M45 za BW55

Kategorie věnovaná dvojkám
  • Autor
  • Zpráva
pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#1 M45 za BW55

Příspěvek od pekelnik »

Nazdar opraváři
Mám dotaz... Pokud budu chtít přehodit motor PRV B27A, který je s 4q manuálem za automat budu k tomu potřebovat jen chladič pro automatku, nebo je tam ještě něco?
Kdyby měl náhodou někdo automatickou převodovku s OD, co se dávala do 2xx s kardanem, měl bych případně zájem.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#2 M45 za BW55

Příspěvek od Urvanej »

Možná už ho i máš, koukni, zda po straně chladiče nemáš dvě záslepky.
Jinak tam bude pakárnička s tim dodělánim OD, ale věřim tomu, že tu tam bude už natahaný. Taky blokace starteru mimo N/P u manuálu neni. Zkus usomrovat cecedu, ať ti to nasnímkuje, páral to ze zlatýho vrakouše pro Tirpitze.
Mam tu automatky ze 7/9 a kdybys chtěl čistě mechanickou, tak i ZF.
Prosimtě ten manuál mi pak schovej (pokud by ses ho zbavoval). Potřebuju manuální přírubu na PRV.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 177
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: pralesy u Brna
Vůz: Eska s trojkoleckem

#3 M45 za BW55

Příspěvek od voltony »

Nevím jak u PRV, ale u čtyřválce s automatem není setrvačník, ale jen ozubený věnec. Na kliku upevněn jen pomocí tenkého plechu, který kolem příruby rád praská. K tomu plechu je též přišroubován měnič.
_________________
Cca 20x Volvo

GDPR_user

#4 M45 za BW55

Příspěvek od GDPR_user »

voltony píše:Nevím jak u PRV, ale u čtyřválce s automatem není setrvačník, ale jen ozubený věnec. Na kliku upevněn jen pomocí tenkého plechu, který kolem příruby rád praská. K tomu plechu je též přišroubován měnič.
Žádný automat nemá setrvačník! :wink:

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#5 M45 za BW55

Příspěvek od standa »

Elektrika je triviální. Jen nebudeš mít originální kontrolku, ale tu zelenou "5" z mechanické převodovky...
Nebo zkusit použít šablonku z novější přístrojovky.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#6 M45 za BW55

Příspěvek od Urvanej »

Sedmice měly obojí, jak "5", tak šmipku. Dvojka obě kontrolky nemá? Nekecej, že bys to nezvládl přepájkovat, nebo vyměnit tu folii :-D
Navíc manuální "5" a šmipka u AT je opačně. U man. 5 svítí při zařazeném OD a u AW převodovky šmipka svítí při vypnutém OD na voliči.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#7 M45 za BW55

Příspěvek od standa »

Stara verze pristrojovky u rady 200 (do r. 1980) nema sipku. Ani nevim, jestli uz existovala prevodovka...
Kontrolky jou mensi, nektere jsou orientovane na vysku, bohuzel i "5".
Jinak ano - jsem schopen temer vseho :lol:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#8 M45 za BW55

Příspěvek od pekelnik »

automatka s OD je až cca od 84 roku. Tedy byl by to spíš takový bastl. Jinak OD na staré palubce samozřejmě je pro M46.
Jinak chytrý z toho nejsem. Přečtu si to znovu.

ničeho se zbavovat nebudu :-)
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988

pekelnik
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1489
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo 264 a S80
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 M45 za BW55

Příspěvek od pekelnik »

no a v případě záměny jen za 3 kvalt BW55, kde OD není? Nechápu, co s tím setrvačníkem či měničem. Snad je kompled prevodovka, co má svoji přírubu a ta se nasadí na motor, ne? :oops:
Ano, upravit blokaci toho startéru by se mohlo, ale když se tam dá ten drátek co je u manuálu tak to holt bude starovat kdykoli a dám na to bacha. :kuchta:
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
Odpovědět

Zpět na „200 - opravy“