Nazdar opraváři
Mám dotaz... Pokud budu chtít přehodit motor PRV B27A, který je s 4q manuálem za automat budu k tomu potřebovat jen chladič pro automatku, nebo je tam ještě něco?
Kdyby měl náhodou někdo automatickou převodovku s OD, co se dávala do 2xx s kardanem, měl bych případně zájem.
M45 za BW55
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 M45 za BW55
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#2 M45 za BW55
Možná už ho i máš, koukni, zda po straně chladiče nemáš dvě záslepky.
Jinak tam bude pakárnička s tim dodělánim OD, ale věřim tomu, že tu tam bude už natahaný. Taky blokace starteru mimo N/P u manuálu neni. Zkus usomrovat cecedu, ať ti to nasnímkuje, páral to ze zlatýho vrakouše pro Tirpitze.
Mam tu automatky ze 7/9 a kdybys chtěl čistě mechanickou, tak i ZF.
Prosimtě ten manuál mi pak schovej (pokud by ses ho zbavoval). Potřebuju manuální přírubu na PRV.
Jinak tam bude pakárnička s tim dodělánim OD, ale věřim tomu, že tu tam bude už natahaný. Taky blokace starteru mimo N/P u manuálu neni. Zkus usomrovat cecedu, ať ti to nasnímkuje, páral to ze zlatýho vrakouše pro Tirpitze.
Mam tu automatky ze 7/9 a kdybys chtěl čistě mechanickou, tak i ZF.
Prosimtě ten manuál mi pak schovej (pokud by ses ho zbavoval). Potřebuju manuální přírubu na PRV.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 177
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: pralesy u Brna
- Vůz: Eska s trojkoleckem
#3 M45 za BW55
Nevím jak u PRV, ale u čtyřválce s automatem není setrvačník, ale jen ozubený věnec. Na kliku upevněn jen pomocí tenkého plechu, který kolem příruby rád praská. K tomu plechu je též přišroubován měnič.
_________________
Cca 20x Volvo
Cca 20x Volvo
#4 M45 za BW55
Žádný automat nemá setrvačník!voltony píše:Nevím jak u PRV, ale u čtyřválce s automatem není setrvačník, ale jen ozubený věnec. Na kliku upevněn jen pomocí tenkého plechu, který kolem příruby rád praská. K tomu plechu je též přišroubován měnič.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#5 M45 za BW55
Elektrika je triviální. Jen nebudeš mít originální kontrolku, ale tu zelenou "5" z mechanické převodovky...
Nebo zkusit použít šablonku z novější přístrojovky.
Nebo zkusit použít šablonku z novější přístrojovky.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12077
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#6 M45 za BW55
Sedmice měly obojí, jak "5", tak šmipku. Dvojka obě kontrolky nemá? Nekecej, že bys to nezvládl přepájkovat, nebo vyměnit tu folii
Navíc manuální "5" a šmipka u AT je opačně. U man. 5 svítí při zařazeném OD a u AW převodovky šmipka svítí při vypnutém OD na voliči.
Navíc manuální "5" a šmipka u AT je opačně. U man. 5 svítí při zařazeném OD a u AW převodovky šmipka svítí při vypnutém OD na voliči.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#7 M45 za BW55
Stara verze pristrojovky u rady 200 (do r. 1980) nema sipku. Ani nevim, jestli uz existovala prevodovka...
Kontrolky jou mensi, nektere jsou orientovane na vysku, bohuzel i "5".
Jinak ano - jsem schopen temer vseho
Kontrolky jou mensi, nektere jsou orientovane na vysku, bohuzel i "5".
Jinak ano - jsem schopen temer vseho
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#8 M45 za BW55
automatka s OD je až cca od 84 roku. Tedy byl by to spíš takový bastl. Jinak OD na staré palubce samozřejmě je pro M46.
Jinak chytrý z toho nejsem. Přečtu si to znovu.
ničeho se zbavovat nebudu
Jinak chytrý z toho nejsem. Přečtu si to znovu.
ničeho se zbavovat nebudu
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1488
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo 264 a S80
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#9 M45 za BW55
no a v případě záměny jen za 3 kvalt BW55, kde OD není? Nechápu, co s tím setrvačníkem či měničem. Snad je kompled prevodovka, co má svoji přírubu a ta se nasadí na motor, ne?
Ano, upravit blokaci toho startéru by se mohlo, ale když se tam dá ten drátek co je u manuálu tak to holt bude starovat kdykoli a dám na to bacha.
Ano, upravit blokaci toho startéru by se mohlo, ale když se tam dá ten drátek co je u manuálu tak to holt bude starovat kdykoli a dám na to bacha.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999, 265-1979, 240-1988