940 B200FT problémy se starty
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1464
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940, XC70
#1 940 B200FT problémy se starty
Poslední dobou mi devítka nestartuje. Jak se ochladilo tak jen točí. Občas chytne hned. Někdy stačí navíckrát otočit klíčem a nastartuje. Někdy je potřeba restart přes pojistku č.1. Čidlo teploty vody nové, diagnostika čistá. Nápady co s tim ?
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#3 940 B200FT problémy se starty
rozhozeny adaptace rj plynem
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
#4 940 B200FT problémy se starty
Mám stejné problémy na autech bez plynu.Ondra. píše:rozhozeny adaptace rj plynem
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#5 940 B200FT problémy se starty
Spínačka na devítce vypne elektriku do řj. vstřikování? To slyšim prvně. Ale nevybavuju si jak je to tam s polohama.
Nevim, jestli jsem se tě tehdy ptal, zda to dělá i když jezdíš jen na benzín.
Nevim, jestli jsem se tě tehdy ptal, zda to dělá i když jezdíš jen na benzín.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4741
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#6 940 B200FT problémy se starty
po uprave v nekterych autoservisech anoUrvanej píše:Spínačka na devítce vypne elektriku do řj. vstřikování? To slyšim prvně. Ale nevybavuju si jak je to tam s polohama.
Nevim, jestli jsem se tě tehdy ptal, zda to dělá i když jezdíš jen na benzín.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12091
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#7 940 B200FT problémy se starty
To je ale speciální případ a rozhodně ne do vstřikování při startování. Jabka, hrušky, víme?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
#8 940 B200FT problémy se starty
Asi by bylo vhodné citovat,protože takhle není jasné,na čí příspěvek reaguješ.Urvanej píše:Spínačka na devítce vypne elektriku do řj. vstřikování? To slyšim prvně. Ale nevybavuju si jak je to tam s polohama.
Nevim, jestli jsem se tě tehdy ptal, zda to dělá i když jezdíš jen na benzín.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1736
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#9 940 B200FT problémy se starty
Spínačka má v poloze II (motor vrčí) dva výstupy, jeden se při startování nevypíná (zejména a pochopitelně napájení ř.j. motoru ) a druhý výstup se při startování vypne (bižuterie - např. stěrače, větrák, rádio, světla...).
Takže je klidně možný, že vyglajdaná spínačka během startování rozepne kontakt pro napájení ř.j. motoru a když se klíč vrátí zpět do polhy II, tak se zákeřně sepne, aby všechno vypadalo normálně. ALE - v tomto případě by během startování zcela zhasly kontrolky motoru a skoro všechny červený kontrolky, které by měly svítit i během startování, byť s menším svitem (pokles napětí baterie při startu).
Takže je klidně možný, že vyglajdaná spínačka během startování rozepne kontakt pro napájení ř.j. motoru a když se klíč vrátí zpět do polhy II, tak se zákeřně sepne, aby všechno vypadalo normálně. ALE - v tomto případě by během startování zcela zhasly kontrolky motoru a skoro všechny červený kontrolky, které by měly svítit i během startování, byť s menším svitem (pokles napětí baterie při startu).
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#10 940 B200FT problémy se starty
Nevím,co přesně se děje,neměl jsem čas to zjišťovat,ale dost často se stane,že v momentě,kdy pustím klíček z polohy 3 tak auto začne chytat.standa píše:Spínačka má v poloze II (motor vrčí) dva výstupy, jeden se při startování nevypíná (zejména a pochopitelně napájení ř.j. motoru ) a druhý výstup se při startování vypne (bižuterie - např. stěrače, větrák, rádio, světla...).
Takže je klidně možný, že vyglajdaná spínačka během startování rozepne kontakt pro napájení ř.j. motoru a když se klíč vrátí zpět do polhy II, tak se zákeřně sepne, aby všechno vypadalo normálně. ALE - v tomto případě by během startování zcela zhasly kontrolky motoru a skoro všechny červený kontrolky, které by měly svítit i během startování, byť s menším svitem (pokles napětí baterie při startu).
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek