940 vibrace řízení - kotouče nové

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#1 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od rancak »

Ahoj všem,
požádal bych o radu.
Vloni jsem dal nové kotouče a po pár tisících začaly vibrace.
Reklamace kotoučů, výměna za jiné (nevím výrobce).
Vše OK, po cca 1000km zase vibrace.
Při přibrždění to kope do volantu.
Při prudkém brždění ne.

Setkal se někdo s podobnou věcí?

Děkuji za rady a případně doporučení na osvědčené přední kotouče.

Díky

Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od Sergej »

Silentbloky mas v poriadku ? Hlavne tie konusove - ufá ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#3 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od rancak »

Díky za radu.
Ufa jsem neměnil, pouze čepy.
Zkusím to vyměnit.
Nějaké doporučení na dobrý?

Děkuji
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#4 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od HonzaA »

LEMFÖRDER 12037 01 jsou ve skutečnosti originální Volvo díl s odbroušeným nápisem Volvo. Někdo má rád PUR, já z nich byl hodně zklamanej a otrávenej.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

GDPR_user

#5 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od GDPR_user »

HonzaA píše: Někdo má rád PUR, já z nich byl hodně zklamanej a otrávenej.
Jako že ti vadilo,že už auto neplave?

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#6 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od HonzaA »

Žádného rozdílu v jízdních vlastnostech na prakticky sériovém podvozku v dobrém stavu jsem si oproti zdravým gumovým silentblokům nevšiml. Čeho jsem si však všiml, tak to bylo výraznější přenášení rázů od nerovností s PUR silentbloky a to mně opravdu hodně vadilo. Auto jsem tedy odstavil a při nejbližší příležitosti PUR nechal vymontovat.

Shodou okolností tyhle silentbloky demontovala firma, která běžně staví okruhové speciály a docela dobře se pobavili, když viděli, co jsem měl na autě, při zkoumání tuhosti materiálu měli úsměv od ucha k uchu. Mimo jiné mně řekli, že sami PUR na závodní auta kvůli jeho nevýhodným charakteristikám nepoužívají. Potom mně ještě povídali o nutnosti zvážit, jak je z konstrukčního hlediska řešené zavěšení, zda konstruktéři nepočítali ve vztahu ke geometrii podvozku s tím, že při brždění se silentbloky deformují. Nevím, tomu osobně nerozumím a nejsem schopen o tom diskutovat, ale na druhou stranu si myslím, že konstruktéři v automobilce věděli, co dělají a proč zvolili právě takovou tuhost silentbloků, jakou zvolili.

Jediná nezpochybnitelná výhoda, která mně tedy napadá je životnost, ale osobně raději jednou za několik let vyměním ty gumové a budu mít komfortnější auto. Navíc bych se bál, že se mně od těch rázů časem rozvrže interiér, po hladkých cestách toho moc nenajezdím. Rozdíl to byl okamžitý, po montáži PUR silentbloků se mně v interiéru objevily nové pazvuky, které montáží gumových zase rázem zmizely.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#7 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od rancak »

Díky za rady.
Vyzkouším nové ufa.

Případně muže to být něco jiné?
Diky
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#8 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od rancak »

Tak koukám na netu, cenový rozptyl 100-560 kč (Auto kelly).
Je to možný?
Čísla jsou stejný.
Nějaký osvědčený shop? Klidně do SZ.
Díky

Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 491
Registrován: 9 roků 8 měsíců
Bydliště: Turnov
Vůz: 245GL, 1980, B21E

#9 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od olivin »

rancak píše:Díky za rady.
Vyzkouším nové ufa.

Případně muže to být něco jiné?
Diky
Krive kotouce? Poucen z predchozich nezdaru se snazim skladovat stare kotouce, kterezto se jeste vyplati srovnat a vyvarovat se nakupu novych. Ma chaba zkusenost pravi, ze se po intenzivnim brzdeni vsechny nove zvlni :(
_________________
Od Volva: 944 1994 D24TIC ZF4HP22 "Ludvik", 245 GL 1980 B21E M46 "Fanousek", 245 GL 1986 D24 M47 "Hyena", 745 1989 B234F M46 M90 "Sysel", 764 1986 B230ET M46 "Zlatovlaska", 764 1988 B280F AW71 "Tomasssovka", BM L50 "Hracanek"
Dale pak: Tatra 603 model 1967, Land Rover Series III 88 2.25 petrol, Lotus Elite 75 model 503....

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#10 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od rancak »

Díky,
Staré kotouče jsem měl KO. S těma se už nedalo nic.
Proto jsem objednával jedny z nejdražších kotoučů, ale stejně to nepomohlo..

Dneska jsem uvědomil, že jsem UFA asi měnil u Formánka vloni - prověřím.

Někdo tip na kvalitní kotouče?

Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#11 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od HonzaA »

rancak píše:Díky,
Staré kotouče jsem měl KO. S těma se už nedalo nic.
Proto jsem objednával jedny z nejdražších kotoučů, ale stejně to nepomohlo..

Dneska jsem uvědomil, že jsem UFA asi měnil u Formánka vloni - prověřím.

Někdo tip na kvalitní kotouče?

Tomáš
Jsou ty brzdy jinak v dobrém stavu? Není možné, že by to přibržďovalo? Jinak si myslím, že vibrace při brždění může mimo jiné způsobovat i vymlácené řizení.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 32
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha
Vůz: V945, B230FB, 1993

#12 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od Benjamin Krejčí »

A co plovoucí čepy třmenu?
_________________
V70 II, 2,5T AT, 2005

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#13 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od Urvanej »

vyčištěno, tak hledejte řešení... na 760 co s ní jezdim teď už řešim zvlněný kotouče podruhý. Nový a za 20tkm jsou z nich osmičky. Nikdo neví proč, takže půjdu ve stopách předchozího majitele a změním rozměr z 286mm na sice 280, ale silnější.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 275
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: Volva
Bydliště: Havlíčkův Brod

#14 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od Fery »

Urvanej píše:vyčištěno, tak hledejte řešení... na 760 co s ní jezdim teď už řešim zvlněný kotouče podruhý. Nový a za 20tkm jsou z nich osmičky. Nikdo neví proč, takže půjdu ve stopách předchozího majitele a změním rozměr z 286mm na sice 280, ale silnější.
A co s těma 6mm. Nebudou chybět na brzdném účinku...

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#15 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od rancak »

Ze zkušenosti 6mm, tzn.3mm na každé straně je většinou na starých kotoučích stejně koroze. Toho bych se nebál.
Ale nudism expert.
Zatím jsem neměl čas (ano moc chuť) shánět další kotouče.
940 teď spíše odpočívá.

Tomáš
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

rancak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 30
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Vůz: 940 2.3 turbo 1997
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#16 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od rancak »

Ty třmeny zkusím až bude chvilka, díky za tip. Dám vědět.
_________________
Bylo940 2.3 FK turbo 99kW 318 000 km rok 1997 - Alfréd. A máme 350 000 km - 12/2017.
A přibylo nevolvo VW Touareg 3.0 V6 - to je fajn.
bylo XC90 D5,D5244T30/200HP,2013 V70II T5,B5234T/250HP,2000, bila,
V70I 2.5T, B5254T/190HP, 1999, modra, 244 GL, B21, 1980, bila, 250-300 000km

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 12051
Registrován: 13 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#17 940 vibrace řízení - kotouče nové

Příspěvek od Urvanej »

Oni jsou mohutnější destičky a dávaly se v serii na silnější motory v krabicích, tak předpokládám, že soudruzi věděli, co dělaji.
Jen se hecnout se do toho pustit :-)
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“