Oil catch tank - má smysl?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#26 Oil catch tank - má smysl?
Díky chlapi za názor, dáme tam něco kokového, jsem za, že by se plastová mřížka časem olejem kur..la.
Jak říká Urvanej, páry to určitě nejsou, to by už v PCV muselo být nad 200°C..
Jak říká Urvanej, páry to určitě nejsou, to by už v PCV muselo být nad 200°C..
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#27 Oil catch tank - má smysl?
Nuž, veď si ho namontuje každý ako uzná za vhodné a to podľa svojho stupňa vedomostí alebo skúseností a tak isto si zvolí materiál mriežky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#28 Oil catch tank - má smysl?
Ne nadarmo je původní odvětrání vedeno kolem bloku a ještě zabalené do izolace a ne nadarmo má u vstupu do hadice sání výhřev. OCT mi zamrzl při -12 st. C. Aby ne, když ty výpary jsou z většiny vodní pára. Zamrznutí jsem poznal po ujetí asi 5ti km, kdy začaly motoru lítat otáčky na volnoběh a malém zdechnul. Následně po otevření kapoty jsem zjistil, že olej se tlačí ven všude, kde může. Takže trochu opatrně co a kam dávat a jak dlouhé budou hadice a jak velká bude nádoba. A to hlavně u nafty, kde ten motor moc netopí.z-d-e-n-a píše:Viděl bych to stejně jako Urvi. Pokavaď bych OCT chtěl udržet co nejvíce v chladu, nebyl by pak paradoxně problém se zamrzáním? Což by teda musel být už asi fakt venku pořádný krut.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2417
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Pacov / Jindřichův Hradec
- Vůz: V70 2,5T 2008 & V50 2,4i 2005
- x 1
#29 Oil catch tank - má smysl?
No, celkem dobrý vědět. Já ho mám právě v plánu umístit na motorovou přepážku nejlépe vedle posilovače brzd, takže na "teplou" stranu motoru...
_________________
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
V70 2,5T 12/08 - B5254T6, MT Stage2
V50 2.4i 12/05 - B5244S4, AT
EX: V50 T5, 850 T5, V70 TDi
VIDA a VolFCR v Jindřichově Hradci...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#30 Oil catch tank - má smysl?
Elektrický výhrev nevyhrieva cele potrubie pred zamrzanim ale iba miesto jeho napojenia na sanie, pretože to miesto sa ochladzuje studenym vzduchom z airboxu. Dôležitý je aj priemer hadíc a zachovanie prierezu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#31 Oil catch tank - má smysl?
Ano, to je pravda, nikde taky netvrdím opak. Jen říkám, že to, kudy je vedeno sériové odvětrání má svůj důvod, protože v chladu se páry začnou zachytávat na stěnách hadic/trubek a ty se začnou rychle zanášet. Navíc čím budou výpary chladnější, tím se budou pohybovat pomaleji, což není žádoucí. To, že díky svému malému průměru odvětrání dobře fungovalo jen u nových motorů nebo motorů s malým nájezdem, je taky pravda.
Mimochodem, naftové D5 mají vedenou hadici odvětrání společně s vodní hadicí. Proč asi? Ano, kvůli ohřevu.
Momentálně mám na eRku rozdělený projekt OCT, který bude ohřívaný vodou z hadice od topeni Jen musím dořešit vyprazdňování, protože jeho umístění bude napevno.
Mimochodem, naftové D5 mají vedenou hadici odvětrání společně s vodní hadicí. Proč asi? Ano, kvůli ohřevu.
Momentálně mám na eRku rozdělený projekt OCT, který bude ohřívaný vodou z hadice od topeni Jen musím dořešit vyprazdňování, protože jeho umístění bude napevno.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#32 Oil catch tank - má smysl?
Tipujem, že sa ti to stalo na benzínovom motore a že máš OCT bez filtra.Fíla píše:OCT mi zamrzl při -12 st. C. Aby ne, když ty výpary jsou z většiny vodní pára. Zamrznutí jsem poznal po ujetí asi 5ti km, kdy začaly motoru lítat otáčky na volnoběh a malém zdechnul. Následně po otevření kapoty jsem zjistil, že olej se tlačí ven všude, kde může.
Pary z odvetrania sa nepohybujú ich teplotou. Potom by odvetranie muselo byť konštruované vertikálne aby teplé stúpaly nahor. Pohybujú sa tlačením (tlakom z kľukovej skrine) a nasávaním (z podtlaku sania).Fíla píše:Navíc čím budou výpary chladnější, tím se budou pohybovat pomaleji, což není žádoucí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1065
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V70R AWD, B5234T4, '98
#33 Oil catch tank - má smysl?
Píšu, že na eRku, takže ano, benzín. OCT bylo umístěno při motorové stěně za a mírně pod horním záchytem motoru, s drátěnkou a to byl ten problém. Další verzi už mám s přepážkama. Odvětrání u starého benzínového motoru je konstruováno částečně vertikálně, částečně +- horizontálně. Páry se pohybují vysáváním díky sání, pokud by se pohybovaly tlakem z klikové skříně, tak pak nemá cenu motor odvětrávat, ale je nutné ho opravit, minimálně vyměnit pístní kroužky. Při běhu motoru na volnoběh je pohyb par minimální a dochází k vysrážení na stěně hadic/trubek. Čím víc budou tyto hadice chladnější, tím se tam budou páry vysrážet.
Tím bych to z mé strany tak nějak uzavřel , ať si tam každý dá nebo dá co chce, kam chce.
Tím bych to z mé strany tak nějak uzavřel , ať si tam každý dá nebo dá co chce, kam chce.
_________________
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
V70R AWD, B5234T4, M58, 1998, Saffron metallic, Coil On Plug conversion, tuned by VastTuning
XC70 D5 AWD POLESTAR, D5244T10, TF-80SC, 2011, Oyster Grey Pearl; V60 CrossCountry AWD POLESTAR, D5244T21, TF-80SD, 2017, Rich Java
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#34 Oil catch tank - má smysl?
Náhodou podnětná diskuse.
Já mam třeba furt v nádržce (OCT) na PRV bílo/hnědou kaši. A když zapomenu vypouštět á pár tisic km, tak mi tam zatuhne a olej z motoru taky teče horem dolem, až vyfoukne těsnění pod víkem.
Já mam třeba furt v nádržce (OCT) na PRV bílo/hnědou kaši. A když zapomenu vypouštět á pár tisic km, tak mi tam zatuhne a olej z motoru taky teče horem dolem, až vyfoukne těsnění pod víkem.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#35 Oil catch tank - má smysl?
Myslíš si, že v kľukovej skrini nie je tlak, ktorý čiastočne tlačí tie výpary odvetracou hadicou? Čo bolo to, čo ti tlačilo olej všade-tade, ako si písal, keď sa ti upchalo odvetranie? Nebol to tlak v kľukovej skrini? Nemalo by sa potom z hadice odvetrania dymiť a nemal by sa tadiaľ tlačiť prúd vzduchu pri jej odpojení, keď tam nie je tlak, ktorý by výpari potrubím uviedol do pohybu.Fíla píše:Páry se pohybují vysáváním díky sání, pokud by se pohybovaly tlakem z klikové skříně, tak pak nemá cenu motor odvětrávat, ale je nutné ho opravit, minimálně vyměnit pístní kroužky.
Preto hadice nevediem popri motore a dal som tam hrubé hadice väčšieho prierezu, silnostenné/tlakové, OCT nižšie a na zimu redšiu sieťku.Fíla píše:Čím víc budou tyto hadice chladnější, tím se tam budou páry vysrážet.
Presne tak. Každý si to nejak prispôsobí a aj tak pochváli svoje riešenieFíla píše:Tím bych to z mé strany tak nějak uzavřel , ať si tam každý dá nebo dá co chce, kam chce.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 12087
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#36 Oil catch tank - má smysl?
Či tlačí nebo táhne je asi fuk. Rukavice na olejovým víčku by se měla vcucnout, pokud odvětrání funguje jak má.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 1682
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#37 Oil catch tank - má smysl?
Keď funguje, tak je to jedno. To áno. Keď nefunguje, tak rukavicu nafukuje. Lebo tlačí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 17
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Vysočina
- Vůz: V70II 2.5T 2006
#38 Oil catch tank - má smysl?
