yanchi - S80 II
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#26 yanchi - S80 II
To si musi bratia na Slovensku vyrikat mezi sebou,ale uprimne jsem se zasmal,kdyz jsem si predstavil Alfaman/Alfasamec ve sve V8. Zajimal by me duvod porizeni. Nepredpokladam, ze bylo porizeno jako nove...Gangster s preskrtnutym znakem LPG na patych dverich
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#27 yanchi - S80 II
zaujimave. po case ak budes moct daj daku statistiku spotreby lpg a benzinu pripadne ake najazdy robis na tu 55L nadrz lpg. realne tam dostanes asi 42-45L lpg. takze tych 300km na nadrz pri normalnej jazde by si mal dat.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 83
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: XC90 D5 M6 2004 , V70 D5 AT 2003
#28 yanchi - S80 II
Ja to neodsudzujem ,mal som aj autá s lpg a bol som spokojný ,teraz mám napr s80 v8 čisto na benzín a neriešim spotrebu keďže na ňom nenajazdim kvantum km ,druha vec je že hociktorá v8 vyžaduje časté tankovanie a pri dlhej trase je to otravne ,lpg zvýši dojazd o 100percent ,takze nie vždy to je o tom či človek má peniaze alebo nie ,tak isto zástavba lpg do v8 stojí dáke peniaze ,ktoré keby majiteľ nemá tak si to nemôže dovoliť .Tym pádom nesúhlasím s tvojim názorom !alfaman píše:Pardon za OT, ale ja tomu fakt nerozumiem. Načo si pre boha kupujete V8-čky, keď na to nemáte? Pochopil by som, keby ste najazdili ročne 50 000km a dáte si do 1,6-ky LPG, lebo LPG je o šetrení nie? Ale prečo V8 a LPG? Niektorý ľudia chcú vyzerať ako GANGSTA, tak si kúpia veľké a pred desiatimi rokmi aj drahé autá s obrovskými motormi aby sa vyrovnali tým ľudom čo si ich kupovali nové, ale zistia, že tie motory nejako veľa žerú. Tak čo teraz? Stále chcú vyzerať ako vrchných desať tisíc ale kde brať peniaze na benzín. Tak si dajú do veľko objemovej limuzíny LPG. Keby to tam patrilo, tak to LPG tam už dajú ľudia čo si tie autá kupujú nové. Prepáčte, ale mne to hlava neberie. Viem, že sa Vám to páčiť nebude, ale je to len môj subjektívny názor. Mám tiež V8-čku ale ani vo sne by ma nenapadlo dať tam LPG.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#29 yanchi - S80 II
Hlavně nezapomínejte na to, že palivo není u takového auta ta největší položka
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#30 yanchi - S80 II
Alfaman podle sebe soudí tebe.
Zajímavé myšlenkové pochody, přijde mi to k smíchu. Nenapadlo tě, že místo obdivu sousedů si to Lidi kupují pro radost z výkonu atd.
Zajímavé myšlenkové pochody, přijde mi to k smíchu. Nenapadlo tě, že místo obdivu sousedů si to Lidi kupují pro radost z výkonu atd.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#31 yanchi - S80 II
Ono to "přimazávání" je vlastně chlazení pomocí té speciální kapaliny, která snižuje teploty.yanchi píše: Inak chcel som s pristrekom benzinu (odmietol som primazavanie)
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5017
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bílovec
- Vůz: S90 T6 AWD POLESTAR
#32 yanchi - S80 II
A co je lepší, přívstrik nebo přimaz.?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#33 yanchi - S80 II
podla mna asi privstrek benzinu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#34 yanchi - S80 II
U přímazu nevěřím, že se kapalina dostane rovnoměrně do všech válců.
Přívstřik bude lepší, navíc nemusíš mít žádné další nádobky na flashlube. A cenově si myslím na stejno jestli přidáváš benzín nebo po kapkách drahou kapalinu.
Přívstřik bude lepší, navíc nemusíš mít žádné další nádobky na flashlube. A cenově si myslím na stejno jestli přidáváš benzín nebo po kapkách drahou kapalinu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#35 yanchi - S80 II
btw. oddělte někdo tohle téma ať to yanchimu zbytečně neplevelíme
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#36 yanchi - S80 II
Presne ako uz bolo povedane vyssie - to primazavanie by malo tiez sluzit na znizovanie teploty vo valcoch. Ale co som zistoval u viacerych firiem, ktore LPG montuju, nikde mi nevedeli dostatocne odborne a logicky zdovodnit ako to vlastne PRESNE funguje. Vraj je ten system s elektronickym primazavanim ucinny (a ja netvrdim, ze nie je, nakolko s tym nemam skusenosti), ale kde chyba poriadne vysvetlenie, tak tomu proste neverim a siel som konvencnou cestou LPG+benzin.
Navyse dalsim dovodom bola jednoduhsia montaz, kedze netreba dalsie hadicky, jednotku, nadrzku atd. A netreba nic dolievat (ten olej). Takze som to chcel co najjednoduhsie. A pokial spravi privstrek benzinu rovnaku pracu ako primazanie benzinu... neni o com spekulovat. Nejaky ten liter-dva benzinu na 100km nehra rolu.
Samozrejme rad napisem potom, ako bude vychadzat ta spotreba. Pripadne kto by chcel vediet nejake detaily k samotnej instalacii, nech napise do spravy. Nechcem tu robit nejaku skrytu reklamu. A plyn som dal preto, ze auto si este par rokov nakoniec asi necham, kedze dost som na nom uz porobil a bola by skoda predavat ho teraz. Takze pojazdim, montaz LPG sa urcite vrati.
A k tym reciam o gangstroch... da sa vobec robit machra na 10rocnom Volve? Takze vlastne bez komentara.
Navyse dalsim dovodom bola jednoduhsia montaz, kedze netreba dalsie hadicky, jednotku, nadrzku atd. A netreba nic dolievat (ten olej). Takze som to chcel co najjednoduhsie. A pokial spravi privstrek benzinu rovnaku pracu ako primazanie benzinu... neni o com spekulovat. Nejaky ten liter-dva benzinu na 100km nehra rolu.
Samozrejme rad napisem potom, ako bude vychadzat ta spotreba. Pripadne kto by chcel vediet nejake detaily k samotnej instalacii, nech napise do spravy. Nechcem tu robit nejaku skrytu reklamu. A plyn som dal preto, ze auto si este par rokov nakoniec asi necham, kedze dost som na nom uz porobil a bola by skoda predavat ho teraz. Takze pojazdim, montaz LPG sa urcite vrati.
A k tym reciam o gangstroch... da sa vobec robit machra na 10rocnom Volve? Takze vlastne bez komentara.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#37 yanchi - S80 II
Tak po cca 2000km dnes prebehla servisna prehliadka LPG a doladenie systemu.
Samotny privstrek je nakoniec mensi ako som cakal - problem robi snimac tlaku paliva. Ked sa nastavi privstrek benzinu nad urcitu hodnotu, tlak poklesne az prilis a RJ vyhodi chybu. Takze momentalne vychadza spotreba na dialnici (tempomat na 132km/h) na cca 13.5l lpg + cca 0.5l benzinu.
Samotny privstrek je nakoniec mensi ako som cakal - problem robi snimac tlaku paliva. Ked sa nastavi privstrek benzinu nad urcitu hodnotu, tlak poklesne az prilis a RJ vyhodi chybu. Takze momentalne vychadza spotreba na dialnici (tempomat na 132km/h) na cca 13.5l lpg + cca 0.5l benzinu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#38 yanchi - S80 II
yanchi píše:Tak po cca 2000km dnes prebehla servisna prehliadka LPG a doladenie systemu.
