Zdravím pánové,
nastal u mojí 850 problém. Auto začalo špatně startovat a dnes ráno již nenastartovalo a hned začaly blikat výstražný světla. Logicky jsme s kámošem došli k tomu, že by to mohlo mít spojitost s centrálem. Vyndali jsme pojistku od centrálu a auto startuje bez sebemenších problémů. Neví někdo co s tím?
centrál vs. startování
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 72
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
- Bydliště: Chomutov
#1 centrál vs. startování
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#2 centrál vs. startování
Imobilizer. Skus vymenit treba baterku v klicku.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
#3 centrál vs. startování
Nechtěl bych to zakřiknout, ale mé problémy se startováním a dobíjením vyřešila taky nová baterka v klíčku
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#4 centrál vs. startování
Je to tedy 7 let stare téma, ale on ten čip v klíčku je na baterku? Já myslel že není, což má právě zamezit nefunkčnosti bez baterky, která slouží jen pro centrální zamykání. Nevím tedy jak tady, ale spousta aut má čip v klíči bez centrálu a tedy bez baterky.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#5 centrál vs. startování
Zajímá tě, jak to je v 850, na kterou byl původní dotaz?
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 centrál vs. startování
normalne, central funguje zaroven aj ako RJ alarmu a ked zamknes s D.O. musis aj odomknut s D.O. ked to spravis s klucom, spusti sa alarm a nenastartujes. Ibaze by si Rj centralu vybral z poistkovej skrinky a spravil si prepojku pinov ktore odpaja. Pripadne pouzil fabricku z auta bez centralu
https://volvo850wagon.wordpress.com/2014/02/23/90-adding-keyless-entry-part-1/
https://volvo850wagon.wordpress.com/2014/02/23/90-adding-keyless-entry-part-1/
- Přílohy
-
- Remote.jpg (13.64 KiB) Zobrazeno 499 x
#7 centrál vs. startování
Tak u mě výměna baterky zdánlivě pomohla ale 2 den po x nastartování jsem zůstal zase viset na benzínce - po 15 minutách se najednou podařilo nastavit. Takže jsem doma rozebral starter - byl OK, akorát veškeré kontakty zkorodované. Vyčistil jsem a uvidím zda to pomůže...
Příznaky - po sepnutí klíčku do polohy startování se mi zamklo auto, kontrolky svítili na půl.
Příznaky - po sepnutí klíčku do polohy startování se mi zamklo auto, kontrolky svítili na půl.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek