940 kolísání otáček

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#26 940 kolísání otáček

Příspěvek od peter cz »

díky za tipy :) různě adaptovat jsem zkoušel, ale bez výsledku,
sání jsem natlakovaný neměl, ale vložky vstřiků tam drží pevně, nejsou vyviklaný...

kouknul jsem ale na ten snímač a izolace je na dvou místech špatná, tak uvidim jak s novým
Přílohy
IMG-20150429-00184.jpg
IMG-20150429-00184.jpg (56.18 KiB) Zobrazeno 1695 x
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#27 940 kolísání otáček

Příspěvek od tomasss »

Z toho videa to na mne pusobi jako problem se smesi (palivo/vzduch), na zapalovani je to kolisani moc pomaly...no az senzor vymenis a zjistis ze to tim neni :D tak promer lambdu - vyhrivani + korektni signal.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#28 940 kolísání otáček

Příspěvek od peter cz »

Senzor už jsem vyměnil a máš pravdu nepomohlo, ikdyž mi přijde že to teď nekolíše tak často :-)
Lambda cykluje zdá se jak má, když to zakolísá ukazuje bohato
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#29 940 kolísání otáček

Příspěvek od peter cz »

Nějak se teď potýkám s trochu větší spotřebou, tak jsem se jal opět napíchnout lambdu a nějak přestala premávat, resp. tak na půl, ukazuje, ale necykluje, ale když jí odpojim, motor běží hůř, nepravidelně..
tak že by opravdu ta mrcha lambda?

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2593
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#30 940 kolísání otáček

Příspěvek od Sergej »

Tesnost vyfuku si skusal ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#31 940 kolísání otáček

Příspěvek od peter cz »

Výfuk mi netěsní akorát mezi downpipem a katem a to by nemělo mít vliv ne?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#32 940 kolísání otáček

Příspěvek od peter cz »

Je možný že je to závislý na spínání větráku na chladiči?
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2980
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#33 940 kolísání otáček

Příspěvek od 3m3 »

Kdybych byl doma mohl bych ti jednu poslat na test...lambdu
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 2118
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#34 940 kolísání otáček

Příspěvek od peter cz »

Dík :) ale lambdu už jsem pak loni měnil, tou to není
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

HonzaA
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 741
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: 244 B23E

#35 940 kolísání otáček

Příspěvek od HonzaA »

Co se tak povídá okolo Brna, tak turbíny jsou značně citlivé na nastavení škrtící klapky. Můžu také potvrdit takovou zkušenost.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#36 940 kolísání otáček

Příspěvek od tompo »

danki píše:Petre mne robilo neco podobneho, ale asi tak, ze ked mi padali otacky, tak vtedy mi to sem tam doslo na 400-500ot.
Potom sem skusil reset "motoru" a mne to pomohlo. Terazky naparadu.
Ale reset sem urobil spuzobem, ze nech sa to uci na lpg. T.j. trosku zehrit motor, potom na 15min vybrat poistku c.1 a potom start. Motor prepne na lpg za chvilu a uci sa podla teho.
Este mi to robilo aj take <>ny, ze otacky pocas jazdy na N nespadly, drzali sa asi na 1500 a az ked sem zastavil, tak sa dali na tych asi 800ot.
Mozno ti nepomozem, ale je to zadara :)
Nedávno se mi začalo dít něco podobného. Když za jízdy motor překročí cca 4000 ot/min, drží volnoběh na 1500 ot/min a ne a ne spadnout. Na normál se volnoběh dostane, až když vypnu zapalování a znovu nastartuju. Problém se projevuje na benzín i na plyn(podtlak řízený lambdou). Reset ŘJ nepomáhá a motor se jinak chová naprosto normálně. Škrtící klapka je seřízená, volnoběžnej ventil čistej, lambda funkční :o
Netušíte někdo, v čem by mohl být problém?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

Urvanej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 12039
Registrován: 13 roků 3 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8

#37 940 kolísání otáček

Příspěvek od Urvanej »

Přisáváš, netěsnost. Zkus pocákat místo mezi parohama a hlavou např. startovacim sprejem, nebo podobnym.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2593
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 940 kolísání otáček

Příspěvek od Sergej »

Oblubenym miestom prisavania je hriadel skrtiacej klapky. Tesnenie uz bude stvrdnute a rozpadnute. Dalej sa stava ze niekedy nezopne spinac volnobehu, hlavne pri pomalom uberani plynu.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#39 940 kolísání otáček

Příspěvek od tompo »

Dík za reakce.
Přisávání mě hned taky napadlo a zkusím ho ještě prověřit, ale proč k tomu dojde, až když motor překročí 4000ot.? Navíc nedochází k žádnému houpání na volnoběh a hlavně, když k tomu dojde(motor drží na volnoběh těch 1500ot.) a vytáhnu konektor volnoběžného ventilu, otáčky spadnou tzn. těch 1500ot. jakoby chtěla ŘJ :(
Těsnění na paroží mám relativně zánovní-před pár lety proběhlo komplet přetěsnění. Na možnou netěsnost na hřídelce klapky ještě mrknu.
Jo a spínač na klapce spíná, jak má-vidím to na PC, když se napojím na ŘJ plynu.
Nevím, ale spíš mi to připadá, jakoby hráblo řídící jednotce :%)
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“