Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#101 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Deshi »

Marcus píše:
Trialista píše:Taky jsem to řešil, bylo mi doporučeno 5W50.
A splňuje ta 5w50 specifikace? Já proto leju 0w30, která jo. ACEA A5/B5.
Když jsem měl 0W30, tak pokud jsem to trochu honil tak se mi olej ztrácel, s 5W50 ne
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#102 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Urvanej »

Acea norma u mobilu 5W50 zrovna požadavky na V8 nesplňuje. A5B5 jsou speciální nízkoviskozitní tekutý vody. Pokud na ně je motor spešl dělanej, může při použití 5W50 mít trochu problém.
Mě přijde s těma olejema, že lidi ani neví co chtěji, jen hlavně něco jinýho, než tam lili doposud. Ono je to stejně skoro fuk, hlavně měnit a u výměny pořádně vypouštět. Zdroj nemam, ale utkvělo mi z nějakýho článku od lidí z Petrochem. ústavu na VŠCHT, že 5% zbytek starýho oleje při výměně zhorší vlastnosti novýho oleje o 50%.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 87
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2

#103 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Marcus »

Ahoj,
potřeboval bych poradit. U XC90 V8 2006 se mi vysypal zadní diferenciál. Cenu soukolí z originálních dílů mi mechanik momentálně zjišťuje. Souběžně s tím se pokouším zjistit, zda by nebylo možné sehnat celý diferenciál za rozumnou cenu v rozumném stavu.
Zásadní otázka je, zda je použitelný diferenciál i z jiných motorizací?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=40&t=63490
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 87
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Ústí nad Labem
Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2

#104 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Marcus »

Marcus píše:Zásadní otázka je, zda je použitelný diferenciál i z jiných motorizací?
Tak prý je možná záměna z motorizace 3,2 benzín.
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.

anonym_user

#105 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od anonym_user »

Trosku jsem to tu procetl, ale zeptam se.
Za kolik budu jezdit s xc90 V8 mesto? Zajima me to hlavne do prace cca 7km a pak zpet. Jezdim i dale, ale toto je pro me smerodatne.
Se svoji T5 to delam asi za 12l. S XC kolik 15 - 17l?
Uvazuju totiz o XC90 a nevim jestli benzin nebo naftu. Pokud bych si koupil benzin treba 2,5T tak pocitam. ze s tim za 12l mesto jezdit nebudu. Takze asi lepsi volba by byla V8.
Diky

Nosound89
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 24
Příspěvky: 4196
Registrován: 11 roků 10 měsíců
Bydliště: F-M city
Vůz: S80II 4,4 AWD

#106 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Nosound89 »

Jen nástřel dle zkušeností s motorizacemi, ale s jinými auty bych řekl (při profilu město, studený motor) 2,5T tak 14-15 určitě, V8 těch 18.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#107 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#108 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Deshi »

Zajsoft píše:cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...
za tohle tě tu sežerou :D :D
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#109 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

Deshi píše:
Zajsoft píše:cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...
za tohle tě tu sežerou :D :D
Ja vim, ze se najdou slunickari a spol, ktery budou na LPG drzkovat, ale ten motor na LPG beha velmi pekne, rozdil ve vykonu prakticky zadny,
tak co si vic prat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12052
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#110 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Urvanej »

Nebude, XCéčko s ohledem na obrovskou čelní plochu a nějaký kilo navíc oproti S80 je na tom ještě hůř.
Cukačky, v tvym režimu cico, bych neviděl reálně pod 20l. Pokud tomu přišlápneš jak naznačuej Zajsoft, neni problém s XC atakovat 30l.
Problém s LPG je ten, že neni moc firem, který to umí udělat správně a funkčně. Měl jsem to v XC90 a už bych ho s V8 nechtěl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#111 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

Urvanej píše:Problém s LPG je ten, že neni moc firem, který to umí udělat správně a funkčně.
Jo na tom se shodnem... Za me muzu doporucit JKproduct/Novagas z HK, je to vyhradni dovozce Tartarini.
My ho mame montovany jeste za puvodniho majitele, jinde, krapet blbe akorat montaz trysek, jsou kolmo do sani,
namisto pod uhlem odpovidajici proudeni v sani, ale i tak to slape dobre.
Ale videl sem uz o nich instalace do dvou XC90 V8, kdyz sem tam byl na servisu.
Mile potesilo, ze napr. sundavaji sani dolu, takze v nem nejsou piliny... :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

anonym_user

#112 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od anonym_user »

Diky kluci za odpovedi. To uz by asi bylo na me moc tech dvacet :D
LPG ja moc nemam rad, ikdyz jsem ho nikdy nemel. Kazdopadne bych chtel sedmi mistnou verzi a kam s bombou? Ikdyz zde nekdo ukazoval posuvnou nadrz prave kvuli sedmym sedackam. Zase kufr tez potrebuju. No pokud neco koupim, tak asi v te nafte. Skoda, ten osmivalec by se mi tuze libil :)

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 21
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#113 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od ok2ucx »

Za 20 mi jela 90ka jen jednou, když jsem jako fakt spěchal. Místy i 200km/h (samože na DE dálnici).

Jinak ten průměr byl kolem 15-16 (mix město i mimoměsto).
Ale kdo by takové drobné řešil, když mám na zahradě ten ropnej vrt ;-)

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#114 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od danillo »

Na kratke jizdy do prace naftu? Budes jezdit stejne minimalne za 10 se studenym motorem, takze usetris za rok v souctu jen par tisicovek. U me s 3.2 je to 16 litru benzinu a neresim DPF a dalsi naftacke vychytavky. A to ticho....
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#115 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

danillo píše:Na kratke jizdy do prace naftu? Budes jezdit stejne minimalne za 10 se studenym motorem, takze usetris za rok v souctu jen par tisicovek. U me s 3.2 je to 16 litru benzinu a neresim DPF a dalsi naftacke vychytavky. A to ticho....
Jop, 3.2 jsme pred rokem koupili brachove manzelce. Nejezdi to vubec spatne, parametricky srovnatelny s 2.5T, sice chybi zatah od turba, ale ten motor ma zas takovou klidnou byt surovou silu, kdo neni vylozene pilot/zavodnik, tak 3.2 je dobra volba, sic samozrejme V8 je V8 :-)
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#116 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

ok2ucx píše:Za 20 mi jela 90ka jen jednou, když jsem jako fakt spěchal. Místy i 200km/h (samože na DE dálnici).

Jinak ten průměr byl kolem 15-16 (mix město i mimoměsto).
Ale kdo by takové drobné řešil, když mám na zahradě ten ropnej vrt ;-)

P.
Tak ono zalezi jak s tim kdo jezdi, verim, ze moje pritelkyne, ktera s ni primarne jezdi to zvlada kolem 15ti, mozna i min :-D
S T6 jezdim za to same a bejvalka s ni taky jezdila za 12-13...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

anonym_user

#117 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od anonym_user »

Tak za tech 15 - 16l by se to dalo vydrzet nejaky ten rok na zkousku :D
Samozrejme nejezdim jen ve meste. Sem tam jedu dale a nemam problem si udelat nejake kolecko navic aby se motor vice zahral. S naftou jezdit za 10l? Pecka to je min nez jezdim ted. Naftu jedine s bufikem, bez toho ee.
Naftu muzu mit za dvacet...Sam vim, ze kratke trasy budou trapeni pro naftu, me to rve srdce i s benzinem tak jezdit.
Kurva, nemuze ta V8 jezdit aspon za 14l.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#118 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od python.p »

Můžu se vmísit? Proč LPG kazí motor? Mě to hlava neber...

Ohledně nafty mám stejný názor jak cico, taky musím na další zimu pořešit bufík.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

raolsa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#119 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od raolsa »

python.p píše:Můžu se vmísit? Proč LPG kazí motor? Mě to hlava neber...
To je názor lidí, co buď nikdy LPG neměli, nebo ho měli blbě seřízený a něco se jim potento.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#120 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od python.p »

Já si právě myslím, co znám lidi tak na LPG nikdo nenadává ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#121 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Deshi »

python.p píše:Já si právě myslím, co znám lidi tak na LPG nikdo nenadává ...
Já jsem taky spokojen, na autě už mám nalítáno 70tis km a plyn naprosto v pohodě, jednou seřízení a výměna paliváku u kluků v Ambu a jinak jezdí bez problémů... :D
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 198
Registrován: 14 roků 8 měsíců
Bydliště: Hlavní město piva
Vůz: XC90 3.2

#122 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od danillo »

Ja s plynem taky jezdim bez problemu, jen na ty kratke trasy zvlast ted v zime to moc smysl nema, nez se to ohreje a prepne mam pulku trasy za sebou.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004

anonym_user

#123 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od anonym_user »

To jsem si tez rikal, ze nez prepne na plyn, tak jsem v robote.

Zajsoft
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Administrátor
Příspěvků ve vlákně: 16
Příspěvky: 2206
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Deutschböhmen
Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
Participant x 3
Kontaktovat uživatele:

#124 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od Zajsoft »

No jestli jezdis 1-2km, tak mozna :-D Ale jinak by to znacilo rozesranej/blbe serizenej plyn...
Velky obsahy vetsinou prepinaj uz od 0,5km nahoru, me to prepina tak po necelym 1km,
neb mam zamerne nastavenou vyssi teplotu vody/reduktoru, pro prepnuti, at se zbytecne nezasira
LPG soustava a nekurvej se vstriky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT

anonym_user

#125 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..

Příspěvek od anonym_user »

Takze po pul kilometru mi v zime prepne V8 do plynu, aj treba v minus 12?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“