Samotny privstrek je nakoniec mensi ako som cakal - problem robi snimac tlaku paliva. Ked sa nastavi privstrek benzinu nad urcitu hodnotu, tlak poklesne az prilis a RJ vyhodi chybu. Takze momentalne vychadza spotreba na dialnici (tempomat na 132km/h) na cca 13.5l lpg + cca 0.5l benzinu.
hm, zajímavé srovnání, já s 3,2 a bez přívsřiku mám při obdobné rychlosti na dálnici (+ něco málo od a k dálnici) jezdím tak za 11,5-12 l plynu
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#39 yanchi - S80 II
Vcera som spravil 310km z toho dialnica bola cca 180km (tempomat na 125km/h), nejakych 20km cez Wien a zvysok okresky (100km/h) a tam to vyslo na 12.5l plynu...Ale to bola taka kludna pohodova jazda. Dnes som sa bavil s technikom LPG, hovoril ze by mohli pomoct este lepsie vstrekovace - momentalne su tam nejake zakladne - ale je to dost penazi a riskovat ich pri slovenskej kvalite lpg je dost risk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#40 yanchi - S80 II
Mala aktualizacia:
planovana vymena olejov v haldexe + zadnom dife. Aj filter samozrejme. Cena vo Volve - 109,-
+ Z auta vytiahnuty kardan. Medzi 65-75km/h bolo citit jemne vibracie, ktore po demontazi kardanu prestali. Takze asi uz je trochu nacaty... Pozna niekto dobry servis na kardany? Alebo hladat novy?
planovana vymena olejov v haldexe + zadnom dife. Aj filter samozrejme. Cena vo Volve - 109,-
+ Z auta vytiahnuty kardan. Medzi 65-75km/h bolo citit jemne vibracie, ktore po demontazi kardanu prestali. Takze asi uz je trochu nacaty... Pozna niekto dobry servis na kardany? Alebo hladat novy?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#41 yanchi - S80 II
Po kolika km měníš?yanchi píše:Mala aktualizacia:
planovana vymena olejov v haldexe + zadnom dife. Aj filter samozrejme.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#42 yanchi - S80 II
Ja to auto mam kratko - myslim kilometrovo. Takze ja som tam vymenu nerobil este. Ale co som si vsimol, je tam novsie viecko filtra a aj sroby na nalievacich otvoroch vyzeraju podozrivo novo - takze uz to tam bolo urcite menene.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#43 yanchi - S80 II
Já právě přemýšlím po kolika km se to mění nebo zda jen stačí kontrola. Mám na nových náplních AWD najeto 60tis km.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#44 yanchi - S80 II
Po 60K km bych už určitě udělal další výměnu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#45 yanchi - S80 II
Taky si říkám, že by to zasloužilo.Nosound89 píše:Po 60K km bych už určitě udělal další výměnu.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#46 yanchi - S80 II
Myslím, že mi to tak kdysi říkal martinopel a řešilo se to i zde na foru.
edit.: pokud se jedná o první výměnu tak další udělat ještě o něco dříve než 60tis.
edit.: pokud se jedná o první výměnu tak další udělat ještě o něco dříve než 60tis.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#47 yanchi - S80 II
Tak dnes som sa dostal aj k vymene naplni vzadu. Islo to ako po masle, ziadne zaseknute sroby - parada.
Fotky naplni na porovnanie (1. olej z haldexu, 2. olej z diferaku).
Fotky naplni na porovnanie (1. olej z haldexu, 2. olej z diferaku).
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 9 roků 8 měsíců
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
#48 yanchi - S80 II
a ako si to menil? odsaval si cerpadielkom? a kontrola hladiny ako? su rozne nazory niekde sa pise ze po jazde potom odsat niekolko ml. tak neviem no.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 596
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Jihočeský kraj
- Vůz: XC70 D5 MY08
#49 yanchi - S80 II
Haldex teď o víkendu a to plnění udělám jak je popsáno ve Vidě: po výměně filtru,kapalinu po okraj,,projet auto,aby se natáhla kapalina do filtru apod, doplnit po napouštěcí šroub a odsát 40 ml.
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 94
- Registrován: 7 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trnava
- Vůz: S80 4.4
#50 yanchi - S80 II
Tak tak, pozeral som to vo Vide, tiez pise, ze to treba prebehnut. Ja som tam nalial cca tolko, co som vytiahol (vacsou striekackou + hadicka), bolo to po okraj nalievacieho otvoru. Trosku slzilo. Teraz to pojdem prebehnut, a potom otvorit a odsat 40ml (haldex) resp 50ml (dif). Ale podla mna to male mnozstvo, co sa potom odsaje, asi nehra nejaku velku rolu, mozno by to tam mohlo aj ostat. Ale rad sa necham vyviezt z omylu.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek