V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha-4
- Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual
#1 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Zdravim volváci, jsem tu novej a muj problem jsem tu v tematech nenasel. Auto mi vyhazuje chybu
P0101 -- hmotnost nebo objem vzduchu obvodu rozsah / výkon Problem
Naskakuje mi jen kdyz jedu v nizsich otackach a slapnu vic na plyn. Jinak auto jede normalne. Chyba asi cca. po 200km zhasne s palubaku ale je stale zapsana v jednotce. Zkusil jsem dat na zkousku novou vahu + adaptaci na diag. ale dela to porad... Predem dekuji za rady a zkusenosti. Wenca
P0101 -- hmotnost nebo objem vzduchu obvodu rozsah / výkon Problem
Naskakuje mi jen kdyz jedu v nizsich otackach a slapnu vic na plyn. Jinak auto jede normalne. Chyba asi cca. po 200km zhasne s palubaku ale je stale zapsana v jednotce. Zkusil jsem dat na zkousku novou vahu + adaptaci na diag. ale dela to porad... Predem dekuji za rady a zkusenosti. Wenca
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#2 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Zdar, mám obdobný problém. na XC90 D5 136kW. Stále vyhadzuje diagnostika chybný MAF: CM-135F Mass air flow (MAF) sensor. Signal too
high. Váhu som dal novú a nič, nepomohlo. Kontrolka na palubovke svieti naďalej.
Motor ide aj išiel úplne normálne aj pred tým aj teraz. Spotreba je vyššia ako zvyčajne.
Pred výmenou som premeral voltmetrom aj starú váhu vzduchu a hodnoty na volnobeh boli cca 3,5V. Po výmene to isté. Po pridaní plynu minimálny rozdiel, resp. stále tá istá hodnota. ((
Niekedy kontrolka zhasne, ale to fakt iba po prvé naštartovanie.
Volvo doslova žralo olej 1l na 1000km - je možné že sa "zasralo" nejaké čidlo?
Menil som teraz Turbo, nakoľko hadice za turbom boli zaolejované, tak prvý tip bola výmena Turba. Na novom som zatial presiel asi 500km. Neviem či to malo súvis, ale zatial sa hladina oleja nepohla.
high. Váhu som dal novú a nič, nepomohlo. Kontrolka na palubovke svieti naďalej.
Motor ide aj išiel úplne normálne aj pred tým aj teraz. Spotreba je vyššia ako zvyčajne.
Pred výmenou som premeral voltmetrom aj starú váhu vzduchu a hodnoty na volnobeh boli cca 3,5V. Po výmene to isté. Po pridaní plynu minimálny rozdiel, resp. stále tá istá hodnota. ((
Niekedy kontrolka zhasne, ale to fakt iba po prvé naštartovanie.
Volvo doslova žralo olej 1l na 1000km - je možné že sa "zasralo" nejaké čidlo?
Menil som teraz Turbo, nakoľko hadice za turbom boli zaolejované, tak prvý tip bola výmena Turba. Na novom som zatial presiel asi 500km. Neviem či to malo súvis, ale zatial sa hladina oleja nepohla.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#3 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Jestliže byla na nové váze stejná chyba, průtok příliš vysoký, tak ten vzduch může někde utíkat, zkontroloval bych těsnost mezichladiče a hadic k němu
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#4 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Tento tyzden preverim tesnost hadic, ale zdaju sa byt ok. Skor mozno egrko seknute. Ak bude niekto potrebovat, mam navyse funkcnu vahu bosch 0281006184
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha-4
- Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual
#5 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Problem vyresen. Senzor na intercoolu byl jetej. Je to snimac plniciho tlaku a teploty. A to tepelny cidlo mi ukazovalo pri mrazech 85°C. Vymena na parkoviskti 5minut. Takze zkouknout teplotu plniciho vzduchu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#6 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
No mne dnes pri dlhšej jazde už hodilo auto do núdzového režimu, resp. nemalo žiaden ťah ako keby bez turba išlo. Otáčky tak max. 2000 a rýchlosť max 100km/h. Skúsim vymeniť aj ja teda to čidlo. Nekonečná cesta do práce. Predbiehať vôbec, ešte aj sneží. OMG.
Aké OEM číslo má ten snímač?
Aké OEM číslo má ten snímač?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 87
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 D5 AWD chip
- Bydliště: Brno
#7 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
me odesla vaha vzduchu zniceho nic a zustal jsem stat!
auto se ani nepohlo. nastesti jsem byl kilometr od baraku.
takze vahu vzduchu nepodcenovat!
auto se ani nepohlo. nastesti jsem byl kilometr od baraku.
takze vahu vzduchu nepodcenovat!
_________________
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
první volvo - V70 II D5 AWD 136kW(185)/400Nm r.v. 07, 330tis km, ted 370tis,
EGR OFF konečně; chip D5T5 ST 2 - doporučuju všem!! Mobil 1 5W-50 + BG care
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha-4
- Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual
#8 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Cislo ted nevim ale zitra v praci se mrknu. Ale na T4 je jiny nez na starsi...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#9 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Vymenene cidlo tlaku a teploty, bolo cele zanesene od oleja. Vymenene aj cidlo tlaku dpf. To bolo roztavene na vstupe. Hlaska vahu vzduchu zmizla. Teraz po skusobnej jazde a vytoceni motora do otacok vyhodilo hlasku vysoke emisie. Preco sa roztavil ten snimac DPF, ze by DPF filter bol uz ucpany?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#10 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Foto roztaveneho
snimaca tlaku na DPF-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#11 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Moze byt ze si nedal origo volvo/ford snimac dpf... Tazko ti radit ked to clovek nevidi. Virive klapky mas vporiadku bez velkej vole? snmac ti asi roztavilo lebo bol mechanicky poskodeny - prasknuty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#12 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Tento ford snimac neviem ako sa tam zobral. Mozno ho menil uz niekto, ale ja nie. Myslel som ze ked je ucpane dpfko tak ten tlak pri zosliapnuti plynu nema uz kam ist, a preto mi ruplo tesnenie na turbe a aj tento snimac dpf. Najazdenych mam 210 tisic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 23
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha-4
- Vůz: V70 d5 136kw D5244T4 2006 manual
#13 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Krakatoes: Udelal jsi po vymene adaptaci toho cidla dpf?
Kdyz se to neudela a je cidlo totalne v haji, tak to muze delat brikule... Muze jet ve starym naucenym rezimu a ted si mysli ze se to moc rychle plni (DPF) - moc sazí...A realne to tak neni. Jinak senzor tlaku DPF se puziva ve volvu, land rover, ford, mazda. Tak ze v tom problem nevidim...
Kdyz se to neudela a je cidlo totalne v haji, tak to muze delat brikule... Muze jet ve starym naucenym rezimu a ted si mysli ze se to moc rychle plni (DPF) - moc sazí...A realne to tak neni. Jinak senzor tlaku DPF se puziva ve volvu, land rover, ford, mazda. Tak ze v tom problem nevidim...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#14 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Urobili sme aj adaptaci cidel. Dnes este vymenim dpfko. Raz uz bolo chemicky cistene pri cca 180.000km a aj tak po vymene turba by sa malo ze vraj menit. Pocitam ze bude vo vnutri uz dost zanesene, nakolko to zralo dlho olej. Dam vediet ako som dopadol. Este vycistim egrko a pozrem klapky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#15 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Tak, dnes vymenene DPFko. Stare bolo plne sadzi a popolceka. Zrejme sa regeneracia nerobila, ked bol snimac dpf poskodeny. Vysoke emisie uz zmizli. Teraz ma problem so zlym signalom na filtre pevnych castic. cez diagnostiku sme urobili adaptaciu asi uz vsetkych snimacov aj vynulovali pocitadlo dpf filtra.
#16 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
A už to budeš chtít opravit,nebo máš v plánu dále nesmyslně utrácet peníze?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#17 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Predam ho a bude pokoj. Proc nesmyslne utracet. Turbo bolo poskodene. Snimace tiez. Dpfko cistit chemicky sa moc neoplati, usetril by som mozno 150€. Jedine Vaha vzduchu sa nemusela menit, ktora bola dobra. Teraz volvo slape ako ma.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#18 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Adaptace vsetkych menenych veci je porobena. Akurat hodnota lambdy neviem ci je ok.
- Přílohy
-
- IMG_20180225_214136_404.jpg (53.56 KiB) Zobrazeno 774 x
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 12
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Senica
- Vůz: XC90 2,4 D5, 136kW, 5244T4
#19 V70 d5 136kw P0101 - Váha vzduchu
Pani, mam prosim hodnoty v poriadku? Merane na volnobeh. Vdaka
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek