jaky D5 do XC70 III ?

Předposlední generace velkých Volv
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 74
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Plzeň
Vůz: XC70 II 2.4D, rv 2006, automat
Bydliště: Plzeň

#1 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od dakarcz »

Po par letech znova uzvazuju o XC70 III (tenkrat jsem skoncil u XC90 3.2).

Je nejaky zasadni rozdil ve spolehlivosti / nakladech na servis u ruznych D5 motorizaci ? Nejradsi bych asi nejbeznejsi 136kW, ale obcas vidim pekne 151kW (dve turba) , 158kW, 133kW atd. ale nevim co od toho cekat - mam to vubec resit ?

Jezdim rocne 50k, Plzen-Praha, 90% dalnice

diky, H.
_________________
Volvo XC90 3.2 AWD MOMENTUM 175 kW MY2007, mocny 6val, cerna, 7mist
Volvo XC70 II 2.4 D5, MY2007, preopecovavane auto
Bylo: Volvo XC70 II 2.4T B5244 T3 147kW, rv2000, LPG od 190tis , ve 412tis novy motor, (ne kvuli LPG)
Bylo: Volvo 850 2.0i, 1995, do 371000km, asi nekde porad jezdi

Offline
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1310
Registrován: 9 roků 7 měsíců
Bydliště: Láb
Vůz: XC70 D5 09" / S60 D4 13"

#2 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Arkaz »

136 je vraj najspolahlivejsia. 151 a 158 praskaju vlozky valcov. no osobnu skusenost mam len so 136.

Jasper
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 736
Registrován: 7 roků
Bydliště: Řečany nad Labem
Vůz: V90CC VOR

#3 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jasper »

Ja mam 151 kW a 210 tis.km zatim bez problemu. Resp.dolozeny servis po celou dobu neresil zadnou zavadu/poruchu na motoru. Kupoval jsem vsak zimni kola od cloveka,ktery se velmi rad zbavil 158 kW, ptzjen do motoru dal za 2 roky provozu udajne a postupne 120 tis.Kc...Takze to bude zase kus od kusu a zejmena o pristupu kazdeho z uzivatelu....
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#4 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od passport5 »

Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít,pokud nemáš kliku a já jí neměl, koupit auto od nějakýho nadšence, co se stará.Aut jsem viděl několik, cenovka byla někde od 250 do 270 tis.Ani jedno auto v této ceně, inzerované jako top stav a bla bla bla, nestálo za nic, už mě to přestávalo pomalu bavit něco hledat.Bylo to pořád dokola,super stav,ani chybička udržované atd.Přijel jsem tam, každé mělo motor zablitej,zkušební jízda, rozsvicovaly se různé kontrolky,dobastlený světla apod.jeden byl dokonce tak línej,že ani nedoplnil olej a když jsme to jeli projet,tak se rozsvítil.O tom že každé auto mělo brzdy sotva na dojetí ani nemluvím.A to byl prý top stav...:-).
Nakonec jsem našel jeden krásnej Summum někde u Prahy.
Po koupi hned přehrát češtinu u volvo česky,pak jsem vyměnil všechny náplně v autě, od všech olejů včetně převodovky až po servo olej v řízení.
na jaře opět diagnostika,a výměna teplotních čidel u dpf, po výměně přehrání nejnovějšího firmware ve Volvu kvůli chodu filtru atd,údajně měl soft přispět k funkci dpf, to naštěstí byla také pravda:-).
Pro jistotu zpět Volvo česky a egr off.při tom jsem jsem si tam nahrál i Stage 2 tuším 158Kw.Vyčistil jsem komplet sání, fotky tu někde jsou,auto mělo při koupi asi 249 tis a bylo to pěkně přicpaný:-) pak následovaly hned vířivý klapky, táhlo klapek a vše kolem,naštěstí po sundání víka byl motor krásně čistej nikde nic upečenýho apod. i klapky byly ok,ale kdo to mohl vědět...:-) byla to prevence.
další krok výměna drážkovaných řemenů a kladky.
Komplet všechny brzdy(kotouče,desky)
Tak a teď mám pocit, že mám auto se kterým se nemusím bát jezdit....:-)
Teď mě na jaře asi čeká jen čerpadlo serva,vyměnil jsem nějakej ten SUN Senzor na palubní desce, jinak všechno maká....:-)
To byla moje zkušenost,naštěstí nic vážného, jen bežná udržba po koupi auta...:-)
Neumím si představit, co by mě čekalo, kdybych koupil něco z toho, co jsem viděl před tím....:-)
Mě z toho vyplývá: Buď to umlátit penězma a koupit opravdu něco hodně mladého a nebo po koupi,jak tu každý oprávněně doporučuje mít připraveno dalších aspoň 50 na běžnou údržbu a něco na nepředvídatelné výdaje:-)
a nebo mít velkou kliku a auto koupit od někoho kdo se o auto příkladně staral a opravdu koupit auto bez investic,ale to
je spíš sci-fi....:-)
Tak šťastnou ruku při výberu a hlavně někoho s diagnostikou sebou:-)
Diag není ani tak všemocná, ale hromadu starostí eliminuje...:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#5 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

