tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 4940
- Registrován: 10 roků 3 měsíce
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
#26 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Já myslím, žes nikoho nenakrknul, ještě celkem v klidu se zde vyměňovaly názory (protože to nebyla politika, že? )
Ale (snad se nikdo nenas.re na mě) podle mě na VOLVO žádné tuzingové sračky nepatří, to nejsou závodní a asi ani ne nějaká sportovní auta.
Můj názor je, že auto má být pokud možno původní, kromě dvou věci a to je výkon a podvozek. Protože auto s "rychlýmy pruhy" (pokud není určeno pro nějaké závody nebo blbnutí po okruhu) na mě působí poněkud infantilně a s potenciálně nebezpečnou jednotkou mezi volantem a sedačkou.
Ale auto se seriovým vzhledem, které má pod kapotou třeba 1,5 -2 násobek standardního výkonu mi nevadí.
Ale (snad se nikdo nenas.re na mě) podle mě na VOLVO žádné tuzingové sračky nepatří, to nejsou závodní a asi ani ne nějaká sportovní auta.
Můj názor je, že auto má být pokud možno původní, kromě dvou věci a to je výkon a podvozek. Protože auto s "rychlýmy pruhy" (pokud není určeno pro nějaké závody nebo blbnutí po okruhu) na mě působí poněkud infantilně a s potenciálně nebezpečnou jednotkou mezi volantem a sedačkou.
Ale auto se seriovým vzhledem, které má pod kapotou třeba 1,5 -2 násobek standardního výkonu mi nevadí.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#27 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
2 Romulusw
to vidim stejně. Tenhle záměr jsem měl v době, kdy sem auto přivezl. Plánoval jsem, že z toho udělám "ďábla v rouše beránčím" - i kdyby to mělo stát dalších 100 000kč (hodně jsem ušetřil na samotném autě). A i tehdy tam byla podmínka, že pruhy jedině v případě, že to bude !HOT!
Teď už vím, že i když tam nacpu ten do88, upravím SW, tak se nedostanu na víc než 270ks, pokud chci s autem taky jezdit a neřešit po 1000km lágry (takže zůstane neslaná, nemastná tmavě modrá metalíza) Než dávat 40 000kč za přestříkání, to radši investuju do zesilovače, žlutejch repro HU-850 a sesle s výhřevem........nebo třeba do hasičáků a kladiva na rozbíjení oken a přeřezávání pásů
EDIT: na té fotce je samozřejmě nejdražší ten červenej hajzlík v pravym hornim rohu!
to vidim stejně. Tenhle záměr jsem měl v době, kdy sem auto přivezl. Plánoval jsem, že z toho udělám "ďábla v rouše beránčím" - i kdyby to mělo stát dalších 100 000kč (hodně jsem ušetřil na samotném autě). A i tehdy tam byla podmínka, že pruhy jedině v případě, že to bude !HOT!
Teď už vím, že i když tam nacpu ten do88, upravím SW, tak se nedostanu na víc než 270ks, pokud chci s autem taky jezdit a neřešit po 1000km lágry (takže zůstane neslaná, nemastná tmavě modrá metalíza) Než dávat 40 000kč za přestříkání, to radši investuju do zesilovače, žlutejch repro HU-850 a sesle s výhřevem........nebo třeba do hasičáků a kladiva na rozbíjení oken a přeřezávání pásů
EDIT: na té fotce je samozřejmě nejdražší ten červenej hajzlík v pravym hornim rohu!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1814
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#28 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Jen jsem ti to podal tak jak ty v tvém příspěvku dál to ani rozebírat a řešit nechciEjdou Rotacak píše:2 Petr Chrpa
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#29 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Asi se shodneme, že jsou v životě horší věci, než že se dva lidi v internetové diskuzi neshodnou/neporozumí, co chtěl druhý vlastně vyjádřit
Hodně štěstí na cestách......i doma a v práci, to je důležitější!
Hodně štěstí na cestách......i doma a v práci, to je důležitější!
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2205
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#30 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Tak zpátky k tomu tuningu.
Tady na foru i po lehkym googlení, najdeš dozajista pár základních věcí.
První se dělá tzv stage 0, kdy se auto uvádí do stavu vhodnýho pro zvyšování výkonu. Zahrnuje to revizi podvozkovejch dílů, brzdový soustavy a hlavně motoru, na to už jsi asi přišel a je to pro všechny motory prakticky stejný, alespoň základ. Myšlenkou je nemít výrazně slabší prvek, kterej to první vzdá.
No a pak se zvyšuje výkon, zpravidla je postup taky podobnej, protože jsme lidi, co obvykle opečovávají nějakou postarší pixlu a máme hluboko do kapsy, protože živíme ženy/ rodiny/ psy/ sebe/... Prvně se dělá to, co přinese nejvyšší výkon za nejmenší prachy.
Výfuk, vyšší tlak turba, nebo větší turbo, úprava řídící jednotky, případně vstřiky. Tohle samotný ti řekněme do 50 tisíc přinese kolem 100ks, jak ty říkáš. To je ještě veselý, protože při troše optimismu platíš pětikilo za ks.
Pak to začínají vzdávat jiný komponenty a cena za ks na pováženou roste, takže se většina "casualů" spokojí s timhle a jde řešit nestíhající podvozek a brzdy, což je dalšcích třeba 50 tisíc a taky tu končí to, co ti dělá největší radost - dobrej poměr cena/ výkon.
Pro mne osobně je ve Volvu 250-280 koní ve Volvu na denní používání naprosto dostatečný a myslim, že auto začíná bejt v určitejch situacích rychlejší než řidič.
Tady na foru i po lehkym googlení, najdeš dozajista pár základních věcí.
První se dělá tzv stage 0, kdy se auto uvádí do stavu vhodnýho pro zvyšování výkonu. Zahrnuje to revizi podvozkovejch dílů, brzdový soustavy a hlavně motoru, na to už jsi asi přišel a je to pro všechny motory prakticky stejný, alespoň základ. Myšlenkou je nemít výrazně slabší prvek, kterej to první vzdá.
No a pak se zvyšuje výkon, zpravidla je postup taky podobnej, protože jsme lidi, co obvykle opečovávají nějakou postarší pixlu a máme hluboko do kapsy, protože živíme ženy/ rodiny/ psy/ sebe/... Prvně se dělá to, co přinese nejvyšší výkon za nejmenší prachy.
Výfuk, vyšší tlak turba, nebo větší turbo, úprava řídící jednotky, případně vstřiky. Tohle samotný ti řekněme do 50 tisíc přinese kolem 100ks, jak ty říkáš. To je ještě veselý, protože při troše optimismu platíš pětikilo za ks.
Pak to začínají vzdávat jiný komponenty a cena za ks na pováženou roste, takže se většina "casualů" spokojí s timhle a jde řešit nestíhající podvozek a brzdy, což je dalšcích třeba 50 tisíc a taky tu končí to, co ti dělá největší radost - dobrej poměr cena/ výkon.
Pro mne osobně je ve Volvu 250-280 koní ve Volvu na denní používání naprosto dostatečný a myslim, že auto začíná bejt v určitejch situacích rychlejší než řidič.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#31 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
B5254T2 ma tenucke steny a vysoku kompresiu, tento motor nieje vhodny na dlhodobe vyrazne zvysenie vykonu!!! (ale kratkodobo sa da nacipovat a otunit prekrasne) Zial treba ho pred upravami vymenit za B5244T4/5 alebo B5254T4... usetrite
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#32 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
ok, zůstanu nohama na zemi. Stage 2 od D5T5 se jeví jako dlouhodobě reálná možnost? řekněmě 180kw a 380Nm?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1483
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#33 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
to sa musis spytat D5T5... a hlavne seba. pochybujem ze ti niekto, bude davat zaruku na zivotnost motora. Tu daval vyrobca ked bolo nove a aj preto si ho naladil na 154kW...
184kW mala seriova T5 a tomu bol usposobeny blok s hrubsimi valcami, piesty s nizsou kompresiou, kovane ojnice... a aj tak je to nedostatkovy tovar = casto nevydrzal
184kW mala seriova T5 a tomu bol usposobeny blok s hrubsimi valcami, piesty s nizsou kompresiou, kovane ojnice... a aj tak je to nedostatkovy tovar = casto nevydrzal
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 254
- Registrován: 9 roků
- Bydliště: Praha 7
- Vůz: V70 II 2,5T AWD automat 2006
#34 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Asi bych, jak kluci píšou a tys udělal, dal auto mechanicky do pořádku. Ten motor jede dobře, úpravu bych moc nehrotil.
Jinak jsem o víkendu parkovlt též u Zemědělského muzea. Ten šrám na střeše, co mě tam nějakej dobrák udělal mě bude štvát pěkně dlouho. 3 měsíce v Německu nic a za dva dny v Praze tohle...
Jinak jsem o víkendu parkovlt též u Zemědělského muzea. Ten šrám na střeše, co mě tam nějakej dobrák udělal mě bude štvát pěkně dlouho. 3 měsíce v Německu nic a za dva dny v Praze tohle...
_________________
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
Nyni: Volvo V70 2,5T AWD, Automat, MY 2006
Bylo: Volvo V70 D5, Manual, MY 2002
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#35 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Trcohu oživím topic.
Dost věcí už proběhlo, dost věcí je pořád přede mnou. Chci vyhodit sériový airbox. Původně jsem si říkal, že vezmu od BSR
sání s konusovým filtrem OPTI FLOW. Těch 3500-4500kč člověk najde spíš, než na finál Stage 4 včetně výměny komponentů
řádově s prací za 100 000kč.
Při surfování na netu jsem jednou narazil u českého e-shopu na takový černý tuning sportovní filtr, který nebyl konusový,
ale komplet uzavřený v takové černé baňce. Byl to takový černý set vč. trubek a vypadalo to docela zvláštně, cena
byla pokud si pamatuji okolo 8 000kč. Marně to hledám a nemohu nikde najít. Nevíte někdo, jak se to mohlo jmenovat
a kde bych to našel? popřípadě zda je to blbost a zůstat u orginál airboxu?
Nijak se nebráním tomu OptiFlow, ale chtěl bych ten z R (akorát někde musím sehnat R airbox a tu širokou, placatou
hadici na náporový vzduch) + nerez trubku k turbu, ať to má alespoň nějaký přínos, tu bych mohl sehnat snad
za +- 2000kč. Stage 2 chip může s touto úpravou zatím zůstat.
Tohle chci letos stihnout. Dvouhmotu a spojkovou sadu ze Subaru Imprezy (z T5 a R prý nelze zastavět)
3"DP a výše zmíněný sportovní airbox, buď optiflow, nebo pokud mě nasměrujete, tak ten černý, kde
je filtr uzavřený v "baňce" - bohužel nemohu dohledat.
Dost věcí už proběhlo, dost věcí je pořád přede mnou. Chci vyhodit sériový airbox. Původně jsem si říkal, že vezmu od BSR
sání s konusovým filtrem OPTI FLOW. Těch 3500-4500kč člověk najde spíš, než na finál Stage 4 včetně výměny komponentů
řádově s prací za 100 000kč.
Při surfování na netu jsem jednou narazil u českého e-shopu na takový černý tuning sportovní filtr, který nebyl konusový,
ale komplet uzavřený v takové černé baňce. Byl to takový černý set vč. trubek a vypadalo to docela zvláštně, cena
byla pokud si pamatuji okolo 8 000kč. Marně to hledám a nemohu nikde najít. Nevíte někdo, jak se to mohlo jmenovat
a kde bych to našel? popřípadě zda je to blbost a zůstat u orginál airboxu?
Nijak se nebráním tomu OptiFlow, ale chtěl bych ten z R (akorát někde musím sehnat R airbox a tu širokou, placatou
hadici na náporový vzduch) + nerez trubku k turbu, ať to má alespoň nějaký přínos, tu bych mohl sehnat snad
za +- 2000kč. Stage 2 chip může s touto úpravou zatím zůstat.
Tohle chci letos stihnout. Dvouhmotu a spojkovou sadu ze Subaru Imprezy (z T5 a R prý nelze zastavět)
3"DP a výše zmíněný sportovní airbox, buď optiflow, nebo pokud mě nasměrujete, tak ten černý, kde
je filtr uzavřený v "baňce" - bohužel nemohu dohledat.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#36 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Myslis SIMOTA?
http://www.simota.com/productsinfo.php?ID=176
http://www.simota.com/productsinfo.php?ID=176
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#37 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
2 Zajsoft
chlape děkuju moc není to úplně přesně to samé, jako produkt, na který jsem před cca 2 měsíci koukal (ten byl přímo pro P2 V70),
ale princip fungování je podle obrázku zdá se stejný. Co si o tom myslíš? pravděpodobně, lepší alternativa než Optiflow
od BSR s tepelným štítem?
chlape děkuju moc není to úplně přesně to samé, jako produkt, na který jsem před cca 2 měsíci koukal (ten byl přímo pro P2 V70),
ale princip fungování je podle obrázku zdá se stejný. Co si o tom myslíš? pravděpodobně, lepší alternativa než Optiflow
od BSR s tepelným štítem?
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 10 roků 4 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
- x 3
- Kontaktovat uživatele:
#38 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Tohle neni na P2 V70, ale na P80 C70Ejdou Rotacak píše:2 Zajsoft
chlape děkuju moc není to úplně přesně to samé, jako produkt, na který jsem před cca 2 měsíci koukal (ten byl přímo pro P2 V70),
ale princip fungování je podle obrázku zdá se stejný. Co si o tom myslíš? pravděpodobně, lepší alternativa než Optiflow
od BSR s tepelným štítem?
Hledej smudlo, mas tam katalog
A myslim je je, proto to mam na aute
Je to presna nahrada za Stock AirBox, pasuje vstup i vystup.
Hribek neni na rane pro cajty/STK... Nedela to kraval.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
#39 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
Simotu mám v Modřině a budu ho dávat i do Blacka (výměnou za BSR, kterej tam je teď).
Ten zvuk je boží. Jenom udělali soudruzi chybu a dodali mi verzi na 99+, tak musím udělat redukci.
Ten zvuk je boží. Jenom udělali soudruzi chybu a dodali mi verzi na 99+, tak musím udělat redukci.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 3221
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#40 tuning motoru B5254 T2 na V70 MY07
takže mezi řádky píšete, že mám jít do Simoty a BSR Optiflow nechat plavat, tak jest?
Hlučnost mi nevadí
Hlučnost mi nevadí
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 32 Odpovědi
- 2805 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Romulusw
-
- 19 Odpovědi
- 1749 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od pospak
-
- 7 Odpovědi
- 516 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ejdou Rotacak
-
- 2 Odpovědi
- 823 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od selap