Právě je 21 led 2018 03:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 22:12 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 6
Vůz: XC70 D5 136kw, Octavia 1.9 TDi 81 kW
Prosím o radu při koupi XC 70 (2007)
Má cenu se na tento kus mrknout s mechanikem?

https://auto.bazos.cz/inzerat/83331116/ ... -start.php

r.v. 7/2007,STK do 11/2018,automat6°,2zonová klima,airbag 6,repro 8,pohon 4x4 haldex,senzor deště,xenony,el.vyhřívaná ovládaná a sklápěcí zrcátka,el.nastavitelná přední sedadla,sklopné opěradlo spolujezdce pro nadměrné náklady,el.šíbr-střešní okno,protisluneční folie na všech oknech, na předních dveřích jsou čiré,dálkový start+alarm s dvojcestným pagerem MAGICAR,programovatelné nezávislé topení VOLVO, HF Parrot 9200 s hlasovým vytáčením a příjmem hovoru,AUX,USB,iPOD vstupy, tempomat,navigace,original alarm volvo guard,sedadla v kůži, sklopná mříž zavazadlového prostoru,telefon,isofix.vypískovaný VIN na sklech.275300 km,Pravidelný s ervis
Vady: rýha na pravé straně dveří, nyní nefunkční parkovací asistent, asi vadné čidlo,
Cena v inzerci je k jednání, při rychlém jednání sleva zaručena. K vozu přidávám zamykatelné příčníky(zahrádku) HAKR(obyčejné) a sadu letních pneu na elektronech.

Děkuji za názory.
XC70 má u mne větší sympatie, i když vím, že rozumnější je V70..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 23:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: únor 2011
Příspěvky: 1305
Bydliště: Brno
Bydliště: Brno
Vůz: V70 2,4 D5 151kw
Ahoj, s mechanikem určitě ano, nicméně je to Ital na 99% (absence výhřevu, což v případě kůže bych osobně asi nedal), motorizace problém není, nicméně tě bude zajímat hlavně reálný stav vstřiků, DPF, funkce 4x4. Jinak se bavíme dle výbavy asi o SUMMUM, což je super. Záleží na tom, jestli se bavíme o reálných km nebo je to stočenka. Pozitivní je, že to neprodává bazarista, jestli nejsi z daleka, tak bych zajel nejdřív sám to projet a okouknout a když se ti bude jevit v pořádku a jednání taky fajn, tak tam vlítni s mechanikem, ať ti to proklepne co by tě tam čekalo za případný investice typu brzdy, tlumiče apod ;) toť můj názor.

_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 23:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
wolf píše:
nicméně je to Ital na 99% (absence výhřevu, což v případě kůže bych osobně asi nedal)


Trochu to kompenzuje nezávislé topení.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 23:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: březen 2015
Příspěvky: 1066
Bydliště: Liberec
Vůz: S60, S70R
V inzerci to není nováček - http://www.vauto.cz/id12,cz_volvo-xc70-164.900-.html

A k dotazu - takový auto bez někoho, kdo ty auta zná, vůbec nekupovat


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 23:55 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 6
Vůz: XC70 D5 136kw, Octavia 1.9 TDi 81 kW
Děkuji mockrát za reakce. Stále hledám a jelikož na auto nespěchám, tak bych ráda nekoupila zajíce v pytli..

Prodejce mi ještě poslal zprávu (která mne moc nenadchla..) :

Vůz jsme kupovali v autobazaru na leasing v červenci 2011, a servisní kniha k němu nebyla. Vím jen, že to byl dovoz z Francie a rok ho v ČR měla nějaká paní. Auto jezdilo na pravidelný servis po roce, po dvou jsem nechával měnit olej i v převodovce.
Poslední opravy se prováděli nedávno, jelikož nechci prodávat vrak. čepy v ramenech, jeden kulový čep, zadní pružina, silentblok motoru
Vyhřívané sedadla je snad to jediné, co auto nemá. Bylo mi řečeno v servisu že ve Francii je buď bufík nebo vyhřívaná sedadla.Obojí jen na objednávku. Ale nám to nijak zvlášť nevadilo. Bufík jde naprogramovat, takže při nasednutí do vozu je již vyhřátý interiér i motor, nebo můžete použít dálkový start, kde se bufík zapíná automaticky, pokud je teplota nižší než 5st.C.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 pro 2017 23:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Ta zpráva nezní až tak negativně. Dobré je, že se měnil olej v převodovce a dálkový start na bufík je velká výhoda.
Jeď se na to podívat.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2017 10:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: červenec 2015
Příspěvky: 306
Bydliště: Jihočeský kraj
Vůz: XC70 D5 MY08
viz zde třeba další info:-)
viewtopic.php?f=128&t=63057

_________________
Je: Volvo XC70 D5 P3 2008 Summum ST2 VolvoCesky 160Kw, EGR OFF
Bylo: Volvo XC90 2,5T 2006,Volvo C30 2,0 D 2007
Volvocesky na jihu čech


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2017 10:43 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 574
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
hajnej píše:
Ta zpráva nezní až tak negativně. Dobré je, že se měnil olej v převodovce a dálkový start na bufík je velká výhoda.
Jeď se na to podívat.
Obávam sa, že si tam niekto pletie diaľkový a automatický štart. Diaľkový má ovládač, automatický prihrev sa spúšťa pod 5 C. Alebo len predajca nevie čo predáva.

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2017 12:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Ares píše:
Obávam sa, že si tam niekto pletie diaľkový a automatický štart. Diaľkový má ovládač, automatický prihrev sa spúšťa pod 5 C. Alebo len predajca nevie čo predáva.

Třeba má doopravdy dálkový ovladač na topení. Byla to příplatková výbava.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2017 13:19 
Offline
Sponzor fóra
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2010
Příspěvky: 574
Bydliště: Bratislava
Bydliště: Petržalka
Vůz: S80II C30
hajnej píše:
Ares píše:
Obávam sa, že si tam niekto pletie diaľkový a automatický štart. Diaľkový má ovládač, automatický prihrev sa spúšťa pod 5 C. Alebo len predajca nevie čo predáva.

Třeba má doopravdy dálkový ovladač na topení. Byla to příplatková výbava.
Bufík jde naprogramovat, takže při nasednutí do vozu je již vyhřátý interiér i motor, nebo můžete použít dálkový start, kde se bufík zapíná automaticky, pokud je teplota nižší než 5st.C.

Podľa toho čo píše, netuší o čom píše.
1. Bufik ide naprogramovať
2. Bufik má diaľkový start a ovládač
3. Bufik sa zapína automaticky po naštartovaní keď je vonku menej ako 5st.C

Takže buď to má všetky 3 možnosti, alebo si pletie diaľkový štart s prihrevom.

_________________
S80 D5244T4 Executive MY2009; C30 B4184S11 Summum MY2008
ObrázekMaxMotion Diesel; Obrázek
ORIGINÁL diagnostika v BA - DiCE+BlueTooth - 0903404273
bolo: S80 D5 Momentum MY2008 136kW/185k [01/2010 - 10/2013]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2017 13:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: září 2008
Příspěvky: 9817
Bydliště: Dubí (Teplice)
Bydliště: Lovosice (práce)
Vůz: V70, S60
Ares píše:
Takže buď to má všetky 3 možnosti, alebo si pletie diaľkový štart s prihrevom.

To budeš mít pravdu. Asi si to plete.

_________________
V70 D5 AWD 136kW, 2005, M66, +280tis km
S60 2.4i 125kW+LPG, 2001, M56, +340tis km
ex: V70 D5 120kw 2001, toho času 450tis km
Diagnostika


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2018 09:44 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 6
Vůz: XC70 D5 136kw, Octavia 1.9 TDi 81 kW
Byla jsem to omrknout a auto má nastavitelný bufík na čas a pak předělaný druhý klíč na dálkový start auta a vytopení.. to není zlé :)

auto na svůj věk vypadá dobře, ale nejsem automechanik :)) jsme domluveni ještě na prohlídku u mého automechanika, ten ale nemá volvo diagnostiku :/ tak mě napadá, nepohoml by mi někdy v tomto, ev. příštím týdnu? (v Praze)

Děkuji.. KM


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 02 led 2018 10:50 
Offline
Člen VK
Uživatelský avatar

Registrován: leden 2012
Příspěvky: 1396
Bydliště: Olovnice, Sušice
Vůz: 945 D24TIC 94
Není to daleko do Volva v Průhonicích, domluvil bych si tam schůzku a auto nechal proklepnout tam, myslím, že vynaložené peníze se vyplatí :)

_________________
945, D24TIC, rv. 1994
360 GLS, B200K, rv. 1985


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 11 led 2018 20:21 
Offline

Registrován: prosinec 2017
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 6
Vůz: XC70 D5 136kw, Octavia 1.9 TDi 81 kW
děkuji všem za rady.. auto je doma :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Volvoklub ČR
BSR


POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz
[ Time : 0.088s | 22 Queries | GZIP : Off ]