passport5 píše:Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít....
To je krásně shrnuté :good: . Uložit a posílat všem, co se ptají na co se připravit při koupi vozidla.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#6 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od passport5 »

děkuju Hajnej....:-) už mě zase popadalo, že bych vyladěnou xc70 prodal, a zase koupil XC90 D5, ale zase na druhou stranu tohle všechno dělat znova a procházet si tím,ty bezesný noci a tak.....:-) tak nevím....:-) a navíc ti tohle nikdo nezaplatí,jsem pacient asi holt :lol:
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

passport5
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 595
Registrován: 8 roků 8 měsíců
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08

#7 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od passport5 »

Každej při koupi auta chce bezchybný auto,jen zaplatit a jezdit,jenže se jim za tak opečovávaný auto nechce zaplatit,koupí něco co na venek vypadá krásně a pak nadávaj co do toho všechno nasypali a že je to hrozný....:-)
Když tak ,tak ať vyndaj 1,5 mega a koupí funglovku,jenže na to většina lidí zase ani nemá peníze,a tak je to pořád dokola.
Pak se diví, co všechno se musí na autě udělat a hlídat, a že vlastně do toho pořád sypou,jenže to pak je třeba koupit Feli a pak budou mít klid,Jale to zase ne, kdo by v tom jezil že jo:-) a vůbec se tomu zase nedivím.Na druhou stranu se v tom švédským plechu cítím bezpečně a to je pro mě nejvíc. :jaj:
a jsou vánoce a já tu popíjím a tak nějak pohoda:-) a vůbec,ikdyž na auta pořád nadávám,mám to svý xc70 moc rád:-)
_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 D5T5.com 160Kw, EGR Off, Volvo C70 132Kw D5 2008
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
D5T5.com (D5T5) na jihu čech

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#8 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Také něco málo napíši. Já mám 151kW a narazil jsem na ni pár hodin po podání inzerátu, ihned kontakt s majitelem, bylo to sice přes celou republiku. A majitelé byli natolik férový, že jsme si dali sraz na půl cesty v Jihlavě, spojili to s návštěvou Zoo. Takže to vypadalo, že po půl roce hledání konečně pěkná XC70. Po obhlidce a kontrole všech dolozitelnych dokladů jsme si plácli. Najeto dolozitelnych 150tis.km.,Max. výbava, nová STK, měsíc po servise, oleje, kompletní brzdy atd.
Po koupi se za cca měsíc objevila hláška, málo chladicí kapaliny. Nejdříve jsem dolil a jezdil dál, jenže za pár dní znova a znova. Nejvíce to mizelo na couračkach, při nájezdu 800km za víkend nic. Takže teď se dostaneme k tazatelovu dotazům. No naštěstí jen fouklo těsnění pod hlavou, což u těchto motorů 151 a 158 kW je ta lepší varianta. Naštěstí bývalý majitel byl natolik seriozní, že zaplatil opravu. Rovnou se udělali rozvody, kladky a řemeny, žhaviče a znovu olej motor, zkouknou odvětrání motoru. No a pak jsem ještě měnil termostat. No teď najeto dalších 30tis a vše Ok. Jen teď budu na jaře nechat dělat preventivně hydroštely. Vířivé klapky u tohoto motoru naštěstí nejsou.Takže asi opravdu to bude kus od kusů.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

st_Andy
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1929
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Košice - Staré mesto
Vůz: V90 D5 AWD Inscription

#9 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od st_Andy »

Zacina se mi to tu opet libit, jak za starych casu cca pred 10 a vic lety.. kdyz foukala tesneni, praskali bloky, olej se lil do vody a vadna cidla resili 850-tky a prvni 70-tky.. a vznikali tady diky spolecnym trablum partie ktere se setkavaji u piva dodnes :beer: :friends: ze.. doktor, sibr, marra, elzyx atd atd..

Koupe posledni trojkove 70-tky po te jednotkove alespon u mne zapricinila, nebojim se tvrdit, po nekolika silnych letech, docasnou absenci na foru, nakolik prakticky s "novym autem" nebylo co resit.. Ale uz se to lepsi, jak tak ctu, furt jsou to nastesti, jenom auta.. a diky bohu bude hur... Na videnou v servisu hoši! :lol: :P ;-)

GDPR_user

#10 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od GDPR_user »

A pak se mi někdo diví,že doporučuji 3,2 nebo T6 :D

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#11 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

hajnej píše:
passport5 píše:Ahoj, mám XC70 III D5 136Kw.Velká anabáze byla vůbec pěkný auto najít....
To je krásně shrnuté :good: . Uložit a posílat všem, co se ptají na co se připravit při koupi vozidla.

Taky tak :) Hledal jsem přes půl roku a stejně jsem musel oželet A/T a dal jsem přednost jistému servisu.

PS: U prohlídky mi asistoval Pavel L. a říkal, že kdyby každé u nás prodáváné auto vypadalo takhle, bylo by hned na světě lépe. :beer: Jistý km, top stav. Jediné co bylo jasné, byly zadní desky, ale to beru jako spotřebku prostě.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#12 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od David Patočka »

Ano, kdo chce mít naprostý klid kolem motoru, tak benzín.

v XC70 III - 3.2 nebo T6, ale těch je málo a navíc jsou poměrně drahý, ale úplně super mi přijde ve V70 III 2.5T.
Ta je naprosto dostačující, příjemná a spolehlivá.
Když naftu, tak 136 se jeví lépe. Pokud to nikdo netrestal studený, aby nebyla naprasklá hlava, tak je to z dnešního
pohledu velice trvanlivý motor, který při slušné údržbě vydrží 500tis. km určitě.
No stará 120 kw D5 to holt není, a už nikdy nebude.
Jasně, že se u 136 kw řeší hydroštely, klapky, klapka na sání, občas filtr DPF, někdy vstřiky, intercooler apod, a pokud žere olej, tak i pístní kroužky, ale nepraskají tam vložky válců.
U 151 kw právě praskají a je to neopravitelné, ani tzv.suchá vložka se neosvědčila.
Výrobce udělal inovaci těsnění hlavy válců a jiné šrouby, ovšem můj subjektivní pocit je stejně ten, že za to
může hlavně uživatel, když tomu nakládá za studena.
Nejvíce tím trpí auta s autom.převodovkou, tam se na to šlápne a jedééééém.
No a v závěru výroby 151 a přechodu na 158 kw, se nám zase začaly sypat vysokotlaká čerpadla, která dokonale
zničí Railovou lištu i vstřiky. Celý palivový systém plný špon, a to je taky celkem problém, že?

Tak a právě proto u ojetého auta je lepší benzín, pokud zrovna nemáte štěstí na auto po prvním majiteli v CZ, i když dáte ročně o 15tis. za palivo více, tak zase nemusíte vrážet jednou takové peníze ročně do opravy.
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

hajnej
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 9872
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#13 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od hajnej »

David Patočka píše: U 151 kw právě praskají a je to neopravitelné, ani tzv.suchá vložka se neosvědčila.
Výrobce udělal inovaci těsnění hlavy válců a jiné šrouby, ovšem můj subjektivní pocit je stejně ten, že za to
může hlavně uživatel, když tomu nakládá za studena.
Tak pravil, pořídil si XC60 D5 151kw :lol:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

David Patočka
Ověřený
Offline
Profi prodejce
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1015
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha 9
Vůz: XC 60 D5 158kw 2015 R Design automat

#14 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od David Patočka »

No jasně, ale měla mrtvej motor, právě proto jsem si ji koupil.
Motor jsem měl v regále, který měl najeto 1600 km, a tak jsem ho tam dal :D :D :D
No, a teď jezdím už dva roky, a jelikož nejsem vůl, tak to nehoním studené 8)

Já to vždycky říkám jako dětem:
Představ si, že tě v 6 ráno vzbudím, vyhodím tě ven na mráz ještě v pyžamu, a budu řvát, že máš zaběhnout 3000 metrů pod 12 minut. A co se stane ????
Urveš si achylovku, nebo svalovej úpon na stehně ?
No, a to se děje v tom motoru, když mu ráno v zimě naložíš, jako blbec :D :D :D
_________________
XC60 158 kw D5 + Polestar, automat.
http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#15 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

To je otázka. Po městě ráno na trojku nebo za čtyři? Těch 55km/h? Osobně jedu po rovině právě na 3, protože točím kolem 2000rpm... Ale první zima s naftou.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Apofys
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#16 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Apofys »

Prvních 5-10 km jezdívám nad 2000 rpm, na ruční řazení. Za studena to řadí nesmyslně brzo. Doufám, že to poladění od kluků D5T5 vyřeší.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

selap
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1323
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: V70 III D3 AT '12

#17 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od selap »

Ono není až tak důležité na jaký kvalt, klidne na 6ku, důležité je, jak máš těžkou nohu. Můžeš jet zlehýnka 80 a drtit při 50ce. Někomu napoví i měřidlo okamžité spotřeby.A ti co mají teploměr vody to vidí tam, žádný knedlík dokud rafička neztopoří.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.

Apofys
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 161
Registrován: 7 roků 4 měsíce
Bydliště: Litoměřice
Vůz: XC70 D4 MY14 133kW

#18 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Apofys »

Souhlas, už mi to nejde dopsat do minulého příspěvku. Přijde mi fajn jezdit ze začatku lehkou nohou do 2200-2400rpm a teprve pak řadit, aby otáčky nešly moc nízko. Pak to samé další kvalty. Po chvíli to začne foukat/topit, takže to už má voda nějakou??? teplotu. Pak to lechtám dalších cca 5km a noha postupně těžkne a přepínám na "D"

Podobně před vypnutím motoru je potřeba zvolnit nebo to nechat na volnoběh dochladit.

Většina lidí to sice zná, ale pořád se najdou hovada, kterým je to šumák. To jsem zvědav jak budou takhle trápený benzínový 1,0-1,4 tsi píšťalky vypadat po 200 tis. km.
_________________
Volvo XC70 D4 MY14 133 kW >> ST2 + EGR OFF od D5T5 (184 kW/480 Nm), 180t. km, galerie https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=1014496
Bylo: Volvo V70 D5 AWD ST2 od D5T5, EGR OFF, 2008, 300t. km

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 333
Registrován: 11 roků 9 měsíců
Vůz: S 80 2,4b 125kw

#19 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jasko »

Apofys píše:Souhlas, už mi to nejde dopsat do minulého příspěvku. Přijde mi fajn jezdit ze začatku lehkou nohou do 2200-2400rpm a teprve pak řadit, aby otáčky nešly moc nízko. Pak to samé další kvalty. Po chvíli to začne foukat/topit, takže to už má voda nějakou??? teplotu. Pak to lechtám dalších cca 5km a noha postupně těžkne a přepínám na "D"

Podobně před vypnutím motoru je potřeba zvolnit nebo to nechat na volnoběh dochladit.

Většina lidí to sice zná, ale pořád se najdou hovada, kterým je to šumák. To jsem zvědav jak budou takhle trápený benzínový 1,0-1,4 tsi píšťalky vypadat po 200 tis. km.
Tie sa toho nedožiju niektore už po 5000km su ko

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#20 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

Tak to je tak jak jsem si myslel. Nohu mám lehkou, motor nedusím podtáčením. A držím to kolem těch 2k spíš nad.

A než otevřu garáž, zaparkuji, pak ještě pobalim věci, nechám to dochladit. Problém je že posledního půl kilometru to mám do slušného kopce.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#21 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

Já osobně se držím okolo těch 2000ot. Ale není mi se zeptat: A co jsou tedy už vysoké otáčky????
No a když už tam mám 3500ot, tak je to tak s velkým vlekem po dálnici. Jinak pří běžném provozu se více jak 2500ot prostě nedostanu.
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#22 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

To já zase jo, nad 2500 to krásně zní :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

Jakub Svoboda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 5086
Registrován: 7 roků 5 měsíců
Bydliště: Rakovník
Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110

#23 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od Jakub Svoboda »

To já nevím, poslouchám hudbu. :beer:
_________________
XC70 MY2010 D5 169kW Polestar
V60 MY2018 D3 110kW

python.p
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 14
Příspěvky: 4924
Registrován: 6 roků 10 měsíců
Bydliště: Blansko
Vůz: XC70
Kontaktovat uživatele:

#24 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od python.p »

To je tak... jednou hudbu, jednou motor :)
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...


VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc

simons93
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 217
Registrován: 9 roků
Bydliště: Liberec
Vůz: Momentálně žádné

#25 jaky D5 do XC70 III ?

Příspěvek od simons93 »

Moc to řešíte chlapi :) Prostě na to za studena nedupat, jestli to řadí při 1800 nebo 2200 je tomu motoru jedno ;)
A když je to poctivě zahřátý, tak to nechám taky na automatu. Když jedu pomalu, tak se to válí dole, když potřebuju maximální zrychlení, tak se to podívá k omezovači. Tomu motoru to nijak neuškodí.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S / V60 (-16), V / XC70 III, S80 II, XC60 (-16)“