik.nemám zdviž..
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#36 Rychlé ztuhnutí řízení
Diky za info! Ja uz mam na ceste matrose na cisteni a oleje. Zkusim tedy naposledy toto a pak druhy krok vymena..passport5 píše:čerpadlo jsem kupoval Bosh na Pema díly,posílal jsem staré protiúčtem a vyšlo mě kolem 4500kč.
měnil jsem sám,nebo přesněji můj mechanik.nemám zdviž..
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#37 Rychlé ztuhnutí řízení
jestli jsi kapalinu vyměnil a je to pořád stejný,asi bych šetřil kapalinou,taky to něco stojí a rovnou čerpadlo vyměnil..
ja to půl roku před výměnou čerpadla čistil také,,nová kapalina apod. a nepomohlo to,a ani nemohlo,když čerpadlo nedělá co má,u tebe ,jak píšeš je to ještě víc znát než u mně,neztrácel bych čas a asi to rovnou vyměnil.
Ale taky se mi nechtělo...
ja to půl roku před výměnou čerpadla čistil také,,nová kapalina apod. a nepomohlo to,a ani nemohlo,když čerpadlo nedělá co má,u tebe ,jak píšeš je to ještě víc znát než u mně,neztrácel bych čas a asi to rovnou vyměnil.
Ale taky se mi nechtělo...
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#38 Rychlé ztuhnutí řízení
Nechej si ten olej na nový čerpadlo
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#39 Rychlé ztuhnutí řízení
Přesně...
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#40 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak jsme vyčistil opět komplet nádobky, začal pumpovat starý olej (viz foto), ale bylo zajímavé, že černá byla nádobka a půl. Zbytek byl čistý. Čekal bych že bude černá větší část. Přidal jsem tedy nový olej a nádobku naplnil čističem (BG108). Díval jsme se dnes a je tam opět černo, tak doufám že z již vyčištěných částí.
Nechám to pár dní a uvidíme...
Nechám to pár dní a uvidíme...
- Přílohy
-
- Kreslicí plátno 1DOD_holka_4_4.png (412.06 KiB) Zobrazeno 1279 x
_________________
XC 90 II
XC 90 II
#41 Rychlé ztuhnutí řízení
Tak bohužel, vypadá to špatně. Po komplet vyčištění, je to ještě horší. Dřív pří výměně okruhu to šlapalo cca 2-3 týdny dobře než to začalo vytuhávat, tentokrát to ale jede špatně hned od startu. Kruháče a parkování jsou velkou výzvou (naštěstí jsem měl dlouhá léta Škodu 130, takže si u řízení i zavzpomínám..). To předpokládám odešlo čerpadlo úplně. Možná zůstaly nějaké zbytky BG108 někde v oběhu a dělat to toto? Je divné, že to blbne hned po výměně..
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#42 Rychlé ztuhnutí řízení
když jsem měnil olej já,tak dlouho jsem lil čistý olej a točil volantem,až mi tekla nová kapalina....
prostě abych vyměnil úplně všechen olej za nový..plus vyčistit nádobku
"
a pokud přidáš plyn a volantem pohneš lépe,prostě novým olejem to nevyřešíš , čerpadlo je KO.jen oddaluješ výměnu čerpadla, která tě asi nejspíš nemine.
prostě abych vyměnil úplně všechen olej za nový..plus vyčistit nádobku
"
a pokud přidáš plyn a volantem pohneš lépe,prostě novým olejem to nevyřešíš , čerpadlo je KO.jen oddaluješ výměnu čerpadla, která tě asi nejspíš nemine.
Naposledy upravil(a) passport5 dne 24 dub 2018 13:45, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
#43 Rychlé ztuhnutí řízení
Filtr a nádobku jsem čistil vždy (tím čističem brzd) a cca 2 lahve oleje. Už to teklo čistý. Jen otázka, jestli bych viděl zbytky čistidla..protože to je čirý.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#44 Rychlé ztuhnutí řízení
dělal jsi to jak na videu?
já tam žádnej sajrajt nelil,jen nový olej.a bylo to bez problémů,jen jsem holt také už měnil čerpadlo,holt bolest
já tam žádnej sajrajt nelil,jen nový olej.a bylo to bez problémů,jen jsem holt také už měnil čerpadlo,holt bolest
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#45 Rychlé ztuhnutí řízení
nebo druhá možnost,že je to tak zaneřáděný,že ti pořád vytejká bordel ven a pořád to vlastně čistíš,ale to že volant nemá sílu jinak nevyřešiš,než novým čerpadlem,pokud se to chová jako u mně,a nikde ti nic neteče
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#46 Rychlé ztuhnutí řízení
To není dobrý evidentně je ten olej nějak (asi teplotně ) přetěžovanej. Nevím, problém v čerpadle, nebo v řízení.
#47 Rychlé ztuhnutí řízení
Ted to po nejake dobe jakoby pri otaceni naraz povolilo. Odpor uz neni takovej..ale to stejny to udelalo i pred minulym cistenim.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#48 Rychlé ztuhnutí řízení
Já to měnil (asi 14 dní) a dnes jsem na to kouknul. Je to to krásně čiré zelené.
#49 Rychlé ztuhnutí řízení
Je to zvláštní, ale po tom "lupnutí" (ne zvukově, ale pocitově) to reaguje úplně dobře. Napadlo mě zavzdušnění - sice po čištění tam bylo pár bublinek, ale potom zmizely. Po každé jízdě sem kontroloval a nebyly tam.
_________________
XC 90 II
XC 90 II
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#50 Rychlé ztuhnutí řízení
butcherson zase potvrdí pravidlo výjímky, že ne vždy je nutné měnit čerpadlo. Dej vědět, jak se to bude dál chovat.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 194 Odpovědi
- 21985 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Švéd
-
- 2 Odpovědi
- 295 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Teflon_490
-
- 10 Odpovědi
- 633 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od georg
-
- 3 Odpovědi
- 446 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Spyke
-
- 9 Odpovědi
- 952 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa