Právě je 21 dub 2019 23:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 505 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 úno 2018 18:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
martinopel píše:
Tohle je skvělá práce.Hned je poznat,když to někdo dělá poctivě a s láskou. U mne máš mínus za přechod s K-Jet na LH. :o

sorry jako.. :lol:
oboje ma svoje pre aj proti.
mne osobne viac vyhovuje mat modernejsi, mudrejsi a adaptivny system.

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 15:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 855
Bydliště: Písek
Vůz: 965
může mi někdo vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými systémy? vím, že je ke stažení hezká knížečka od bosche, ale moje angličtina je dosti mizerná a vím tedy prdlajs...

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 15:50 
Nimrod píše:
může mi někdo vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými systémy? vím, že je ke stažení hezká knížečka od bosche, ale moje angličtina je dosti mizerná a vím tedy prdlajs...

K-Jet je mechanická stříkačka bez elektroniky,výhodou je,že si můžeš bohatost směsi nastavovat sám
LH-Jet elektronické vstřikování


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 16:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 855
Bydliště: Písek
Vůz: 965
dík :-)

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 16:46 
Nimrod píše:
dík :-)

Nemáš zač.


Nahoru
  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 14 úno 2018 23:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
Nimrod píše:
může mi někdo vysvětlit rozdíly mezi jednotlivými systémy? vím, že je ke stažení hezká knížečka od bosche, ale moje angličtina je dosti mizerná a vím tedy prdlajs...

kto hlada, najde aj cesku verziu knizocky od bosche. :wink:

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 10:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: květen 2016
Příspěvky: 15
Bydliště: Víchová nad Jizerou
Vůz: Volvo 960 II 2.5i 95,Volvo 244 B19ET 82
Svatá pravda :) viz.https://www.automotoknihy.cz/vstrikovac ... otoru.html


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 15 úno 2018 17:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 855
Bydliště: Písek
Vůz: 965
aaa, děkuju za popostrčení správným směrem :-) tímto končím s plevelením vlákna

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 16 bře 2018 22:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
:oops:
chcem sa pacit. aj majitelovi sa pacim,ale chudak ma krizu..


Přílohy:
29249526_1648969465193379_796923939704298016_n.jpg
29249526_1648969465193379_796923939704298016_n.jpg [ 96.95 KiB | Zobrazeno 1786 krát ]
29243932_1648969428526716_2854112331526564049_n.jpg
29243932_1648969428526716_2854112331526564049_n.jpg [ 104.03 KiB | Zobrazeno 1786 krát ]

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 bře 2018 20:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Máš to velmi pekné. :good:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 20 bře 2018 21:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3071
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Skoda s tym jazdit :-D

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 23 bře 2018 01:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Práve naopak, treba mu poriadne naložiť, nech sa ukáže! :Yahoo!:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 23:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
po dlhej odmlke som opat spat.. Ahojte.
priznam sa, ze jediny dovod bol asi lenivost. ustavicne som zostavenie prispevkov odkladal az sa to nakopilo tak, ze sa mi do toho nechcelo uz vobec, ale konecne som sa dokopal.
nasledovne prispevky rozdelim asi na tri casty.. a zacneme hned letom 2018.
Leto 2018 toho vela neprinieslo.. len som autom jazdil kade tade, avsak podarilo sa mi od susedov z Budapesti zakupit za fajn peniz dalsi ,, flathood´´ a tak som si na nom hned vyskusal odstranovanie hrdze a opravu tych miest, co zahrnalo aj nejake tmelenie a potom nastrek. zatial to drzi, takze u mne dobry.. na farbu som siel low budget, cierny sprej v plechovke a par vrstiev laku.. :pardon:
Příloha:
1.jpeg
1.jpeg [ 84.97 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

Příloha:
2.jpeg
2.jpeg [ 85.17 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

Příloha:
3.jpeg
3.jpeg [ 39.72 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

a okrem toho sa mi podarilo aj z nejakeho zelezneho srotu konecne vyrobit tu ´´nestastnu´´ konzolu na snimac mrtveho bodu klukovej hriadele.. podaktori si mozno pamatate tu prvu konzolu.. to bol fakt ze joke :D
tato druha a myslim ze aj finalna verzia vsak nielenze vyzera lepsie,ale je aj dostatocne solidna takze snimac uz pekne drzi na mieste. posudte sami.
Příloha:
4.jpeg
4.jpeg [ 70.9 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

Příloha:
5.jpeg
5.jpeg [ 56.05 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

Příloha:
6.jpeg
6.jpeg [ 85.31 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

Příloha:
7.jpeg
7.jpeg [ 83.96 KiB | Zobrazeno 235 krát ]

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 23:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
jesen 2018 so sebou priniesla aj malu nehodu.. malinko mi v zakrute ustrelilo zadok a zial uz ani kontra nepomohla a tak som skoncil na obrubniku. odniesol to zial malicko priecny predny nosnik pod chladicom, malinko ho zatlacilo dovnutra, dalej je na odpis rameno a plechac hadam bude mozne zrovnat.
Příloha:
8.jpg
8.jpg [ 56.69 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

pri tejto prilezitosti som si povedal, ze okay urobime tu prednu napravu este raz a poriadne..
takze.. som si nechat vyrobit dalsi novy par tvrdsich pruzin,lebo tie prve ktore som si objednal este niekedy v roku 2017 neboli uplne podla mojich predstav nakolko boli trosku vyssie ako som chcel.
jedno stastie ze som mal jeden par ramien v zalohe a tak som ich dodatocne vystuzil.. nasledne slo vsetko na tryskanie pieskom, a pozinkovanie a praskovanie. na ramena sli nove capy a na riadenie lemforder prachovky,avsak kratko na to som zistil ze lemforder prachovky vlastne niesu lemforder ale vyraba ich ista firma GOMET a Lemforder si to bali do svojich krabic. GOMET vsak stoji cca 5€/ks, zatial co Gomet zabaleny v Lemforder krabici stoji cez 11€.. to nasere :shock:
Příloha:
9.jpg
9.jpg [ 236.53 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

Příloha:
10.jpg
10.jpg [ 241.31 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

Příloha:
11.jpg
11.jpg [ 188.18 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

Příloha:
12.jpg
12.jpg [ 238.86 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

nuz a aby toho na jesen este nebolo malo tak jedneho krasneho uprsaneho dna mi odisiel aj motorcek stieracov :lol: nastastie sa jednalo iba o odpadnuty magnet, takze oprava sice nebola tazka,ale malicko som sa s tym motorcekom vyhral.. ked sa uz naskytla taka prilezitost.
Příloha:
13.jpg
13.jpg [ 279.29 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

Příloha:
14.jpg
14.jpg [ 223.25 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

Příloha:
15.jpg
15.jpg [ 202.07 KiB | Zobrazeno 233 krát ]

premazane tukom a PTFE mazivom motorcek funguje a vyzera ako novy.
:)

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 16:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2016
Příspěvky: 855
Bydliště: Písek
Vůz: 965
pěkná práce

_________________
960 s orlojem, MY'93


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 20:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: říjen 2007
Příspěvky: 770
Bydliště: Nové Zámky
Ahoj, super práca, ide ti to. :good:

_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 23:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
pokracujeme dalsim update-om z konca roka 2018. jeden by si povedal ze OK na tento rok uz staci,ale... veru nestaci..
zial jedneho chladneho decembroveho dna som vsimol, ze mi budik tlaku oleja zacal ukazovat nizsie hodnoty tlaku na ake som bol zvyknuty.a jejda.. takze auto do garaze a hor sa zistit co sa stalo. ako prve ma napadlo ze olejova pumpa asi umrela, takze vana dole a pumpa von. haynes manual v tomto pripade velmi dobre posluzil a veru ze nasla sa pricina.. a presne ako som si myslel. olejova pumpa dosluzila. nameral som vole ktore uz boli na maximalnej hranici povolenej specifikacie. ak si dobre pamatam max vola bola 0,35mm, ale to nebolo vsetko.
pretlakovy ventil ktory sa sklada z pruzinky a takeho kovoveho ,,bazmegu´´ sa zasekol a ostal otvoreny, cize tam som stracal vacsiu cast tlaku.
Příloha:
16.jpg
16.jpg [ 82.69 KiB | Zobrazeno 193 krát ]

dalsie komplikacie som vsak uz nechcel riskovat, takze som sa rozhodol ze nic ine ako novu olejovu pumpu uz do motora nedam. ale nakolko sa nam zacala zima moc som to netlacil a na aute som pracoval iba ak bolo znesitelne pocasie.
ako som tak mal ten motor otvoreny vsimol som si jeden detail ktory mi dost prekazal, a to ten ze pan ktory mi este v roku 2016 zgeneralkoval blok a osadil mi tam ostrekovace piestov, tak dva ostrekovace umiestnil na nespravnu poziciu a to tak, ze sa k nim velmi nedalo dostat, nakolko mi v pristupe k nim branilo protizavazie na klukovej hriadeli a vola medzi rotujucou klukou a ostrekovacom bola naozaj velmi malicka snad nieco okolo 1mm, takze som sa rozhodol ze motor ide von a tento nestastny detail treba napravit.
Příloha:
17.jpg
17.jpg [ 295.88 KiB | Zobrazeno 193 krát ]

nuz a tu sa dostavamu uz do roku 2019, zhruba februar. medzi casom som od chalanov z acm.se zakupil ,,high volume/ pressure´´ olejove cerpadlo.
Příloha:
18.jpg
18.jpg [ 187.28 KiB | Zobrazeno 193 krát ]

pocasie uz zacalo priat a tak som sa zacal viac a viac venovat skladaniu motora,avsak tento krat som ten motor chcel uzavriet uz s pocitom spokojnosti a tak aby som tam opat nemusel o nejaku kraktu dobu opat nieco vymienat.. browsoval som volvo fora az som narazil na jeden odkaz od dnes uz zosnuleho clena americkeho fora turbobricks. isty pan mechanik a dlhorocny nadsenec Volvo,Thomas Fritz na svojej stranke zdokumentoval nedokonalosti olejoveho systemu redblockov (pre viac info https://pbase.com/stealthfti/lubesys ) a tak som sa teda na to dal.
islo primarne len o to ze v troch miestach kade pretekal olej mu cestu blokovali akoby nedokonalosti : bud nedovrtane priechody,alebo mozno este nejake nedokonalosti formy z ktorej bol blok odliaty.. neviem.
:unknown:
jednalo sa o tri +/- 3-4mm kusy ktore blokovali tok oleja a tie trebalo odstranit, ja som sa ich rozhodol odvrtat.
Příloha:
19.jpg
19.jpg [ 234.09 KiB | Zobrazeno 193 krát ]

Příloha:
20.jpg
20.jpg [ 275.47 KiB | Zobrazeno 193 krát ]

Příloha:
21.jpg
21.jpg [ 148.71 KiB | Zobrazeno 193 krát ]

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 23:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
tento krat som uz nechcel velmi riskovat a v snahe predist moznym problemom s olejovou pumpou som si este zadovazil taky maly upgrade kit pre olejove pumpy, ktory vymenil povodnu pruzinku za trosku tvrdsiu pruzinku a ten povodny (podla mna celkom nestastny design) ventil bol nahradeny gulickou, ktora sa podla mna uz nezasekne. minimalne si myslim,ze je ovela mensia sanca ze sa zasekne ako ten povodny design ventilu.. ved pozrite a usudite sami.
Příloha:
22.jpg
22.jpg [ 236.13 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

a teda po tomto celom sa sa uz inac nedalo a doslo aj na nove BMW odstrekovace piestov.. :%)
Příloha:
23.jpg
23.jpg [ 326.68 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

a taktiez na zaslepenie dvoch nespravne umiestenych dier panom,ktory mi generalkoval blok.
Příloha:
24.jpg
24.jpg [ 283.58 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

Příloha:
25.jpg
25.jpg [ 288.27 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

Příloha:
26.jpg
26.jpg [ 374.59 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

motor uz takmer zlozeny.. bolo to nadsenie velike :green:
neviem ci je to velky upgrade,ale povodnu m46 som vymontoval a nahradil ju za celohlinikovu m46+ silnejsi overdrive zo 740 T,ktoru som vymenil od bratov madarov za nehuciacu m47-ku.. :lol:
Příloha:
27.jpg
27.jpg [ 502.25 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

no a tu sa uz blizime do zdarneho konca..
Příloha:
28.jpg
28.jpg [ 269.71 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

dodam uz len tolko ze kym som mal motor rozobrany tak som si este dal namahu ho odniest na zbrusenie bloku o 0,40mm, tak aby mi piesty malicko precnievali nad blok..
neviem ci vam je znama teoria ,, tight squish´´ ?!
Příloha:
29.jpg
29.jpg [ 368.71 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

Příloha:
30.jpg
30.jpg [ 356.18 KiB | Zobrazeno 189 krát ]

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 04 dub 2019 23:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
na zaver uz len dodam, ze motor facha a vsetko je okay.
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 dub 2019 00:12 
Offline
Radní
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 4032
Bydliště: Hlavní město Praha
Vůz: V70XC & 240GLE
Krásná práce! :Bravo:

_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +350000 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 130000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +400000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 dub 2019 04:52 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: listopad 2009
Příspěvky: 9423
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
:good:

_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 dub 2019 05:51 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: prosinec 2013
Příspěvky: 1405
Bydliště: Práce: Praha
Bydliště: Domov: Třebestovice
Vůz: XC70 D5 136kW + Volvo 960 3.0 + V70 XC
Nádhera! Smekám klobouk :good:

_________________
Je: XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od VolvoCesky Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF +Volvo 960 1994 150kW B6304FS + Volvo V70 XC 142kW B5254T

Bylo: Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 05 dub 2019 13:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2007
Příspěvky: 3071
Bydliště: Piešťany/Praha
Vůz: V960, B6304F, 1992
Vidim ze si si konecne zohnal zirafu...
Btw vana ma byt cervena :-)

_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 06 dub 2019 07:53 
Offline

Registrován: červen 2012
Příspěvky: 271
Vůz: S 80 2,4b 125kw
Fritzko píše:
na zaver uz len dodam, ze motor facha a vsetko je okay.
uz zhruba 1000km som ubehol a je tomu par dni co som si zmeral kompresiu a ta je 13bar na vsetkych valcoch a tlak oleja je 1.8baru na volnobeh a pri maximalnom zatazeni zhruba 4,3bar, takze som spokojny. musim sa priznat ze po tomto vykone som na seba celkom hrdy.. ze som to cele dokazal vzhladom na to, ze len fanusik/nadsenec..

Nevedel som že mame takeho volvo pacienta v okrese kľudne môžme niekedy pokecať.A za pracu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: 07 dub 2019 01:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červen 2011
Příspěvky: 1017
Bydliště: Trnavský kraj, SR
gusto píše:
Ahoj, super práca, ide ti to. :good:

dik Gusto!
niekedy ked budes mat cestu tak sa zastav.. a mozes tomu srotu dat na pi*u. :crazy:
avsak nieje to ani turbina a ani riadne vyladena atmosfera..zatial.. :pardon:

_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 505 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.468s | 21 Queries | GZIP : On ]