Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 502
- Registrován: 6 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rokytnice nad Jizerou
- Vůz: S60 2.4T 02'
#1401 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahoj, podobně jako kolega výše, i já si chci koupit nové auto, a ideálně Volvo ( máme ho v rodině a od té doby mi přijdou všechny ostatní auta jako takový skořápky, když porovnám oktávku z roku 2000 a V70 ze stejnýho roku). Proto, hlavně z bezpečnostních důvodů, chci Volvo.
A jsem teď na celé prázdniny ve Švýcarsku na brigádě, a napadlo mě si dovést auto rovnou odsud.
Takže jsem se dal vyhledávání a aktuálně mám asi takovéhle možnosti:
1) V50 r.v. 2005 najeto 194 000 1.8 benzín, manuál, cena 2500CHF a psali že by mělo být v cajku jen jedna malá oprava a to: Die Querlenker müssen dann mal Ersetzt werden.... bohužel to nepřeložím a proto nemůžu posoudit co to je a kolik bude stát to opravit, kdyby někdo uměl přeložit, bylo by super, google to nedá, jinak je z nějakého neoficiálního Volvo servisu
2) S60 r.v. 2003 najeto 234 000 2.5T benzín čtyřkolka. sekvenční automat, plná palba, cena 1830 CHF, taky neofiko Volvo servis, napsali mi že má nějakou chybu indikace dispeleje či co, google opět moc dobře nepřeložil, tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný: Unser Volvo S60 ist fahrbar, der Service ist fällig und das DIM ( Fehleranzeige im Display ist defekt). Servicebuch ist vorhanden.
3) V50 r.v. 2004 najeto 294 000 2.0D diesel, manuál, cena 2200 CHF
4) V50 r.v. 2005 najeto 147 000 1.8 benzin, manuál, 2900 CHF ( má nějakou nejzákladnější výbavu co jde, ale to mě asi nevadí )
servisní knížku mají všechny, ke všem je i druhá sada kol
Abych to shrnul co si o tom já myslím, láká mě ta S60, avšak bojím se toho automatu, četl jsem že tam byli problémy s tím že Volvo tvrdilo že se tam nemá měnit olej a pak se zjistilo že by to chtělo... a dál to bude víc žrát ( protože automat a protože 2.5litr), pokud koupím jakýkoliv benzín a nezjistím že je tam nějaký zasadní problém, hodil bych to do plynu, avšak co jsem tu četl, tak s tím někdo i v plynu jezdí pořád za 2,3 Kč/Km jen za PHM, to bych asi tak tak zvládal. Ale zaráží mě že soused má CX70 se stejným motorem v plynu a jezdí za 1,5 Kč/Km. Jinak má ještě tu výhodu, že je ze všech nejlevnější a postupně jsem pozoroval jak cena padá ze 3000 na 2500 a teď 1990 ( bez daně 1830 ).
A pak tu jsou dva benzíny 1.8. V50, tady mě akorát zaraží, že jsem toho moc na internetu nenašel o tomhle motoru ve spojení s LPG, je snad tenhle motor nevhodný na přestavbu? Jinak pak u mě vede ta 4. varianta, kde mě láká ten nízký nájezd.
A pak ten diesel, tam mě zase ten vyšší nájezd odstrašuje, už jen kvůli motoru, který není od Volva ale od PSA a nevím kolik moc toho ještě přes 300 tiíc může zvládnout, v ČR se prodává jen jediný kousek V50 s tímto motorem přes 300 tisíc. Lepší tam je zase samozřejmě spotřeba, avšak vykoupená tím že víc nechám v servisu za údržbu motoru, než kdyby to byl benzin.
Jinak, s autem budu jezdit nejvíce Krkonoše - Praha a pak občas nějaký courky po okolí. Takže čtyřkolku úplně nepotřebuji ( mluvím o té s60) ale zase se může stát že jí někdy v zimě využiju a úplně k zahození by to nebylo, jen nevím jestli mi to vykoupí tu vyšší spotřebu.
O tom že budu muset platit ještě za převozky, clo a daň první členský zemi EU vím, to se tady asi neřeší.
Takže budu moct rád za váš názor, radu, cokoliv co by mi pomohlo.
Předem děkuji všem co si najdou čas a tenhle můj sloh přečtou a třeba i něco poradí.
Kuba
A jsem teď na celé prázdniny ve Švýcarsku na brigádě, a napadlo mě si dovést auto rovnou odsud.
Takže jsem se dal vyhledávání a aktuálně mám asi takovéhle možnosti:
1) V50 r.v. 2005 najeto 194 000 1.8 benzín, manuál, cena 2500CHF a psali že by mělo být v cajku jen jedna malá oprava a to: Die Querlenker müssen dann mal Ersetzt werden.... bohužel to nepřeložím a proto nemůžu posoudit co to je a kolik bude stát to opravit, kdyby někdo uměl přeložit, bylo by super, google to nedá, jinak je z nějakého neoficiálního Volvo servisu
2) S60 r.v. 2003 najeto 234 000 2.5T benzín čtyřkolka. sekvenční automat, plná palba, cena 1830 CHF, taky neofiko Volvo servis, napsali mi že má nějakou chybu indikace dispeleje či co, google opět moc dobře nepřeložil, tak kdyby někdo věděl, byl bych moc vděčný: Unser Volvo S60 ist fahrbar, der Service ist fällig und das DIM ( Fehleranzeige im Display ist defekt). Servicebuch ist vorhanden.
3) V50 r.v. 2004 najeto 294 000 2.0D diesel, manuál, cena 2200 CHF
4) V50 r.v. 2005 najeto 147 000 1.8 benzin, manuál, 2900 CHF ( má nějakou nejzákladnější výbavu co jde, ale to mě asi nevadí )
servisní knížku mají všechny, ke všem je i druhá sada kol
Abych to shrnul co si o tom já myslím, láká mě ta S60, avšak bojím se toho automatu, četl jsem že tam byli problémy s tím že Volvo tvrdilo že se tam nemá měnit olej a pak se zjistilo že by to chtělo... a dál to bude víc žrát ( protože automat a protože 2.5litr), pokud koupím jakýkoliv benzín a nezjistím že je tam nějaký zasadní problém, hodil bych to do plynu, avšak co jsem tu četl, tak s tím někdo i v plynu jezdí pořád za 2,3 Kč/Km jen za PHM, to bych asi tak tak zvládal. Ale zaráží mě že soused má CX70 se stejným motorem v plynu a jezdí za 1,5 Kč/Km. Jinak má ještě tu výhodu, že je ze všech nejlevnější a postupně jsem pozoroval jak cena padá ze 3000 na 2500 a teď 1990 ( bez daně 1830 ).
A pak tu jsou dva benzíny 1.8. V50, tady mě akorát zaraží, že jsem toho moc na internetu nenašel o tomhle motoru ve spojení s LPG, je snad tenhle motor nevhodný na přestavbu? Jinak pak u mě vede ta 4. varianta, kde mě láká ten nízký nájezd.
A pak ten diesel, tam mě zase ten vyšší nájezd odstrašuje, už jen kvůli motoru, který není od Volva ale od PSA a nevím kolik moc toho ještě přes 300 tiíc může zvládnout, v ČR se prodává jen jediný kousek V50 s tímto motorem přes 300 tisíc. Lepší tam je zase samozřejmě spotřeba, avšak vykoupená tím že víc nechám v servisu za údržbu motoru, než kdyby to byl benzin.
Jinak, s autem budu jezdit nejvíce Krkonoše - Praha a pak občas nějaký courky po okolí. Takže čtyřkolku úplně nepotřebuji ( mluvím o té s60) ale zase se může stát že jí někdy v zimě využiju a úplně k zahození by to nebylo, jen nevím jestli mi to vykoupí tu vyšší spotřebu.
O tom že budu muset platit ještě za převozky, clo a daň první členský zemi EU vím, to se tady asi neřeší.
Takže budu moct rád za váš názor, radu, cokoliv co by mi pomohlo.
Předem děkuji všem co si najdou čas a tenhle můj sloh přečtou a třeba i něco poradí.
Kuba
_________________
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
S60 2.4T 147 Kw AT 2002 LPG
XC70 D5 158 Kw AWD AT 2014
XC70 D4 133 Kw AWD MT 2016
Bylo:
V70 D5 136 Kw MT 2009 (100-300k km)
XC90 2.5T 154 Kw MT 2004 LPG (310-340k km)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Senec, Slovensko
- Vůz: Subaru outback
#1402 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 57
- Příspěvky: 3596
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#1403 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Komfort mezi S40 a S60 bude určitě rozdílný, navíc, pokud by byla S40 na těchhle kolech. Konkrétně u této S40 bych asi nevěřil kilometrům, pokud nejsou věrohodně doložené. Auto cca 18 let staré v plynu a má najeto jen 180tis km?? Mě to zní podezřele. Někdo, kdo najede cca 10tis km by plyn do auta neřešil.....drady píše:Zdravím Vás, potrebujem radu: je velký rozdiel medzi S40 a S60 (obe prvá generácia), hlavne co sa komfortu a vseobecne vybavy tyka. Našiel som si S40 T4: https://auto.bazos.sk/inzerat/77622485/Volvo-19T4.php. Co nato poviete? Je to spolahlivy alebo skor haklivy motor? Podotykam, auto chcem na LPG. Dakujem za vsetky rady, pripomienky. drady
Za tohle bych určitě cca 50tis Kč nedal.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Senec, Slovensko
- Vůz: Subaru outback
#1404 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Dakujem. hej, je to podozrivo malo na ten rocnik, LPG tam nie je od nova, vraj bol montovany cca pre 2-3 rokmi. Je to dost penazi, ale to sa da este skresat. Ale som zvedavy, ci je to spolahlivy motor alebo skor nebezpecny co sa udrzby tyka
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1475
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#1405 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
obcas praskne blok ci turbo, hlavne ked je v LPG,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 3
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Senec, Slovensko
- Vůz: Subaru outback
#1406 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
to sa stane aj na inych vozoch/motoroch a nemusi byt ani LPGkwiko píše:obcas praskne blok ci turbo, hlavne ked je v LPG,
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 320
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#1407 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ahojte uvazujem o kupe V40I alebo V50 s benzinovym motorom s potencialom prerobenia na LPG ak by som nakoniec jazdil viac. Keby si mate vybrat medzi V40 1.gen s benzinovou 1.8 alebo 2.0 (cca 2002-2004) a V50 2.0(F), 2.4i ci T5 popripade 1.8(F) (2005-2008). Do coho by ste sli a preco? Napr. bracho ma celkom odhovara od V40, ze uz je to dost stare a ze tie motory su vacsi zruti ako napr. tie novsie vo V50. Navyse pri veku auta sa uz vraj moc neoplati ani prerabka na LPG. Vase nazory? Myslim po technickej/motorickej, bezpecnostnej ci udrzbovej stranke. Sympatie k dizajnu by sme mohli dat bokom Auto nepotrebujem na zavodenie, len normalne presuny (do prace alebo s rodinou) no nechcem zase aby to dychcalo do mierneho kopca. Najviac predpokladane su kratsie trasy povedzme do 50km (aj preto benzin).
Mozno nejake rady na co si dat pozor pri tychto motorizaciach (pozriem samozrejme aj tuto temu len je dlha tak mito bude asi trochu trvat ) Popripade nejake odporucanie kde hladat lebo mam taky pocit ze tychto benzinakov je zalostne malo.
Mozno nejake rady na co si dat pozor pri tychto motorizaciach (pozriem samozrejme aj tuto temu len je dlha tak mito bude asi trochu trvat ) Popripade nejake odporucanie kde hladat lebo mam taky pocit ze tychto benzinakov je zalostne malo.
_________________
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1408 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V40 2,0 100kW (2,0T 120kW)
V50 2,4i, T5 jelikož se jedná o volví R5 (vykoupeno ale vyšší cenou).
Záleží na tvém rozpočtu.
V50 2,4i, T5 jelikož se jedná o volví R5 (vykoupeno ale vyšší cenou).
Záleží na tvém rozpočtu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 320
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#1409 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Nejaky dovod? Pozeram ze ty mas napr. V40 1.8 a predtym si mal V40 2.0 100KW. Preco teda odporucas 2.0?
Ake problemy maju V50 2.0? Je mi jasne ze volvo R5 je volvo a hento len PSA ale na druhu stranu sa podstatne tazsie zhanaju tie volvacke motory. Potom tiez 2.4i alebo T5, T5 bude asi zivsie ale zase su mozne problemy s turbom ci sa mylim? Ak by si mas vybrat medzi tymi 2 motormy tak ktory by si volil? Ci ide len o vykon?
Ake problemy maju V50 2.0? Je mi jasne ze volvo R5 je volvo a hento len PSA ale na druhu stranu sa podstatne tazsie zhanaju tie volvacke motory. Potom tiez 2.4i alebo T5, T5 bude asi zivsie ale zase su mozne problemy s turbom ci sa mylim? Ak by si mas vybrat medzi tymi 2 motormy tak ktory by si volil? Ci ide len o vykon?
_________________
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 32
- Příspěvky: 4167
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1410 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Důvod výměny je jednoduchý. Předtím byla V40 2,0 moje hlavní auto, pak S60 2,5T.
Teď mám jako hlavní S80 4,4 a V40 1,8 mám jen jako pracovní auto u kterého mi je motor ukradený.
U S/V40 je 1,6 i 1,8 málo (na popojížďky po městě určitě stačí, ale není to žádná sláva).
U V50 nemám s PSA motory 1,6; 1,8 a 2,0 zkušenosti, ale prý docela dost žerou olej.
Proto bych pokud možno vždy preferoval volví R5.
Pokud nechceš turbo tak běž do 2,4i, tento motor se dával i do starší P2 platformy S60, V70II, S80 a až na škrtící klapku Magneti Marelli se jedná o opravdu bezproblémový motor. Doma ho máme ještě v S60.
Pokud chceš výkon tak určitě T5, který bude ale na servis logicky o něco nákladnější.. vždy samozřejmě záleží na daném kusu a když natrefíš na špatný kousek tak se může stát, že 1,8 tě vyjde na servisu dráž než T5.
Teď mám jako hlavní S80 4,4 a V40 1,8 mám jen jako pracovní auto u kterého mi je motor ukradený.
U S/V40 je 1,6 i 1,8 málo (na popojížďky po městě určitě stačí, ale není to žádná sláva).
U V50 nemám s PSA motory 1,6; 1,8 a 2,0 zkušenosti, ale prý docela dost žerou olej.
Proto bych pokud možno vždy preferoval volví R5.
Pokud nechceš turbo tak běž do 2,4i, tento motor se dával i do starší P2 platformy S60, V70II, S80 a až na škrtící klapku Magneti Marelli se jedná o opravdu bezproblémový motor. Doma ho máme ještě v S60.
Pokud chceš výkon tak určitě T5, který bude ale na servis logicky o něco nákladnější.. vždy samozřejmě záleží na daném kusu a když natrefíš na špatný kousek tak se může stát, že 1,8 tě vyjde na servisu dráž než T5.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Banská Bystrica
- Vůz: S80 & S60
- Kontaktovat uživatele:
#1411 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Určite je dobre, že Nosound89 ti spomenul aj 2,4i motor.
Totiž, ak nevyžaduješ až takú športovú razanciu od motora a záťah turba, tak toto je skvelý Volvo 5 valcový atmosférický motor. Má skvelý zvuk a poskytuje dostatočný výkon na jazdu aj plného auta. Najpodstatnejšia je jeho jednoduchosť a spoľahlivosť oproti zložitejším ale výkonejším 5 valcovým motorom, pre ktoré je táto 2,4i v podstate akoby základom na nadstavbu pre turbo verzie. Máme ho na S60 vo verzii 125 kW a sme mu radi.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61263&start=37
Totiž, ak nevyžaduješ až takú športovú razanciu od motora a záťah turba, tak toto je skvelý Volvo 5 valcový atmosférický motor. Má skvelý zvuk a poskytuje dostatočný výkon na jazdu aj plného auta. Najpodstatnejšia je jeho jednoduchosť a spoľahlivosť oproti zložitejším ale výkonejším 5 valcovým motorom, pre ktoré je táto 2,4i v podstate akoby základom na nadstavbu pre turbo verzie. Máme ho na S60 vo verzii 125 kW a sme mu radi.
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=61263&start=37
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 320
- Registrován: 6 roků 7 měsíců
- Bydliště: Z. Slovensko
- Vůz: Opel Astra H
#1412 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Diki chalani, prave nad tou 2.4i som premyslal i ked som cital na roznych miestach ze to nema dobry tah oproti T5. Ale ja osobne si myslim ze az tolko od toho nebudem ocakavat. Ako bolo by super keby to vie promptne pridat pri obiehani, co nebude asi take ako pri T5 ale myslim ze pri hmotnosti V50 by to nemusel byt az taky problem. Teraz uz len ho niekde zohnat v slusnom stave a za prijatelnu sumu. Zatial mi to pride ako utopia pretoze benzinakov je ako safranu, jedine ze by mi bol niekto ochotny doviezt zo Svedska tam ich je ako tak dost i ked povacsinou 1.8F, 2.0F :/
_________________
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hatín
- Vůz: Vybírám
#1413 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Zdravím, pokukuji po Volvu V50 2.4i nebo T5. Četl jsem tu, že to jsou bezproblémové motory. Auto bude sloužit na cestu do práce a zpět, cca 60km za den, dá se s těmito motory při předpisové jízdě dostat pod 10l? Někde jsem zahlédl, že by se do nich měl dávat 98 oktan? Co je na tom pravdy? Teoreticky by se do výběru vešla ještě V70 2.4T.. Děkuji za odpovědi.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1414 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
2,4i spotřeba dálka 7 - 7,5 l žádný strachy
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hatín
- Vůz: Vybírám
#1415 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To by bylo parádní..stačí 95 oktan?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 34
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw
#1416 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Shenkyy píše:To by bylo parádní..stačí 95 oktan?