Tak jsem Oil catch tank posadil na vyšší level + ještě čistil IC, použil jsem hliníkový chladič, osobně se mi řešení drátěnek nezamlouvalo, chtěl jsem nějaký systém přepážek. Kdyby někoho zajímalo řešení děr, tak vrtání chladíče není skrz na skrz, ale z každé strany prochází díry jen do poloviny chladiče, avšak nejsou osově v rovině. Jen teď přemýšlím, kam zapojím vstup, a kam výstup, co by teoreticky bylo lepší
_________________
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
V70II 2.5T, 2006, dovoz z DE
RIP: S60 T5, 2003, 301256km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#39 Oil catch tank - má smysl?
já tomu nerozumím. jak jsem pochopil, používá se podtlak v sání k vysátí výparů. ale proč, když vzniká profukem kolem pístů, ventilů a popřípadě turba tlak? jak to dělaj závodní motory, když jim do sání alespoň dle mého bádání nic neleze? moc nevěřím potenciální teorii o otevřené hadice u silnice, aby vznikl podtlak, což se také používalo. nemají to náhodou tak, že vede jedna hadice z bloku, druhá z hlavy, a potkávají se v jedný nádobce, z který trčí filtr (či jen díry) a vznikne tak otevřený systém? nádobka alá oil catch tank, díra s filtrem jako je vývod do sání
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#40 Oil catch tank - má smysl?
tak zkusím ještě rozjet nějaké mé teorie. jelikož vymýšlím něco na redblocka, tak koukám, jak to maj ostatní
rally i okruhový auta to měla asi stejně. jestli dobře vidím, tak jen dvě hadice, jedna do upravenýho víka ventilů, druhý do původního odlučovače, či alespoň do míst, kde v sérii bývá. obě se potkaj v jedný nádobě, kterou podezřívám z nepříliš povedené těsnosti, aby měl kudy utíkat tlak (a ve víčku to vypadá fakt na dirku, byť malinkatou)
https://www.swedespeed.com/wp-content/uploads/2015/03/works-volvo-242-turbo-369-1024x640.jpg
https://www.swedespeed.com/wp-content/uploads/2015/03/works-volvo-242-turbo-372-1024x640.jpg
https://www.swedespeed.com/wp-content/uploads/2015/03/works-volvo-242-turbo-375-1024x640.jpg
http://www.240grupp-a.se/English/bilder-filer/bilen-filer/motor-filer/ventilation2.jpg
peter schmidt upravil volvo 360 dosti nekompromisně a než nandal na b230 kompresor, měl odvětrání řešený asi následovně. jedna hadice z originálního odlučovače oleje, druhá z (jinak zaslepený) díry přímo v bloku, obě se potkávaj v klasickém tanku s filtrem na vrchu. první hadice je na vzduch, druhá na odvod oleje
https://rejsa.nu/im/user/994/2013-06-12-11-56-52_10-6-2013_004.jpg
https://rejsa.nu/im/user/994/2012-05-04-14-29-04_motor_maj_002.jpg
když se podíváme na funkci originálního odlučovače, tak mi přijde velmi vhodný jako úvodní odlučovač http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/cranckase1.gif . jedna díra nabírá vzduch, druhou se vrací olej zpátky a vzhůru leze o něco čistější vzduch
a moje teorie je ta, že bych nechal originální odlučovač, na horní trubku bych nandal hadici jdoucí do klasického tanku, v kterém by se dole hromadily další zbytky oleje a vzhůru přes ocelovou vlnu by šel vzduch přes filtr (na ebay stojí cirka stovku) do atmosféry. po zacpání děr v sání by bylo hotovo. je to blbost? bouchne to? "flame guard" mi lehce děsí
rally i okruhový auta to měla asi stejně. jestli dobře vidím, tak jen dvě hadice, jedna do upravenýho víka ventilů, druhý do původního odlučovače, či alespoň do míst, kde v sérii bývá. obě se potkaj v jedný nádobě, kterou podezřívám z nepříliš povedené těsnosti, aby měl kudy utíkat tlak (a ve víčku to vypadá fakt na dirku, byť malinkatou)
https://www.swedespeed.com/wp-content/uploads/2015/03/works-volvo-242-turbo-369-1024x640.jpg
https://www.swedespeed.com/wp-content/uploads/2015/03/works-volvo-242-turbo-372-1024x640.jpg
https://www.swedespeed.com/wp-content/uploads/2015/03/works-volvo-242-turbo-375-1024x640.jpg
http://www.240grupp-a.se/English/bilder-filer/bilen-filer/motor-filer/ventilation2.jpg
peter schmidt upravil volvo 360 dosti nekompromisně a než nandal na b230 kompresor, měl odvětrání řešený asi následovně. jedna hadice z originálního odlučovače oleje, druhá z (jinak zaslepený) díry přímo v bloku, obě se potkávaj v klasickém tanku s filtrem na vrchu. první hadice je na vzduch, druhá na odvod oleje
https://rejsa.nu/im/user/994/2013-06-12-11-56-52_10-6-2013_004.jpg
https://rejsa.nu/im/user/994/2012-05-04-14-29-04_motor_maj_002.jpg
když se podíváme na funkci originálního odlučovače, tak mi přijde velmi vhodný jako úvodní odlučovač http://www.swedishbricks.net/700900FAQ/cranckase1.gif . jedna díra nabírá vzduch, druhou se vrací olej zpátky a vzhůru leze o něco čistější vzduch
a moje teorie je ta, že bych nechal originální odlučovač, na horní trubku bych nandal hadici jdoucí do klasického tanku, v kterém by se dole hromadily další zbytky oleje a vzhůru přes ocelovou vlnu by šel vzduch přes filtr (na ebay stojí cirka stovku) do atmosféry. po zacpání děr v sání by bylo hotovo. je to blbost? bouchne to? "flame guard" mi lehce děsí
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#41 Oil catch tank - má smysl?
Na redblok se mi nejvíc líbí tohle řešení https://yoshifab.com/store/redblock-delux-crank-case-breather-kit.html
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#42 Oil catch tank - má smysl?
znám, ale nelíbí se mi cena a ještě to na můj tak nějak úplně nejde. více méně jsem závislý na originálním odlučovači. někteří jedinci do přívodu dělají díru a tu použijí jako přívod, originální vyústění pak jako odvod, ale přijde mi to dosti prasácké. navíc si myslím, že nejlíp se ochrání sání od olejových par nejlépe tak, že to do sání vůbec nepůjde ale zajímalo by mi, jak moc pomůže odsávání i z hlavy...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#43 Oil catch tank - má smysl?
tak abych zas něco napsal, co jsem zjistil. pozitivní je proto, protože bez jemného podtlaku hrozí degradace oleje. u závodních aut to netřeba řešit, když se mění olej prakticky furt...
odsávání z hlavy mají pravděpodobně kvuli tomu, že s výkonem roste i profuk
odsávání z hlavy mají pravděpodobně kvuli tomu, že s výkonem roste i profuk
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1143
- Registrován: 7 roků
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
#44 Oil catch tank - má smysl?
Čus,
Mezi výměnou oleje 8-10tkm mi ubyde zhruba 0,3-0,4l. Prokapává to po hadici turbo - sání, přes veškeré spoje prokapává olej.
Celé jsem to rozebral, a zjistil, že většina oleje se do sání dostává přes odvětrání ventil deklu, turbo je suché, v trubkách odvětrání je olej. Vyměnil jsem tam těsnění, vyčistil ufo, dal nové těsnění i tam. A přemýšlím o oil catch tanku. Vyřešilo by to vše. Čisté trubky sání, žádný olej v krytu motoru atd...
Koukal jsem, že ten Igorův je ten nejvíc běžný catch tank, na Ali sehnatelný kolem 3 stovek.
Jaký s tím máte zkušenosti majitelé catch tanku? Mám trošku obavy z promrzání atd... Na co si dát pozor? Jaký typ objednat?
Mezi výměnou oleje 8-10tkm mi ubyde zhruba 0,3-0,4l. Prokapává to po hadici turbo - sání, přes veškeré spoje prokapává olej.
Celé jsem to rozebral, a zjistil, že většina oleje se do sání dostává přes odvětrání ventil deklu, turbo je suché, v trubkách odvětrání je olej. Vyměnil jsem tam těsnění, vyčistil ufo, dal nové těsnění i tam. A přemýšlím o oil catch tanku. Vyřešilo by to vše. Čisté trubky sání, žádný olej v krytu motoru atd...
Koukal jsem, že ten Igorův je ten nejvíc běžný catch tank, na Ali sehnatelný kolem 3 stovek.
Jaký s tím máte zkušenosti majitelé catch tanku? Mám trošku obavy z promrzání atd... Na co si dát pozor? Jaký typ objednat?
_________________
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
Je: Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Bylo: Volvo S80 D5252T M56 ST1
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek