Ahoj, máte někdo zkušenosti s výměnou žhavících svíček u 5-válce D4 ? Ví že u předešlého mého vozidla ( opel ) byl trošku problém s tím že se ty žhavičky rády ukroutily.
Je to v pohodě nebo raději servis ? Děkuji MS
Výměna žhavících svíček V70 III D4
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Výměna žhavících svíček V70 III D4
u vsetkych aut je to rovnako. ak su zakusnute a zalomia sa treba ich vytiahnut. skus a uvidis ak sa menili pripadne dal niekto medenu pastu mohlo by to ist.
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Mam 187 tkm a předpokládám že předešly majitel neměnil - budou origoArkaz píše:u vsetkych aut je to rovnako. ak su zakusnute a zalomia sa treba ich vytiahnut. skus a uvidis ak sa menili pripadne dal niekto medenu pastu mohlo by to ist.
-
Offline
- Příspěvky: 1336
- Registrován: 10 roků 2 měsíce
- Bydliště: Láb
- Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Tak to neni zas nejak extra KM. ja som menil pri 180tis na S60 D4 a v pohode =)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9898
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Taky mě to čeká. Dělá se na studeném nebo vlažném/teplém motoru?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1680
- Registrován: 11 roků 4 měsíce
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Na studenom. Odporúčam, z vlastnej skúsenosti, sa na to pripraviť. Resp. pripraviť si to skôr a to tak, že niekoľko dní predtým som tam každý deň nastriekal trochu MOS2 v sprayi a nechal pôsobiť. Na ďaľší deň po ceste znova s tak dookola. Moje žhaviče možno nikdy neboli von ale na štvrtý deň tejto prípravy išli vybrať ako nič. Predpokladám, že na novšom motore by to mohlo ísť ľahšie.
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Pezinok
- Vůz: XC60 4D 2.0l 120KW MY2013
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Prečo ich chceš meniť, máš niektorý vadný či preventívne ?
_________________
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
VOLVO XC60 2.0 D4 120KW MY2013
-
Offline
- Příspěvky: 65
- Registrován: 7 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: V70 D4
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Nic tragického, zdá se mi že teď jak je chladněji ( pod nulou ) to ráno startuje takovým nepravidelnym chodem, jako by jeden válec se přidal až později.Doner píše:Prečo ich chceš meniť, máš niektorý vadný či preventívne ?
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Ty samé příznaky se mě zase objevili po výměně za nové, tak je asi budu reklamovat.
-
Offline
- Příspěvky: 10
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: VOLVO V70 III, 2.4d
Výměna žhavících svíček V70 III D4
Mel jsem, resp stale mam ten samy problem a bohuzel vymena svicek to nevyresila. Dle servisu to parrne budou vstrikovace, auto se pri startu zakucka, ev naskoci az na druhe otoceni. Po cca 3sec uz motor bezi vyrovnane. Co jsem vypozoroval, zacina to u teplot pod 5st Celsia, pripadne pokud je vlhko.msliva píše:Nic tragického, zdá se mi že teď jak je chladněji ( pod nulou ) to ráno startuje takovým nepravidelnym chodem, jako by jeden válec se přidal až později.Doner píše:Prečo ich chceš meniť, máš niektorý vadný či preventívne ?
Motor 2.4d 120kw, najeto 260tis km, nove rozvody, svicky, SWIRL klapky, EGR vycisten...
Výměna žhavících svíček V70 III D4
U P3 je nepravidelný chod motoru po startu spíš pravidlem.Nijak bych to neřešil.Zkontrolovat svíčky na diag,případně aplikovat BG244 a jinak jezdit.
-
Offline
- Příspěvky: 5432
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
Výměna žhavících svíček V70 III D4
U mě je právě zajímavé, že se to objevilo po opravě těsnění pod hlavou, výměny rozvodů a žhavičů. Ale občas se ozve při studeném startu jednou slabé klepnutí. Ale nikdo zatím nepšišel co by to klepnutí mohlo být. Návrhy je hydroštel, než se natlakuje, či vstřik. Ale zase to není závislé na počasí, stane se ti třeba i v 10°C, ale vždy pouze 1x.
Nebo mi teď ještě napadá, že to byl prostě zvuk toho nepravidelného chodu při startu. Jo a vždy chytl motor napoprvé, jen jednou za poslední rok chytl až napodruhé. Nějaké případné návrhy.
Nebo mi teď ještě napadá, že to byl prostě zvuk toho nepravidelného chodu při startu. Jo a vždy chytl motor napoprvé, jen jednou za poslední rok chytl až napodruhé. Nějaké případné návrhy.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé