Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
Hájčus
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2366
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Chomutov / Praha 13
Vůz: MB CLA

#76 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Hájčus »

hajnej píše:Ještě můžeš k BSR http://www.bsrczech.cz/tuningove-kity/t/1761
jo, tam je to asi jednoduchá jistota.
Zase oproti Polestaru jen taková úprava ala "máme mapu z T6 2015 a nahrajeme vám jí do staré T6"... hahahaFAKJU.
Nu uvidíme.
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#77 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od 3m3 »

O.T muze to nekdo z moderatoru oddelit treba do vlakna s nazvem Chip T6, co lze získat a co ztratit, optimální výběr :oops:
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017

#78 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od tomkop »

Polestar na pětiválcové motory je do konce roku ve slevě z 28000 na 20000 vč. DPH
_________________
V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017 Obrázek

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#79 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ares »

tomkop píše:Polestar na pětiválcové motory je do konce roku ve slevě z 28000 na 20000 vč. DPH
Kde? D5?
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017

#80 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od tomkop »

Ano D5, D4, 2.4D atd.. 2400, udajně u všech dealerů, v mém případě Volvo Průhonice
Akce se nevztahuje na nové čtyřválce!
_________________
V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017 Obrázek

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#81 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od hajnej »

Furt je to děsná raketa.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD


Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#83 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Petr.Chrpa »

A víte aspoň jak to dělá Polestar jestli to vůbec za to stojí :D
Ti co byly na měření výkonu minulý rok tak vědí na co narážím :D
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#84 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ares »

Tak asi zle hladm, ale vsade je za plnu sumu.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#85 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ok2ucx »

3m3 píše:O.T muze to nekdo z moderatoru oddelit treba do vlakna s nazvem Chip T6, co lze získat a co ztratit, optimální výběr :oops:
Asi by to chtělo vydělit mimo toto naftové vlákno, byť v jistém smyslu je to pořád stejný topic.

T6 sice není v té staré tabulce, poslední verzi T6 (224kW, B6304T4) jsem si před 2 dny aktuálně poladil na (teoretických) 246kW, ale ještě to musím jít trošku poměřit. Jenže až vyměním snímač tlaku paliva (mám neblahé tušení, že tohle bude u T6 stejný problém: https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=57937), ale hlavně vyčistit/vyměnit nefungující oiltrap - blah: auto má 4 roky/150tkm. Pak teprve podám report, jak tento se tuning projeví...

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 43
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017

#86 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od tomkop »

Ares píše:Tak asi zle hladm, ale vsade je za plnu sumu.
Nehledáš špatně - nikde to neuvádí - přijedeš a je to za tu cenu - oficialně.
_________________
V60 D6 TWIN ENGINE, r.v. 2017 Obrázek

Ares
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 432
Registrován: 14 roků 1 měsíc
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
Bydliště: Bratislava

#87 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Ares »

OK, skúsim. Ďakujem.
_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
Obrázek;~~~~~~~~~~~~Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]

Daniel Kout
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 1325
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Liberec
Vůz: S90 B5

#88 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Daniel Kout »

Petr.Chrpa píše:A víte aspoň jak to dělá Polestar jestli to vůbec za to stojí :D
Ti co byly na měření výkonu minulý rok tak vědí na co narážím :D
A co se zjistilo? Celkem mě to zajímá, zda má Polestar skutečný přínos, nebo je to pouze placebo. Díky Dan
_________________
S90 B5

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#89 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Taky mne to zajima. Snad si to nechcete nechat jako tajemstvi
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1814
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#90 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Hele nebudu jmenovat bylo mi ho líto za ty prachy
Bylo to Volvo V70 Summum T5 Drive-E 2015

Na stejné brzdě to bylo měřeno
před to mělo na motoru 238,4 ps a krouťák 360Nm
po Polestaru bylo 247,7ps a 370,6Nm ,krouťák měl být papírově dle Polestaru 400Nm .

Jak to potom dopadlo nevím ,ale chtěl to reklamovat i kdyby to opravili nebo vrátili peníze nic neřeší to ,že ho vlastně škubli za nějaký 4kW a deset Nm o třicet klacků a vlastně nedostal co měl dostat.
Takže asi tak .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

Haben
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 5896
Registrován: 14 roků 2 měsíce
Bydliště: Zlín
Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid

#91 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Haben »

Dekuji za info. To bych si od takove firmy nepredstavoval. A resil bych to s hodne nahnevanou naladou
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47 Obrázek"GALERIE"
Toyota Yaris Hybrid MY23 Obrázek"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 68
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Plzeňsko
Vůz: VOLVO zas a znova
Kontaktovat uživatele:

#92 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od aloisloucka »

ahoj vespolek, takže ano nebo ne? a od koho tedy? jen tak teoreticky....

měl jsem S60 2.4D a 130 koní, pak XC90 benzín 2.5 a 210koní, nyní XC70 D5 a 215koní, jelo tamto, jede toto....dodržuji předpisy a vozím děcko a občas narazím na WOLA, kdy raději přidám a zmizím, takže se mi hodí výkon navíc, ale je to skutečně přínosné? Někdo hlásí potíže, někdo bez...takže taková skoro sázka do loterie, ne? BSR mi dá 30 koní navíc a 68NM kroutícího momentu. Prima, ale není to koupě Pandořiny skříňky? Jakože chvíli to hezky pojede a pak to bude týdny stát v servisu.
_________________
VOLVO XC 60 D4 AWD AT, 2016, 162kW POLESTAR

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#93 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Krystof P. »

30 koní/ 70Nm neni taková porce, která by rozebrala auto, ale každej ti řekne, že by měl bejt motor v cajku, než se s nim bude něco dělat. Takže
nový náplně, rozvody, filtry, změřený tlaky, všechny možný čidla alespoň změřený, změřený vstřiky, žádný úniky provozních kapalin a netěsnosti motoru, olejovýho a chladícího okruhu, v pořádku výfukový potrubí.

Reálně pokud myslíš, že je auto v pořádku na základě toho, že ho třeba vlastníš celejch 6 let a všechny servisní úkony máš hotový, nebo seš si prostě slušnym stavem jistej, myslim, že se neni čeho bát. Ale stejně bych se s nima dohodnul, že si hned po chipu zajedeš na brzdu a v případě, že tam udávaný čísla nebudou, tak budeš chtít prachy zpět.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 17
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Služební :)

#94 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ryan2d »

Ahoj, podařilo se někomu zjisti ( prakticky ) rozdíl orig. vs Polestar ? Přemýšlím na XC90 D5 2010 ( AT ).
Díky

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#95 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od python.p »

Vem D5T5 a nemusíš výmýšlet... :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 17
Registrován: 8 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: Služební :)

#96 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ryan2d »

Jde mi o záruku.Mám najeto 187.tis :)

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#97 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od python.p »

Tak pak jedině Polestar. :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 37
Registrován: 7 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: V70II MOVE D5244T

#98 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od Thompson »

ryan2d píše:Jde mi o záruku.Mám najeto 187.tis :)
Lze přehrát vždy zpět, neviděl bych v tom problém.
_________________
V70II 2005 Facelift MOVE edition, D5244T 136kW VolvoTune.nl
Diagnostika Vida Dice

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 66
Registrován: 10 roků 2 měsíce
Vůz: XC90

#99 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od motorpower »

Volva občas dělám, a nikdo o záruku nepřišel. Nové na full zálohu, starší také. Výkony pochopitelně měřím. S Polestar je to bohužel pravda. Spíš takové pošimrání za tři pětky.

ok2ucx
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2622
Registrován: 15 roků 10 měsíců
Bydliště: Beskydy
Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
Kontaktovat uživatele:

#100 Chip D5, co lze získat a co ztratit, optimální výběr

Příspěvek od ok2ucx »

motorpower píše:S Polestar je to bohužel pravda. Spíš takové pošimrání za tři pětky.
Neberme iluze těm, co ty tři pětky vysolili :-)

/PL
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“