určitě
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hatín
- Vůz: Vybírám
#1417 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Díky za odpověď. Je mi jasné, že T5 pojede mnohem lépe, ale na dojíždění do práce asi bohatě stačí výkonem a pružností ta 2.4, že? Údržba na tom taky bude asi levněji..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 168
- Registrován: 9 roků 5 měsíců
- Bydliště: Turnov
- Vůz: Xc90 V8 2008
- Bydliště: Turnov
#1418 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
V50 2,5T denně min. 100km a spotřeba dle Pc 10,3 z toho 70% po dálnici.
_________________
Volvo XC90 V8 2008 Executive
Volvo XC90 V8 2008 Executive
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hatín
- Vůz: Vybírám
#1419 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Takže cca o 3l víc než 2.4.. Je něco na co ty 2.4 opravdu trpí?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 34
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw
#1420 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
2.4 125kw mam a uplne staci... jede to moc hezky... a ta spotreba co psali kolegove odpovida... T5 jede lepe, to je jasne, ale taky proste vic zere a je tam vic veci co se muze vycikatShenkyy píše:Díky za odpověď. Je mi jasné, že T5 pojede mnohem lépe, ale na dojíždění do práce asi bohatě stačí výkonem a pružností ta 2.4, že? Údržba na tom taky bude asi levněji..
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1421 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Ten motor vic nez staci, ve spojeni s podvozkem je to tezkej nadstandard. A nic netrpi, nejmin udrzbovej motor co ve v50 muzes mit. Ale blbe se shani uz par let.
Jinak dalnici 130 km/h mam cca za 8 - 8,5 podle zatizeni
Jinak dalnici 130 km/h mam cca za 8 - 8,5 podle zatizeni
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 18 pro 2017 22:19, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 218
- Registrován: 10 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
#1422 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
první ročníky odcházeli spínačky,nicméně po výměně už je pak klid.Spotřebu u 2,4i můžu potvrdit..na dálku se s klidnou jízdou dostanu tak do 10l plynu což odpovídá cca 8l benzínu. V městě je to trochu horší ale žádná tragédie
_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 7
- Registrován: 6 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hatín
- Vůz: Vybírám
#1423 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Hlavně mě vyděsilo když jsem někde na internetu vyčetl, že by tam měl být 98 oktan.. jinak nepotřebuji koupit hned..a mám možnost pro to dojet do Německa, takže si myslím že se něco najde . Díky za info, docela mě to potěšilo
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 48
- Příspěvky: 806
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1424 Prosím o radu PŘI / PO kou4pi Volva S/V-40, 50 a jiné...
To je nesmysl doporuceny je 95 oktanovy benzin
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 34
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Vůz: S80 2.5Tdi, S60 2.4 125kw
#1425 Prosím o radu PŘI / PO koupi Volva S/V-40, 50 a jiné...
Pri jizde 130 (coz je nejakych cca 3000ot/min , takze ideal) to musi zrat max 7.5l mozna i mene... jo 160 a vice je jina otazka...old.fashioned píše:Ten motor vic nez staci, ve spojeni s podvozkem je to tezkej nadstandard. A nic netrpi, nejmin udrzbovej motor co ve v50 muzes mit. Ale blbe se shani uz par let.
Jinak dalnici 130 km/h mam cca za 8 - 8,5 podle zatizeni
_________________
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
940, V70I, S60II, V70, S60I, S80I
Aktualne S80I 2.5Tdi a S60I 2.4 atmoska
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 7 Odpovědi
- 1333 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Scarabeus
-
- 11 Odpovědi
- 1236 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od TomB
-
- 6 Odpovědi
- 848 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jan Vanous
-
- 3 Odpovědi
- 883 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pepino33
-
- 3 Odpovědi
- 769 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa