Když jsem měl 0W30, tak pokud jsem to trochu honil tak se mi olej ztrácel, s 5W50 neMarcus píše:A splňuje ta 5w50 specifikace? Já proto leju 0w30, která jo. ACEA A5/B5.Trialista píše:Taky jsem to řešil, bylo mi doporučeno 5W50.
Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#101 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#102 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Acea norma u mobilu 5W50 zrovna požadavky na V8 nesplňuje. A5B5 jsou speciální nízkoviskozitní tekutý vody. Pokud na ně je motor spešl dělanej, může při použití 5W50 mít trochu problém.
Mě přijde s těma olejema, že lidi ani neví co chtěji, jen hlavně něco jinýho, než tam lili doposud. Ono je to stejně skoro fuk, hlavně měnit a u výměny pořádně vypouštět. Zdroj nemam, ale utkvělo mi z nějakýho článku od lidí z Petrochem. ústavu na VŠCHT, že 5% zbytek starýho oleje při výměně zhorší vlastnosti novýho oleje o 50%.
Mě přijde s těma olejema, že lidi ani neví co chtěji, jen hlavně něco jinýho, než tam lili doposud. Ono je to stejně skoro fuk, hlavně měnit a u výměny pořádně vypouštět. Zdroj nemam, ale utkvělo mi z nějakýho článku od lidí z Petrochem. ústavu na VŠCHT, že 5% zbytek starýho oleje při výměně zhorší vlastnosti novýho oleje o 50%.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
#103 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Ahoj,
potřeboval bych poradit. U XC90 V8 2006 se mi vysypal zadní diferenciál. Cenu soukolí z originálních dílů mi mechanik momentálně zjišťuje. Souběžně s tím se pokouším zjistit, zda by nebylo možné sehnat celý diferenciál za rozumnou cenu v rozumném stavu.
Zásadní otázka je, zda je použitelný diferenciál i z jiných motorizací?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=40&t=63490
potřeboval bych poradit. U XC90 V8 2006 se mi vysypal zadní diferenciál. Cenu soukolí z originálních dílů mi mechanik momentálně zjišťuje. Souběžně s tím se pokouším zjistit, zda by nebylo možné sehnat celý diferenciál za rozumnou cenu v rozumném stavu.
Zásadní otázka je, zda je použitelný diferenciál i z jiných motorizací?
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=40&t=63490
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 87
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: XC90 V8 LPG, XC70 3,2
#104 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Tak prý je možná záměna z motorizace 3,2 benzín.Marcus píše:Zásadní otázka je, zda je použitelný diferenciál i z jiných motorizací?
_________________
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
Volvo XC90 V8 LPG, 2006, aut., Volvo XC70 3,2, 2008, aut.
Bylo: Volvo 850 TDI estate, 1996, man., Volvo V70 II TDI, 2000, man., Volvo V70XC 2,4T LPG, 2001, man.
#105 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Trosku jsem to tu procetl, ale zeptam se.
Za kolik budu jezdit s xc90 V8 mesto? Zajima me to hlavne do prace cca 7km a pak zpet. Jezdim i dale, ale toto je pro me smerodatne.
Se svoji T5 to delam asi za 12l. S XC kolik 15 - 17l?
Uvazuju totiz o XC90 a nevim jestli benzin nebo naftu. Pokud bych si koupil benzin treba 2,5T tak pocitam. ze s tim za 12l mesto jezdit nebudu. Takze asi lepsi volba by byla V8.
Diky
Za kolik budu jezdit s xc90 V8 mesto? Zajima me to hlavne do prace cca 7km a pak zpet. Jezdim i dale, ale toto je pro me smerodatne.
Se svoji T5 to delam asi za 12l. S XC kolik 15 - 17l?
Uvazuju totiz o XC90 a nevim jestli benzin nebo naftu. Pokud bych si koupil benzin treba 2,5T tak pocitam. ze s tim za 12l mesto jezdit nebudu. Takze asi lepsi volba by byla V8.
Diky
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#106 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Jen nástřel dle zkušeností s motorizacemi, ale s jinými auty bych řekl (při profilu město, studený motor) 2,5T tak 14-15 určitě, V8 těch 18.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#107 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#108 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
za tohle tě tu sežerouZajsoft píše:cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#109 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Ja vim, ze se najdou slunickari a spol, ktery budou na LPG drzkovat, ale ten motor na LPG beha velmi pekne, rozdil ve vykonu prakticky zadny,Deshi píše:za tohle tě tu sežerouZajsoft píše:cico: V8 a hod ji do LPG a budes mi svatej klid... I kdyz honim fest, tak pres 19-20 na LPG nejdu...
Upresnim, ze jde o S80 II, ale XCcko na tom bude hadam obdobne...
tak co si vic prat...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#110 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Nebude, XCéčko s ohledem na obrovskou čelní plochu a nějaký kilo navíc oproti S80 je na tom ještě hůř.
Cukačky, v tvym režimu cico, bych neviděl reálně pod 20l. Pokud tomu přišlápneš jak naznačuej Zajsoft, neni problém s XC atakovat 30l.
Problém s LPG je ten, že neni moc firem, který to umí udělat správně a funkčně. Měl jsem to v XC90 a už bych ho s V8 nechtěl.
Cukačky, v tvym režimu cico, bych neviděl reálně pod 20l. Pokud tomu přišlápneš jak naznačuej Zajsoft, neni problém s XC atakovat 30l.
Problém s LPG je ten, že neni moc firem, který to umí udělat správně a funkčně. Měl jsem to v XC90 a už bych ho s V8 nechtěl.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#111 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Jo na tom se shodnem... Za me muzu doporucit JKproduct/Novagas z HK, je to vyhradni dovozce Tartarini.Urvanej píše:Problém s LPG je ten, že neni moc firem, který to umí udělat správně a funkčně.
My ho mame montovany jeste za puvodniho majitele, jinde, krapet blbe akorat montaz trysek, jsou kolmo do sani,
namisto pod uhlem odpovidajici proudeni v sani, ale i tak to slape dobre.
Ale videl sem uz o nich instalace do dvou XC90 V8, kdyz sem tam byl na servisu.
Mile potesilo, ze napr. sundavaji sani dolu, takze v nem nejsou piliny...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#112 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Diky kluci za odpovedi. To uz by asi bylo na me moc tech dvacet
LPG ja moc nemam rad, ikdyz jsem ho nikdy nemel. Kazdopadne bych chtel sedmi mistnou verzi a kam s bombou? Ikdyz zde nekdo ukazoval posuvnou nadrz prave kvuli sedmym sedackam. Zase kufr tez potrebuju. No pokud neco koupim, tak asi v te nafte. Skoda, ten osmivalec by se mi tuze libil
LPG ja moc nemam rad, ikdyz jsem ho nikdy nemel. Kazdopadne bych chtel sedmi mistnou verzi a kam s bombou? Ikdyz zde nekdo ukazoval posuvnou nadrz prave kvuli sedmym sedackam. Zase kufr tez potrebuju. No pokud neco koupim, tak asi v te nafte. Skoda, ten osmivalec by se mi tuze libil
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 21
- Příspěvky: 2616
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#113 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Za 20 mi jela 90ka jen jednou, když jsem jako fakt spěchal. Místy i 200km/h (samože na DE dálnici).
Jinak ten průměr byl kolem 15-16 (mix město i mimoměsto).
Ale kdo by takové drobné řešil, když mám na zahradě ten ropnej vrt
P.
Jinak ten průměr byl kolem 15-16 (mix město i mimoměsto).
Ale kdo by takové drobné řešil, když mám na zahradě ten ropnej vrt
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#114 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Na kratke jizdy do prace naftu? Budes jezdit stejne minimalne za 10 se studenym motorem, takze usetris za rok v souctu jen par tisicovek. U me s 3.2 je to 16 litru benzinu a neresim DPF a dalsi naftacke vychytavky. A to ticho....
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#115 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Jop, 3.2 jsme pred rokem koupili brachove manzelce. Nejezdi to vubec spatne, parametricky srovnatelny s 2.5T, sice chybi zatah od turba, ale ten motor ma zas takovou klidnou byt surovou silu, kdo neni vylozene pilot/zavodnik, tak 3.2 je dobra volba, sic samozrejme V8 je V8danillo píše:Na kratke jizdy do prace naftu? Budes jezdit stejne minimalne za 10 se studenym motorem, takze usetris za rok v souctu jen par tisicovek. U me s 3.2 je to 16 litru benzinu a neresim DPF a dalsi naftacke vychytavky. A to ticho....
