Reverse intercoler piping volvo 850,s70

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#1 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od S60 GOLD »

Zdravim.Nevite kde bych to sehnal i u nas? Nebo ma to někdo moznost sehnat za rozumnej peniz? Diky

http://www.ipdusa.com/products/4673/113685-reverse-intercooler-piping-rip-kit-for-1995-1998-p80-850-c70-s70-v70-turbo-models
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

mekky
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 382
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: C70 T5 98´

#2 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od mekky »

Vyrobit
_________________
Je:C70 T5 B5234T3 man 98´- K24(1,5 bar),E85
Je: VW Golf II 1.6D (brzo bude motor 1.6TD a nějaké kw a nm navíc)
Bylo:S60 T5 184kW Aut. 3" Custom Exhaust , LPG-Lovato

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#3 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od metju »

_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#4 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od S60 GOLD »

A kolik to tak vyjde s dopravou k nam? A da se to dat na seriovy chladic turba? Nebo musim koupit jiny?
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#5 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od metju »

Ceny jsou podobné, rozhodně ne vyšší než mají do88 na svém eshopu, stačí si přepočítat. Pak už jen dopravit k tobě do Brna nebo se stavit osobně v Praze. Toto pasuje na sériový IC, ovšem pokud chceš opravdu nějaký rozdíl vzal bych komplet.

Ještě odkaz na firmu RS Motorsport
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#6 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od dali »

Od samotnýho vedení bych toho kromě estetiky moc nečekal. Zvlášť když to dáš na originál IC, a vzduch potom půjde z tlustýho (63mm horní vývod) do tenkýho (51mm dolní).

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od dali »

Případně vzít z tohodle (origo Volvo řešení na ranných 850 T-5 ....fakt se to značilo s pomlčkou) Aby to mělo cenu, bylo by třeba to vzít i s chladičem... od kterýho bych si při jeho věku asi nic extra nesliboval. Tuším že spodní trubka je snad dokonce plastová. Takže takový dočasný řešení.
http://auto.bazos.cz/inzerat/38572123/Volvo-850.php

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#8 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od S60 GOLD »

A co kdyz dam jen ten lepsi intercooler. Auto uz ma dost najeto tak bych dal tento. Bude nejaky rozdil?
http://m.ebay.com/itm?itemId=270733842532
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#9 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od dali »

S60 GOLD píše:A co kdyz dam jen ten lepsi intercooler. Auto uz ma dost najeto tak bych dal tento. Bude nejaky rozdil?
http://m.ebay.com/itm?itemId=270733842532
No já nevim, jestli si smířenej s tím dát 380USD za tenhle chladič (80 je pošta do Německa, do ČR může bejt jedině dražší), tak už to neni tolik rozdíl oproti 380 Eurům za tohodle krasavce:
http://www.do88.se/en/artiklar/volvo-850_x70-turbo-94-00-intercooler-4.html, kterej je účinností z jinýho vesmíru oproti tomu šuntu s levným a málo účinným Bar and Plate jádrem. Věřil bych tomu že výše uvedený RS Motorsport by ten Do88.se měli umět dodat za ceníkovou cenu tak aby se nepřipočítávala žádná pošta.
Jediná nevýhoda toho Do88 je hmotnost. Je potřeba dodělat výztuhy, tak aby celá váha všech chladičů neležela na plastových držácích vodního chladiče.

Jinak ano, i ten levnější chladič by měl přinést zlepšení.

Mě osobně se nikdy méně kvalitní varianty čehokoli co má smysl na auto dávat nevyplatily, vždycky to skončilo tak, že jsem musel mít to nejlepší, a tu levnější variantu jsem pak pod cenou prodával.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#10 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od metju »

Ano, Roman má ceny +- stejné jako je na stránkách do88 v eurech. Většinou ceny zaokrouhluje na celé tisícovky, někdy nahoru, někdy dolů. Podle celkové ceny objednaného zboží pochopitelně...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#11 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od S60 GOLD »

Jde me spis o to ze auto ma pres 400 tisic s puvodnim chladicem turba. Nechci jit pres 300 koni ale zaroven nechci kupovat seriovy protoze me vyjde na stejnou castku ve Volvu. Ta sada trubek se da kdyztak udelat.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#12 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od S60 GOLD »

_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#13 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Dnes jsem nainstaloval od DO88 taky ,ale už tam nedostanu propojovací hadici mezi origo airboxem a nasáváním vpředu :evil:
IMG_20180226_1409393.jpg
Chtěl bych tam ten carbonovej filtr a napojit to ven jako je to na tomhle obrázku máte nějaké poznatky ?máte to už někdo a od koho hlavně ne za 12000,- což už jsem taky našel :D Děkuji za nápady jak to vyřešit , ten kit sání uvnitř místo origa co maj skoro všude nechci to vím .
Carbon filtr.jpg
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#14 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Ahoj, mam ted cerstve od Simoty CB-053(coz prodava Viva Performance za hroznou ranu). Novej je problem sehnat, prej sou ted s dodavkama kitu od vyrobce problemy(Korea), leda to poskladat z jejich univerzalu.

Na aute to vypada takhle...
https://www.matthewsvolvosite.com/forums/download/file.php?id=10810&t=1
Zvuk o dost lepsi(a pritom nedela kraval, ale origo CBV je slyset jak fouka do sani :-), na plynu je to taky poznat, ze to ma hladsi prubeh.

Ja sehnal jetej kus pres eBay, z Ruska...
Kdybych nesehnal, tak jako zalozni reseni bylo OptiFlow od BSRka, ktere je obecne chvalene, ale bude z principu asi hlucnejsi.
https://www.bsrczech.cz/produkt/optiflow-filter-system-4900701/volvo-850-t5-1994-1996
S tim, ze tam stejne teda budes muset nejak dostat vzduch, ale to muzes resit jako CAI/DoubleCAI.
Coz planuju asi taky, ze krapet znasilnim tu rouru od chladicovky k CCI a privedu(opet naporove) tam jeste z 1-2mist studeny vzduch od spodu.

Plus akorat du od Snabbu Fresh Air Pipe, neb to je dalsi restrikce po ceste, ta original trubka od MAF k Turbu.
Plus Reverse Intercooler Kit.
Nemluve o tom, ze je taky restrikci ta krytka proti bordelu, co je pred chladicem na pricce,
planuju naporove sani viz. - http://races60r.com/images/albums/NewAlbum_ab2e3/tn_1200_c33420019a54c9b77b0616a4acbf1a91.jpg.png
Akorat to bude chtit bud pridat nekam tahokov, nebo cas od casu z CCI vyndat ptacky, deti a tak...

Pres koho a za kolik jsi to kupoval? Delal/daval jsi vyztuhy?
Neb tenhle IC + jeste i vodni mam od DO88 na S80 T6(aktualne cca 400k), ale na C70 2.4T(nekde kolem 240k a pochybuju, ze i s upravama na 15G/16T, W/M, ci tak neco, pujdu pres 300HP) si rikam, ze by mohl stacit jen celoplechovej, kterej se da koupit na eBay kolem $180 + postovny...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#15 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše:Ahoj, mam ted cerstve od Simoty CB-053
Ja sehnal jetej kus pres eBay, z Ruska...
Pres koho a za kolik jsi to kupoval? Delal/daval jsi vyztuhy?
Neb tenhle IC + jeste i vodni mam od DO88 na S80 T6(aktualne cca 400k), ale na C70 2.4T(nekde kolem 240k a pochybuju, ze i s upravama na 15G/16T, W/M, ci tak neco, pujdu pres 300HP) si rikam, ze by mohl stacit jen celoplechovej, kterej se da koupit na eBay kolem $180 + postovny...
Ahoj
Tak na ten od Simoty jsem taky koukal,ale mám obavy ,že mi tam bude vadit to koleno co jde ke klapce ,ale asi to risknu přinejhoršim se to mírně upraví.
Bral jsem přes BSR v UK ,jinak ten na Ebay jestli myslíš tenhle :
https://www.ebay.co.uk/itm/FOT-aluminum-Volvo-Turbo-Intercooler-for-Volvo-850-S70-V70-C70-inter-cooler/152808287940?fits=Car+Make%3AVolvo%7CModel%3A850&epid=21013052544&hash=item2394156ec4:g:st4AAOSwuYVWmyH9
Tak co si málo pamatuju tak snad v Austrálii je někdo testoval první co začali dodávat(nevim jestli to byly zrovna tyhle ,ale přijdou mi všechny stejné v těhle levnějších variantách ) byly dobrý potom nějaký ročníky špaténka a potom zase snad dobrý musel bych to najít , právě ,že jsem taky na ně kdysi koukal ,ale nakonec jsem si počkal pár let a vzal od do88 .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#16 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

No nakonec sem ho nasel za $190 vcetne dopravy... A za $199 celoALU radiator, takze oboje za cenu 1 z DO88, takze je asi testnu :-)
Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Electric-Turbine-Power-Turbo-charger-Tan-Boost-Air-Intake-Fan-Universal-/253447947401?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.
Plus bych pokud by to fungovalo, tak bych pak upravil ovladani otacek na zaklade TPS/Engine LOAD, mozna A/F ratio, kdo vi, to uz by se pokoumalo...
A kdyz ne, tak z nej bude treba dobrej odsavac koure :-D Jinak se da sehnat i levnejc s osklivym regulatorem a asi za 500 samotnej motor...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 362
Registrován: 12 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: eRko :)

#17 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od majty »

Zajsoft píše:No nakonec sem ho nasel za $190 vcetne dopravy... A za $199 celoALU radiator, takze oboje za cenu 1 z DO88, takze je asi testnu :-)
Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Electric-Turbine-Power-Turbo-charger-Tan-Boost-Air-Intake-Fan-Universal-/253447947401?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.
Plus bych pokud by to fungovalo, tak bych pak upravil ovladani otacek na zaklade TPS/Engine LOAD, mozna A/F ratio, kdo vi, to uz by se pokoumalo...
A kdyz ne, tak z nej bude treba dobrej odsavac koure :-D Jinak se da sehnat i levnejc s osklivym regulatorem a asi za 500 samotnej motor...
hele april teprv bude... :D
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#18 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Krystof P. »

Zajsoft píše:Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Electric-Turbine-Power-Turbo-charger-Tan-Boost-Air-Intake-Fan-Universal-/253447947401?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.
To nemyslíš vážně, že ne ? :D

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#19 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

majty píše:hele april teprv bude... :D
Engine RPM: 6500prm
Engine size: 2401cc
Volumetric Efficiency: 100% (zamerne sem prepalil)
Boost Pressure (Bar): 1.7

Pressure Ratio (used in turbo maps) = 2.7
Amount of air in CFM = 743.4499
Amount of air in lbs/min = 52.0441
Amount of air in m3/min = 26.2703

Paklize Kv je 3100 tj. 3100m3/h, tak pak 51,66m3/min.

Takze April sice teprve bude, ale matika/fyzika Zakladni skoly jiz byla... :-P
Jo jinak tech 400HP sem predtim hodil od boku, byl sem to linej pocitat, takze i kdyby to bylo jen 300-350HP...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#20 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Krystof P. píše:
Zajsoft píše:Jinak sem ted narazil na
https://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Electric-Turbine-Power-Turbo-charger-Tan-Boost-Air-Intake-Fan-Universal-/253447947401?_trksid=p2349526.m4383.l4275.c10
a asi to prubnu, pacz sem to schvalne pocital a ten vetrak by mel protlacit cca 2x tolik vzduchu nez je potreba na 400HP. Ty vetraky jsou puvodne urceny pro naporovy chlazeni serveru.
To nemyslíš vážně, že ne ? :D
To mi tvrdili taky, kdyz sem se pustil do uprav motorky s 2,4HP motorem, ted sem asi na 15ti :-D (Kdyz to bylo naposled na brzde, tak asi 13,5HP. Ale od ty doby vetsi karbec, prekopane sani a tak ;-))

A jak uz sem pravil, tak odtah koure do pracovny, nebo do dilny se hodi... Pripadne by to urcite dobre rozfoukavalo grill... :-P
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#21 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Tak a bylo ticho... Vsichni zurive pocitaj :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#22 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Zajsoft píše: To mi tvrdili taky, kdyz sem se pustil do uprav motorky s 2,4HP motorem, ted sem asi na 15ti :-D (Kdyz to bylo naposled na brzde, tak asi 13,5HP. Ale od ty doby vetsi karbec, prekopane sani a tak ;-))

A jak uz sem pravil, tak odtah koure do pracovny, nebo do dilny se hodi... Pripadne by to urcite dobre rozfoukavalo grill... :-P
To jsem nechtěl ,aby se to tu zvrhlo :D
Motorka určitě neměla turbo a kompresorový kolo,který saje vzduch ,to by ten ventilátor musel přetlačit .
Zajsoft píše:Tak a bylo ticho... Vsichni zurive pocitaj :Yahoo!: :Yahoo!: :Yahoo!:
Nemusím ,musíš si to přepočítat ty :D jen jsem to zkopíroval ,ale stačí pro porovnání :
Protože když Mitsubishi GT 3000 2972 ​​cm3 má při 100% VE (tj. Úplné naplnění objemu zdvihu ve válci s nabitím čerstvého vzduchu) . Při výkonu 7000 ot./min a 100% VE motory proudí 367 cfm. Bohužel konstrukce výfukových a sacích systémů a protitlaku z turbínové části turbodmychadla omezují VE na něco méně než 100 procent. Použitím křivky točivého momentu zveřejněné společností Mitsubishi pro motor s přeplňovaným turbodmychadlovým motorem odhaduji tyto objemové efektivnosti motoru při otevřeném plynu nebo plném zatížení jako 91% při 2000 ot / min, 95% při 3000 ot / min, 93% při 4000 ot / min, 90% 5000 ot / min, 81% při 6000 ot / min a 75% při 7000 ot / min.
Tak kde jsi přišel u motoru 2,4 na 740
I kdyby jsi měl turbo 19T který je schopný tam natlačit 500 cfm :
td04h-19t-cfm.jpg
td04h-19t-cfm.jpg (61.68 KiB) Zobrazeno 2651 x
Jinak přepočet můžeš zkusit tady :wink: :
http://www.stealth316.com/2-air-fuel-flow.htm
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#23 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Zajsoft »

Zamerne sem vse prepaloval smerem nahoru, aby bylo jasne, ze ten vetrak toho tam zvladne nacpat vic, nez motor sezere...
Staci stahnout efektivitu plneni na 85%, tlak o 1bar dolu a jsme na:

Pressure Ratio (used in turbo maps) = 1.7
Amount of air in CFM = 397.8834
Amount of air in lbs/min = 27.8532
Amount of air in m3/min = 14.0595

Takze toho zvladne nacpat minimalne vic jak 3,5x nez je potreba...
Ale jak sem uvadel, hokus/pokus, proste se clovek obcas musi hecnout a neco zkusit vic prakticky, nez teoreticky...
Stejne primarni zamer, je tam primarne udelat lehkej pretlak nez se roztoci turbo, aneb parodie na kompresor.
A uz psali z Ciny, ze je na ceste :evil:

A jen tak mezi reci, tohle reseni s "fenem" pouzival treba seriove Opel v Tigre... ;-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#24 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od python.p »

Tak to je zajímavé... SEm zvědav na výsledky. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#25 Reverse intercoler piping volvo 850,s70

Příspěvek od Petr.Chrpa »

python.p píše:SEm zvědav na výsledky. :)
0
Ventilátor , kterej má směšný otáčky oproti turbíně je blbost a když to někdo dá za filtr a před turbo tak až něco uletí z toho ventilátoru tak má škodu za desítky tisíc kvůli takové blbině.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“