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#116 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Tak ono zalezi jak s tim kdo jezdi, verim, ze moje pritelkyne, ktera s ni primarne jezdi to zvlada kolem 15ti, mozna i minok2ucx píše:Za 20 mi jela 90ka jen jednou, když jsem jako fakt spěchal. Místy i 200km/h (samože na DE dálnici).
Jinak ten průměr byl kolem 15-16 (mix město i mimoměsto).
Ale kdo by takové drobné řešil, když mám na zahradě ten ropnej vrt
P.
S T6 jezdim za to same a bejvalka s ni taky jezdila za 12-13...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#117 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Tak za tech 15 - 16l by se to dalo vydrzet nejaky ten rok na zkousku
Samozrejme nejezdim jen ve meste. Sem tam jedu dale a nemam problem si udelat nejake kolecko navic aby se motor vice zahral. S naftou jezdit za 10l? Pecka to je min nez jezdim ted. Naftu jedine s bufikem, bez toho ee.
Naftu muzu mit za dvacet...Sam vim, ze kratke trasy budou trapeni pro naftu, me to rve srdce i s benzinem tak jezdit.
Kurva, nemuze ta V8 jezdit aspon za 14l.
Samozrejme nejezdim jen ve meste. Sem tam jedu dale a nemam problem si udelat nejake kolecko navic aby se motor vice zahral. S naftou jezdit za 10l? Pecka to je min nez jezdim ted. Naftu jedine s bufikem, bez toho ee.
Naftu muzu mit za dvacet...Sam vim, ze kratke trasy budou trapeni pro naftu, me to rve srdce i s benzinem tak jezdit.
Kurva, nemuze ta V8 jezdit aspon za 14l.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#118 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Můžu se vmísit? Proč LPG kazí motor? Mě to hlava neber...
Ohledně nafty mám stejný názor jak cico, taky musím na další zimu pořešit bufík.
Ohledně nafty mám stejný názor jak cico, taky musím na další zimu pořešit bufík.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 13057
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#119 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
To je názor lidí, co buď nikdy LPG neměli, nebo ho měli blbě seřízený a něco se jim potento.python.p píše:Můžu se vmísit? Proč LPG kazí motor? Mě to hlava neber...
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 5004
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#120 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Já si právě myslím, co znám lidi tak na LPG nikdo nenadává ...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#121 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Já jsem taky spokojen, na autě už mám nalítáno 70tis km a plyn naprosto v pohodě, jednou seřízení a výměna paliváku u kluků v Ambu a jinak jezdí bez problémů...python.p píše:Já si právě myslím, co znám lidi tak na LPG nikdo nenadává ...
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 198
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Hlavní město piva
- Vůz: XC90 3.2
#122 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Ja s plynem taky jezdim bez problemu, jen na ty kratke trasy zvlast ted v zime to moc smysl nema, nez se to ohreje a prepne mam pulku trasy za sebou.
_________________
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
Volvo XC90 3.2, 2007
bylo: Volvo V70 D5, 2004
bylo: Volvo V40 1.9DI 2004
#123 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
To jsem si tez rikal, ze nez prepne na plyn, tak jsem v robote.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 16
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#124 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
No jestli jezdis 1-2km, tak mozna Ale jinak by to znacilo rozesranej/blbe serizenej plyn...
Velky obsahy vetsinou prepinaj uz od 0,5km nahoru, me to prepina tak po necelym 1km,
neb mam zamerne nastavenou vyssi teplotu vody/reduktoru, pro prepnuti, at se zbytecne nezasira
LPG soustava a nekurvej se vstriky...
Velky obsahy vetsinou prepinaj uz od 0,5km nahoru, me to prepina tak po necelym 1km,
neb mam zamerne nastavenou vyssi teplotu vody/reduktoru, pro prepnuti, at se zbytecne nezasira
LPG soustava a nekurvej se vstriky...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#125 Kroužek majitelů V8 B8444S - aneb zelení tomu nerozumí..
Takze po pul kilometru mi v zime prepne V8 do plynu, aj treba v minus 12?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek